Y.Γ.
Εν τω μεταξυ τσεκαρα λιγο τη Σεβιγια και ειδα αυτον τον βαθκεθ που πηρε απ'την παλερμο..
[youtube]paSZtFAwWFU[/youtube]
[youtube]85YsrnRNOlM[/youtube]
2ο Γκανσο πηραν οι φουστηδες, δε μας δινουν και μας εναν?
Και σα να μην εφταναν αυτοι, πηραν και
Luciano Vietto
Ben Yedder
[youtube]uHQFbNWDn_A[/youtube]
[youtube]WEJ-t6a3WDU[/youtube]
αλλα και αλλους 2 ΑΤΜ
Joaquín Correa
[youtube]52Q_acSpeKY[/youtube]
[youtube]-Ycsv2dfuGk[/youtube]
Hiroshi Kiyotake
[youtube]jOnFyseIKBc[/youtube]
[youtube]0i5J4ojBh5w[/youtube]
μερσυ!