Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
renegade
Δημοσιεύσεις: 19479
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από renegade »

:opaokara: :opaokara:

Λάθος ποστ έκανα παράθεση :oops:
Ευτυχώς όλοι κατάλαβαν τι ήθελα να πω.
Και για να το συνεχίσω, επειδή το ποδόσφαιρο του λουτσεσκου δεν είναι τριπλιτσες και χαζοεφετζιλικια που γουστάρει ο απλός ο οπαδός,αυτός ο ποτενσε που για να κατέβει να δώσει βοήθειες αμυντικά χρειάζεται να τον απειλησεις ότι έχει και δεν έχει... δεν θα είχε ούτε τα λεπτά του Μουλέν στον ΠΑΟΚ.

Όσο για τον φορτουνη είναι όντως παικταρας, αλλά με μια τελείως αντιΠΑΟΚ νοοτροπία για αυτό και αυτός πολύ δύσκολα να έπαιζε στην ομάδα.

Τώρα για κάτι άλλα γατιά που γράφονται τύπου Ρομέρο κτλ,να πω μόνο ότι αυτό το ταλέντο ( γιατί είναι όντως ταλέντο) σ' ένα ματς κάνει τόσα λάθη ( πάσες,κοντρόλ, τοποθετήσεις) όσα κάνει ο Μαουρίτσιο σ όλη την σεζόν.

Δυστυχώς ο ΠΑΟΚτσης δεν έχει καταλάβει πόσο μεγαλώνει ο ΠΑΟΚ και δεν έχει καμία ανάγκη να ζηλεύει το τι έχουν οι ανταγωνιστές του στην Ελλάδα, ο ΠΑΟΚτσης πρέπει να κοιτάει από δω και στο εξής και να ζηλεύει μόνο μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες πχ Πόρτο,Άγιαξ κτλ
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από zissos »

Ο Φορτούνης είναι ένας χαφ με καλή τεχνική, βλέπει γήπεδο και έχει καλό δεξί πόδι.
Όμως.
Δεν μπορεί να σπρώξει, για αυτό και πέφτει κάτω συνέχεια.
Δεν μαρκάρει και αν ακόμα το κάνει, μόνο χώρο πιάνει
Δεν αντέχει 90' σε καλό ρυθμό. Όλα τα καλά του παιχνίδια είναι στην ουσία καλά 10λεπτα ή 20λεπτα.
Δεν αντέχει 30 ματς τον χρόνο. Καλά θα παίξει στα μισά, στα άλλα μισά θα είναι βαρίδι.
Δεν είναι εργατικός. Το καταλαβαίνει κανείς από το κορμί του.
Δεν είναι φιλόδοξος. Αντί να κυνηγήσει τις όποιες πιθανότητες του στην Γερμανία γύρισε σε ένα πρωτάθλημα της πλάκας.
Δεν παίζει για την ομάδα. Έχει φανεί αυτό και στον γάβρο και στην Εθνική. Επίσης όταν μπάινει από πάγκο σαν αλλαγή είναι μπλαζέ.
Μόνο και μόνο για τα παραπάνω, θεωρώ ότι ΕΙΔΙΚΑ ο Λουτσέσκου δεν θα τον ήθελε ποτέ αυτόν τον παίχτη, όσο ταλαντούχος και να είναι με την μπάλα στα πόδια.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Odi »

Ale έγραψε:
Odi έγραψε:Μια χαρά μέλος ήταν ο Rizla μέχρι πριν κανένα τρίμηνο όταν ξεκίνησε μια άνευ λόγου ειρωνική συμπεριφορά κατηγορώντας αποκλειστικά το forum και την διαχείριση του με αισχρό τρόπο κατηγορώντας Σούρμε,Σνούφελ και Rain και βγάζοντας μας όλους ανίκανους.

Ανατρέξτε στα post του τους τελευταίους μήνες και δείτε το με τα μάτια σας. Πείτε μου πως δεν προκαλούσε συνεχώς.

Όσο για μέλη που γενικά δεν γράφουν,αλλά έγραψαν τώρα προς υπεράσπιση του rizla, χαζοί δεν είμαστε.
Ναι, ρε φίλε, ήρθε ο ρίζλα στο Λονδίνο, κέρασε φις εντ τσιπς και με έβαλε να γίνω ο Κούγιας του.

Τε-σπα, ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος κριτής.

:nairepaok:
Όχι, μπήκε εμένα ο Χίτλερ μέσα μου και τον έστειλα χωρίς λόγο. Όντως ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος κριτής. Έντεκα χρόνια είμαι εδώ άλλωστε.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

sourdos4 έγραψε:Μιλάμε για τον ίδιο Ποντενσε που τον πήρε στο σπρίντ εκείνος ο άχρηστος ο Κρέσπο; :D
Να πάω και στο παρασύνθημα, θα δίνατε 15 εκ. για τον Πεφτούνη ή θα ψάχνατε κάτι καλύτερο με αυτά τα λεφτά;
To 15άρι είναι ευκαιρία για Φορτούνη.Μακάρι
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

teod1980 έγραψε:
giapas έγραψε:Βoogeyman με τέτοιο ύφος που έχεις φίλε ποτέ δε θα σε δέχονταν στο μπαρτσελομάνια να σχολιάζεις για το Φίγκο που πήγε στη Ρεάλ. Ούτε απέξω δε θα σε άφηναν να περάσεις.
Καταδικάζω τόσο το ύφος όσο και το περιεχόμενο
Εσύ κόβεσαι από τα εργομετρικά κιόλας του μπαρτσελομάνια.
Μόνο σε φωτογραφία θα το βλέπεις , login δε θα κάνεις ποτέ να το ξέρεις.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από pilotos »

giapas έγραψε:
sourdos4 έγραψε:Μιλάμε για τον ίδιο Ποντενσε που τον πήρε στο σπρίντ εκείνος ο άχρηστος ο Κρέσπο; :D
Να πάω και στο παρασύνθημα, θα δίνατε 15 εκ. για τον Πεφτούνη ή θα ψάχνατε κάτι καλύτερο με αυτά τα λεφτά;
To 15άρι είναι ευκαιρία για Φορτούνη.Μακάρι
Black Friday prices

SM-G965F
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Τρόμος »

Ο παίκτης που πρέπει να χτυπήσουμε είναι ο Κουρμπελης.Το ξέρω πως φάγαμε δούλεμα από το μάνατζερ του πέρσι όμως τον έχει κάνει πέρα και δουλεύει με διάφορους.Ο παίκτης είναι 6-8 που θέλει ο Λουτσεσκου ,γεμάτες χρονιές, Έλληνας και σε καλή ηλικία. Έχουμε τόσους παίκτες που θα ήθελε ο Δώνης και μια πρόταση παίκτες +χρήματα θα έπιανε τόπο.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Ποιος είναι ο κουρμπελης; Έχεις Ολιβέιρα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από teod1980 »

giapas έγραψε:
teod1980 έγραψε:
giapas έγραψε:Βoogeyman με τέτοιο ύφος που έχεις φίλε ποτέ δε θα σε δέχονταν στο μπαρτσελομάνια να σχολιάζεις για το Φίγκο που πήγε στη Ρεάλ. Ούτε απέξω δε θα σε άφηναν να περάσεις.
Καταδικάζω τόσο το ύφος όσο και το περιεχόμενο
Εσύ κόβεσαι από τα εργομετρικά κιόλας του μπαρτσελομάνια.
Μόνο σε φωτογραφία θα το βλέπεις , login δε θα κάνεις ποτέ να το ξέρεις.
Θα πάω στο σπορτινγμάνια να λέω πόσο θέλω τον κοτένσε πίσω...
Α και θα πάω και στο Kaisermania να γράφω γύρνα πεφτουνη, η εστω τηλεφωνα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από teod1980 »

Τρόμος έγραψε:Ο παίκτης που πρέπει να χτυπήσουμε είναι ο Κουρμπελης.Το ξέρω πως φάγαμε δούλεμα από το μάνατζερ του πέρσι όμως τον έχει κάνει πέρα και δουλεύει με διάφορους.Ο παίκτης είναι 6-8 που θέλει ο Λουτσεσκου ,γεμάτες χρονιές, Έλληνας και σε καλή ηλικία. Έχουμε τόσους παίκτες που θα ήθελε ο Δώνης και μια πρόταση παίκτες +χρήματα θα έπιανε τόπο.
κουρμπελης; αυτός για να φέρνει τις μπάλες στην προπονηση και παλι με κραμπες θα ειναι...
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από seaman »

Μαυρο Χιονι έγραψε:Ποιος είναι ο κουρμπελης; Έχεις Ολιβέιρα
Δεν τον ξέρεις τον Κουρμπέλη?

Γιατί αυτή η απαξίωση. Μόνο ο Αλέφαντος εκφέρεται έτσι και έχει κάνει σχολή όχι όμως ΠΑΟΚτσίδικη σταράτη
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25995
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Αυτή τη στιγμή ο Κουρμπελης είναι μια βελτιωμένη έκδοση του Χαρίση, δεν έχει την παραμικρή βελτίωση στο παιχνίδι του από τότε που έπαιζε στον Αστέρα,δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Mīngus »

Με κατηγορούμενο του Noor 1 συνομιλούσαν οι δράστες της επίθεσης στον Τζήλο!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από sourmenetes »

gika έγραψε:O Ποντένσε έχει τα νούμερα του Λημνιού, αλλά έχει και μια κοφτή τρίπλα άλλου επιπέδου. Αν ο γαύρος είχε φορ της προκοπής τα νούμερα του πορτογάλου θα ήταν πολύ καλύτερα. Για παράδειγμα, κάπου πήρε το μάτι μου ότι ο Φορτούνης έχει σε 32 αγώνες 11 ασίστ και 14 γκολ φέτος. Δεν ξέρω αν μετράνε μέσα φιλικά, ευρωπαικά ή τι άλλα, αλλά αν το νούμερο ισχύει, φαινομενικά δεν έχουμε τέτοιο παίκτη. Στην πράξη, αν μου έλεγες Μπίσεσβαρ ή Φορτούνη, ο Φορτούνης θα γυάλιζε τα παπούτσια του αφάνα.

Θέλω να καταλήξω στο ότι τα νούμερα δεν λένε όλη την αλήθεια κι ότι απο Λημνιό, Λάμπρου, Ενρίκε ή Ελ Καντουρί στα εξτρέμ, θα προτιμούσα Ποντένσε. Προφανώς όχι από Ζαμπά ο οποίος μαζί με Ακπόμ είναι ότι πιο πολύτιμο υπάρχει στην Superleague αυτή τη στιγμή.
Σορρυ ρε γκικα αλλα τι φορ να εχει ο γαβρος;;


Βαλες δες μονο τα ματς με κιεβο και χαρτινη και δες τις τελικες του.εχει 3-4 τελικες μονος μεσα στην περιοχη και δε βρισκει διχτυα ουτε με αιτηση.

Τον καμπος που ετρεχε ασταματητα,ειχε γυρω στα 6 γκολ,βοηθαγε αμυνα τον βγαζανε οι περισσοτεροι αχρηστο και εκθειαζουμε τον ποντενσε;;

Εχει τριπλα,ναι μπορει να σε ζαλισει αλλα απο τελικη ειναι για τα μπαζα.

Τα νουμερα σαφως παντα δε λενε την αληθεια αλλα και ψεματα δε λενε.δεν μπορει να παιρνεις τοσες μπαλιες,αυτος ειναι ο κυριος εκφραστης του γαβρου μαζι με το φορτουνη,και να μη τελειωνεις ουτε καν το 1/3.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από sourmenetes »

Besuch 2 έγραψε:Μια χαρα παιχτες ειναι ο ΦΕΤΕΙΝΟΣ Φορτουνης που αποφασισε να μην παρασυρθει απο την αγωνιστικη κατρακύλα των τελευταιων ετων του γκει, πηρε προσωπικο γυμναστη απο το να περιμενει πότε θα δεησει να κανουν σοβαρη προπονηση στου ρεντη και εχει μειωσει (τα κουσουρια δεν κοβονται ποτέ) τις βουτιες ειδικα απο τη στιγμη που κυριως στα ντερμπυ δεν εχουν αποτελεσμα. Για ελληνας παιχτης ξερει πολυ μπαλα κι εχει μακραν τα καλυτερα στημενα στο πρωταθλημα, κατι που στο συγχρονο ποδοσφαιρο ειναι τεραστιας σημασιας. Το οτι ειναι αυτος κι οχι ο Πελκας βασικος στο 10 στην εθνικη του ΑΓΓΕΛΟΥ (κι οχι του καθε προπονητη-μανατζερ του ποκ) κατι λεει! Αν ο ΠΑΟΚ ειχε παιχτη που να χτυπα φαουλ-κορνερ αντιστοιχα με αυτον, ο Πριγιο θα ειχε φυγει με 25 γκολ στο πρωταθλημα σε μιση χρονιά και 10 μυρια περισσοτερα (αν δεν υπηρχε ρητρα προφανως)
Ο Ποντενσε απο την αλλη, αν επαιζε στον οδοστρωτηρα μεσοεπιθετικα ΠΑΟΚ του Λουτσε θα εκανε παπαδες ΚΑΙ σε νουμερα, οπως αντιστοιχα πιστευω οτι αν ο Μπισε επαιζε στους αστειους οργανωτικα κιτρινοκκοκκινους γαυρους θα τον ειχαν σταυρωσει.

Απο εκει κ περα ο καθενας δικαιουται να εχει οποια αποψη θελει, αν και δε βλεπω το λογο που το συζητατε/με εδω κ τρεις μηνες κ που προσπαθει η καθε πλευρα να πεισει την αλλη.
Δεν τιθεται προφανως θεμα να ερθει καποιος εξ αυτων.
Ο σοβαρος οργανωτικα κ σε θεματα σκαουτιγκ της τελευταιας διετιας (κι ας νομιζουν ακομα καποιοι οτι παμε με αυτοματο πιλοτο κ οι παιχταραδες που γεμμισαμε ερχονται κατα..τυχη) με την προσθηκη και του Μπρανκο, εχει θεωρω τη δυνατοτητα να φερει και καλυτερους απο τους προαναφερθεντες, σε δυο θεσεις που χωραει βελτιωση. Αυτο περιμενω να δω.
Αυτο με τον προσωπικο γυμναστηντο ακουσα και απο γαβρο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”