Στο Β κοιμήθηκα..
Ωραίο γκολ ο Μπαρκλει για Εβερτον, απευθείας φάουλ.
Υγ. Πρεμιερ δεν παίζουμε στοίχημα ποτέ, εκτός από καμία μπόμπα σε παιχνίδι Δευτέρας...
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ενταξει μην περιμενεις πολλα απο τα κεράσιαpilotos έγραψε:Bournemouth, ομάδα που κοστίζει περίπου 100 μύρια και παίζει μπάλα, χειρότερα από τον Απόλλων καλαμαριάς...