Σελίδα 30 από 61
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 13:20
από DC
Chuck Norris έγραψε:Ξεκίνησα χαλαρός αυτήν την εβδομάδα σκεφτοντας το σαν μία μακρινή ιδέα και κάθομαι εδώ και 4 ώρες και ψάχνω μετά μανίας χαχαχα και ανεβαίνουν και τα άτιμα τα κυβικα κάθε ώρα

. Από κατανάλωση πως πάνε αυτά τα δύο?
Άσε φιλαράκι .... άσε.
Ξέρεις πόσες φορές το έχω περάσει;
Θυμάμαι το '97, έψαχνα για μεταχειρισμένη Αφρικάνα και κατέληξα με καινούργιο Bandit 1200 το οποίο έδωσα το '99 και πήρα καινούργιο ΚΤΜ 640.

Εντάξει .... τι να λέμε τώρα ...
Για τα άλλα, εδώ είσαι:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... e%2096.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... t%2089.htm
Φυσιολογικά το 500 θα είναι οικονομικότερο στο καύσιμο.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 14:23
από Chuck Norris
Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα γύρισα και έφαγα την ξενέρα:
Κατηγορία A2
Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας.
Οπότε άκυρο λίγο πολύ όσες έχω δει μέχρι τώρα
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 16:33
από DC
Άρα ψάχνεις μηχανάκι μέχρι 46,94 hp και με τα ανάλογα κιλά (πχ, για 46,94 hp θέλεις πάνω από 175 κιλά). ΑΝ θες να είσαι νόμιμος. (εδώ σφυρίζω αδιάφορα)
πχ
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... r%2001.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... e%2099.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... e%2091.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 0%2092.htm
Δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράματα.
Κάνε και καμιά εγγραφή σε μοτοσυκλετιστικά φόρουμ γιατί εγώ έχω χάσει επεισόδια σε ότι αφορά τα διπλώματα.

Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 17:12
από Chuck Norris
Αυτο θα κάνω γιατί εδώ είναι το φόρουμ της ΠΑΟΚαρας ! Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια !
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Σεπ 2016, 21:56
από sourmenetes
Βρηκα αυτο το τοπικ..παει καιρος που εχει να γραψει καποιος και βρηκα ευκαιρια.
Στο ζουμι:ψαχνω μεταχειρισμενο αυτοκινητο μεχρι 1300 κυβικα με ενα σχετικα καλο μπατζετ(4-5 χιλιαρικα) και χρονολογια μετα το 2005.τι εχετε να προτεινετε,τι να αποφυγω και γενικα τι να ψαξω.
Μου εχουν για πολυ καλα Suzuki(swift μ αρεσει πολυ),Nissan, Mitsubishi.
Ακουω λοιπον.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Σεπ 2016, 22:33
από ΑποστόληςΑ
Nissan Micra ή Τοyota Yaris (κορυφή) αν και τελευταία βγαίνει στα 1400
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Σεπ 2016, 22:56
από Marianov6
Ειχα ενα Skoda Fabia turbo πριν 3-4 χρονια, TDI νομιζω ηταν το μοντελο ακριβως, και βγηκε πολυ καλο. Το "τουρμπο" μη νομιζεις οτι ηταν κανα σουπερ γουαου, ετσι λεγοταν απλα το μοντελο. Ουσιαστικα σου εδινε μια μικρη επιταχυνση οταν εκανες προσπεραση στην εθνικη, τιποτα παραπανω. Επειδη με την δουλεια μου κατεβαινα συχνα Αθηνα, εκανε μια μικρη διαφορα αυτο το τουρμπο τελικα. Οικονομικο ηταν το αυτοκινητο, γεμιζα ντεποζιτο, εφτανα Αθηνα και ειχαν μεινει και 2-3 γραμμες ακομα. Προβλημα δεν εβγαλε ποτε παρα μονο κατι ηλεκτρονικο στον εγκεφαλο του που δεν επηρεαζε ομως το αυτοκινητο γενικα, απλα "διαβαζε" κατι λαθος. Ικανοποιητικο χωρο για τους πισω, και για μεσαιο μεγεθος ειχε καλο χωρο και για τις αποσκευες (οχι για παρα πολλες ομως). Γενικα για οσο το ειχα (επειδη ηταν leasing) ημουν πολυ ευχαριστημενος, θα το προτεινα σε αλλους.
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Σεπ 2016, 23:11
από pgetsos
Περα απο τα παραπανω, θα προτεινω και Κορεατικα (Hyundai-Kia) που ειναι σκυλια (και τα Polo τελευταια ειναι εξαιρετικα αλλα δε ξερω σε τι λεφτα κινουνται)
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Σεπ 2016, 23:23
από anekfrastos
Ότι και να πάρεις, προσπάθησε αν μπορείς να τσεκάρεις τα πραγματικά χιλιόμετρα. Είτε σε "εγκέφαλο" είτε αν έχει εστω χαρτι ΚΤΕΟ κάποιων μηνών (πριν το βγάλει για πούλημα κ τα γυρίσει). Δεν είναι εύκολο αλλά αν μπορείς να το κάνεις, μπορεί να γλιτώσεις καμία εκατοστή χιλιάδες χιλιόμετρα παραμύθι...
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Σεπ 2016, 23:36
από pgetsos
Εμένα και ο εγκέφαλος 96 λέει, και τα τελευταία 3 κτεο 95
Είχε χαλασει το ταχυμετρο

Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2016, 09:58
από ΑποστόληςΑ
Τί συμβαίνει με τα αυτοκίνητα Diesel μετά το πολύκροτο σκάνδαλο της VW;
pronews.gr
Το σκάνδαλο Dieselgate του γερμανικού ομίλου Volkswagen έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις καθώς πέρσι τέτοια εποχή είχε ξεσπάσει αμέσως μετά την έκθεση της Φρανκφούρτης. Αφορούσε περισσότερο σε αυτοκίνητα στις ΗΠΑ τα οποία έφεραν πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας προγενέστερης της Euro 6 και χρησιμοποιούσαν ένα ειδικό λογισμικό ώστε το αυτοκίνητο να ρίχνει αυτόματα τις εκπομπές καυσαερίων.
Τι γίνεται όμως ένα χρόνο μετά; Πόσο επικίνδυνοι είναι οι νέοι πετρελαιοκινητήρες για τη δημόσια υγεία; Τα αποτελέσματα έρευνας του Transport & Environment (T&E), οργανισμού-ομπρέλα των ευρωπαϊκών μη κυβερνητικών οργανώσεων, προκαλούν έκπληξη. Δείχνουν ότι οι Euro 6 diesel της Volkswagen είναι οι πιο καθαροί στην αυτοκινητοβιομηχανία αυτή τη στιγμή!
Η T&E ανέλυσε τα δεδομένα από τις δοκιμές εκπομπών ρύπων περίπου 230 αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρα.
Οι τιμές εκπομπών ρύπων προέρχονται από τις κυβερνήσεις Μ. Βρετανίας, Γαλλίας και Γερμανίας αλλά και μεγάλη δημόσια βάση δεδομένων. Οι δοκιμές έγιναν στο δρόμο υπό ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης και όχι σε κάποιον εργαστηριακό πάγκο.
Τι έδειξαν τα τεστ; Ότι όλοι οι diesel ξεπερνούν τα επιτρεπτά επίπεδα οξειδίου του αζώτου (NOx), οι υψηλές εκπομπές του οποίου ευθύνονται για σοβαρές ασθένειες, όπως άσθμα, βρογχίτιδα και εμφύσημα (πάθηση των πνευμόνων). Ο περιορισμός του NOx επιτυγχάνεται μέσω της τεχνολογίας επιλεκτικής κατάλυσης (SCR), η οποία εφαρμόζεται στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες, όμως φαίνεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει πράξει αρκετά έως σήμερα.
Τις υψηλότερες εκπομπές NOx εμφάνισαν οι diesel των Fiat και Suzuki, 15 φορές πάνω από τα νόμιμα επίπεδα! Ακολουθούν τα Renault-Nissan (14 φορές) και τα Opel (10 φορές).
Οι λιγότεροι «βρώμικοι» diesel είναι αυτοί της Volkswagen με 2 φορές πάνω από τα στάνταρ της νόρμας Euro 6. «Ένα χρόνο μετά τη διαπίστωση από τις αρχές των ΗΠΑ ότι η Volkswagen "έκλεβε", όλες οι μάρκες εξακολουθούν να πουλάνε ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα οχήματα, με την ανοχή των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων. Οι χώρες της Ευρώπης θα πρέπει να σταθεί δίπλα στους πολίτες τους και να σταματήσει αυτή τη συγκάλυψη. Μόνο η ανάκληση όλων των ρυπογόνων diesel αυτοκινήτων θα καθαρίσει την ατμόσφαιρα και θα επαναφέρει την αξιοπιστία του ευρωπαϊκού νομικού συστήματος», δήλωσε ο Greg Archer, διευθυντής του τομέα Καθαρών Οχημάτων στην T&E.
Οι υπολογισμοί της T&E είναι ότι αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στους δρόμους της Ευρώπης 29 εκατ. diesel ΙΧ και βαν που χαρακτηρίζονται ως «βρώμικα». Τα Euro 5 εκπέμπουν τουλάχιστον τριπλάσια επίπεδα NOx. Μόνο 1 στα 4 αυτοκίνητα diesel που κυκλοφόρησαν μετά το 2011 πληρούν τις προδιαγραφές. Τα περισσότερα «βρώμικα» diesel κυκλοφορούν στη Γαλλία (5,5 εκατ.) και ακολουθούν η Γερμανία (5,3 εκατ.), η Μ. Βρετανία (4,3 εκατ.), η Ιταλία (3,1 εκατ.), η Ισπανία (1,9 εκατ.) και το Βέλγιο (1,4 εκατ.).
«Το πραγματικό Dieselgate στην Ευρώπη είναι ότι οι νομοθέτες κάνουν τα στραβά μάτια στις ξεκάθαρες αποδείξεις για αλλοίωση των εκπομπών ρύπων, καθώς μοναδικός τους σκοπός είναι να προστατεύσουν τις εθνικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτή η πρακτική οφείλεται για δεκάδες χιλιάδες θανάτους ετησίως. Χρειάζεται μία ευρωπαϊκή εποπτεύουσα αρχή που θα αποτρέψει τις εθνικές κυβερνήσεις να προστατεύουν τις τοπικές εταιρείες και θα εξασφαλίσει ότι οι ενέργειες θα γίνονται για το κοινό καλό», προσέθεσε ο Archer. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (WHO) η επιβάρυνση της μόλυνσης του αέρα είναι «επείγουσα κατάσταση για τη δημόσια υγεία». Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος ανακοίνωσε ότι πέρυσι το διοξείδιο του αζώτου (NO2) το οποίο προκαλείται κυρίως από τους πετρελαιοκινητήρες αυτοκινήτων σε αστικό περιβάλλον, ευθύνεται για 72.000 πρόωρους θανάτους στην Ευρώπη. Οι περισσότεροι καταγράφηκαν στην Ιταλία (21.600), στη Μ. Βρετανία (14.100), τη Γερμανία (10.400) και τη Γαλλία (7.700).
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2016, 12:27
από goran 64
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Δευ 28 Νοέμ 2016, 11:33
από ΑποστόληςΑ
Car Of The Year 2017: Oι 7 finalist
Πηγή: http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... 7-finalist
Η Επιτροπή Car Of The Year ανακοίνωσε τα ονόματα των 7 νέων μοντέλων, που προχωρούν στην τελική φάση για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» 2017.
Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση της διαδικασίας, κατά την οποία τα μέλη της Επιτροπής COTY κλήθηκαν να επιλέξουν τη δική τους επτάδα (μικρή λίστα) μέσα από τα 35 μοντέλα της χρονιάς που προτάθηκαν στην πρώτη φάση. Όπως ήταν προγραμματισμένο, σήμερα γνωστοποιήθηκαν οι διεκδικητές του τίτλου, που, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, θα απονεμηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, μία μέρα πριν από την επίσημη έναρξή του. Τα μοντέλα της τελικής επτάδας είναι, κατά αλφαβητική σειρά, τα εξής:
Alfa Romeo Giulia
Citroën C3
Mercedes E-Class
Nissan Micra
Peugeot 3008
Toyota C-HR
Volvo S90/V90
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Δευ 28 Νοέμ 2016, 12:40
από goran 64
Re: Cars&Moto
Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Δεκ 2016, 20:06
από ΑποστόληςΑ
Ξεχάστε ό,τι ξέρατε μέχρι τώρα για τη συγκεκριμένη μάρκα.
[youtube]aK0zXzzKXOI[/youtube]