Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
fotis52
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 11:41
Τοποθεσία: Pylaia Salonica

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από fotis52 »

Κέβιν εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι το καλύτερο αμυντικό δίδυμο που έχουμε είναι το Τζό - Μαρκαντώνης και πρέπει να δοκιμαστεί......

Με διαφορά το πιο ''ΠΑΟΚ'' δίδυμο..... :D
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από pilotos »

Εικόνα


Καλά τους έκανες ΑΔΕΡΦΕ, και λίγα τους έσουρες!!!

:? :? :?
Άβαταρ μέλους
nasostriumph
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ 09 Φεβ 2008, 23:49

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από nasostriumph »

Κρίμα που δεν έρχεσαι ρε Φιόγκο. Κρίμα...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από paokovia »

Σήμερα θα αρχίσει μια καινούρια παράδοση.Σήμερα θα πάρουν το μάθημά τους οι καλομαθημένοι, αλαζόνες απόγονοι του στόλου.
Θέλω η κερκίδα να λυσσάει και να βγάζει αφρούς.Να μην πεταχτεί τίποτα μέσα εκτός από τα λαρύγγια μας.Να νιώθουν οι δαφνοστεφανωμένοι ότι -όπως έγραψε ο Παρ Ζέτερμπεργκ στην αυτοβιογραφία του αναφερόμενος στην Τουμπα- κάτι μαύρο έρχεται κατά πάνω τους.
Θέλω τους παίκτες μας να τρώνε σίδερα.Να βάζουν γκολ και να τρέχουν να στήνουν τη μπάλα στη σέντρα.Το fair-play ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.

Γ@μήστε τους

ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από Kevin »

fotis52 έγραψε:Κέβιν εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι το καλύτερο αμυντικό δίδυμο που έχουμε είναι το Τζό - Μαρκαντώνης και πρέπει να δοκιμαστεί......

Με διαφορά το πιο ''ΠΑΟΚ'' δίδυμο..... :D
Εγώ νομίζω Τζο & Παμπλίτο! Αλλά ούτε σήμερα θα το δούμε...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από novito »

pilotos έγραψε:Εικόνα
Ρε τρελοκομείο σε είπαν γραφικό ρεεεεεεεεεεε
Πρώτη μούρη έγινες ρεεεεεε
Ξες εσύ.... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από pilotos »

Αυτό το πρωτοσέλιδο μαζί με το αυριανό του φωτός, τον κόβω να τα βάζει στο δωμάτιο του γιου του...

:) :) :)
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από paokovia »

Είναι τόσο χέστες και αδερφές που θα βάλουν τους μικρούς (κάτι Μενδρινούς και σια) να σηκώσουν το βάρος....ξεφτίλες
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από axl4 »

http://www.balla.gr/default.asp?pid=102 ... rtid=75512

.....
Επιπλέον, υπήρξε και ένα απρόοπτο, το οποίο προέκυψε, μετά την προσγείωση του αεροπλάνου. Ένα επιβάτης, που προφανώς ήταν φίλος του ΠΑΟΚ, τη στιγμή που κατέβαινε τις σκάλες, επιτέθηκε φραστικά προς τον Σάββα Θεοδωρίδη, ωστόσο, το επεισόδιο δεν επεκτάθηκε και έλαβε άμεσα τέλος, έπειτα από παρέμβαση των ανδρών ασφαλείας.

τιμη και δοξα στον αδερφο μας...δεν μας ειπαν ομως τρομαξαν τα παιδια του πειραια?θα κατεβουν σημερα ή τρομοκρατηθηκαν? :lol: :) :lol: :) :lol: :)
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από MALEF »

ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΕΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;....ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ ΠΑΙΔΙΑ.... :) :) :) :) :) :) :)
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ούτε κλαϊν μαϊν παιδιά είναι...μπασταρδοπαιδια είναι...αμερικανακια..
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Υποσχέθηκα να μη μιλήσω για το ματς και δε θα το κάνω απλά θα επιστήσω την προσοχή σας σε αυτό:

Σήμερα θα γίνουν πάρα πολλές διαρρήξεις, μικροκλοπές και ίσως μικροβανδαλισμοί στη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο. Ο νοών νοείτω.
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από MALEF »

πολυ σωστος ο pegasus1589...ολη οι μπατσοι τις β.ελλαδας 8α ειναι στη τουμπα και 8α ειναι απροστατευτη η πολη...ΑΠΟ ΔΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΝΑ
ΚΑ8ΙΕΡΩ8ΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΛΗΣΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΚΛΟΠΩΝ.... :) :lol: :) :lol: :) :lol: :) :lol:
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από agave »

paokovia έγραψε: Θέλω τους παίκτες μας να τρώνε σίδερα.Να βάζουν γκολ και να τρέχουν να στήνουν τη μπάλα στη σέντρα.Το fair-play ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια

Δημοσίευση από Thanos4 »

axl4 έγραψε:http://www.balla.gr/default.asp?pid=102&la=&clubid=2&artid=75512

.....
Επιπλέον, υπήρξε και ένα απρόοπτο, το οποίο προέκυψε, μετά την προσγείωση του αεροπλάνου. Ένα επιβάτης, που προφανώς ήταν φίλος του ΠΑΟΚ, τη στιγμή που κατέβαινε τις σκάλες, επιτέθηκε φραστικά προς τον Σάββα Θεοδωρίδη, ωστόσο, το επεισόδιο δεν επεκτάθηκε και έλαβε άμεσα τέλος, έπειτα από παρέμβαση των ανδρών ασφαλείας.

τιμη και δοξα στον αδερφο μας...δεν μας ειπαν ομως τρομαξαν τα παιδια του πειραια?θα κατεβουν σημερα ή τρομοκρατηθηκαν? :lol: :) :lol: :) :lol: :)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”