Σελίδα 28 από 61

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Δευ 28 Μαρ 2016, 14:15
από Μαυρο Χιονι
Όνειρα Αποστολη;

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2016, 09:15
από ΑποστόληςΑ
Όχι, ενημέρωση. Πριν από 10 έτη τα πετρελαιοκίνητα 1.600 με το ζόρι έβγαζαν 90 άλογα.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2016, 08:37
από ΑποστόληςΑ
VW: Ανάκληση για το e-Golf

4troxoi.gr

Οι περιπέτειες της γερμανικής εταιρείας, μετά τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της, επεκτείνονται και στο ηλεκτροκίνητα και συγκεκριμένα στα «αμερικάνικα» e-Golf.

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, πιθανό πρόβλημα στο software της μπαταρίας ενδέχεται να προκαλέσει την ξαφνική ακινητοποίηση του οχήματος και συγκεκριμένα, όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσε η National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), «σε στιγμιαία κορύφωση της ροής του ρεύματος που οδηγεί το όχημα σε απροσδόκητη στάση».

Τα αυτοκίνητα τα οποία επηρεάζονται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού έχουν κατασκευαστεί από τον Μάιο του 2014 έως και τον Μάρτιο του 2016 αγγίζοντας σε αριθμό τα 5.200 αντίτυπα.

Οι ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων έχουν ήδη ειδοποιηθεί εγγράφως από την VW προκειμένου να σπεύσουν στο επίσημο δίκτυο επισκευαστών της μάρκας για την αποκατάσταση του προβλήματος. Φυσικά, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση._Χ.Α.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 01 Απρ 2016, 19:54
από Μαυρο Χιονι
Αύριο έχω κλείσει ραντεβού για τεστ ντραιβ το ε_γκολφ. Το βραδάκι εντυπώσεις

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Απρ 2016, 22:09
από Μαυρο Χιονι
Άργησα λίγο, αλλά θα δώσω τώρα το ρεπορτάζ στα γρήγορα. Το ε-γκολφ με εντυπωσίασε. Η καμπίνα σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα και η θέση του οδηγού είναι από τις καλύτερες σε αίσθηση που έχω καθίσει. Η οθόνη του είναι ευαναγνωστη και εύκολη στη χρήση. Γενικά η θέα γύρω από το αμάξι είναι καλή. Η οδηγική εμπειρία είναι σε ψηλά επίπεδα αν και ένιωθα μερικές φορές το αμάξι βαρύ. Θα συμπληρώσω πως λόγω έλλειψης του ήχου της μηχανής ένιωσα λίγο αβολα αλλά το ξεπέρασα γρήγορα. Αυτό που με άρεσε πολύ είναι πως επιταχύνει πολύ γρήγορα ειδικά από στάση σε φανάρι ή σε στοπ. Βέβαια μετά έπρεπε να σκεφτώ πως οδηγώ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και έπρεπε να προσέχω την κατανάλωση.

Σουμαρωντας περιγραφικα. Είναι αυτό το αμάξι για την Ελλάδα; Νομίζω πως όχι. Θα το αγόραζα; Υπό προϋποθέσεις, ναι. Το αυτοκίνητο έκανε γύρω στις 27000 ευρώ με τον εξοπλισμό που είχε πάνω. Ζει κάποιος στη Γερμανία, Ολλανδία ή στη Σκανδιναβία και έχει τη δυνατότητα να το αγοράσει του το προτείνω ανεπιφύλακτα

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Απρ 2016, 08:21
από ΑποστόληςΑ
Μαυρο Χιονι έγραψε:Βέβαια μετά έπρεπε να σκεφτώ πως οδηγώ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και έπρεπε να προσέχω την κατανάλωση.
Εννοείς την ΔΕΗ;

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Απρ 2016, 11:00
από Μαυρο Χιονι
Και τη ΔΕΗ. Απλά τα ηλεκτροκινητα επειδή δεν είναι διαδεδομένα το δίκτυο φορτιστων δεν είναι Ιδιαίτερα μεγάλο με αποτέλεσμα να μη φτάνει η ενέργεια από τον ένα σταθμό στον άλλο. Γιαυτό τα περισσότερα χρησιμοποιούνται ως αυτοκίνητα πόλης.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 13:50
από ΑποστόληςΑ
Άννα Πολλάτου: Νέα στοιχεία στη δημοσιότητα για τον τραγικό θάνατο της Ολυμπιονίκη

defencenet - 11:20 - 06/04/2016

Σχεδόν δυο χρόνια μετά τον άδικο χαμό της Ολυμπιονίκη, Άννας Πολλατου, ο Γιάννης Μαρακάκης μίλησε στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» για τα ακριβή αίτια του θανάτου της.

Ο δικηγόρος της οικογένειας αναφέρθηκε στο πόρισμα του πραγματογνωμονα έγοντας:

Παντελής έλλειψη παθητικής ασφάλειας σε ένα αυτοκίνητο που είναι πάρα πολύ δημοφιλές στην ελληνική αγορά. Αποδείχτηκε ότι με μια απλή σύγκρουση με λίγα χιλιόμετρα, ήταν μια ωρολογιακή βόμβα που έσκασε στα χέρια της οδηγού.

«Αυτό που συνέβη ήταν να ξηλωθεί όλο το ταμπλό, να εισχωρήσει κατά μισό μέτρο μέσα στην καμπίνα. Συνεπώς θα αναζητήσουμε ευθύνες ποινικές και αστικές».

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Απρ 2016, 12:58
από ΑποστόληςΑ
Πάντως γα καινούριο πετρελαιοκίνητο νομίζω ότι, αυτή τη στιγμή, η καλύτερη λύση είναι το Opel Astra 1.6 CDTi Excellence 136hp. Με 22.300 € αγοράζεις ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο diesel με επιδόσεις που δεν είχαν ποτέ τα βενζινοκίνητα 1600άρια (με φυσική αναπνοή), με λειτουργικά έξοδα μειωμένα σε σχέση μ' αυτά και πολύ καλό εξοπλισμό.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Απρ 2016, 16:21
από K_geo
Δεν διαφωνώ αν και αναμένω να δω και τιμές /εξοπλισμό από το καινούργιο megane.

Και επειδή λέω (λέμε τώρα) να κάνω κάποια κίνηση για μεσαίο αμάξι, αναμένω ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ και το τσιβικ του 17 που -λένε - θα φοράει το 1,6-160 πετρέλαιο αλλά και το 1,5-178 άλογα vtec -turbo της Honda. :D

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 09:15
από Chuck Norris
Όντας σπουδαστής στην Σίνδο έχω φάει πολύ λεωφορείο στην μάπα και σκέφτομαι τον τελευταίο καιρό μήπως θα άξιζε να αγοράσω ένα μηχανάκι για να κάνω αυτές τις αποστάσεις (βόλτες στο κέντρο , και Σίνδο , μένω κοντά στα πανεπιστήμια). Το θέμα είναι πως μέχρι τώρα ποτέ δεν με ενδιέφεραν οι μηχανές για αυτό η γνώσεις μου είναι απειροελάχιστες και έχω και επιφυλάξεις για το πόσο ασφαλείς είναι. Όσο περισσότερο κοιτάω αυτές τις μέρες στο ίντερνετ να βρω μηχανάκι τόσο περισσότερο μου αρέσει η ιδέα να έχω ένα περισσότερο λόγο χαμηλής κατανάλωσης και ευχρηστίας μέσα στην πόλη. Τα μοντέλα που μέχρι τώρα έχω σταμπάρει είναι

Honda CBF 125
KTM Duke
Yamaha MT-125

Θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω την γνώμη σας

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 09:21
από Spiros_S
Το βασικό πρόβλημα οδηγώντας δίκυκλο είναι ότι μπορεί εσύ να είσαι προσεκτικός και τυπικός, αλλά οι οδηγοί των αυτοκινήτων ή οι πεζοί να μην είναι.
Αν τελικά το αποφασίσεις, να είσαι προετοιμασμένος κάθε στιγμή για το απίθανο σενάριο. Εγώ όταν οδηγούσα μηχανή περίμενα μέχρι και χειρόφρενο στην Εθνική που λέει ο λόγος. Να μη σου πω τί γόπες και πλαστικά ποτήρια είχα φάει στο κράνος. Ευτυχώς, μόνο μία φορά έπεσα με σχεδόν μηδέν χιλιόμετρα, μια που τα λάδια στην Ομόνοια διαδέχτηκε μία ωραιότατη λακούβα. :lol:
Και, μια που δεν έχεις και ιδιαίτερη εμπειρία όπως λες, στην αρχή μην σκεφτείς καν βόλτες στο κέντρο. Μάθε καλά το μηχανάκι σουτ πρώτα και μετά προχωράς.
Και, τέλος, ένα καλό κράνος είναι η καλύτερη επένδυση.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 09:42
από Chuck Norris
Spiros_S έγραψε:Το βασικό πρόβλημα οδηγώντας δίκυκλο είναι ότι μπορεί εσύ να είσαι προσεκτικός και τυπικός, αλλά οι οδηγοί των αυτοκινήτων ή οι πεζοί να μην είναι.
Αν τελικά το αποφασίσεις, να είσαι προετοιμασμένος κάθε στιγμή για το απίθανο σενάριο. Εγώ όταν οδηγούσα μηχανή περίμενα μέχρι και χειρόφρενο στην Εθνική που λέει ο λόγος. Να μη σου πω τί γόπες και πλαστικά ποτήρια είχα φάει στο κράνος. Ευτυχώς, μόνο μία φορά έπεσα με σχεδόν μηδέν χιλιόμετρα, μια που τα λάδια στην Ομόνοια διαδέχτηκε μία ωραιότατη λακούβα. :lol:
Και, μια που δεν έχεις και ιδιαίτερη εμπειρία όπως λες, στην αρχή μην σκεφτείς καν βόλτες στο κέντρο. Μάθε καλά το μηχανάκι σουτ πρώτα και μετά προχωράς.
Και, τέλος, ένα καλό κράνος είναι η καλύτερη επένδυση.
Αυτό ακριβώς φοβάμαι και εγώ ... τους άλλους :lol: . Η αγορά αμα γίνει θα γίνει προς τέλος καλοκαιριού αλλά άμα το πάρω απόφαση και βγάλω το δίπλωμα θα κάνω εξάσκηση σε μηχανάκια από φίλους ώστε να έχω αποκτήσει μια εμπειρία μέχρι τότε

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 09:52
από DC
Τσακ, για μηχανάκια ότι θες εδώ.
Ας ξεκινήσουμε με το βασικότερο από αυτά που αναφέρεις: τα μηχανάκια ΕΙΝΑΙ επικίνδυνα. Στο γράφει αναβάτης που ΔΕΝ διαθέτει αυτοκίνητο παρά μόνο μηχανή, συνειδητά, τα τελευταία 30 χρόνια.
Πέφτεις; Πονάς. Τρακέρνεις; Πονάς. Σε τρακάρουν; Πονάς. Γενικώς, πόνος.
Αν το εμπέδωσες, πάμε παρακάτω.

Από τα 3 που γράφεις θα διάλεγα το MT: πιο σύγχρονο σχεδιαστικα από το CBF, πιο όμορφο και ελαφρώς πιο δυνατό. Τελευταίο το ΚΤΜ. Λόγω αξιοπιστίας και μεταπώλησης.
Θα βοηθούσε αν έγραφες μπάτζετ, χρήση και διαδρομές που θα κάνεις.
Αν πχ θα κυκλοφορίσεις αρκετά εθνική ή περιφερειακή, και τα τρία τα θεωρώ ακατάλληλα λόγω ασθενικών επιδόσεων. Δεν ξέρω τι θέμα θα έχεις με δίπλωμα αλλά αν μπορείς να ανέβεις σε κυβικά, ανέβα.
Για πόλη, αυτά που έγραψες, φτάνουν και περισσεύουν. Για πανεπιστήμια-Σίνδο, όχι. Θα πηγαίνεις συνέχεια τελικιασμένος στα 100-110, θα αποχαιρετίσεις την χαμηλή κατανάλωση, την αξιοπιστία (θα το λιώνεις το μηχανάκι) και θα αποκτήσεις γνωριμίες με μηχανικούς. Δαπανηρές γνωριμίες.

Μέρος του μπάτζετ σου θα το διαθέσεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε ένα καλό κράνος (με 100-200 βρίσκεις αξιοπρεπή κράνη, εννοείται ότι ξεχνάς λιντλ και πράκτικερ), μπουφάν 4 εποχών και γάντια.
Αν "μείνεις" στις 2 ρόδες για χρόνια, επένδυσε και σε καλό μπουφάν. (το δικό μου το έχω από το '98, Dainese με goretex). Αν είναι να το γυρίσεις σε αυτοκίνητο σε 2-3 χρόνια, κινήσου πιο συντηριτικά στις αγορές σου. Κράνος θα πάρεις ΚΑΛΟ γιατί το κεφάλι είναι πολύ δυσεύρετο ανταλλακτικό.

Από κει και πέρα, εχθές έχει ξεκινήσει έκθεση σκούτερ στην ΔΕΘ. Δεν πήγα ακόμα. Θα πάω μάλλον σήμερα. Εκεί εκτός από σκούτερ, νομίζω ότι έχουν στήσει και μερικοί αξεσουαράδες με προσφορές. Μάλλον θα πάρω κανένα καλοκαιρινό μπουφάν γιατί το παλιό μου έχει στενέψει υπερβολικά. :D

Ότι άλλο θες για μοτό, ρώτα. Υπομονή να έχεις να με διαβάζεις.

Re: Cars&Moto

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 10:57
από ΑποστόληςΑ
DC έγραψε: Ας ξεκινήσουμε με το βασικότερο από αυτά που αναφέρεις: τα μηχανάκια ΕΙΝΑΙ επικίνδυνα. Στο γράφει αναβάτης που ΔΕΝ διαθέτει αυτοκίνητο παρά μόνο μηχανή, συνειδητά, τα τελευταία 30 χρόνια.
+1