η αντιμετωπιση του αντιστοιχου ποντενσε μας (ζαμπά) ηταν του στυλ , "καποιος νεαρος βραζιλιανος απο τη ρωσσια που για καποιο λογο κοστισε εναν σκασμο λεφτα".ο αντιστοιχος ποντενσε ηταν το ξερολουκουμο που γλυκοκοιταζαν μεγαθηρια κ που αν δικαιωθει η σπορτινγκ στη δικαστικη διαμαχη θα πρεπει να πληρωσει ο γαυρος γυρω στα 2 δις.Dimg4 έγραψε:Μην χρησιμοποιειται ατοπα επιχειρηματα γιατι γυριζουν μπουμερανγκ.Επισκέπτης έγραψε:κρίμα για την μπαρτσελόνα της Ελλάδας.
ο ποντέσε όπως είχα πει είναι για κάνα τσίρκο γιατί απο ουσία μηδέν.
Κρινετε παικτη στα ευρωπαικα ματς.. οκ? Ας δουμε τους δικους μας στους ομιλους... παλτα ολοι ε
ε οσο να πεις εχεις απαιτησεις απο τετοιον τεραστιο παικτη.απο το ζαμπα τι να περιμενεις.απο ρωσσια ειναι.ξεπλενει ο ποντιος.
υγ.επισης περιμενω τη μερα που θα παρει ο ΠΑΟΚ το πρωταθλημα να δω πρωτοσελιδα αμηχανιας.μετριου ενθουσιασμου και τετοια.
Συνελοντι ειπειν πουτσα αναμενομενη ο γαυρος και τα παλτα του.
Α!επίσης να πω οτι κανονικα θα πρεπει να ειναι πολυ ευχαριστημενοι φετος.Η ομαδα τους πετυχε πολυ περισσοτερα απο οσα αξιζει το συγκεκριμενο ροστερ.Ακρως επιτυχημενη τη θεωρω.Ελπιζω του χρονου να μην ειναι τοσο κωλοφαρδοι στην ευρωπη και στην ελλαδα να ξεκομπλεξαριστουν επιτελους τα ελληνικα κορακια και να τους παιζουν 50/50.