Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από barlow4 »

Dimg4 έγραψε:
Επισκέπτης έγραψε:κρίμα για την μπαρτσελόνα της Ελλάδας.
ο ποντέσε όπως είχα πει είναι για κάνα τσίρκο γιατί απο ουσία μηδέν.
Μην χρησιμοποιειται ατοπα επιχειρηματα γιατι γυριζουν μπουμερανγκ.
Κρινετε παικτη στα ευρωπαικα ματς.. οκ? Ας δουμε τους δικους μας στους ομιλους... παλτα ολοι ε
η αντιμετωπιση του αντιστοιχου ποντενσε μας (ζαμπά) ηταν του στυλ , "καποιος νεαρος βραζιλιανος απο τη ρωσσια που για καποιο λογο κοστισε εναν σκασμο λεφτα".ο αντιστοιχος ποντενσε ηταν το ξερολουκουμο που γλυκοκοιταζαν μεγαθηρια κ που αν δικαιωθει η σπορτινγκ στη δικαστικη διαμαχη θα πρεπει να πληρωσει ο γαυρος γυρω στα 2 δις.
ε οσο να πεις εχεις απαιτησεις απο τετοιον τεραστιο παικτη.απο το ζαμπα τι να περιμενεις.απο ρωσσια ειναι.ξεπλενει ο ποντιος.
υγ.επισης περιμενω τη μερα που θα παρει ο ΠΑΟΚ το πρωταθλημα να δω πρωτοσελιδα αμηχανιας.μετριου ενθουσιασμου και τετοια.
Συνελοντι ειπειν πουτσα αναμενομενη ο γαυρος και τα παλτα του.
Α!επίσης να πω οτι κανονικα θα πρεπει να ειναι πολυ ευχαριστημενοι φετος.Η ομαδα τους πετυχε πολυ περισσοτερα απο οσα αξιζει το συγκεκριμενο ροστερ.Ακρως επιτυχημενη τη θεωρω.Ελπιζω του χρονου να μην ειναι τοσο κωλοφαρδοι στην ευρωπη και στην ελλαδα να ξεκομπλεξαριστουν επιτελους τα ελληνικα κορακια και να τους παιζουν 50/50.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Κρίμα για την Ελλάδα και το threeΛο της .
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από tolis01 »

barlow4 έγραψε: Συνελοντι ειπειν πουτσα αναμενομενη ο γαυρος και τα παλτα του.
Α!επίσης να πω οτι κανονικα θα πρεπει να ειναι πολυ ευχαριστημενοι φετος.Η ομαδα τους πετυχε πολυ περισσοτερα απο οσα αξιζει το συγκεκριμενο ροστερ.Ακρως επιτυχημενη τη θεωρω.
Ελπιζω του χρονου να μην ειναι τοσο κωλοφαρδοι στην ευρωπη και στην ελλαδα να ξεκομπλεξαριστουν επιτελους τα ελληνικα κορακια και να τους παιζουν 50/50.
θα συμφωνήσω 100% με barlow. Όσο ψυχρά να προσπαθείς να το δεις, με αυτήν την αστεία αμυντική λειτουργία του γκέι (παράδειγμα και το γκολ που φάγανε χθες που πριν την τελική πάσα οι Ουκρανοί έπαιζαν κορόιδο στο ύψος της περιοχής) είναι τεράστια επιτυχία που έστω το ¨πάλεψαν¨ σχετικά στην φάση των 32.

Αλλά έλα μου ντε που έχεις αυτές τις εξωγήινες μεταδόσεις.

Κι επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, μακα΄ρι να τους πετύχουμε κανα τελικό να τους εξαφανίσουμε.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από barlow4 »

εγω μιλαω και για το πρωταθλημα.οχι μονο για την ευρωπη.
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1892
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Τόσα χρόνια ακούγαμε πως είναι σημαντικό για την Ελλάδα, οι ομάδες να μαζευτούν βαθμούς από τα ευρωπαϊκά ματς. Αυτό που λέγανε "καλο", ήταν να μπαίνει ο γκευ σαν πρωταθλητής κατευθείαν στους ομίλους του τσαμπιονς λιγκ, και να παίζουν κάτι Πανιωνιοι, Ατρομητοι και Ξανθες έναν γύρο στο γιουροπα λιγκ.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από teod1980 »

Καλοφόρετη η @@@τσα στον πάτο του threeλου τους.
Να σκάσει και το κανόνι της κουλίτσας με τιμωρία να δούμε αν τελειώσει ποτέ το λυόμενο στη δασική περιοχή της φιλαδέλφειας.
Όσο για τον λαγό, εκεί που είναι κι ακόμα παρακάτω να πάει για όσα τουλάχιστον πρόσφατα μας εκλεψε, πρωτάθλημα το 2010 και κύπελλο με τη λυκοφιλία και τον αγαπητικό τους striker να τα χάνει στη γραμμή.

Για τον ρούλη έχω να πω, καλώς να έρθουν με την όπισθεν....
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από navigator11 »

Επικρατεί πάντως μια, να την πω, παγωμάρα στον κόσμο του θρήνου. Ποιός Ποτένσε, διαβάζω! Τι παλαίμαχος αυτος ο Νάτκχο, διαβάζω! Πού τους βρήκανε αυτούς τους Γκιγιερμοχασανοσισέδες, διαβάζω! Στου κασίδη το κεφάλι "πρέπει" να μάθει ο Μαρτίνς για να φύγει πιο έμπειρος στη νέα του ομάδα, διαβάζω! Τι σου είναι τελικά 2-3 μαζεμένες φάαααπες, εε; Χωρίς να υπάρχει πλέον η δυνατότητα να στρέφεται η προσοχή σε στημένους τίτλους στο εσωτερικό, με πρόθυμους δορυφόρους να κάνουν την πουτάνα σου; Λες και ως δια μαγείας οι τσίμπλες στα μάτια σου εμφανίζουν απίστευτα έντονες τάσεις αναχωρητισμού ... Σιγά σιγά συνειδητοποιούν το πόσο παραμύθι έφαγαν αμάσητο με την καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Σε μερικούς μήνες θα αρχίσουν να υποψιάζονται ότι ο ΠΑΟΚ δεν αστειεύεται και πως έχει πολύ βαρύ "χέρι".
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Azrael »

και για αλλη μια φορα καταλαβαμε γιατι δεν εφερε η διοικηση τον Νατχο ενω ο ιδιος παρακαλουσε
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από sourmenetes »

Η μπαρτσελονα της Ελλαδος μας ποτισε φαρμακι...

Η μπαρτσελονα πως μπορει ν αποκλειστει απο καποια δυναμο;;;


Αχχχχχ...

Και ο κυρ Σαββας πιστευε στον τιτλο!!!!


Αχχχχχ...

Ηταν τοσο κοντα στην κατακτηση...

Αχχχχχχ....

Ερχονται μερες δυσκολες στο λιμανι..


Παλι καλα το αεκ εκανε τη δουλεια του την κυριακη,γιατι θα ειχαμε μεγαλο προβλημα...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από gika »

Τη γλύτωσε φθηνα η κούλα απο την ουέφα
Άβαταρ μέλους
sourdos4
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 22:04
Τοποθεσία: Θ5 Σ13 Θ76

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από sourdos4 »

Αν αντιδρούσε παίχτης του Π.Α.Ο.Κ. με τον τρόπο που αντέδρασε ο Ζιλ Ντίας στο γκολ της Δυναμό, δεν θα έβλεπε ποτέ ξανά 11αδα. Η πειθαρχία του Λουτσέσκου είναι το Α και το Ω μέσα στην ομάδα μας.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από navigator11 »

Η eca πήρε θέση για τα επεισόδια στο οαχαχααχαχαχα;; Μήπως ξέρει κανείς τίποτα σχετικά;
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6614
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από CCCP »

Azrael έγραψε:και για αλλη μια φορα καταλαβαμε γιατι δεν εφερε η διοικηση τον Νατχο ενω ο ιδιος παρακαλουσε
Aυτοι εδω μεσα που κραζανε τη διοικηση για το οτι δεν εφερε τον Νατχο βγηκαν να πουν οτι λαθος κανανε και να πουνε και καμια συγνωμη? Και δεν ηταν ενας και δυο.

Μπααααααααααααα
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από eorptol1 »

Όχι βεβαια

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Sick Bastard »

barlow4 έγραψε: Α!επίσης να πω οτι κανονικα θα πρεπει να ειναι πολυ ευχαριστημενοι φετος.Η ομαδα τους πετυχε πολυ περισσοτερα απο οσα αξιζει το συγκεκριμενο ροστερ.Ακρως επιτυχημενη τη θεωρω.Ελπιζω του χρονου να μην ειναι τοσο κωλοφαρδοι στην ευρωπη και στην ελλαδα να ξεκομπλεξαριστουν επιτελους τα ελληνικα κορακια και να τους παιζουν 50/50.
Ισχύει 100%.
Καλός ο Μάρτινς σ αυτό τον τομέα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι πήραν 20 παίχτες το καλοκαίρι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”