Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
20ο λεπτό αφήνει το παιχνίδι να εξελιχθεί μη δίνοντας κίτρινη στον Μιραλάς.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Mε όσους δεν τα είπαμε, θα τα πούμε από μεθαύριο, γιατί μετά το γκολ ο server θα ανατιναχτεί..
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Ας μπει τα γκολ κι ας πα να γκρεμιστεί ο σέρβερ...
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
31ο δεν δίνει επιθετικό του Πουστέρ πάνω στον Χαλκιά.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Κρέσιτς ελπίζω να είσαι έτοιμος σε περίπτωση που ο Κωστάκης χτύπησε...
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Πεντακαθαρο χερι και δε δινει τιποτα!!!
Ελεος!
Ελεος!
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
41o λεπτό τσαφ σε διώξιμο του Χαλκιά σε βολέ δίνει ευκαιρία στον μπούστη να κάνει θέατρο ο Μιραλάς για να πάρει πέναλτι σε μαρκάρισμα του Βιερίνια.
45ο λεπτό δεν δίνει χέρι στον χώρο του κέντρου υπερ του ΠΑΟΚ.
45ο λεπτό δεν δίνει χέρι στον χώρο του κέντρου υπερ του ΠΑΟΚ.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Μάλιστα....Χωρίς κάρτα ο γαύρος στο Α'.....
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
2 χερια...... λεω να φερουμε τον παπαδοπουλο τον λαζαρο να παιξει σε εμας μπροστα κατω απο την μπασκετα...ε την εστια.
Αν ειχαμε ενα 10αρι στην θεση του ιβιτς θα ειχαμε τουλαχιστον 4-5 ευκαιριες για γκολ.
Η ομαδα δεν μπορει να οργανωθει απο το κεντρο και μπροστα.
Παμε και στο δευτερο δυνατα η προκριση ειναι δικια μας και τα.... εξωδα της αστυνομιας και των "μεταφορων κυριακος " δικα τους.
Αν ειχαμε ενα 10αρι στην θεση του ιβιτς θα ειχαμε τουλαχιστον 4-5 ευκαιριες για γκολ.
Η ομαδα δεν μπορει να οργανωθει απο το κεντρο και μπροστα.
Παμε και στο δευτερο δυνατα η προκριση ειναι δικια μας και τα.... εξωδα της αστυνομιας και των "μεταφορων κυριακος " δικα τους.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Λοιπόν τι λέτε για το δεύτερο ημίχρονο. Θα έλεγα να περιορίσουμε τις πολλές γιόμες για να μην πουλάμε την μπάλα τόσο γρήγορα. Επίσης πιστεύω ένας μούσλι στην θέση Ίβιτς δεν είναι κακή ιδέα πιστεύω
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
0-0 Α μέρος με τον ΠΑΟΚ να έχει τον έλεγχο και την ερυθρόλευκη πόρνη να ψάχνει ανοίγματα στα σκέλια της για να απολαύσει την μεγαλύτερη διείσδυση που έχει δεχτεί ποτέ.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Πρεπει να κραταμε την μπαλα περισσοτερο και να βγουμε και λιγο μπροστα. Το 0-0 ειναι επικινδυνο σκορ.