Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από ntinos »

Slade έγραψε:
Steenage έγραψε:Ρε μαγκες εγω μια χαρα τον βλεπω ...

Εικόνα
εκεινο το παρεακι πισω με Γκαρσια,Τσιριλο,Μπιζερα ολα τα λεφτα
Oι 3 σωματοφύλακες :)

:x
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από free4 »

Και οι άλλοι 3 μπροστά.. Μούσλι, Κοντρέρας, Σέρτζιο..
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από eleos »

Ατομικό για να χάσει κιλά

Για ακόμα μία μέρα ο Αντρές Βιεϊρίνια δεν ακολούθησε όλο το πρόγραμμα των υπόλοιπων παικτών. Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός εκτέλεσε όλες τις ασκήσεις μέχρι τη στιγμή των αγώνων στο μισό γήπεδο, όταν και άρχισε να κάνει τρέξιμο γύρω από τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου της Σουρωτής. Χθες συμπληρώθηκαν έντεκα μέρες από τη στιγμή που ο Βιεϊρίνια ενσωματώθηκε στην αποστολή του ΠΑΟΚ.

Οπως και πέρυσι, έτσι και φέτος ο Πορτογάλος ήρθε με κάποια περιττά κιλά και χρειάστηκε να κάνει εντατικές προπονήσεις φυσικής κατάστασης τις πρώτες ημέρες ώστε να τα χάσει. Ο 23χρονος -όπως και ο Σαβίνι- αποκλείστηκε από τα παιχνίδια με τη Βαλερένγκα, καθώς θα ήταν δύσκολο να μπει σε αγωνιστικούς ρυθμούς τόσο νωρίς.

Ο Σάντος δεν θέλει να επιβαρύνει τον Πορτογάλο και γι’ αυτό δεν τον πιέζει. Ο Βιεϊρίνια έχει αρκετό χρόνο μέχρι τις 20 Αυγούστου, όταν και ο ΠΑΟΚ, εφόσον αποκλείσει τη Βαλερένγκα, θα δώσει το πρώτο παιχνίδι για τα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ.

http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=3493383

Fajitas Troo Olo To Kalokairi Adelino André Vieirinha να το κάνει το όνομα να καταλαβαινόμαστε καλύτερα...

Αντε μικρέ τρέχε γιατί παράφαγες και το ξεφτίλησες.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είναι κακό να είσαι φέτος στον πάγκο του ΠΑΟΚ! Κακό είναι να μην είσαι καθόλου στον ΠΑΟΚ!
Δεν ανησυχώ με τον νεαρό. Νέος είναι, θα επανέλθει γρήγορα!
Δριμύτερος!
Άβαταρ μέλους
taspaok
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Παρ 31 Οκτ 2008, 16:44
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ-ικαρία

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από taspaok »

Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από evans4 »

Zapaokos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ 26 Ιουν 2008, 15:37

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Zapaokos »

Αντιληφθηκε κανεις αλλος οτι το πουλεν μας εχει χασει οσα περιττα κιλα ειχε και ειναι ετοιμος για μεγαλα πραγματα?

Πολυ τον χαρηκα τον μικρο,μακαρι να του πανε ολα καλα.

Forza ΠΑΟΚΑΡΑ.

:?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Photis »

Συμφωνώ και επαυξάνω..Μόνο που..πάγκο θα κάθεται μέχρι ο Κονσεϊσάο να βγει οικειοθελώς από την 11άδα...

:?
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από ioanmits »

Δυστυχώς έτσι είναι... το μεγαλύτερο λάθος της διοίκησης στο μετεγραφικό σχεδιασμό ήταν η ανανέωση του Κονσεϊσάο.. και φυσικά η εμμονή του Σάντος να τον βάζει συνέχεια....
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από paokpool »

Εμ Βι Πι...

:twisted:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από gash04 »

Μόνο αν του σπάσουν και το άλλο πόδι μπορούν να τον σταματήσουν.
Βιτόλο πρόσεχε στις προπονήσεις.
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Platon »

Με Βιερινια και Κουτιανικουλη στις πτερυγες, Φωτακη απο πισω τους στο κεντρο και Μουσλι μπροστα, κουνατε μας μαντιλι. Δεν υπαρχει γρηγοροτερη τετραδα στην Ελλαδα.

Πολυ καλος ο Βιερινια χθες, αλλα ας περιμενουμε λιγακι ακομη, πριν ξεσαλωσουμε εντελως.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Falegkos »

Μπράβο μικρέ.
με κουτσια-βιερινια στα πλάγια δεν υπάρχουν μπακ στην ελλαδα να τους σταματήσουν.

θα μπαίνουν στην περιοχή και θα κάνουν τα δικά τους και αντε να τους πάρεις μπαλα..μονο με πέναλτι.
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από LittleJohn »

Και μονο που τον εβλεπες χθες ηταν για λυπηση το παιδι,σαν τον οσιο Ονουφριο τον εχει κανει ο Σαντος απο την πολυ τρεχαλα :lol:

Παιχταρας το παλικαρι,αν εχει την υγεια του φετος και κανει μια γεματη χρονια θα δουμε πολλους παπαδες
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από eorptol »

ioanmits έγραψε:Δυστυχώς έτσι είναι... το μεγαλύτερο λάθος της διοίκησης στο μετεγραφικό σχεδιασμό ήταν η ανανέωση του Κονσεϊσάο.. και φυσικά η εμμονή του Σάντος να τον βάζει συνέχεια....
πες και ενα ευχαριστω που σε εφερε ο σαντος βιερινια ......
και εσυ εχεις εμμονη με τον σαντος παιζει να τον βλεπεις στον υπνο σου
σαν εφιαλτη........ :) :) :) :) :) :)
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΟΡΙΛ ....... :) :) :) :) :)
ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΣΥ ΚΑΝΑΜΕ 2-3 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΤΣ
ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΒΑΛΕΡΕΓΚΑ ΕΙΧΑΜΕ 17 ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ 10ΑΡΙΑ ΜΕ ΤΕΛΗ
ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΟ ΠΛΕΚΤΟ Ε ΘΑ ΜΠΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΓΚΟΛΑΚΙΑ .......
ΚΑΙ ΓΙΑΤΟΝ ΣΕΡΤΖΙΟ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΟΥΤΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ......
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”