71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
White Ranger
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: Κυρ 12 Νοέμ 2017, 17:59

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από White Ranger »

Καλά παιχνίδια να δω όπως έβλεπα τότε με τον Βάζελο που μας έστειλες προκριματικά CL σε αντιθετση με τον Rei ποτ έφαγε 2goal μ@λκιες και δεν μπήκαμε στο EuropaLeag.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από goran 64 »

Το να ρίχνουμε τώρα ξαφνικά το φταίξιμο του ότι δεν περάσαμε στο E.L., στις "μ@λ@κίες" γκολ που έφαγε ο Ρέι, το θεωρώ τουλάχιστον και λίαν επιεικώς απαράδεκτο (πολύ πολύ sic μάλιστα)!!!! :evil:

Να δω τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα... :ugeek:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Όσον αφορά το κείμενο του Λεωνίδα, παραμένει στη κεντρική συνειδητά και έληξε. Κάποιοι μπορεί να μη συμφωνούμε, αλλά δεν έχει σημασία.

Τα off-topic που αφορούν το κείμενο του Λεωνίδα, μεταφέρθηκαν εδώ.
PaokPetralona
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Τετ 30 Απρ 2014, 11:53

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από PaokPetralona »

Πάλι στην αποστολή ήσουν Παναγιώτη αντί του Ρει ή ακόμα του πιτσιρικά - δεν το καταλαβαίνω. Δεν μου γέμισες ποτέ το μάτι, δεν είσαι φτιαγμένος για μεγάλα ματς (βλέπε γκολ που έφαγε σε κύπελλο, με αγιαξ κλπ κλπ) προσέφερες όσο μπορούσες όμως. Ελπίζω να λυθεί η συνεργασία σου με τον ΠΑΟΚ σύντομα.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ποιος Κουρτουα τωρα το γατι .τριμπαλο ρουφηξε.Παρτε Παναγιωτη να σωθειτε βρε.


Υγ Μανιακε κοιμασαι αυτες ειναι ευκαιριες για πωληση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Παρ 16 Μαρ 2018, 14:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
denyparxeisalio
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
Τοποθεσία: 7hills

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από denyparxeisalio »

:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από goran 64 »

Πολύχρονος και πάντα υγιής και καλότυχος ρε Παναή...

Εικόνα :pano:

Υ.Γ. Πρώτη φορά βλέπω γάντια τερματοφύλακα, χρώματος μπεζ-καμηλό... :shock:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χρόνια πολλά Παναγιώτη!
Έπιασες (αισίως) τα 32. Καλή συνέχεια!
Χρήστος ο τρίποντος
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τετ 27 Ιούλ 2016, 18:33

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Χρήστος ο τρίποντος »

Βλέπω να μένει 2ος τερματοφύλακας του χρόνου πισω απο Πασχαλάκη. Ο Ρει παιρνει πολλά και είναι και μικρός για να μην παίζει και ο Σιαμπάνης δεν φαίνεται να πολυυπολογίζεται. Δεν τον έχουμε δει ουτε σε παιχνίδι κυπέλλου. Ίσως δοθεί δανεικός.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ανανέωση για δεύτερος αν κ θα θεκα δεύτερο τον σιαμπανη
Ο ρεί θα χαιρετήσει λογικά
Black--4
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2018, 15:02

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Black--4 »

ποιο δημοσιος υπαλληλος και αργομισθος πεθαινεις
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Γιατί;

Υγ. "πιο", όχι "ποιο".
Άβαταρ μέλους
Mauricio-8-
Δημοσιεύσεις: 1533
Εγγραφή: Δευ 24 Δεκ 2018, 13:16

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Mauricio-8- »

Βλέπετε που κάποιοι δεν εκτιμάται τίποτα τον λέτε δημόσιο υπάλληλο λες φταίει αυτός που δεν παίζει όταν έχει μπροστά του Πασχαλακη Ρευ και όταν έρχεται από έναν μεγάλο τραυματισμό.Οταν έβγαζε αυτά που έβγαζε τα 2 τελευτεα χρονια πριν τραυματιστεί όταν πήραμε το κύπελο στο Βόλο κάποιοι τον αποθεωνατε τώρα δημόσιος Υπάλληλος.Νσ μου πείτε για τον Ελ Καντουρι τον Χατσεριδη ότι είναι θα σας πω ναι για τα λεφτά που παίρνουν είναι τουρίστες να με πείτε για τον Βερνμπλουμ που το παιδί ήταν και άτυχος και δεν μπόρεσε να κριθεί να πω ναι για τον Λεβεκ ναι για τον Κιτσιου ναι αλλά όχι για τον Γλυκό που έχει δώσει τα πάντα για την ομάδα,ναι πλέον δεν μπορεί και λόγω ότι έχουμε αλλάξει επίπεδο στη θέση του Τφ αλλά είχε προσφορά στην ομάδα και ας φύγει σε 6 μήνες που λογικά αυτό θα γίνει. Δεν είναι στην ίδια κατηγορία με άλλους παίκτες πρέπει να φύγει σαν ένας παίκτης που πρόσφερε πόνεσε και τραυματιστηκε εν τέλει για την Ομάδα!
Dimg4

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Dimg4 »

Black--4 έγραψε:ποιο δημοσιος υπαλληλος και αργομισθος πεθαινεις
Δεν πας καθολου καλα, αχαριστια και τετοιοι χαρακτηρισμοι σε εναν παικτη που τιμησε οσο λιγοι τη φανελα ειναι απαραδεκτα
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Τον αποχαιρέτησε και επίσημα η ΠΑΕ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”