71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Alastor »

ειπαμε στο ζυγι ειναι θετικος.Καθε 1 πατατα που κανει κανει 3-4 τρομερες επεμβασεις,κρατησε σημερα οπως και με βαζελο το σκορ σε κολακευτικα επιπεδα
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Napoli4 »

Πιστεύω υπάρχουν ελάχιστοι τερματάδες καλύτεροι του Γλύκου που θα δεχόντουσαν να παίξουν στην Ελλάδα. Ο Ρομπέρτο είναι ο μοναδικός που μπορώ να σκεφτώ και αυτός ήρθε στον γαύρο με σταθερή παρουσία στο τσουλου. Αν έχουν βρει τέτοιο παίκτη, καλώς να ορίσει, αλλιώς και με Γλύκο μια χαρά είμαστε.
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από paoki19 »

Τι είπατε;; Ήταν καλός χθες;; Μα οι προπονητές στην 6, που βρισκόμουν χθες, είχαν άλλοι άποψη...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε..... :? :yellowcard:

Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από giapas »

Alastor έγραψε:ειπαμε στο ζυγι ειναι θετικος.Καθε 1 πατατα που κανει κανει 3-4 τρομερες επεμβασεις,κρατησε σημερα οπως και με βαζελο το σκορ σε κολακευτικα επιπεδα
Συμφωνώ. Αν είχα να ψηφίσω για το πιο σταθερό παίκτη ως τώρα , θα ήταν πολύ σοβαρή υποψηφιότητα.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από eorptol1 »

paoki19 έγραψε:Τι είπατε;; Ήταν καλός χθες;; Μα οι προπονητές στην 6, που βρισκόμουν χθες, είχαν άλλοι άποψη...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε..... :? :yellowcard:

Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
Αρρώστια :(:(
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3213
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από GEOL »

paoki19 έγραψε:Τι είπατε;; Ήταν καλός χθες;; Μα οι προπονητές στην 6, που βρισκόμουν χθες, είχαν άλλοι άποψη...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε..... :? :yellowcard:

Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
Πρέπει να είμασταν δίπλα-δίπλα! Όπως τα λες, κάποιος πίσω μου άρχισε τα μπινελίκια στον Παναγιώτη στο 52 δευτερόλεπτο (!!!) και τα τελείωσε με τη λήξη
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από back in black »

Δεν μας γλύτωσε απο την ήττα, αλλά τουλάχιστον μας έσωσε απο τη διαπόμπευση.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από kataramenos5 »

hasio_john έγραψε:Πάλι καλά που ήσουν και συ σήμερα, γιατί δεν θα το γλιτώναμε το 3μπαλο ..
Αυτο.Αλλα ρε Παναη ,μια στα υψη μια στη κολαση μας πας.Και λιγη σταθεροτητα ρε παιδι μου.Βγαζεις τ απιστευτα και τρως κατι..... :?
theo-drama
Mr Ξερόλας 2019
Δημοσιεύσεις: 7979
Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από theo-drama »

paoki19 έγραψε:Τι είπατε;; Ήταν καλός χθες;; Μα οι προπονητές στην 6, που βρισκόμουν χθες, είχαν άλλοι άποψη...
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η μίρλα προς τον Γλύκο ειδικά εν ώρα αγώνα. Στο 0-0, κόρνερ της κούλα και επειδή δεν μπλοκάρει και διώχνει με γροθιές δώστου γκρίνια και μπινελίκι. Τι είναι αυτά ρεεεεε..... :? :yellowcard:

Υ.Σ. Α ρε Ανέστης που μας χρειάζεται...
Και στην 7 απο μερικους το ιδιο.Στη φαση που λες,στο κορνερ,ειπαν το ιδιο (γιατι δεν μπλοκαρεις ρε Γλυκο),τους απαντω και αν το ετρωγε οπως στον τελικο τι θα του λεγαμε τοτε,μου λενε δικιο εχεις.
Φυσουσε κι ο αερας και ολα τα βολε τα επερνε και τα πηγαινε πλαγιο αουτ.
Μαζι με Κρεσπο κατ εμε οι καλυτεροι απο τους διασοθεντες του αγωνα.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

απαραδεκτη κινηση να γιουχαρει καποιος παιχτη μεσα το γηπεδο!
σημαινει πως δεν τον ενδιαφερει το καλο της ομαδας,αλλα απλα ενας εγωισμος που πρεπει να ικανοποιηθει

και παντως ετσι κι αλλιως μια απερισκεπτη ενεργεια.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Napoli4 έγραψε:Πιστεύω υπάρχουν ελάχιστοι τερματάδες καλύτεροι του Γλύκου που θα δεχόντουσαν να παίξουν στην Ελλάδα. Ο Ρομπέρτο είναι ο μοναδικός που μπορώ να σκεφτώ και αυτός ήρθε στον γαύρο με σταθερή παρουσία στο τσουλου. Αν έχουν βρει τέτοιο παίκτη, καλώς να ορίσει, αλλιώς και με Γλύκο μια χαρά είμαστε.
Στον γαύρο ήρθε ως αποτυχημένος και τώρα νομίζω δεν συνεχίζει το ίδιο καλά.
Ξένος καλύτερος από τον Γλύκο 5 εκ, αλλιώς λαχείο όπως ο Όλσεν που δεν είχαμε υπομονή να τον περιμένουμε.
ΥΓ. Σιαμπάνης.
Maniaq@Deepwood
Δημοσιεύσεις: 642
Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Maniaq@Deepwood »

Παλαιολόγος έγραψε:απαραδεκτη κινηση να γιουχαρει καποιος παιχτη μεσα το γηπεδο!
σημαινει πως δεν τον ενδιαφερει το καλο της ομαδας,αλλα απλα ενας εγωισμος που πρεπει να ικανοποιηθει

και παντως ετσι κι αλλιως μια απερισκεπτη ενεργεια.
εκτός του εγωισμού που αναφέρεις ,υπάρχουν και <<βαλτοί>> που συχνάζουν στις εν λόγω θύρες
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Αν έρθει είστε σίγουροι, ότι δεν θα τα πνίγει????

""""
Η Εσπανιόλ είναι ανοικτή στην πώληση του Ρομπέρτο έναντι 2 εκατομμυρίων ευρώ με τη Μάλαγα του Μίτσελ να έχει δείξει ενδιαφέρον.
Παρελθόν από την Εσπανιόλ αναμένεται να αποτελέσει το φετινό καλοκαίρι ο Ρομπέρτο, καθώς ο πρώην τερματοφύλακας του Ολυμπιακού δεν υπολογίζεται στην ομάδα της Βαρκελώνης, παρά τη μεταγραφή των 3 εκατομμυρίων ευρώ το περσινό καλοκαίρι.

Σύμφωνα με τους Ισπανούς, ο Ρομπέρτο έχει τοποθετηθεί ήδη στη λίστα με τους υπό παραχώρηση παίκτες, με την Εσπανιόλ να αξιώνει το ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να πάρει πίσω τα 2/3 των χρημάτων που απαιτήθηκαν για την απόκτησή του.

Μάλιστα, ήδη υπάρχει το ενδιαφέρον της Μάλαγα, με τον Μίτσελ, ο οποίος είχε τον Ρομπέρτο στον Ολυμπιακό να επιθυμεί να φέρει τον Ισπανό γκολκίπερ στην ομάδα του.""""
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από danirifle »

έπαιξε σήμερα?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Απέκρουσε το σουτ του Σιώπη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”