δεν με χαλάει καθόλου με τα πιτσιρίκια
Εμένα να δεις, αλλά δεν θα μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα για το τελικό αποτέλεσμα στην 11άδα.
Δηλ. θα δούμε αναγκαστικά πολλούς μικρούς, που στην πορεία δεν είναι βέβαιο ότι θα παραμείνουν.
και ένα ακόμα ... πλέξαμε ολόκληρη ιστορία με βάση κάτι που "λέγεται ότι ειπώθηκε".
Πιστεύω ότι θα αποκτηθεί τουλάχιστον 1 έμπειρος κεντρικός αμυντικός. Η γνώμη μου είναι ότι χρειάζονται δύο.
Η θέση έχει απώλειες και τις περυσινές βλακείες (δεν χρειαζόμαστε κλπ. του Στέφενς) τις πληρώσαμε πολύ ακριβά, ακόμα και με τον αποκλεισμό στο CL ή με την Αλκμααρ ή με την Μπενφίκα που παίζαμε με Κατσούρ ... . Δεν μιλάω για Ελλάδα που δεχθήκαμε δέκα τσουβάλια γκολ και το πράγμα άρχισε να στρώνει μόνο με τον Ινσα ... (τα ίδια και επι Δώνη με Σίφο).
Αναρωτιέμαι πόσο μλκες τελικά μπορεί να είμαστε, όχι εμείς αλλά αυτοί που έκαναν τον σχεδιασμό στην ομάδα. Το 50% της αποτυχίας στους στόχους πέρυσι, οφείλεται στην απουσία ικανού κέντρου άμυνας.[/quote]
Δεν είπα ότι είμαι αρνητικός στο να έρθουν παίχτες, και πόσο μάλιστα στόπερ, που η εμπειρία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην θέση. Έγραψα αυτό που λέγεται, ότι φέτος θα πάρει χρόνο ένας μικρός μας. Και συμφωνώ σε αυτά που γράφεις για την θέση του στόπερ, πέρα από Βίτορ δεν έχουμε τίποτα ανάλογο ή καλύτερο για την θέση. Ίσως τον αδυνατισμένο Μαντούρο
