Dinos_Liverpool έγραψε:Διαγραφή δεν μπορεί να γίνει από μας. Μονο μπαν. Εγώ μπαν δεν σου κάνω από τη στιγμή που δεν έχεις κάνει τίποτα κακό!
Τα έχεις με μένα και όχι γενικά με το site, από το γνωστό θέμα στο γνωστό τόπικ. Δεν έχεις κάνει ποτέ τον κόπο να έρθεις στη θέση μας...Κρίμα!
Εγώ, παρ όλα αυτά, δεν θέλω να αποχωρήσεις!
Ουτε θυμάμαι σε ποιό τόπικ αναφέρεσαι πόσο μάλλον να τα έχω με σένα.
Το σάιτ δεν είναι κάτι αόριστο, έχει έναν χαρακτήρα και μιά φυσιογνωμία και μια σειρά κανόνων που υποτίθεται 'οτι σαν μοντς φροντίζετε να εφαρμόζονται.Εχω προσπαθήσει πολύ να καταλάβω τα κριτήρια με τα οποία τηρείται η εφαρμογή των κανόνων από μέρους σας.Θεωρώ ότι λειτουργείτε με δύο άξονες (και δεν αναφέρομαι σε ποστ που περιέχουν ύβρεις ή αβάσιμες φήμες αλλά απόψεις)
1ον Κατά περίπτωση και περιστασιακά μοντς διαγράφουν ποστ με τα οποία απλά διαφωνούν προσωπικά.
2ον Σαν ομάδα μοντς έστω και υποσυνείδητα προσπαθείτε να επιβάλετε μία ''κεντρίστικη'' γραμμή πνίγοντας απόψεις που ξεφεύγουν από αυτό πού εσείς θεωρείται ''politically correct''.Δεν υπονοώ ότι οι μοντς συνεννοείστε μεταξύ σας, αλλά τα χαρακτηριστικά (με βάση τα οποία και επιλέχθηκαν φαντάζομαι), όσων απαρτίζουν την ομάδα των μοντς όπως εκφράζονται εδώ μέσα, λίγο-πολύ είναι παρόμοια και 'αρα είναι λογικό να έχουν συμπλέουσες συμπεριφορές.
Μέχρι εδώ κανένα πρόβλημα.Το σάιτ έχει αποκτήσει γεύση χαμομήλι και μάλιστα χωρίς ζάχαρη αλλά όπως έχω ξαναπεί, σε όποιον δεν αρέσει πάει παρακάτω.
Ομως το να γίνεται αναίσχυντη προπαγάνδα, κατά την γνώμη μου από στημένους, κατά των οργανωμένων (με καρκίνο παρομοιάστηκαν) και υπέρ των ''νοικοκυραίων'' σε σάιτ που έχει συνθετικό του τίτλου του την λέξη ΠΑΟΚ και να περιορίζεστε σε ''προειδοποιήσεις'', εμένα με ξεπερνάει.Δεν αναφέρομαι σε όσους παίρνουν θέση υπέρ της κάρτας, μ αυτούς διαφωνώ οξύτατα και κάθετα αλλά σέβομαι το δικαίωμα της γνώμης τους.
ΥΓ1 Αλλη μια φορά, Ντίνο όχι αδερφέ δεν τα χω προσωπικά με σένα, και η αναφορά στο χαμομήλι ΔΕΝ είναι μπηχτή εναντίον σου.
ΥΓ2 Ενημερωτικά και μόνο, το σάιτ είναι υποχρεωμένο από τον νόμο να δίνει την δυνατότητα στα μέλη να διαγράφονται.