δεν εχω κουραγιο ουτε παραγραφο να διαβασωGoMaRoS έγραψε:Απο την τελευταια φραση του κετσετζογλου στον σημερινο οχετο του, βγαζω ενα συμπερασμα για την αποφαση που ερχεται.....Γραφει ενα κατεβατο ψεματα για να δικαιολογησει γιατι δεν πρεπει να συνεχιστει το παιχνιδι απο το 89'
Μαλλον μεσα στον πανικο του μαρτυραει
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
-
nikosoitalos
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:52
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Σας μεταφέρω από ''πηγαδάκια΄'' δικαστών ΜΕΣΑ στα διοικητικά δικαστήρια της Αθήνας.
Ακούγεται ότι ο ΠΑΟΚ θα τιμωρηθεί με -3 λόγω της μπούκας Ιβάν και θα παιχτούν 4 λεπτά υπόλοιπο χρόνου με το αποτέλεσμα στο 1-0....
Ότι να ναι....
Σε κλέβουν μια φορά...σου επιστρέφουν τα μισά και σου λένε ότι είσαι και ευνοημένος από πάνω!!
Σε κλέβουν δεύτερη χρονιά σου επιστρέφουν πάλι τα μισά και σε κατηγορούνε ότι ελέγχεις τα ''κόλπα''...
GREXIT μέχρι που τα αυτοκίνητα να κινούνται μόνο με ρεύμα και οι πετρελαιολαθρέμποροι να εξαφανιστούν από προσώπου γής....
Ακούγεται ότι ο ΠΑΟΚ θα τιμωρηθεί με -3 λόγω της μπούκας Ιβάν και θα παιχτούν 4 λεπτά υπόλοιπο χρόνου με το αποτέλεσμα στο 1-0....
Ότι να ναι....
Σε κλέβουν μια φορά...σου επιστρέφουν τα μισά και σου λένε ότι είσαι και ευνοημένος από πάνω!!
Σε κλέβουν δεύτερη χρονιά σου επιστρέφουν πάλι τα μισά και σε κατηγορούνε ότι ελέγχεις τα ''κόλπα''...
GREXIT μέχρι που τα αυτοκίνητα να κινούνται μόνο με ρεύμα και οι πετρελαιολαθρέμποροι να εξαφανιστούν από προσώπου γής....
- Petros1988
- Δημοσιεύσεις: 2313
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Έγω αν είμουν άεκ πάντως δεν θα έκανα άυριο φιέστα να δεν βγεί η απόφαση!Πόσο ρόμπες θα γίνουνε αν κάνουνε φίεστα άυριο και την Τρίτη βγεί η απόφαση και πάρει ο ΠΑΟΚ πίσω τους βαθμούς και ξαναγίνει το μάτς!Εκει να δεις γέλια!
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ισα ισα που αυτοι αν μπορουσαν θα εκαναν τη φιεστα οσο πιο γρηγορα μπορουσαν, για να κλαφτουν/προπαγανδισουν ακομα πιο πολυ μετα, αν μια στο εκατομμυριο ξαναγινει το ματς
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
nikosoitalos έγραψε: GREXIT μέχρι που τα αυτοκίνητα να κινούνται μόνο με ρεύμα και οι πετρελαιολαθρέμποροι να εξαφανιστούν από προσώπου γής....
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τα λεπτά γιατί να παιχτούν; Το παιχνίδι διακόπηκε με υπαιτιότητα της νέας ΑΕΚ. Δεν ορίζεται από κανέναν κανονισμό τέτοιο πράγμα σε διακοπή. Ας φάμε -3 για την μπούκα κι αυτοί -10 για τη διακοπή. Αλλιώς δεν στέκει.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33920
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μετά από τόσες μέρες δεν συνεχίζεις αγώνα.
Μέχρι 24 ώρες (ΝΟΜΙΖΩ) λεει ο κανονισμός.
Μέχρι 24 ώρες (ΝΟΜΙΖΩ) λεει ο κανονισμός.
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
- Petros1988
- Δημοσιεύσεις: 2313
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εντάξει ας μείνει το - 3 σε εμας εντάξει ας παίξουμε ξανά το ματς απτό 89 με 1-0 αλλά ας φάει και - 3 η κουλα που δεν βγήκε! Δε στέκει όλο αυτό φίλε!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εφ όσον ισχύουν αυτά,τότε πώς θα "καταφέρουμε έξυπνα να σαρώσουμε, σιγά σιγά κ αγωνιστικά τους πάντες"?Παιδιά το κακό εχει ήδη γίνει.Μας έκλεψαν το πρωτάθλημα.
Όπως σημειώνουν κ οι απο επάνω εαν μας δώσουν οτιδήποτε (βαθμούς) στο δευτεροβάθμιο θα ειναι για να μας βγάλουν ευνοημένους. Να έχουν αλωθι να μας ξεσκίζουν σε όλα τα επίπεδα.
Να παίζουμε σε όλα τα γήπεδα του χρόνου κ να μας θεωρούν ένα τέρας.
Το σύστημα ζει κ βασιλεύει.
Ειναι μεγάλες πουτ@νες κ παντοτινές. Έχουμε πόλεμο.
Εμεις πρέπει να είμαστε έξυπνοι.
Αφού μας το έκλεψαν τωρα θέλει να πάρουμε το κύπελλο και τίποτα άλλο.
Να κουβαλησουμε την αδικία έξυπνα κ να σαρώσουμε σιγά σιγά κ αγωνιστικά τους πάντες απο εδώ κ πέρα.
Μήπως να μην κυνηγηθούν νομικά στο έπακρο κι οι κλέφτες του ΠρωΚταθλήματος ΜΑΣ, κομπίνης-αρετόπουστος?
Ως πότε θα μας κλέβουν και θα "φερόμαστε έξυπνα", κάνοντας μόκο? Πώς θα αλλάξει όλο αυτό το βρώμικο σύστημα?
Εφ όσον ισχύει ότι "το σύστημα ζει και βασιλεύει", τότε ποιος μας εγγυάται ότι δεν θα μας κλέψουν και το Κύπελλο?
Ελπίζει κανένας ότι αυτοί έχουν έστω και την ελάχιστη τσίπα, ειδικά αν παίξουμε μέσα στο γ@μωγήπεδο-έδρα τους?
Τα ίδια ισχύουν για όλα τα επόμενα ΠρωΚταθλήματα και Κύπελλα, αφού ήρθαν και μας έκλεψαν, δις, στο σπίτι μας!!
Υ.Γ. Δίχως το nickname του γράφοντος το post που παρέθεσα, γιατί δεν υπάρχει θέμα προσωπικής αντιπαράθεσης...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
για να δούμε, έβαλα ένα σχόλιο στο sdna κάτω από την ανακοίνωση της ιμιτασιον φλωρίτζιναλ, θα περάσει για να ούμε για να δούμε...
πολύ θράσος, ειδικά εκεί που δεν σαν χαρίστηκε τίποτα....
κάποτε έχασε ένας δικηγόρος του δημοσίου τον δρόμο για τα δικαστήρια....
κάποτε μία ορίτζιναλ μπούκαρε στο γήπεδο να ρίξει την ομάδα που "αγαπάει" στην Β...
κάποτε ένας γατούλης αντί να πληρώσει τα χρεη και να την πάρει, την έριξε ακόμα πιο κάτω για να την παρει τζαμπα...
κάποτε ως δια μαγείας η Γ εθνική έγινε ερασιτεχνική με αποστέλσμα η νέα ΑΕΚ να παίξει εκεί και όχι στην Δ...
κάποτε ένας τρελός πόντιος μετά απο την ΣΦΑΓΗ στην Τούμπα ξεκίνησε πόλεμο με την ΕΟ, με αποτέλεσμα να έχει η νεα ΑΕΚ 50ρισια διαιτησία στον τελικό με ΟΣΦΠ και να καταφέρει να πάρει κύπελλο
κάποτε η περιφέρεια Αττικής έδωσε 20εκ για το νέο γήπεδο
και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο γατούλης έπινε και καφεδάκια στην ΚΕΔ...με αποτέσμα πέναλτι έξω από περιοχή, γκολ οφ σάιντ, χαρισμένες κάρτες κτλ μπας και μπορέσει να μείνει στην κούρσα του πρωταθλήματος με χαρισμένους βαθμούς
να χαίρεστε τον τίτλο που θα πάρετε φέτος με υγεία πάνω απ'όλα...αλλά να θυμάστε ότι ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
δεν υπάρχει -3 για την αεκ αλλά -10. Νομίζω ότι αυτή η ποινή προβλέπεται.Petros1988 έγραψε:Εντάξει ας μείνει το - 3 σε εμας εντάξει ας παίξουμε ξανά το ματς απτό 89 με 1-0 αλλά ας φάει και - 3 η κουλα που δεν βγήκε! Δε στέκει όλο αυτό φίλε!
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τρία τινά μπορούν να συμβούν με την απόφαση επί της έφεσης:Ettien έγραψε:δεν υπάρχει -3 για την αεκ αλλά -10. Νομίζω ότι αυτή η ποινή προβλέπεται.Petros1988 έγραψε:Εντάξει ας μείνει το - 3 σε εμας εντάξει ας παίξουμε ξανά το ματς απτό 89 με 1-0 αλλά ας φάει και - 3 η κουλα που δεν βγήκε! Δε στέκει όλο αυτό φίλε!
Ή υπαίτιος ειναι ο ΠΑΟΚ κι όλα μένουν ως έχουν.
Ή υπαίτια ειναι η ΑΕΚ, χάνει το παιχνίδι με 0-3 και τιμωρείται με -10 βαθμούς
Ή καμια ομάδα δεν είναι υπαίτια (υπαίτιος π.χ. ο Κομίνης) και συνεχίζεται ο αγώνας από το σημείο που διακόπηκε με το σκορ που υπήρχε εκείνη τη στιγμή (1-0).
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Στο τρίτο "ενδεχόμενο" όμως τι γίνεται με τους -3 και τους -2 βαθμούς που αποφασίστηκαν πρωτόδικα?
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν υπάρχει καμία ποινή για την ομάδα στην τρίτη περιπτωση. Οι βαθμοί επιστρέφονται.goran 64 έγραψε:Στο τρίτο "ενδεχόμενο" όμως τι γίνεται με τους -3 και τους -2 βαθμούς που αποφασίστηκαν πρωτόδικα?