Oι 3 σωματοφύλακεςSlade έγραψε:εκεινο το παρεακι πισω με Γκαρσια,Τσιριλο,Μπιζερα ολα τα λεφταSteenage έγραψε:Ρε μαγκες εγω μια χαρα τον βλεπω ...
Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ατομικό για να χάσει κιλά
Για ακόμα μία μέρα ο Αντρές Βιεϊρίνια δεν ακολούθησε όλο το πρόγραμμα των υπόλοιπων παικτών. Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός εκτέλεσε όλες τις ασκήσεις μέχρι τη στιγμή των αγώνων στο μισό γήπεδο, όταν και άρχισε να κάνει τρέξιμο γύρω από τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου της Σουρωτής. Χθες συμπληρώθηκαν έντεκα μέρες από τη στιγμή που ο Βιεϊρίνια ενσωματώθηκε στην αποστολή του ΠΑΟΚ.
Οπως και πέρυσι, έτσι και φέτος ο Πορτογάλος ήρθε με κάποια περιττά κιλά και χρειάστηκε να κάνει εντατικές προπονήσεις φυσικής κατάστασης τις πρώτες ημέρες ώστε να τα χάσει. Ο 23χρονος -όπως και ο Σαβίνι- αποκλείστηκε από τα παιχνίδια με τη Βαλερένγκα, καθώς θα ήταν δύσκολο να μπει σε αγωνιστικούς ρυθμούς τόσο νωρίς.
Ο Σάντος δεν θέλει να επιβαρύνει τον Πορτογάλο και γι’ αυτό δεν τον πιέζει. Ο Βιεϊρίνια έχει αρκετό χρόνο μέχρι τις 20 Αυγούστου, όταν και ο ΠΑΟΚ, εφόσον αποκλείσει τη Βαλερένγκα, θα δώσει το πρώτο παιχνίδι για τα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=3493383
Fajitas Troo Olo To Kalokairi Adelino André Vieirinha να το κάνει το όνομα να καταλαβαινόμαστε καλύτερα...
Αντε μικρέ τρέχε γιατί παράφαγες και το ξεφτίλησες.
Για ακόμα μία μέρα ο Αντρές Βιεϊρίνια δεν ακολούθησε όλο το πρόγραμμα των υπόλοιπων παικτών. Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός εκτέλεσε όλες τις ασκήσεις μέχρι τη στιγμή των αγώνων στο μισό γήπεδο, όταν και άρχισε να κάνει τρέξιμο γύρω από τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου της Σουρωτής. Χθες συμπληρώθηκαν έντεκα μέρες από τη στιγμή που ο Βιεϊρίνια ενσωματώθηκε στην αποστολή του ΠΑΟΚ.
Οπως και πέρυσι, έτσι και φέτος ο Πορτογάλος ήρθε με κάποια περιττά κιλά και χρειάστηκε να κάνει εντατικές προπονήσεις φυσικής κατάστασης τις πρώτες ημέρες ώστε να τα χάσει. Ο 23χρονος -όπως και ο Σαβίνι- αποκλείστηκε από τα παιχνίδια με τη Βαλερένγκα, καθώς θα ήταν δύσκολο να μπει σε αγωνιστικούς ρυθμούς τόσο νωρίς.
Ο Σάντος δεν θέλει να επιβαρύνει τον Πορτογάλο και γι’ αυτό δεν τον πιέζει. Ο Βιεϊρίνια έχει αρκετό χρόνο μέχρι τις 20 Αυγούστου, όταν και ο ΠΑΟΚ, εφόσον αποκλείσει τη Βαλερένγκα, θα δώσει το πρώτο παιχνίδι για τα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=3493383
Fajitas Troo Olo To Kalokairi Adelino André Vieirinha να το κάνει το όνομα να καταλαβαινόμαστε καλύτερα...
Αντε μικρέ τρέχε γιατί παράφαγες και το ξεφτίλησες.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Δεν είναι κακό να είσαι φέτος στον πάγκο του ΠΑΟΚ! Κακό είναι να μην είσαι καθόλου στον ΠΑΟΚ!
Δεν ανησυχώ με τον νεαρό. Νέος είναι, θα επανέλθει γρήγορα!
Δριμύτερος!
Δεν ανησυχώ με τον νεαρό. Νέος είναι, θα επανέλθει γρήγορα!
Δριμύτερος!
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Αντιληφθηκε κανεις αλλος οτι το πουλεν μας εχει χασει οσα περιττα κιλα ειχε και ειναι ετοιμος για μεγαλα πραγματα?
Πολυ τον χαρηκα τον μικρο,μακαρι να του πανε ολα καλα.
Forza ΠΑΟΚΑΡΑ.

Πολυ τον χαρηκα τον μικρο,μακαρι να του πανε ολα καλα.
Forza ΠΑΟΚΑΡΑ.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Συμφωνώ και επαυξάνω..Μόνο που..πάγκο θα κάθεται μέχρι ο Κονσεϊσάο να βγει οικειοθελώς από την 11άδα...

Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Δυστυχώς έτσι είναι... το μεγαλύτερο λάθος της διοίκησης στο μετεγραφικό σχεδιασμό ήταν η ανανέωση του Κονσεϊσάο.. και φυσικά η εμμονή του Σάντος να τον βάζει συνέχεια....
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μόνο αν του σπάσουν και το άλλο πόδι μπορούν να τον σταματήσουν.
Βιτόλο πρόσεχε στις προπονήσεις.
Βιτόλο πρόσεχε στις προπονήσεις.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Με Βιερινια και Κουτιανικουλη στις πτερυγες, Φωτακη απο πισω τους στο κεντρο και Μουσλι μπροστα, κουνατε μας μαντιλι. Δεν υπαρχει γρηγοροτερη τετραδα στην Ελλαδα.
Πολυ καλος ο Βιερινια χθες, αλλα ας περιμενουμε λιγακι ακομη, πριν ξεσαλωσουμε εντελως.
Πολυ καλος ο Βιερινια χθες, αλλα ας περιμενουμε λιγακι ακομη, πριν ξεσαλωσουμε εντελως.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μπράβο μικρέ.
με κουτσια-βιερινια στα πλάγια δεν υπάρχουν μπακ στην ελλαδα να τους σταματήσουν.
θα μπαίνουν στην περιοχή και θα κάνουν τα δικά τους και αντε να τους πάρεις μπαλα..μονο με πέναλτι.
με κουτσια-βιερινια στα πλάγια δεν υπάρχουν μπακ στην ελλαδα να τους σταματήσουν.
θα μπαίνουν στην περιοχή και θα κάνουν τα δικά τους και αντε να τους πάρεις μπαλα..μονο με πέναλτι.
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Και μονο που τον εβλεπες χθες ηταν για λυπηση το παιδι,σαν τον οσιο Ονουφριο τον εχει κανει ο Σαντος απο την πολυ τρεχαλα
Παιχταρας το παλικαρι,αν εχει την υγεια του φετος και κανει μια γεματη χρονια θα δουμε πολλους παπαδες
Παιχταρας το παλικαρι,αν εχει την υγεια του φετος και κανει μια γεματη χρονια θα δουμε πολλους παπαδες
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
πες και ενα ευχαριστω που σε εφερε ο σαντος βιερινια ......ioanmits έγραψε:Δυστυχώς έτσι είναι... το μεγαλύτερο λάθος της διοίκησης στο μετεγραφικό σχεδιασμό ήταν η ανανέωση του Κονσεϊσάο.. και φυσικά η εμμονή του Σάντος να τον βάζει συνέχεια....
και εσυ εχεις εμμονη με τον σαντος παιζει να τον βλεπεις στον υπνο σου
σαν εφιαλτη........
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΟΡΙΛ .......
ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΣΥ ΚΑΝΑΜΕ 2-3 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΤΣ
ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΒΑΛΕΡΕΓΚΑ ΕΙΧΑΜΕ 17 ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ 10ΑΡΙΑ ΜΕ ΤΕΛΗ
ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΣΤΟ ΠΛΕΚΤΟ Ε ΘΑ ΜΠΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΓΚΟΛΑΚΙΑ .......
ΚΑΙ ΓΙΑΤΟΝ ΣΕΡΤΖΙΟ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΟΥΤΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ......
