71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
ειπαμε στο ζυγι ειναι θετικος.Καθε 1 πατατα που κανει κανει 3-4 τρομερες επεμβασεις,κρατησε σημερα οπως και με βαζελο το σκορ σε κολακευτικα επιπεδα
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πιστεύω υπάρχουν ελάχιστοι τερματάδες καλύτεροι του Γλύκου που θα δεχόντουσαν να παίξουν στην Ελλάδα. Ο Ρομπέρτο είναι ο μοναδικός που μπορώ να σκεφτώ και αυτός ήρθε στον γαύρο με σταθερή παρουσία στο τσουλου. Αν έχουν βρει τέτοιο παίκτη, καλώς να ορίσει, αλλιώς και με Γλύκο μια χαρά είμαστε.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Τι είπατε;; Ήταν καλός χθες;; Μα οι προπονητές στην 6, που βρισκόμουν χθες, είχαν άλλοι άποψη...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε.....

Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε.....
Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Συμφωνώ. Αν είχα να ψηφίσω για το πιο σταθερό παίκτη ως τώρα , θα ήταν πολύ σοβαρή υποψηφιότητα.Alastor έγραψε:ειπαμε στο ζυγι ειναι θετικος.Καθε 1 πατατα που κανει κανει 3-4 τρομερες επεμβασεις,κρατησε σημερα οπως και με βαζελο το σκορ σε κολακευτικα επιπεδα
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αρρώστιαpaoki19 έγραψε:Τι είπατε;; Ήταν καλός χθες;; Μα οι προπονητές στην 6, που βρισκόμουν χθες, είχαν άλλοι άποψη...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε.....![]()
Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πρέπει να είμασταν δίπλα-δίπλα! Όπως τα λες, κάποιος πίσω μου άρχισε τα μπινελίκια στον Παναγιώτη στο 52 δευτερόλεπτο (!!!) και τα τελείωσε με τη λήξηpaoki19 έγραψε:Τι είπατε;; Ήταν καλός χθες;; Μα οι προπονητές στην 6, που βρισκόμουν χθες, είχαν άλλοι άποψη...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε.....![]()
Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δεν μας γλύτωσε απο την ήττα, αλλά τουλάχιστον μας έσωσε απο τη διαπόμπευση.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αυτο.Αλλα ρε Παναη ,μια στα υψη μια στη κολαση μας πας.Και λιγη σταθεροτητα ρε παιδι μου.Βγαζεις τ απιστευτα και τρως κατι.....hasio_john έγραψε:Πάλι καλά που ήσουν και συ σήμερα, γιατί δεν θα το γλιτώναμε το 3μπαλο ..
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Και στην 7 απο μερικους το ιδιο.Στη φαση που λες,στο κορνερ,ειπαν το ιδιο (γιατι δεν μπλοκαρεις ρε Γλυκο),τους απαντω και αν το ετρωγε οπως στον τελικο τι θα του λεγαμε τοτε,μου λενε δικιο εχεις.paoki19 έγραψε:Τι είπατε;; Ήταν καλός χθες;; Μα οι προπονητές στην 6, που βρισκόμουν χθες, είχαν άλλοι άποψη...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε.....![]()
Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
Φυσουσε κι ο αερας και ολα τα βολε τα επερνε και τα πηγαινε πλαγιο αουτ.
Μαζι με Κρεσπο κατ εμε οι καλυτεροι απο τους διασοθεντες του αγωνα.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
απαραδεκτη κινηση να γιουχαρει καποιος παιχτη μεσα το γηπεδο!
σημαινει πως δεν τον ενδιαφερει το καλο της ομαδας,αλλα απλα ενας εγωισμος που πρεπει να ικανοποιηθει
και παντως ετσι κι αλλιως μια απερισκεπτη ενεργεια.
σημαινει πως δεν τον ενδιαφερει το καλο της ομαδας,αλλα απλα ενας εγωισμος που πρεπει να ικανοποιηθει
και παντως ετσι κι αλλιως μια απερισκεπτη ενεργεια.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στον γαύρο ήρθε ως αποτυχημένος και τώρα νομίζω δεν συνεχίζει το ίδιο καλά.Napoli4 έγραψε:Πιστεύω υπάρχουν ελάχιστοι τερματάδες καλύτεροι του Γλύκου που θα δεχόντουσαν να παίξουν στην Ελλάδα. Ο Ρομπέρτο είναι ο μοναδικός που μπορώ να σκεφτώ και αυτός ήρθε στον γαύρο με σταθερή παρουσία στο τσουλου. Αν έχουν βρει τέτοιο παίκτη, καλώς να ορίσει, αλλιώς και με Γλύκο μια χαρά είμαστε.
Ξένος καλύτερος από τον Γλύκο 5 εκ, αλλιώς λαχείο όπως ο Όλσεν που δεν είχαμε υπομονή να τον περιμένουμε.
ΥΓ. Σιαμπάνης.
-
Maniaq@Deepwood
- Δημοσιεύσεις: 642
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
εκτός του εγωισμού που αναφέρεις ,υπάρχουν και <<βαλτοί>> που συχνάζουν στις εν λόγω θύρεςΠαλαιολόγος έγραψε:απαραδεκτη κινηση να γιουχαρει καποιος παιχτη μεσα το γηπεδο!
σημαινει πως δεν τον ενδιαφερει το καλο της ομαδας,αλλα απλα ενας εγωισμος που πρεπει να ικανοποιηθει
και παντως ετσι κι αλλιως μια απερισκεπτη ενεργεια.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αν έρθει είστε σίγουροι, ότι δεν θα τα πνίγει????
""""
Η Εσπανιόλ είναι ανοικτή στην πώληση του Ρομπέρτο έναντι 2 εκατομμυρίων ευρώ με τη Μάλαγα του Μίτσελ να έχει δείξει ενδιαφέρον.
Παρελθόν από την Εσπανιόλ αναμένεται να αποτελέσει το φετινό καλοκαίρι ο Ρομπέρτο, καθώς ο πρώην τερματοφύλακας του Ολυμπιακού δεν υπολογίζεται στην ομάδα της Βαρκελώνης, παρά τη μεταγραφή των 3 εκατομμυρίων ευρώ το περσινό καλοκαίρι.
Σύμφωνα με τους Ισπανούς, ο Ρομπέρτο έχει τοποθετηθεί ήδη στη λίστα με τους υπό παραχώρηση παίκτες, με την Εσπανιόλ να αξιώνει το ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να πάρει πίσω τα 2/3 των χρημάτων που απαιτήθηκαν για την απόκτησή του.
Μάλιστα, ήδη υπάρχει το ενδιαφέρον της Μάλαγα, με τον Μίτσελ, ο οποίος είχε τον Ρομπέρτο στον Ολυμπιακό να επιθυμεί να φέρει τον Ισπανό γκολκίπερ στην ομάδα του.""""
""""
Η Εσπανιόλ είναι ανοικτή στην πώληση του Ρομπέρτο έναντι 2 εκατομμυρίων ευρώ με τη Μάλαγα του Μίτσελ να έχει δείξει ενδιαφέρον.
Παρελθόν από την Εσπανιόλ αναμένεται να αποτελέσει το φετινό καλοκαίρι ο Ρομπέρτο, καθώς ο πρώην τερματοφύλακας του Ολυμπιακού δεν υπολογίζεται στην ομάδα της Βαρκελώνης, παρά τη μεταγραφή των 3 εκατομμυρίων ευρώ το περσινό καλοκαίρι.
Σύμφωνα με τους Ισπανούς, ο Ρομπέρτο έχει τοποθετηθεί ήδη στη λίστα με τους υπό παραχώρηση παίκτες, με την Εσπανιόλ να αξιώνει το ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να πάρει πίσω τα 2/3 των χρημάτων που απαιτήθηκαν για την απόκτησή του.
Μάλιστα, ήδη υπάρχει το ενδιαφέρον της Μάλαγα, με τον Μίτσελ, ο οποίος είχε τον Ρομπέρτο στον Ολυμπιακό να επιθυμεί να φέρει τον Ισπανό γκολκίπερ στην ομάδα του.""""
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)