Λάθος ποστ έκανα παράθεση
Ευτυχώς όλοι κατάλαβαν τι ήθελα να πω.
Και για να το συνεχίσω, επειδή το ποδόσφαιρο του λουτσεσκου δεν είναι τριπλιτσες και χαζοεφετζιλικια που γουστάρει ο απλός ο οπαδός,αυτός ο ποτενσε που για να κατέβει να δώσει βοήθειες αμυντικά χρειάζεται να τον απειλησεις ότι έχει και δεν έχει... δεν θα είχε ούτε τα λεπτά του Μουλέν στον ΠΑΟΚ.
Όσο για τον φορτουνη είναι όντως παικταρας, αλλά με μια τελείως αντιΠΑΟΚ νοοτροπία για αυτό και αυτός πολύ δύσκολα να έπαιζε στην ομάδα.
Τώρα για κάτι άλλα γατιά που γράφονται τύπου Ρομέρο κτλ,να πω μόνο ότι αυτό το ταλέντο ( γιατί είναι όντως ταλέντο) σ' ένα ματς κάνει τόσα λάθη ( πάσες,κοντρόλ, τοποθετήσεις) όσα κάνει ο Μαουρίτσιο σ όλη την σεζόν.
Δυστυχώς ο ΠΑΟΚτσης δεν έχει καταλάβει πόσο μεγαλώνει ο ΠΑΟΚ και δεν έχει καμία ανάγκη να ζηλεύει το τι έχουν οι ανταγωνιστές του στην Ελλάδα, ο ΠΑΟΚτσης πρέπει να κοιτάει από δω και στο εξής και να ζηλεύει μόνο μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες πχ Πόρτο,Άγιαξ κτλ