Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών

Δημοσίευση από dimbar »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΣΤ
Dinos_Liverpool έγραψε:Διαγραφή δεν μπορεί να γίνει από μας. Μονο μπαν. Εγώ μπαν δεν σου κάνω από τη στιγμή που δεν έχεις κάνει τίποτα κακό!

Τα έχεις με μένα και όχι γενικά με το site, από το γνωστό θέμα στο γνωστό τόπικ. Δεν έχεις κάνει ποτέ τον κόπο να έρθεις στη θέση μας...Κρίμα!

Εγώ, παρ όλα αυτά, δεν θέλω να αποχωρήσεις!

Ουτε θυμάμαι σε ποιό τόπικ αναφέρεσαι πόσο μάλλον να τα έχω με σένα.
Το σάιτ δεν είναι κάτι αόριστο, έχει έναν χαρακτήρα και μιά φυσιογνωμία και μια σειρά κανόνων που υποτίθεται 'οτι σαν μοντς φροντίζετε να εφαρμόζονται.Εχω προσπαθήσει πολύ να καταλάβω τα κριτήρια με τα οποία τηρείται η εφαρμογή των κανόνων από μέρους σας.Θεωρώ ότι λειτουργείτε με δύο άξονες (και δεν αναφέρομαι σε ποστ που περιέχουν ύβρεις ή αβάσιμες φήμες αλλά απόψεις)
1ον Κατά περίπτωση και περιστασιακά μοντς διαγράφουν ποστ με τα οποία απλά διαφωνούν προσωπικά.
2ον Σαν ομάδα μοντς έστω και υποσυνείδητα προσπαθείτε να επιβάλετε μία ''κεντρίστικη'' γραμμή πνίγοντας απόψεις που ξεφεύγουν από αυτό πού εσείς θεωρείται ''politically correct''.Δεν υπονοώ ότι οι μοντς συνεννοείστε μεταξύ σας, αλλά τα χαρακτηριστικά (με βάση τα οποία και επιλέχθηκαν φαντάζομαι), όσων απαρτίζουν την ομάδα των μοντς όπως εκφράζονται εδώ μέσα, λίγο-πολύ είναι παρόμοια και 'αρα είναι λογικό να έχουν συμπλέουσες συμπεριφορές.
Μέχρι εδώ κανένα πρόβλημα.Το σάιτ έχει αποκτήσει γεύση χαμομήλι και μάλιστα χωρίς ζάχαρη αλλά όπως έχω ξαναπεί, σε όποιον δεν αρέσει πάει παρακάτω.
Ομως το να γίνεται αναίσχυντη προπαγάνδα, κατά την γνώμη μου από στημένους, κατά των οργανωμένων (με καρκίνο παρομοιάστηκαν) και υπέρ των ''νοικοκυραίων'' σε σάιτ που έχει συνθετικό του τίτλου του την λέξη ΠΑΟΚ και να περιορίζεστε σε ''προειδοποιήσεις'', εμένα με ξεπερνάει.Δεν αναφέρομαι σε όσους παίρνουν θέση υπέρ της κάρτας, μ αυτούς διαφωνώ οξύτατα και κάθετα αλλά σέβομαι το δικαίωμα της γνώμης τους.

ΥΓ1 Αλλη μια φορά, Ντίνο όχι αδερφέ δεν τα χω προσωπικά με σένα, και η αναφορά στο χαμομήλι ΔΕΝ είναι μπηχτή εναντίον σου.
ΥΓ2 Ενημερωτικά και μόνο, το σάιτ είναι υποχρεωμένο από τον νόμο να δίνει την δυνατότητα στα μέλη να διαγράφονται.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Ο χρήστης έχει ήδη απομακρυνθεί πάντως, δεν έγινε μόνο παρατήρηση

Επίσης εκτός ότι δεν υπάρχει κάποια κεντρική γραμμή κτλ, εσύ σαν μοντ θα άφηνες ακραίες συμπεριφορές και σχόλια κατά παιχτών ελεύθερα; Ρωτάω γιατί θέλω να καταλάβω τι εννοείς περί χαμομήλι χωρίς ζάχαρη
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Εάν ο Δημήτρης έχει σκοπό να ανταπαντήσει σε αυτό που θέλω να του πω, τότε θα γράψω την απάντησή μου. Εάν επιμένει ότι το προηγούμενο ήταν το τελευταίο του σχόλιο, δεν έχει κανένα νόημα να συνεχίσω την κουβέντα μαζί του.
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Armagedonas »

Dino Liverpool,στα 3/4 των ποστ σου απειλείς με μπαν και ποινές διάφορους χρήστες.
θα σου πρότεινα να ηρεμήσεις λίγο και να δεις αλλιώς το θέμα και την τακτική σου.

Προσωπικά μου επέβαλες 1 μήνα μπαν γιατί έγραψα
-οτι ο Αρνεσεν έκανε κακές επιλογές
-κινδυνεύουμε να μας περάσουν παο και αεκ και να ρεζιλευτούμε
-θέλουμε παικταράδες και όχι δήθεν ταλέντα και μέτριους ξένους

αν κάτι από αυτά παραβίασε τους κανόνες του φόρουμ,να μου το πεις να το ξέρω
Δυστυχώς στον μήνα που μεσολάβησε,δικαιώθηκα σε όλα,όπως δικαιώθηκαν και όλοι όσοι έκαναν εξαρχής κριτική στις επιλογές της διοίκησης και του τεχνικού επιτελείου.

Στον ΠΑΟΚ αν για κάτι φημιζόμαστε είναι η ποικιλία και η διαφορετικότητα των απόψεων

Προσωπικά δεν έχω συναντήσει άλλο φόρουμ που να γίνεται τέτοια συχνή χρήση ή απειλή χρήσης μπαν κλπ και μάλιστα για ψύλλου πήδημα

Το να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και να βλέπουμε τις σαρδέλες ως γαρίδες(για να θυμηθώ μια θρυλική φράση),μόνο κακό κάνει στην ομάδα.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών

Δημοσίευση από sourmenetes »

dimbar έγραψε:ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΣΤ
Dinos_Liverpool έγραψε:Διαγραφή δεν μπορεί να γίνει από μας. Μονο μπαν. Εγώ μπαν δεν σου κάνω από τη στιγμή που δεν έχεις κάνει τίποτα κακό!

Τα έχεις με μένα και όχι γενικά με το site, από το γνωστό θέμα στο γνωστό τόπικ. Δεν έχεις κάνει ποτέ τον κόπο να έρθεις στη θέση μας...Κρίμα!

Εγώ, παρ όλα αυτά, δεν θέλω να αποχωρήσεις!

Ουτε θυμάμαι σε ποιό τόπικ αναφέρεσαι πόσο μάλλον να τα έχω με σένα.
Το σάιτ δεν είναι κάτι αόριστο, έχει έναν χαρακτήρα και μιά φυσιογνωμία και μια σειρά κανόνων που υποτίθεται 'οτι σαν μοντς φροντίζετε να εφαρμόζονται.Εχω προσπαθήσει πολύ να καταλάβω τα κριτήρια με τα οποία τηρείται η εφαρμογή των κανόνων από μέρους σας.Θεωρώ ότι λειτουργείτε με δύο άξονες (και δεν αναφέρομαι σε ποστ που περιέχουν ύβρεις ή αβάσιμες φήμες αλλά απόψεις)
1ον Κατά περίπτωση και περιστασιακά μοντς διαγράφουν ποστ με τα οποία απλά διαφωνούν προσωπικά.
2ον Σαν ομάδα μοντς έστω και υποσυνείδητα προσπαθείτε να επιβάλετε μία ''κεντρίστικη'' γραμμή πνίγοντας απόψεις που ξεφεύγουν από αυτό πού εσείς θεωρείται ''politically correct''.Δεν υπονοώ ότι οι μοντς συνεννοείστε μεταξύ σας, αλλά τα χαρακτηριστικά (με βάση τα οποία και επιλέχθηκαν φαντάζομαι), όσων απαρτίζουν την ομάδα των μοντς όπως εκφράζονται εδώ μέσα, λίγο-πολύ είναι παρόμοια και 'αρα είναι λογικό να έχουν συμπλέουσες συμπεριφορές.
Μέχρι εδώ κανένα πρόβλημα.Το σάιτ έχει αποκτήσει γεύση χαμομήλι και μάλιστα χωρίς ζάχαρη αλλά όπως έχω ξαναπεί, σε όποιον δεν αρέσει πάει παρακάτω.
Ομως το να γίνεται αναίσχυντη προπαγάνδα, κατά την γνώμη μου από στημένους, κατά των οργανωμένων (με καρκίνο παρομοιάστηκαν) και υπέρ των ''νοικοκυραίων'' σε σάιτ που έχει συνθετικό του τίτλου του την λέξη ΠΑΟΚ και να περιορίζεστε σε ''προειδοποιήσεις'', εμένα με ξεπερνάει.Δεν αναφέρομαι σε όσους παίρνουν θέση υπέρ της κάρτας, μ αυτούς διαφωνώ οξύτατα και κάθετα αλλά σέβομαι το δικαίωμα της γνώμης τους.

ΥΓ1 Αλλη μια φορά, Ντίνο όχι αδερφέ δεν τα χω προσωπικά με σένα, και η αναφορά στο χαμομήλι ΔΕΝ είναι μπηχτή εναντίον σου.
ΥΓ2 Ενημερωτικά και μόνο, το σάιτ είναι υποχρεωμένο από τον νόμο να δίνει την δυνατότητα στα μέλη να διαγράφονται.
Δε θελω να σε πεισω για κατι ουτε να σου αλλαξω γνωμη.
Απλα θα πω κατι που ειχα πει και στον kat σε καποια mail που ανταλλαξαμε.

Ολα τα μελη εχουν μια δυνατοτητα να αναφερουν μηνυμα.Αμα περιμενετε ολοι απο τους Mod να διαβαζουν ολα μα ολα τα ποστ δε γινεται.Καταλαβετε οτι η βοηθεια αυτη ειναι πολυ σημαντικη.Μετα απο σφαλιαρες,αγωνιστικες και μη,θα μπουν και τρολ θα μπουν και ασχετοι θα μπουν και γκρινιαρηδες θα μπουν και βαζελοι και γαυροι για να μας τρολαρουν.Αμα περιμενετε απο τους mod να τα δουν ολα ειναι παρα πολυ δυσκολο.Ιδιαιτερα μελη που εχετε χρονια στο φορουμ πρεπει εστω και με μια αναφορα να βοηθανε,αν βεβαια τους ενδιαφερει,γιατι η πρωτη ευκολη απαντηση ειναι"εσυ εισαι Mod,εσυ πρεπει να κανεις αυτη τη δουλεια".
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ρε Ντινο για ποιο γκρινιαρη λες? Εσυ ο ιδιος το ειπες οπως και ο dimbar και αλλα παιδια
nico4 έγραψε:
pgetsos έγραψε:paokmanis έχεις δύο ποστ χθες που ζητάς παραίτηση/απόλυση Τούντορ και σήμερα που τσουβαλιαζεις όλους του οπαδούς στο πέταλο σαν ταραξίες. Όταν αυτά είναι όλα κι όλα τα ποστ σου, να είσαι προσεκτικός στους χαρακτηρισμούς σου. Τουλάχιστον
Όχι μόνο δύο, έχει και άλλα δύο τρία που μας δίνει λινκ από σάιτ οπαδών της ΑΕΚ.
prist64 έγραψε:Θα χαζεψουμε τελειως?
Τι καθεστε και ασχολειστε με το.................... νεφρο?
PAOK_Antarctica έγραψε:Καλά, δεν βλέπετε ότι ο άνθρωπος είναι τρολ;
Πρέπει να ανεχτούμε έναν ακόμα δηλαδή;
παοκαρα23 έγραψε:Τι να μην αρχισετε στραβά ρε Ντίνο;χθεςς ειχαμε τα δρόμο ο Τούντορ και σημερα έπιασε και τους συνδεσμιτες...πλάκα μας κανεις ρε paokmanis;
Dinos_Liverpool έγραψε:Φυσικά και προσβάλλεις κουβαδιάζοντας όλους τους συνδεσμίτες και αποκαλώντας τους "ταραξίες" συλλήβδην!
Sourme δεν ειναι θεμα αναφορας τα ποστ τα ειδαν 2-3 μοντ.Ε, οταν βλεπεις φασαρια ομως πρεπει να εκτιμησεις και το γιατι εγινε και οχι μονο συστασεις του στυλ (Ποντιος Πιλατος) "Μη το συνεχιζετε" .Δεν ειναι θεμα να φυγει ενας αλλοθρησκος(?) μη μας μολυνει το φορουμ.Ο ανθρωπος εχει 8 ποστ, τα 4 για λινκ αλλης ομαδας(εγω 1 για αλλο φορουμ μπορω να βαλλω? :twisted: ) και 4 που ζηταει να φυγει ο Τουντορ και προσβάλει τους συνδεσμους.Ε αυτο το τελευταιο επρεπε να σβηστει και να γινουν συστασεις.Αν ειχε γινει αυτο δε θα φταναμε εδω ,ουτε θα ειχε φαει μπαν ο...φιλος(α ρε Ντινο :lol: ) .Το οτι περασε το προσβλητικο ποστ δημιουργησε το προβλημα.Χρειαζεται και λιγο μετρο στην καλοσυνη και την ευγενεια.

Χιλιες φορες να μου πει "ειμαι αεκ και πιστευω εχω καλυτερη ομαδα" να το συζητησω.Οχι στα μουλωχτα να πεταμε λασπη σε χιλιαδες ανθρωπους που κρατανε τον ΠΑΟΚ ζωντανο.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Armagedonas έγραψε:Dino Liverpool,στα 3/4 των ποστ σου απειλείς με μπαν και ποινές διάφορους χρήστες.
θα σου πρότεινα να ηρεμήσεις λίγο και να δεις αλλιώς το θέμα και την τακτική σου.

Προσωπικά μου επέβαλες 1 μήνα μπαν γιατί έγραψα
-οτι ο Αρνεσεν έκανε κακές επιλογές
-κινδυνεύουμε να μας περάσουν παο και αεκ και να ρεζιλευτούμε
-θέλουμε παικταράδες και όχι δήθεν ταλέντα και μέτριους ξένους


αν κάτι από αυτά παραβίασε τους κανόνες του φόρουμ,να μου το πεις να το ξέρω
Δυστυχώς στον μήνα που μεσολάβησε,δικαιώθηκα σε όλα,όπως δικαιώθηκαν και όλοι όσοι έκαναν εξαρχής κριτική στις επιλογές της διοίκησης και του τεχνικού επιτελείου.

Στον ΠΑΟΚ αν για κάτι φημιζόμαστε είναι η ποικιλία και η διαφορετικότητα των απόψεων

Προσωπικά δεν έχω συναντήσει άλλο φόρουμ που να γίνεται τέτοια συχνή χρήση ή απειλή χρήσης μπαν κλπ και μάλιστα για ψύλλου πήδημα

Το να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και να βλέπουμε τις σαρδέλες ως γαρίδες(για να θυμηθώ μια θρυλική φράση),μόνο κακό κάνει στην ομάδα.
Έστω ότι μπαίνει κανείς πρώτη φορά στο site. Όλοι θα πουν: "Πω πω, τι τράβηξε ο καημένος ο Αρμεγαδδωνούλης από τον κακό φασίστα mod αυτού του απαράδεκτου site!!!".

Έλα, όμως, που δεν έφαγες ένα μήνα μπαν επειδή είπες αυτά που λες παραπάνω, με το ύφος που λες, αλλά επειδή τα είπες με τον τρόπο αυτόν:

Armagedonas έγραψε:Αυτή η ποδοσφαιρική μετριότητα που είδαμε έχει υπογραφή ΦΡΑΝΚ ΑΡΝΕΣΕΝ.

Με μετριότατους παίκτες που δεν θα είχαν θέση ούτε στον Λεβαδειακό,με λάθος μεταγραφικές κινήσεις και ένα κέντρο παρωδία που δημιουργικά ίσως είναι το χειρότερο του πρωταθλήματος.

Η ξεφτίλα θα ολοκληρωθεί όταν θα μας περάσουν ο διαλυμένος Παναθηναικός και η νεοφώτιστη ΑΕΚ.(δεδομένο είναι αυτό)

ΥΓ Διώξτε τους διαδόχους του Σαλπιγγίδη
τους αόρατους αρχηγούς,τις μισές μερίδες του 1.60 που τους καταπίνουν οι αντίπαλοι και τους ανύπαρκτους δήθεν ελπιδοφόρους νεαρούς και φέρτε κανονικούς ποδοσφαιριστές
.
Και ξέρεις γιατί έφαγες ένα μήνα μόνο; Επειδή είμαι πονόψυχος!

Μήπως έτυχε να δεις τις αντιδράσεις 4-5 μελών ακριβώς από κάτω από αυτό που είπες; Και ξέρεις γιατί σου απάντησαν μόνο τόσοι; Διότι ενημερώθηκαν ότι δεν μπορείς να τους απαντήσεις άμεσα!

Σου έδωσα ένα μήνα περιθώριο για να ξανασκεφτείς λίγο τον τρόπο που εκφράστηκες, αλλά σίγουρα έχω κάνει λάθος με σένα και η επόμενη φορά θα είναι η οριστική σου έξοδος. Όχι 3/4, αλλά 9/10 είναι απειλές που μοιράζω, έτσι χωρίς λόγο και αιτία! Θα σου πρότεινα, ανεπιφύλακτα, την οικιοθελή σου αποχώρηση, μια και ο τρόπος που κάνεις την αγωνιστική κριτική των ποδοσφαιριστών μας δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει από μένα, όσο εγώ βρίσκομαι σε αυτό το site. Κατανοητό;

Ο Κάτσε, ο Τζιόλης, ο Κλάους, ο Κωνσταντινίδης, ο Κίτσιου είναι ανύπαρκτοι δήθεν ελπιδοφόροι νεαροί και ανύπαρκτοι αρχηγοί! Όχι κανονικοί ποδοσφαιριστές... τραγουδιστές είναι! Μηδενισμοί και αφορισμοί τέλος, ειδικά τη στιγμή που όταν βγαίνουν MVP η συγκαταλέγονται στους κορυφαίους, δεν έχεις βγει ποτέ να πεις ένα καλό λόγο, αλλά καραδοκείς στις άσχημες εμφανίσεις και στις ήττες να μας βγεις ξερόλας, δικαιωμένος και σασταλεγάκιας.

Εάν θέλεις να παραμείνεις, αλλάζεις ρότα στο ύφος σου. Τόσο απλό!
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Κατ, δεν μου απαντάς! Τι site θέλουμε; Τι έχεις καταλάβει τόσο καιρό, ας πούμε δύο χρόνια, από τη στιγμή που συμμετέχω και γω στην ομάδα των mods; Όχι, θέλω να μου απαντήσεις, διότι δεν είναι λίγες οι φορές που βγαίνεις και κάνεις παράπονα για τη διαχείριση ορισμένων καταστάσεων.

Το κάνω για σένα και μόνο... θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω το σκεπτικό μου για χθες. Πάντα υπάρχει ένα σκεπτικό, δεν γίνεται τίποτα στην τύχη, να είσαι βέβαιος!

Έχουμε ένα μέλος, τον Paokmanis, σίγουρα γκρινιάρη από τα πρώτα του σχόλια και λίγο "περίεργο", μάλλον, λόγω του γεγονότος το ότι μας έβαλε και links από site της αεκ... άντε για αγώνα του ΠΑΟΚ ήτανε... κομμάτια να γίνει. Έχουμε, όμως, ένα φίλο (του site εννοώ, διότι και αυτό το σχολίασες!) που το ύφος του δεν έχει, μέχρι χθες, κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Σίγουρα τον παρακολουθούμε, όμως. Ήδη δεν μάς φαίνονται νορμάλ τα πράγματα!

Πετάει χθες την κοτσάνα του! Τρολιά καραμπινάτη! Να γραφτεί τέτοιο πράγμα σε οπαδικό site με μέλη πολλούς συνδεσμίτες! Ήμαρτον, λέω... "είσαι σίγουρος ότι δεν το λες ειρωνικά, ρε φίλε;", τονέ ρωτάω. "Μπα", μου λέει, "τόσο περίεργο είναι;"

Τι να κάνω; Δεν θα το περάσω, λέω αρχικά! Θα αρχίσει πιθανότατα τα περί δημοκρατίας και τα σχετικά, αλλά τι να κάνουμε; Αυτό που λέει, με το [επιτέλους] μάλιστα κεφαλαία, θα κάνει το τόπικ ροντέο.

Αμέσως, όμως, το σκέφτομαι αλλιώς. "Κάτσε", λέω, "ευκαιρία να του απαντήσω και γω και όποιος άλλος θέλει" (κόσμια, φυσικά, όπως ζήτησα). Η άποψη ότι οι συνδεσμίτες είναι ταραξίες είναι μία άποψη που ακούγεται αρκετά. Ας μην εθελοτυφλούμε! Και στο γήπεδο και εκτός! Και δεν κάνω κανένα λάθος εδώ! Ευκαιρία, λοιπόν, να βάλουμε και τον φίλο και όλους τους ομοϊδεάτες του στη θέση τους, για την ομογενοποίηση που κάνουν στους συνδεσμίτες σχετικά με το ότι η πλειοψηφία τους είναι ταραξίες και ξεχνούν την τεράστια προσφορά τους στην ομάδα. Εάν έχουν κάνει 5 κακά, αλλά έχουν κάνει και 10005 καλά!

Έτσι, λοιπόν, το σκέφτηκα: "άντε νέο μέλος είναι, ας τον αφήσουμε να πει κάτι που ούτως ή άλλως λέγεται από ορισμένους και δεν είναι η πρώτη φορά που το ακούμε."

Αυτά για την ιστορία και το γιατί του "πέρασα" το σχόλιο.

Δεν έχω το αλάθητο του πάπα. Μπορεί να έκανα λάθος σκέψη. Αυτό πιστεύω, εκ των υστέρων, τελικά: ότι έκανα λάθος σκέψη! Θα έπρεπε να το συζητήσω με τον Όντι και τον Πέτρο που ήταν μέσα, νομίζω, ή τουλάχιστον να περίμενα και τη δική τους απόψη για το θέμα και να μην αποφασίσω μόνος σου! Ας περίμενε ο φίλος!

Και έρχεσαι και μου λες, τι σκτ site θέλουμε; Δικό μου το "σκτ", αλλά, συγγνώμη αυτό εννούσες, τουλάχιστον έτσι το έχω εκλάβει εγώ! Κάτι σκέφτηκα, ρε γμτ και το πέρασα, κάτι γμμενο, κάτι λάθος, κάτι... Εσύ, που με ξέρεις τόσο καιρό, πρέπει να αναρωτηθείς τι site θέλουμε; Έλεος, ρε Κατ!

Ούτε ο Άρειος Πάγος είμαστε, ούτε δίκιο έχουμε πάντα! Προσπαθούμε, όμως, γμ το φελέκι μου μέσα, να είμαστε δίκαιοι και να ακούγονται ωραία και κόσμια όλες οι απόψεις. Και πολλές φορές μάς αδικείτε! Όπως χθες ο dimbar που του έσβησα το "ασφαλίτικη νοοτροπία" και παρεξηγήθηκε (ΟΚ, έχει και άλλα παράπονα, λίγο πιο παλιά). Δλδ, πόσο θα συνεχιστεί και πού θα πάει η κουβέντα, εάν αρχίσουμε να μιλάμε σε τέτοιους τόνους;

Τέλος πάντων... αυτά, ρε συ Κατ!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pilotos »

Το άσχημο της κρίσης που όλοι την νιώθουμε, άλλοι λίγο, άλλοι πολύ, είναι ότι σταματήσαμε να ευχαριστιόμαστε πράγματα.

Κάντε πράγματα που σας ευχαριστούν, γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή...
Αν κάτι σας χαλά, απλά αποστασιοποιηθειτε.



Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Shark888, τέτοιο θέμα δεν είναι δυνατόν να ανοίξει!

Έλεος!
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

εγώ πάντως αυτό το τρολάρισμα δεν το μπορώ. εκτός αν το κάνει ο μανιακός που συγχωρείται γιατί εκεί που είναι έχουν 6 μήνες σκοτάδια. :lol:
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Dino,υπαρχει σοβαρο προβλημα απλά δεν μπορεις να το δεις. ;)

Ακου λοιπον πως θα διορθωσουμε την κατασταση.

Κατ' αρχην,θα νηστεψεις(δυσκολο έ?) 15 μερες.
Μετα θα ερθεις να σε εξομολογησω. :roll:
Θα μου ανοιξεις την καρδια σου,να ελαφρωσει η ψυχη σου :o
Αν απο αυτα που θα μου πεις,κριθεις άξιος να κοινωνησεις,ολα καλα :D

Αν οχι,θα σου συστησω ενα γέροντα να τον επισκεφθεις στο Αγιον Ορος.
Εκεινος πιστευω οτι θα σε βοηθησει να βρεις την Αληθεια.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από barlow4 »

μα πως τα λες..
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Καλά παπά, τραγούδα εσύ! Ψέλνε καλύτερα!

Για αυτά που έλεγε ο κολλητός σου για τη γενοκτονία... τουμπέκιασες για τα καλά!

:? :? :?
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

barlow4 έγραψε:μα πως τα λες..
δεν μπορείς να πείς πάντως, μια "σύνδεση" σε έκανα να την πατήσεις. :lol: :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”