9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από city_boy »

Παντως θα ξαναπω γκικα,απ'την στιγμη που ειχες σκυλιασει να ξαναγυρισει,και ειχες πει πολλα μαλιστα για τον ιδιο για τον κοσμο,για μπερδεμενους και τα σχετικα,δεν εισαι σε θεση να κρινεις αν θα πρεπει να μεινει η να φυγει.

φιλικα.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

eleos έγραψε:/facepalm
RE ΕΛΕΟς μην κσιγιεσαι ετσι και σε συμπαθω... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από obanebane »

κσ=ξ
Ξεχασατε τα ελληνικα με αυτα τα παλιογκριγκλις,μονο η γλωσσα μας εμεινε τιποτα αλλο.
Τουλαχιστον αυτη πρεπει να την κρατησουμε. :nairepaok:
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

monopaokre έγραψε:o Σάλπι σε φταίει που όταν έπαιζε σέντερ φορ η φοβερά δουλεμένη ομάδα μας κάτω απο το έμπειρο μάτι του Μάκη Χάβου έπαιζε ΜΟΝΟ με σέντρες??? Οσο το 15 γκολ στο πρωτάθλημα και άλλα 6-7 και ασσιστ είναι ουτοπικό... Σου θυμίζω ότι ο Σισέ με τριπλάσιο συμβόλαιο έβαλε 2-3 γκολ παραπάνω απο τα νούμερα που λες. Χάλασε κι αυτός ε?? Και αυτός τα παίρνει και όλα... Για τον Σαλπιγγίδη πολύ αμφιβάλλω

τζαμπα παιδευεσαι να εξηγεις τα αυτονοητα
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

gika έγραψε:
barlow4 έγραψε: ως πρς το αγωνιστικο θεωρω οτι ο παικτης χαθηκε αναμεσα στους υπολοιπους.δεν υπηρχε οργανωση στο αγωνιστικο για να αποδωσει καλυτερα και επιπλεον ας μην αγνοουμε το περασμα του χρονου που εινα αμειληκτο.ουτε την εκρηξη που ειχε νεοτερος εχει ουτε την ικανοτητα να παιζει οριακα το οφσαιντ και να φευγει την καταλληλη στιγμη.ως προς το σκοραρισμα,ποτε του δεν ηταν κιλερ ουτε τεχνικος.απλα ειχε τις δυναμεις να εκμεταλλευεται στο επακρο την εκρηξη και τη δυναμη του.επαιρνε τα αβανταζ απο τα σεντερ μπακ και εβαζε συρτα πλασαριστα.σε αυτο ηταν απο τους καλυτερους που εχουν περασει ποτε.παλαι ποτε..
Αν δεις, προσωπικά, μένω στο αγωνιστικό γιατί εξωαγωνιστικά δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του.
Δεν ήταν κίλερ, δεν είχε τεχνική, δεν είχε το σώμα να παίξει μόνος κορυφή.
Παλιότερα είχε την ικανότητα να παίζει οριακά το οφσάιντ, ήταν εκρηκτικός και δυνατός αλλά όπως παραδέχεσαι "το πέρασμα του χρόνου είναι αμείληκτο" μιας και λόγο ηλικίας δεν τα έχει αυτά πια.

Άρα μας μένει ένας επιθετικός, όχι κιλερ, που δεν έχει κεφάλι, με ύψος 1,60, χωρίς εκρηκτικότητα...

Στα λόγια μου έρχεσαι...

Τέτοιοι υπάρχουν πολλοί και φθηνοί. Όπως και με 800 χιλιάρικα υπάρχουν και πολλοί καλύτεροι...

χαιρομαι που το εγραψες αυτο. Μου δικαιολογησες ολα σου τα ποστ
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Realcon »

gika έγραψε:Πες ότι ισχύει αυτό.

Ο Βιειρίνια γιατί απέδωσε κι ο Σάλπι όχι;

Είναι ο Βιειρί καλύτερος του Σάλπι;
Κι οι δύο εξτρέμ δεν παίζουν;

Αφού ο Βιειρί είναι καλύτερος γιατί παίρνει το 1/3 του μισθού του Σάλπι;

Βλέπεις ότι υπάρχουν και κατά πολύ καλύτεροι με πολύ μικρότερο συμβόλαιο;

Δεν θεωρείς υπερβολή τα τόσα λεφτά για αυτήν την απόδωση;
Μικρέ απαράδεκτο το σχόλιο σου και ξέρεις ότι μου αρέσουν τα σχόλια σου.
1. Τον Σάλπι τον γνωρίζουν πάρα πολλές ομάδες στην Ευρώπη. Τον Βιερίνια ακόμη όχι. Γι αυτό και το κασέ του μεγαλύτερο.
2. Ο Σαλπιγγίδης για χρόνια είναι παίκτης πρώτης γραμμής, φέτος έκανε μέτρια εμφάνιση και τα αποτελέσματα του είναι σχεδόν ίσια με τον Βιερίνια, που εμείς λέμε ότι ο μικρός βγάζει μάτια.
3. Εξτρέμ ο Σαλπιγγίδης; Όχι. Ο Σάλπι και με τον Βάζελο πριιν Σισέ έπαιζε κορυφή με παρτενέρ τον Παπαδόπουλο και αν τρέξεις και δεις πίσω σε εμάς θα δεις ότι ο Σάλπι, παίζει κορυφή η ως κρυφό σέντερ φορ. Κατά ανάγκη παίζει αυτήν την θέση. Παράδειγμα αν είχες Σβούρα 30 χρονών όχι 25, θα έπαιζε ο Σάλπι εξτρεμ; ΌΧΙ και το ξέρεις.
Δεν κάνω τον δάσκαλο σου και πιστεύω ότι το ξέρεις.

ΥΣ. Κάνουμε τελευταία πολύ λόγο για τα συμβόλαια. (δεν το λέω αποκλειστικά μόνο σε εσένα) Κάναμε άραγε έτσι όταν κάποιοι κατά κλέψανε τον ΠΑΟΚ; Τώρα ανοίξαμε τα μάτια μας; Σε έναν άνθρωπο που τον βάλαμε εμείς οι ίδιοι Πρόεδρο γιατί η ομάδα ήταν στο χείλος του γκρεμού; Και αφήνουν να πλανάτε για τον Πρόεδρο μας με άλλα λόγια και πολλά χωρίς να έχουν την δύναμη να πουν ότι... Δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ η ότι διαχειρίζεται την ομάδα προς όφελος του; Βγείτε και πείτε το υπεύθυνα γιατί γνωρίζεται καταστάσεις.
Επειδή ξέφυγα στο θέμα, κλείνοντας, είναι κρίμα έναν πρώην παίκτη που τον κάναμε εμείς παράγοντα να τον πυροβολούμε.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από stathis73 »

Realcon έγραψε: Επειδή ξέφυγα στο θέμα, κλείνοντας, είναι κρίμα έναν πρώην παίκτη που τον κάναμε εμείς παράγοντα να τον πυροβολούμε.
Επειδή αυτή είναι η αλήθεια( φύγαμε όντως απο το θέμα) και επειδή εμείς τον κάναμε παράγοντα έμεινε στο απυρόβλητο αρκετό καιρό, από κει και μετά εγω προσωπικά τον εμπιστεύομαι και σαν άνθρωπο αλλά και σαν πρόεδρο της ομάδας μας, πρέπει όμως και εκείνος να προστατέψει τον εαυτό του και την εικόνα του και αυτό θα το κάνει διαλέγοντας ανθρώπους δίπλα του που θα λειτουργούν και αυτοί χωρίς Ιδιοτέλεια, πράγμα πολυ δύσκολο αυτήν την εποχή αλλά θέλει προσοχή.

Εγώ ακόμη και τώρα του εύχομαι καλή επιτυχία να έχει στο δύσκολο έργο που έχει αναλάβει.


Κλείνοντας θα πω για τον Σαλπι ότι είναι μια πολυτίμη μονάδα για την Ομάδα μας και πρέπει να κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας ο καθένας ώστε να τον βοηθήσουμε να αποδώσει και αυτός αυτά που ξέρει και μπορεί για το καλό πάντα του Π.Α.Ο.Κ.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από tigon4 »

πολυ χαμογελαστος χθες ο σαλπι
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

city_boy έγραψε:Παντως θα ξαναπω γκικα,απ'την στιγμη που ειχες σκυλιασει να ξαναγυρισει,και ειχες πει πολλα μαλιστα για τον ιδιο για τον κοσμο,για μπερδεμενους και τα σχετικα,δεν εισαι σε θεση να κρινεις αν θα πρεπει να μεινει η να φυγει.

φιλικα.
Το ότι δεν γουστάρω μια χούφτα ανθρώπων να κανονίζουν το ποιος θα έρθει και το ποιος όχι, είναι τελείως διαφορετικό αυτό.

Φιλικά.

Με τον Σάλπι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν με νοιάζει ούτε αν τον θεωρούν κάποιοι προδότη, ούτε τίποτα. Το μόνο που με ενοχλεί είναι η μικρή προσφορά του, ή αν θες καλύτερα η μεγάλη αμοιβή του για τη συγκεκριμένη προσφορά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Realcon έγραψε:
Μικρέ απαράδεκτο το σχόλιο σου και ξέρεις ότι μου αρέσουν τα σχόλια σου.
1. Τον Σάλπι τον γνωρίζουν πάρα πολλές ομάδες στην Ευρώπη. Τον Βιερίνια ακόμη όχι. Γι αυτό και το κασέ του μεγαλύτερο.
2. Ο Σαλπιγγίδης για χρόνια είναι παίκτης πρώτης γραμμής, φέτος έκανε μέτρια εμφάνιση και τα αποτελέσματα του είναι σχεδόν ίσια με τον Βιερίνια, που εμείς λέμε ότι ο μικρός βγάζει μάτια.
3. Εξτρέμ ο Σαλπιγγίδης; Όχι. Ο Σάλπι και με τον Βάζελο πριιν Σισέ έπαιζε κορυφή με παρτενέρ τον Παπαδόπουλο και αν τρέξεις και δεις πίσω σε εμάς θα δεις ότι ο Σάλπι, παίζει κορυφή η ως κρυφό σέντερ φορ. Κατά ανάγκη παίζει αυτήν την θέση. Παράδειγμα αν είχες Σβούρα 30 χρονών όχι 25, θα έπαιζε ο Σάλπι εξτρεμ; ΌΧΙ και το ξέρεις.
Δεν κάνω τον δάσκαλο σου και πιστεύω ότι το ξέρεις.

ΥΣ. Κάνουμε τελευταία πολύ λόγο για τα συμβόλαια. (δεν το λέω αποκλειστικά μόνο σε εσένα) Κάναμε άραγε έτσι όταν κάποιοι κατά κλέψανε τον ΠΑΟΚ; Τώρα ανοίξαμε τα μάτια μας; Σε έναν άνθρωπο που τον βάλαμε εμείς οι ίδιοι Πρόεδρο γιατί η ομάδα ήταν στο χείλος του γκρεμού; Και αφήνουν να πλανάτε για τον Πρόεδρο μας με άλλα λόγια και πολλά χωρίς να έχουν την δύναμη να πουν ότι... Δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ η ότι διαχειρίζεται την ομάδα προς όφελος του; Βγείτε και πείτε το υπεύθυνα γιατί γνωρίζεται καταστάσεις.
Επειδή ξέφυγα στο θέμα, κλείνοντας, είναι κρίμα έναν πρώην παίκτη που τον κάναμε εμείς παράγοντα να τον πυροβολούμε.
1) Και τον Γκουντινσεν ακόμα πιο πολλές.. ;) Αλλά είδες συμβόλαιο; 650 χιλιάρικα... Και ο άνθρωπος έχει στο βιογραφικό του Μπάρτσα και Τσέλσι... Όχι ΠΑΟΚ και βάζελο..

2) Αρα μου λες ότι ο Σάλπι φέτος ήταν ισάξιος του Βιειρίνια ενώ δεν απέδωσε και όσο μπορούσε. Με λίγα λόγια μου λες ότι ο ποδοσφαιριστής Σαλπιγγίδης, είναι καλύτερος από τον ποδοσφαιριστή Βιειρίνια. Δεν ξέρω κατά πόσο στέκει αυτή η άποψη σου.

3) Στον ΠΑΟΚ τότε αν δεν κάνω λάθος έπαιζε πάντα με έναν ακόμα επιθετικό δίπλα του. Στον Παναθηναικό τα ίδια. Ποτέ δεν ήταν το μόνο σέντερ φορ, σωστά; Φέτος όσο κι αν δοκιμάστηκε σαν μόνος του στην κορυφή απέτυχε παταγωδώς. Άρα είτε πρέπει να αλλάξει σύστημα όλη η ομάδα (που ειναι αδύνατο λόγο του ρόστερ) ή ο Σάλπι δεν θα μπορέσει ποτέ να αποδώσει. Αυτό το λέω από πέρσυ. Θα δούμε και τώρα με τον Μπολόνι καθώς άλλο το 4-2-3-1 και άλλο το 4-3-3... Απλά νομίζω ότι δεν ταιριάζει στον ΠΑΟΚ. Ούτε έχει την τρίπλα να παίξει εξτρέμ, ούτε το σώμα να παίξει μόνος κορυφή. Είναι για κάτι ενδιάμεσο, με έναν καλό παίκτη δίπλα του.

ΥΓ: Ο Ζαγοράκης -και γενικά- η διοίκηση έχουν κάνει πολλά λάθη. Σε μεταγραφές, σε αποδεσμεύσεις, σε συμβόλαια, σε οικονομικά, σε προσλήψεις, σε οργάνωση. Παντού. Και νομίζω ότι το παραδέχονται κι οι ίδιοι. Αυτό δεν αναιρεί όσα έχουν πετύχει. Απλά αν θέλουν να πάνε ακόμα πιο ψηλά την ομάδα πρέπει κάτι να αλλάξει. Ο τρόπος σκέψης; Η οργάνωση; Χρειάζεται παραπάνω όρεξη; Χρειάζεται επενδυτής; Ίσως όλα τα παραπάνω; Πάντως νιώθω σαν να αγγίξαμε το peak μας και να αρχίζουμε (ή μάλλον από πέρσυ έχουμε αρχίσει) την φθίνουσα πορεία.. Ο καιρός θα δείξει.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Realcon »

Ο Γκουντινσεν, είναι κακό παράδειγμα για μένα. 1 γκολ έχει βάλει. Τι να του κάνω το βιογραφικό του;
Κάνεις λάθος, δεν είπα ότι ο Σάλπι είναι καλύτερος του Βιερίνια. Σύγκριση δεν υπάρχει για μένα μιας και παίζουν σε διαφορετικές θέσεις. Μίλησα για μέτρια εμφάνιση του ενός που έχει τα ίδια στατιστικά σχεδόν.
Κάνεις λάθος επίσης και μίλησα για την θέση που παίζει, όχι για το σύστημα της ομάδος. Μόνος στην κορυφή και ο ΠΕΛΕ στα νιάτα του να ήτανε σήμερα, θα άσπριζε από το κακό του γιατί δεν θα είχε μια μπαλιά από κανέναν.
Μικρέ, γιατί για μένα μικρός θα είσαι όσο και να μεγαλώνεις μιας θα μεγαλώνω και εγω ;) ...
Θα ήθελα να σε ρωτήσω... Είναι καλό να πυροβολείται πρωτοκλασάτος παίκτης μας, που το γνωρίζουν άπαντες σε ανοδική πορεία μπορεί να κάνει πράματα και θαύματα;

ΥΣ. Ο Ζαγοράκης παραδέχτηκε για τα λάθη του. Αλλά εμείς κοιτάμε να τον θάψουμε. Τα καλά του μπορούμε να τα δούμε; Το σύνθημα το άκουσες με τον Πιερικό; Εκεί φτάσαμε. Ντροπή μας!!!

Έντιτ: είχα διακοπή ίντερνετ.
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από city_boy »

gika έγραψε:
city_boy έγραψε:Παντως θα ξαναπω γκικα,απ'την στιγμη που ειχες σκυλιασει να ξαναγυρισει,και ειχες πει πολλα μαλιστα για τον ιδιο για τον κοσμο,για μπερδεμενους και τα σχετικα,δεν εισαι σε θεση να κρινεις αν θα πρεπει να μεινει η να φυγει.

φιλικα.
Το ότι δεν γουστάρω μια χούφτα ανθρώπων να κανονίζουν το ποιος θα έρθει και το ποιος όχι, είναι τελείως διαφορετικό αυτό.
Τι σε κανει να πιστευεις οτι διαφερεις απο αυτους?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Το ότι ούτε λέω στον πρόεδρο ποιον να φέρει, ούτε τρέχω στις Πολίχνες για να "συζητάω" με τον Σάλπι. Εγώ λέω τη γνώμη μου σε ένα φόρουμ, μαζί με συνοπαδούς μου και σταματάω εκεί. Δεν μπλέκομαι στα πόδια ούτε της διοίκησης, ούτε πάω να πιάσω τον εκάστοτε παίκτη να του πω φύγε.

Εγώ εκφράζω απλά μια άποψη. Αυτοί, προχωράνε στην πραξικοπηματική εφαρμογή της δικιάς τους άποψης. Ή τουλάχιστον προσπαθούνε.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Realcon έγραψε:Ο Γκουντινσεν, είναι κακό παράδειγμα για μένα. 1 γκολ έχει βάλει. Τι να του κάνω το βιογραφικό του;
Κάνεις λάθος, δεν είπα ότι ο Σάλπι είναι καλύτερος του Βιερίνια. Σύγκριση δεν υπάρχει για μένα μιας και παίζουν σε διαφορετικές θέσεις. Μίλησα για μέτρια εμφάνιση του ενός που έχει τα ίδια στατιστικά σχεδόν.
Κάνεις λάθος επίσης και μίλησα για την θέση που παίζει, όχι για το σύστημα της ομάδος. Μόνος στην κορυφή και ο ΠΕΛΕ στα νιάτα του να ήτανε σήμερα, θα άσπριζε από το κακό του γιατί δεν θα είχε μια μπαλιά από κανέναν.
Μικρέ, γιατί για μένα μικρός θα είσαι όσο και να μεγαλώνεις μιας θα μεγαλώνω και εγω ;) ...
Θα ήθελα να σε ρωτήσω... Είναι καλό να πυροβολείται πρωτοκλασάτος παίκτης μας, που το γνωρίζουν άπαντες σε ανοδική πορεία μπορεί να κάνει πράματα και θαύματα;

ΥΣ. Ο Ζαγοράκης παραδέχτηκε για τα λάθη του. Αλλά εμείς κοιτάμε να τον θάψουμε. Τα καλά του μπορούμε να τα δούμε; Το σύνθημα το άκουσες με τον Πιερικό; Εκεί φτάσαμε. Ντροπή μας!!!

Έντιτ: είχα διακοπή ίντερνετ.
Στο 1 μου είπες ότι τον Σάλπι τον ξέρουν τόσες ομάδες στην Ευρώπη. Και με το παράδειγμα του Γκούντιοσεν σου έδειξα ότι αυτό δεν σημαίνει κάτι απαραίτητα.

Ο Σάλπι κι ο Βιειρίνια τη χρονιά που μας πέρασε αγωνίστικαν στην ίδια θέση. Να ξεκαθαρίσω ότι τώρα μιλάω για την περσυνή απόδωση. Από τη στιγμή που ο προπονητής του είπε θα παίζεις εξτρέμ, για μένα κρίνεται σαν εξτρέμ. Ούτως ή άλλως στο σύστημα μας το περσυνό επιθετικός και να ήθελε δεν μπορούσε.

Τέλος η ερώτηση σου.. Μέσα στην χρονιά και εν μέσω αγωνιστικών υποχρεώσεων δεν μίλησα έτσι ανοιχτά. Αυτά τα λέω τώρα που πρώτον είναι μεταγραφική περίοδος -οπότε και θα μπορούσε να φύγει-, που δεν έχουμε αγωνιστικές υποχρεώσεις και που ούτως ή άλλως για 30 με 40 μέρες ο Σαλπιγγίδης δεν θα πατήσει το χόρτο του γηπέδου. Η κριτική είναι καλή. Όσο αυστηρή και να είναι. Αρκεί να γίνεται στο σωστό τάιμινγκ. Και προσωπικά πιστεύω ότι αυτή η στιγμή είναι η κατάλληλη. Αλήθεια όμως με τον Παπάζογλου, τον Μπαλάφα, τον Κουρδάκη και τον χ, ψ δεν σας πειράζει η κριτική..; Στον Σάλπι ευαισθητοποιούμαστε όλοι;

ΥΓ: Με τον Ζαγοράκη το θέμα δεν είναι στο αν κατάλαβε τα λάθη του. Είναι στο αν μπορεί να τα διορθώσει. Εμένα δεν μου έχει δώσει αυτή την εντύπωση. Πήρε σοβαρό προπονητή και εκεί που πήγε να το "σώσει" αποκαλύπτεται ότι το άνοιγμα είναι πολλαπλάσιο από αυτό που είπε, διώχνουμε πρωτοκλασάτους παίκτες υπό τον φόβο προσφυγών κτλ.. Το πρόβλημα είναι πιο βαθύ και δυστυχώς ευθύνες έχει και ο Ζαγοράκης. ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ ΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΣΥΝΘΗΜΑ. Και αυτό γιατί ο Ζαγοράκης έχει προσφέρει πολλά. Πάρα πολλά. Αλλά πλέον αμφισβητώ το κατά πόσο μπορεί να προσφέρει περισσότερα...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Realcon »

Από την στιγμή που δεν μπορεί κατά την γνώμη σου να προσφέρει παραπάνω.... Σεβαστό. Να αρχίσουμε να μιλάμε για νέο Πρόεδρο; Τέλος αν νομίζεις ότι οι παίκτες που έχεις αναφερθεί είναι στο ίδιο μήκος κύματος με τον Σαλπιγγιδη, δεν εχω άλλα λόγια. Σεβαστή η γνώμη σου, άλλα αν έχεις στοιχεία περί βάθος... Δώσε και σε εμάς τα φώτα σου. Κλείνοντας, για νένα δεν έχει σημασία στο ποιος διοικεί. Με ενοχλεί η αχαριστία. Δεν αντέχω άλλο τους σοφούς. Γνώστες όλων των πραγμάτων. Άλλο λέω την γνώμη μου και άλλο να αφήνω να πλανάται στον αέρα κάτι μεμπτό. Αυτό με ενοχλεί ως φίλαθλος. Γιατί είμαι φίλαθλος, όχι παράγοντας. όταν ήρθε ο κουτσιανικουλης, πανηγυρίζαμε. Κανένας δεν αναφέρθηκε ούτε στο ποσό ούτε στο μισθό. Όλοι λέγανε τους ταπωσαμε εκεί κάτω με την κίνηση ματ του Βρύζα. Τα ξεχάσαμε; Τέλος μίλησα για τον Σαλπι, ότι παίζει κατά ανάγκη αυτην την θέση. Τώρα αν ο κάθε προπονητής τον βάζει εκεί που αυτός νομίζει είναι άλλη ιστορία αυτή. Ο Σαλπιγγιδη και μόνο που γύρισε στην αγαπημένη μου ομάδα με πολύ λιγότερα χρήματα... μου αποδείχνει περίτρανα αν είναι βιτολο η όχι. Πυροβολώ τον Σαλπι που είναι ένα από τα πρώτα ονόματα με λιγότερα χρήματα ενώ θα μπορούσε να καθίσει στον βαζελο με 1 μυριο. Να τον αγαπάνε αυτοί και άσχετα σνόου αυτός δηλώνει στο περιοδικό τους είμαι ΠΑΟΚ. Γι αυτό μιλάω για αχαριστία.Αλλά ξέχασα εμείς είμαστε ΠΑΟΚ. αγοράσαμε πολλές φορές όσο ήμουν ελλάδα, εισιτήριο προς 3000 δραχμές και δίναμε 3500 δραχμές. αναμνήσεις που δεν ξεχνιούνται όταν ακούμε για το καλό του ΠΑΟΚ γίνετε ότι γίνετε. ΤΟ 500 ΑΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΌ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΓΙΝΌΤΑΝΕ. ΆΛΛΑ ΞΕΡΩ .... ΔΙΑΦΆΝΕΙΑ ΤΙ ΕΙΡΩΝΕΊΑ.
Γκίκα συμφωνώ σε πολλά μαζί σου, μου αρέσει ο τρόπος σκέψεις σου. Μια συμβουλή. Δες πιο σφαιρικά κάποια πράγματα. Είσαι νέο και αγνό ΠΑΟΚτσακι και σε παω. Να είσαι καλά εσυ και η οικογένεια σου.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”