71.Παναγιώτης Γλύκος
- White Ranger
- Δημοσιεύσεις: 534
- Εγγραφή: Κυρ 12 Νοέμ 2017, 17:59
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καλά παιχνίδια να δω όπως έβλεπα τότε με τον Βάζελο που μας έστειλες προκριματικά CL σε αντιθετση με τον Rei ποτ έφαγε 2goal μ@λκιες και δεν μπήκαμε στο EuropaLeag.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Το να ρίχνουμε τώρα ξαφνικά το φταίξιμο του ότι δεν περάσαμε στο E.L., στις "μ@λ@κίες" γκολ που έφαγε ο Ρέι, το θεωρώ τουλάχιστον και λίαν επιεικώς απαράδεκτο (πολύ πολύ sic μάλιστα)!!!!
Να δω τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα... :ugeek:
Να δω τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα... :ugeek:
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Όσον αφορά το κείμενο του Λεωνίδα, παραμένει στη κεντρική συνειδητά και έληξε. Κάποιοι μπορεί να μη συμφωνούμε, αλλά δεν έχει σημασία.
Τα off-topic που αφορούν το κείμενο του Λεωνίδα, μεταφέρθηκαν εδώ.
Τα off-topic που αφορούν το κείμενο του Λεωνίδα, μεταφέρθηκαν εδώ.
-
PaokPetralona
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Τετ 30 Απρ 2014, 11:53
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πάλι στην αποστολή ήσουν Παναγιώτη αντί του Ρει ή ακόμα του πιτσιρικά - δεν το καταλαβαίνω. Δεν μου γέμισες ποτέ το μάτι, δεν είσαι φτιαγμένος για μεγάλα ματς (βλέπε γκολ που έφαγε σε κύπελλο, με αγιαξ κλπ κλπ) προσέφερες όσο μπορούσες όμως. Ελπίζω να λυθεί η συνεργασία σου με τον ΠΑΟΚ σύντομα.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ποιος Κουρτουα τωρα το γατι .τριμπαλο ρουφηξε.Παρτε Παναγιωτη να σωθειτε βρε.
Υγ Μανιακε κοιμασαι αυτες ειναι ευκαιριες για πωληση.
Υγ Μανιακε κοιμασαι αυτες ειναι ευκαιριες για πωληση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Παρ 16 Μαρ 2018, 14:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πολύχρονος και πάντα υγιής και καλότυχος ρε Παναή...

Υ.Γ. Πρώτη φορά βλέπω γάντια τερματοφύλακα, χρώματος μπεζ-καμηλό...
Υ.Γ. Πρώτη φορά βλέπω γάντια τερματοφύλακα, χρώματος μπεζ-καμηλό...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
Χρήστος ο τρίποντος
- Δημοσιεύσεις: 255
- Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2016, 18:33
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Βλέπω να μένει 2ος τερματοφύλακας του χρόνου πισω απο Πασχαλάκη. Ο Ρει παιρνει πολλά και είναι και μικρός για να μην παίζει και ο Σιαμπάνης δεν φαίνεται να πολυυπολογίζεται. Δεν τον έχουμε δει ουτε σε παιχνίδι κυπέλλου. Ίσως δοθεί δανεικός.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ανανέωση για δεύτερος αν κ θα θεκα δεύτερο τον σιαμπανη
Ο ρεί θα χαιρετήσει λογικά
Ο ρεί θα χαιρετήσει λογικά
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- Mauricio-8-
- Δημοσιεύσεις: 1533
- Εγγραφή: Δευ 24 Δεκ 2018, 13:16
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Βλέπετε που κάποιοι δεν εκτιμάται τίποτα τον λέτε δημόσιο υπάλληλο λες φταίει αυτός που δεν παίζει όταν έχει μπροστά του Πασχαλακη Ρευ και όταν έρχεται από έναν μεγάλο τραυματισμό.Οταν έβγαζε αυτά που έβγαζε τα 2 τελευτεα χρονια πριν τραυματιστεί όταν πήραμε το κύπελο στο Βόλο κάποιοι τον αποθεωνατε τώρα δημόσιος Υπάλληλος.Νσ μου πείτε για τον Ελ Καντουρι τον Χατσεριδη ότι είναι θα σας πω ναι για τα λεφτά που παίρνουν είναι τουρίστες να με πείτε για τον Βερνμπλουμ που το παιδί ήταν και άτυχος και δεν μπόρεσε να κριθεί να πω ναι για τον Λεβεκ ναι για τον Κιτσιου ναι αλλά όχι για τον Γλυκό που έχει δώσει τα πάντα για την ομάδα,ναι πλέον δεν μπορεί και λόγω ότι έχουμε αλλάξει επίπεδο στη θέση του Τφ αλλά είχε προσφορά στην ομάδα και ας φύγει σε 6 μήνες που λογικά αυτό θα γίνει. Δεν είναι στην ίδια κατηγορία με άλλους παίκτες πρέπει να φύγει σαν ένας παίκτης που πρόσφερε πόνεσε και τραυματιστηκε εν τέλει για την Ομάδα!
-
Dimg4
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δεν πας καθολου καλα, αχαριστια και τετοιοι χαρακτηρισμοι σε εναν παικτη που τιμησε οσο λιγοι τη φανελα ειναι απαραδεκταBlack--4 έγραψε:ποιο δημοσιος υπαλληλος και αργομισθος πεθαινεις
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος