Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
[youtube]Ls2_eBKjBNA&feature=related[/youtube]
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
λινο αρ χαφ? τεσπα................λογω της ημερας...μαμηστε τους.. 
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Βάλτο αγόρι μου στο 1ο λεπτό να γίνει της πουτάνας!
Δοκάρι Βιερίνια.
Δοκάρι Βιερίνια.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
6ο λεπτό ανύπαρκτο επιθετικό του Σάλπι στον γΑβραάμ
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Κλείστε τον ηχο σε αυτόν που βαριανασαίνει στη περιγραφή...
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Τα συνθήματα που ακούγονται είναι από τα αδέρφια έξω από την Τούμπα;;;; Ή παίζουν από μεγάφωνα όπως στο προηγούμενο κεκλισμένων μας;;
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Στο 12.25' χέρι παίκτη του γαύρου που δεν δίνεται.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
13ο λεπτό ο Μιραλάς βρίσκει την μπάλα με το χέρι σε διώξιμο της μπάλας στην άμυνα του ΠΑΟΚ ο διαιτητής λέει παίζεται.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
16ο λεπτό μεγάλη ευκαιρία για τον ΠΑΟΚ να ανοίξει το σκορ με τον Ίβιτς που τον έβγαλε αμαρκάριστο ο Γκαρσία έπειτα απο καταπληκτική πάσα.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
γιατι να μην εχω εναν σωστο παικτη στην θεση του ιβιτς μαμω...