Φανέλα ΠΑΟΚ
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αν είναι μπλε-κόκκινο καλύτερα να είναι κόκκινο και το σήμα της Macron μήπως δεν "χτυπάει" τόσο.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αντε να αλλαξεις τωρα στοιχηματικη οταν εχεις συνηθισει αλλου???? ΑΑΑ ρε ΠΑΟΚ τι μας κανεις........
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Πατε το stream 10 sec Πισω.. ετσι θα προλαβαινει να κανει buffer και δεν θα κολλαει.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτή ναι, είναι ωραία.Dinos_Liverpool έγραψε:Dinos_Liverpool έγραψε:
Με λαιμόκοψη αντί γιακά, θα ήταν τέλεια για μονόχρωμη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Χαίρομαι που οι ρίγες δεν θα είναι λεπτές, να μου θυμίζουν φιδέ. Βέβαια, όλα αυτά έχουν αισθητική και μόνο αξία, που είναι υποκειμενική.
Σημασία έχει οι φανέλες να ματώνουν κι ας έχουν κακό design.
Σημασία έχει οι φανέλες να ματώνουν κι ας έχουν κακό design.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δεν μπορεί ο Αγγελίδης να κάνει τις συνεντεύξεις αντί για τον ΚυρΚυρ; Ο ΚυρΚυρ ας λέει τα κυπριακά! 
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Παντως κι εγω εχω κατασταλαξει στο οτι οι ριγες πρεπει να ειναι ακριβως οπως ειναι στο σημα. Χοντρες και η μεσαία ριγα να ειναι λευκη. Ειναι ο κλαυτερος συνδιασμος για μενα.
Απο εκει και περα πραγματα στα οποια εχουμε λιγο πολυ συμφωνησει ολοι, ριγες και στα μανικια, ριγες και στην πλατη και οχι κουτια.
Και προσωπικα προτιμω μαυρο παντελονακια αλλα με ασπρο στο πλαι και ασπρες επισης καλτσες.
Απο εκει και περα πραγματα στα οποια εχουμε λιγο πολυ συμφωνησει ολοι, ριγες και στα μανικια, ριγες και στην πλατη και οχι κουτια.
Και προσωπικα προτιμω μαυρο παντελονακια αλλα με ασπρο στο πλαι και ασπρες επισης καλτσες.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δοκιμάστε να βάλετε και την ποιότητα στα 144p, θα έχει λιγότερα data να streamαρει, βελτιώνει λίγο την κατάσταση...

