Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από Alekakius »

are zorro eisai dinami ebge palikari mou afto tha pi paokis
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από adam04 »

Αν συμβουν επεισοδεια,εξω και μεσα στην Τουμπα και κερδισουμε με αμβισβητουμενο πεναλτυ,δεν λεει.....
Αν ομως η φιλοξενια ειναι αψογη και τους ριξουμε τρια τεμαχια,τοτε θα το βουλωσουν ολοι....



:?
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από adam04 »

Επίθεση στην αποστολή του Ολυμπιακού!
08/03/2009, 17:30 | Διαβάστηκε 1214 φορέςΑποστολή

Έντονα επεισόδια δημιουργήθηκαν από αγνώστους κατά την έλευση του πούλμαν με την αποστολή του Ολυμπιακού στο γήπεδο της Τούμπας. Μια μερίδα ατόμων επιτέθηκε με μπουκάλια στους «ερυθρόλευκους» την ώρα που αυτοί κατέβαιναν από το πούλμαν, με αποτέλεσμα να τους αναγκάσουν να τρέξουν για να φτάσουν έγκαιρα στα αποδυτήρια.

Η αστρονομία που αρχικά είχε αδειάσει τους γύρω δρόμους ώστε να φθάσει με ασφάλεια η αποστολή των φιλοξενούμενων, αναγκάστηκε μετά τα επεισόδια να επιδοθεί σε έναν ''αγώνα'' καταδίωξης των αγνώστων, χρησιμοποιώντας δακρυγόνα. Μέχρι αυτή την στιγμή επικρατεί μεγάλη ένταση στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου…

Τουλαχιστον να μην συμβει τιποτα μεσα. :(
breakdown88
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από breakdown88 »

Μίλησα με φίλους που είναι μέσα στο γήπεδο (και επιφυλάσσομαι για το αληθές του πράγματος) και μου είπαν ότι οι μπάτσοι πετάξαν 2-3 δακρυγόνα ΜΕΣΑ στη θυρα4 στους Νεαπολίτες συγκεκριμένα... Φοβάμαι ότι θα γίνουν σκηνικά αν αρχίζει έτσι ο αγώνας...
Άβαταρ μέλους
Kozani4
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 13:57

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από Kozani4 »

Δίκιο έχεισ φίλε ρίχνουνε δακρυγόνα και όχι 2 και 3 αλλά πάνω απο 10!Να μην δούνε άσπρη μέρα τα κωλόπαιδα οι κωλόμπατσοι!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από gergeo4 »

Έντονα επεισόδια δημιουργήθηκαν από αγνώστους κατά την έλευση του πούλμαν με την αποστολή του Ολυμπιακού στο γήπεδο της Τούμπας. Μια μερίδα ατόμων επιτέθηκε με μπουκάλια στους «ερυθρόλευκους» την ώρα που αυτοί κατέβαιναν από το πούλμαν, με αποτέλεσμα να τους αναγκάσουν να τρέξουν για να φτάσουν έγκαιρα στα αποδυτήρια.

Η αστυνομία που αρχικά είχε αδειάσει τους γύρω δρόμους ώστε να φθάσει με ασφάλεια η αποστολή των φιλοξενούμενων, αναγκάστηκε μετά τα επεισόδια να επιδοθεί σε έναν ''αγώνα'' καταδίωξης των αγνώστων, χρησιμοποιώντας δακρυγόνα. Μέχρι αυτή την στιγμή επικρατεί μεγάλη ένταση στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου…

sport-fm



Περίπου δύο ώρες πριν την έναρξη του αγώνα ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό έλαβαν χώρα τα πρώτα άσχημα περιστατικά στον προαύλιο χώρο της Τούμπας.

Με την άφιξη του διαιτητή της αναμέτρησης, Τάσου Κάκου, στο γήπεδο της Τούμπας, ορισμένοι οπαδοί του «δικεφάλου του βορρά» πέταξαν μπουκάλια και άλλα αντικείμενα έξω από τον χώρο των αποδυτηρίων. Η αντίδραση της αστυνομίας ήταν άμεση, ρίχνοντας τρία δακρυγόνα, τα οποία και δημιούργησαν μία αποπνιχτική ατμόσφαιρα.

Λίγα λεπτά αργότερα αφίχθη το πούλμαν που μετέφερε την αποστολή των «ερυθρολεύκων», χωρίς να συμβεί το παραμικρό.

sportdog.gr

εγω ειδα στο σουπερσπορτ οτι δεν εγινε τιποτα στο πουλμαν του ολυμπιακου..τι να πει κανεις..?
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από gergeo4 »

ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ sportnet.grλεει για αιτημα του Ολυμπιακου να μην αρχισει το ματς..!!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από gergeo4 »

Θεοδωρίδης: "Να αναβληθεί το παιχνίδι"

"Ελπίζω οι αρμόδιοι να πάρουν τις αποφάσεις που πρέπει. Το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να αμναβληθεί αυτό το παιχνίδι". Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στον Σάββα Θεοδωρίδη. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό "Arena" για την κατάσταση που επικρατεί στην Τούμπα.

"Η κατάσταση είναι τραγική. Είμαστε εγκλωβισμένοι στα αποδυτήρια εδώ και μία ώρα. Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει. Υπάρχουν φθορές και στο αμάξι του διαιτητή. Ελπίζω οι αρμόδιοι να πάρουν τις αποφάσεις που πρέπει. Το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να αμναβληθεί αυτό το παιχνίδι. Δεν είναι δυνατόν να βγαίνουν άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με το ποδόσφαιρο και κάνουν δηλώσεις για να πάρουν μερικές ψήφους".
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Κλείδωσέ το το γαμημένο, δε μπορώ δε μπορώ να περιμένω!!!!!

Κλείδωσέ το το γαμημένο, δε μπορώ δε μπορώ να περιμένω!!!!!

Κλείδωσέ το το γαμημένο, δε μπορώ δε μπορώ να περιμένω!!!!!

Κλείδωσέ το το γαμημένο, δε μπορώ δε μπορώ να περιμένω!!!!!
theo73
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν 2009, 22:57

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από theo73 »

Μεχρι τελευταια στιγμη προκαλουν οι αδερφες
Άβαταρ μέλους
litsaki4
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 12:42
Τοποθεσία: Συκιες-Ανω Πολη

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από litsaki4 »

breakdown88 έγραψε:Μίλησα με φίλους που είναι μέσα στο γήπεδο (και επιφυλάσσομαι για το αληθές του πράγματος) και μου είπαν ότι οι μπάτσοι πετάξαν 2-3 δακρυγόνα ΜΕΣΑ στη θυρα4 στους Νεαπολίτες συγκεκριμένα... Φοβάμαι ότι θα γίνουν σκηνικά αν αρχίζει έτσι ο αγώνας...
μας πεθαναν,μολις γυρισα σπιτι απο το γηπεδο επι μιση ωρα πετουσαν δακρυγονα...οι αλητες υπηρχαν και παιδια μεσα στην 4
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

XALKIAS--SNAOUTSNER--LINO--BIZERA--MALEZAS--CONCEICAO--VERON--BALAFAS--SORLIN--MUSLIMOVIC--BAKAYOKO

PAME ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από DimisK »

Παρακολουθώ την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και πραγματικά είμαι απίστευτα στεναχωρεμένος. Σε βαθμό που μια νίκη μας να μην με απασχολήσει. Είναι δυνατόν να στήνουμε σκηνικό πολέμου; Είναι δυνατόν να κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές για ένα ποδοσφαιρικό ματς, όποιο κι αν είναι αυτό, ότι κι αν σημαίνει; Είναι δυνατόν να δίνουμε τροφή στα ΜΜΕ της Αθήνας να μας διασύρουν; Η δική μας η απάντηση είναι μια: ΗΧΗΤΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ "ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ". Μπορούν κάποιοι να καταλάβουν τη διαφορά;
Την εκδίκησή μας θα την πάρουν οι παίκτες μας και όχι εμείς με τραμπουκισμούς! Έλεος! Τι θέλουν ορισμένοι; Να ξαναγυρίσουμε σε αλήστου μνήμες εποχές;
Συγκεντρωθείτε και φωνάξτε για τον ΠΑΟΚ μας με όλη τη δύναμη της ψυχής σας! ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!
Και εν τέλει σκεφτείτε και το άλλο: Οι γαύροι δεν έχουν να χάσουν τίποτα. Οι δικοί μας διψάνε για εκδίκηση, τους φορτώνουμε κι εμείς και ενδέχεται από το πάθος τους να μην έχουν καθαρό μυαλό. Και μας γυρίζει μπούμεραγκ. Και μπαίνουν οι γαύροι μας ρίχνουν δύο μπαλάκια και εμείς μένουμε με το πουλί στο χέρι και με τα καφριλίκια μας. Ποιος θα είναι ο κερδισμένος;

Ηρεμήστε όλοι και απολαύστε τον αγωνιστικό διασυρμό του γαύρου.
Εν τέλει, ένα παιχνίδι είναι, δεν είναι η ζωή μας...

Με τη νίκη αδέλφια!
Άβαταρ μέλους
Bougatsas
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:30

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από Bougatsas »

Τι γίνεται στην 4. ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΕΙΑ
Άβαταρ μέλους
Bougatsas
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:30

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από Bougatsas »

Αυτοι που πετουσαν πραματα μεσα στο γηπεδο στα 2 κορνερ του ολυμπιακου ήταν απεσταλμένοι του θείου?

Καλος ο κακος στο 1ο, αντε να δουμε και το 2ο

ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ :? :? :? :? :?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”