2-1 Η Μαν.Γιουν. κ ο πρωτος τιτλος για τον ΜουρινιοKostomanolis έγραψε:Ποσο πηγε;
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Ο κόσμος παίζει μπάλα
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τι καταπληκτικη ομαδα εχουμε 4 στη Μπαρτσα ριχνουμε οταν θελουμε(αλλα δε θελουμε συχνα).Ολους τρελα σας πουλαμε 
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
παει και η Εβιάν... για να δω τους ΠΑΟΚμανιακούς σκαουτερ τι απίδια πιανει ο σάκος σας (μας).,... 
υγ: στη ...moneyball μιντιλαντ της Δανίας ο Φαν ντε Φααρτ με...1,8 μύρια!!!

υγ: στη ...moneyball μιντιλαντ της Δανίας ο Φαν ντε Φααρτ με...1,8 μύρια!!!
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Fleetwood Town - Leeds United 2-2 για το EFL Cup και τώρα πεναλτυ... Πώς κατάντησες έτσι;;
Υ.Γ.: το πήρε 5-4 η ομαδάρα!
Υ.Γ.: το πήρε 5-4 η ομαδάρα!
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
K_geo έγραψε:
υγ: στη ...moneyballμιντιλαντ της Δανίας ο Φαν ντε Φααρτ με...1,8 μύρια!!!
![]()
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Μαύρο χάλι, τα νέα γραφικά της πρεμιέρ λιγκ..
Χειρότερα ίσως έχουν στην Μοζαμβίκη
Αυτά εννοώ
[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160813/be696c9dcef41c9884dadf56ab67f3a7.jpg[/img]
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χειρότερα ίσως έχουν στην Μοζαμβίκη
Αυτά εννοώ
[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160813/be696c9dcef41c9884dadf56ab67f3a7.jpg[/img]
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
2 λιοντάρια στις φανέλες αριστερά και δεξιά πάνω από το μπράτσο κάθε παίκτη.
2 λιοντάρια μόνιμα στην τηλεόραση...
Λες και βλέπεις ζωολογικό πάρκο, ή ντοκιμαντέρ στο animal planet
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
2 λιοντάρια μόνιμα στην τηλεόραση...
Λες και βλέπεις ζωολογικό πάρκο, ή ντοκιμαντέρ στο animal planet
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τι λεει η λεστερ? Αξιζει το ματς ή να περιμενω τοτεναμ κ σιτυ?
Ωραιος ο μηλιος
http://www.sdna.gr/podosfairo/premier-l ... -apo-mpala
Edit. Εστειλε κόσμο στον κουβα ο μηλιος..
Πρωταθληματαρα πάντως
Ωραιος ο μηλιος
http://www.sdna.gr/podosfairo/premier-l ... -apo-mpala
Edit. Εστειλε κόσμο στον κουβα ο μηλιος..
Πρωταθληματαρα πάντως
Πάντως αυτό με την Χαλ δεν έχει προηγούμενο. Οι «τίγρεις» είναι μία κατηγορία μόνες τους, αφού ούτε μεταγραφές έκαναν, ούτε κανονικό προπονητή έχουν μετά το «άντε γεια» του Στιβ Μπρους.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Έκανε φάσεις στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου, όμως έφαγε το γκολ στην λήξη.
Στο Β κοιμήθηκα..
Ωραίο γκολ ο Μπαρκλει για Εβερτον, απευθείας φάουλ.
Υγ. Πρεμιερ δεν παίζουμε στοίχημα ποτέ, εκτός από καμία μπόμπα σε παιχνίδι Δευτέρας...
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο Β κοιμήθηκα..
Ωραίο γκολ ο Μπαρκλει για Εβερτον, απευθείας φάουλ.
Υγ. Πρεμιερ δεν παίζουμε στοίχημα ποτέ, εκτός από καμία μπόμπα σε παιχνίδι Δευτέρας...
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ναι εννοείται κ γω οταν επαιζα ούτε ακουμπουσα, μόνο κανα 2-3 γκολ σε σεσημασμενους ή GG σε αρσεναλ κ λίβερπουλ.. 
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
3αρα τωρα η Μπορντό στην Σεντ Ετιεν με τον νεαρο βραζιλιανο Μalcom να σκοραρει
οι FMικοί ξέρουν.
οι FMικοί ξέρουν.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Το 6αρι της Βαλενθια, Χαβι Φουέγκο , που ειχε γραφτει για εμας κατεληξε Εσπανιολ με 3 εκατομμύρια μεταγραφη.
Δυνατο μπασιμο των καταλανων στο φετινο μεταγραφικο καλοκαιρι.
Δυνατο μπασιμο των καταλανων στο φετινο μεταγραφικο καλοκαιρι.