Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Μην δίνουμε αξία σε άτομα που ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα θα μπορούσαν να φανταστούν πως τα αδιάφορα λεγόμενά τους θα αποτελούσαν αντικείμενο ανάγνωσης και σχολιασμού.
Γενικά θα πρέπει να απαξιώσουμε πλήρως την αδιανόητα προβεβλημένη και προνομιούχα στην Ελλάδα κάστα των αθλητικών δημοσιογράφων.
Δεν νοείται κείμενα αμόρφωτων, αργόσχολων, οπαδών - κονδυλοφόρων υπαλληλίσκων ανέντιμων προέδρων και εκδοτών να θεωρούνται πως έχουν την οιαδήποτε επίπτωση σε οποιοδήποτε τομέα ή σκέλος της ενασχόλησής μας με το ποδόσφαιρο.
Γενικά θα πρέπει να απαξιώσουμε πλήρως την αδιανόητα προβεβλημένη και προνομιούχα στην Ελλάδα κάστα των αθλητικών δημοσιογράφων.
Δεν νοείται κείμενα αμόρφωτων, αργόσχολων, οπαδών - κονδυλοφόρων υπαλληλίσκων ανέντιμων προέδρων και εκδοτών να θεωρούνται πως έχουν την οιαδήποτε επίπτωση σε οποιοδήποτε τομέα ή σκέλος της ενασχόλησής μας με το ποδόσφαιρο.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ΑΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ- ΣΤΙΧΟΙΜΑ (δεν είναι ανορθόγραφο, βγαίνει από το "οι στίχοι μας"
Είναι καιρός να μιλήσω για αδερφές με αποθημένα
αφιερώνοντας τους στίχους μου σε αδέρφια χαμένα.
Δεν θα φερθώ ευγενικά δεν δίνω ελαφρυντικά
ευκαιρία καμία, γαμιέται η αστυνομία.
Γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μια-μια
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία.
Είμαι σαν τον πιτσιρικά που πυροβόλησες στην Κρήτη
εύχομαι μεσ'την φυλακή να σας γαμάνε κι απ'τη μύτη.
Γιατί είστε απλοί φονιάδες, αξιωματούχες κουράδες
αμόρφωτοι αγράμματοι με πόρνες μανάδες.
Κι'εγώ είμαι άλλο ένα παιδάκι που θέλει σκότωμα
όταν μπαίνετε στο σώμα όλοι μαγκεύετε απότομα.
Δεν ανέχεστε μύγα επάνω στη στολή σας
και το όπλο σας βγαίνει πιο εύκολα απ'το πουλί σας.
Δεν είμαι αναρχικός αλλά ούτε και μ@λ@κ@ς
για να δικαιολογώ μια αστυνόμευση της πλάκας.
Γαμιέστε για μένα γιατί μοιράζετε κλήσεις
την ώρα που κάποιον θα έπρεπε να σταματήσεις,
πριν φτάσει στα Τέμπη και 21 χαθούν
τώρα όλα τα άλλα που μου λές μπορούν να πάν'να γαμηθούν.
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μία-μία
Παίρνω τώρα αφορμή να μιλήσω (ελληνική αστυνομία)
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία
Θέλω τώρα απλά να σας συστήσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που όλα εις πέρας τα φέρνει
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που γαμάει και δέρνει.
Δεν φταίτε εσείς, εμείς φταίμε και τα σχολειά μας
κανείς τους δεν μας είπε για τα δικαιωματά μας.
Κι ότι εσύ βιδώνεσαι επειδή πληρώνω εγώ
και ότι εσύ κορδώνεσαι επειδή σκύβω εγώ.
Και επειδή σ'ανέχομαι φέρεσαι σαν μ@λ@κ@ς εσύ,
τι φταίω εγώ που εσύ την έχεις μικρή?
Τι φταίνε τόσοι νεκροί που είστε μ@λ@κες
και τον Ματέι τον αντιμετωπίσατε σαν βλάκες?
Είχε ανθρώπους και εσείς σκεφτήκατε το γόητρό σας
μα πήρατε τ'αρχίδια μου και έναν στο λαιμό σας.
Οι μπάτσοι δεν ξέρουν ποιος πουλάει ναρκωτικά
τα ντιλέρια της Ομόνοιας είναι αόρατα.
Στα κρα τα μεγάλα δεν ρουφιέται γραμμή
μόνο η έλλειψη προμήθειας αποτελεί αφορμή
για καταστολή με ΕΚΑΜίτες μπάσταρδους και Χρυσαυγίτες
με χημικά απώθησης για τους πολίτες.
Δεν είμαι κάτι απλά η τάξη πραγμάτων
και το καθήκον κάτι μπάτσων γαμάτων
μια Αστυνομία που τα πάντα εις πέρας τα φέρνει
μια Αστυνομία που γαμάει και δέρνει.
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μία-μία
Παίρνω τώρα αφορμή να μιλήσω (ελληνική αστυνομία)
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία
Θέλω τώρα απλά να σας συστήσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που όλα εις πέρας τα φέρνει
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που γαμάει και δέρνει.
Γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μία-μία
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία
είμαι σαν τον πιτσιρικά που πυροβόλησες στην Κρήτη
εύχομαι μες στη φυλακή να σας γαμάνε κι απ'τη μύτη
Δεν φταίτε εσείς, εμείς φταίμε και τα σχολειά μας
κανείς τους δεν μας είπε για τα δικαιώματά μας
γιατι είστε απλοί φονιάδες, αξιωματούχοι κουράδες
αμόρφωτοι αγράμματοι με πόρνες μανάδες.
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μία-μία
Παίρνω τώρα αφορμή να μιλήσω (ελληνική αστυνομία)
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία
Θέλω τώρα απλά να σας συστήσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που όλα εις πέρας τα φέρνει
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που γαμάει και δέρνει.
Είναι καιρός να μιλήσω για αδερφές με αποθημένα
αφιερώνοντας τους στίχους μου σε αδέρφια χαμένα.
Δεν θα φερθώ ευγενικά δεν δίνω ελαφρυντικά
ευκαιρία καμία, γαμιέται η αστυνομία.
Γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μια-μια
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία.
Είμαι σαν τον πιτσιρικά που πυροβόλησες στην Κρήτη
εύχομαι μεσ'την φυλακή να σας γαμάνε κι απ'τη μύτη.
Γιατί είστε απλοί φονιάδες, αξιωματούχες κουράδες
αμόρφωτοι αγράμματοι με πόρνες μανάδες.
Κι'εγώ είμαι άλλο ένα παιδάκι που θέλει σκότωμα
όταν μπαίνετε στο σώμα όλοι μαγκεύετε απότομα.
Δεν ανέχεστε μύγα επάνω στη στολή σας
και το όπλο σας βγαίνει πιο εύκολα απ'το πουλί σας.
Δεν είμαι αναρχικός αλλά ούτε και μ@λ@κ@ς
για να δικαιολογώ μια αστυνόμευση της πλάκας.
Γαμιέστε για μένα γιατί μοιράζετε κλήσεις
την ώρα που κάποιον θα έπρεπε να σταματήσεις,
πριν φτάσει στα Τέμπη και 21 χαθούν
τώρα όλα τα άλλα που μου λές μπορούν να πάν'να γαμηθούν.
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μία-μία
Παίρνω τώρα αφορμή να μιλήσω (ελληνική αστυνομία)
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία
Θέλω τώρα απλά να σας συστήσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που όλα εις πέρας τα φέρνει
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που γαμάει και δέρνει.
Δεν φταίτε εσείς, εμείς φταίμε και τα σχολειά μας
κανείς τους δεν μας είπε για τα δικαιωματά μας.
Κι ότι εσύ βιδώνεσαι επειδή πληρώνω εγώ
και ότι εσύ κορδώνεσαι επειδή σκύβω εγώ.
Και επειδή σ'ανέχομαι φέρεσαι σαν μ@λ@κ@ς εσύ,
τι φταίω εγώ που εσύ την έχεις μικρή?
Τι φταίνε τόσοι νεκροί που είστε μ@λ@κες
και τον Ματέι τον αντιμετωπίσατε σαν βλάκες?
Είχε ανθρώπους και εσείς σκεφτήκατε το γόητρό σας
μα πήρατε τ'αρχίδια μου και έναν στο λαιμό σας.
Οι μπάτσοι δεν ξέρουν ποιος πουλάει ναρκωτικά
τα ντιλέρια της Ομόνοιας είναι αόρατα.
Στα κρα τα μεγάλα δεν ρουφιέται γραμμή
μόνο η έλλειψη προμήθειας αποτελεί αφορμή
για καταστολή με ΕΚΑΜίτες μπάσταρδους και Χρυσαυγίτες
με χημικά απώθησης για τους πολίτες.
Δεν είμαι κάτι απλά η τάξη πραγμάτων
και το καθήκον κάτι μπάτσων γαμάτων
μια Αστυνομία που τα πάντα εις πέρας τα φέρνει
μια Αστυνομία που γαμάει και δέρνει.
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μία-μία
Παίρνω τώρα αφορμή να μιλήσω (ελληνική αστυνομία)
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία
Θέλω τώρα απλά να σας συστήσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που όλα εις πέρας τα φέρνει
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που γαμάει και δέρνει.
Γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μία-μία
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία
είμαι σαν τον πιτσιρικά που πυροβόλησες στην Κρήτη
εύχομαι μες στη φυλακή να σας γαμάνε κι απ'τη μύτη
Δεν φταίτε εσείς, εμείς φταίμε και τα σχολειά μας
κανείς τους δεν μας είπε για τα δικαιώματά μας
γιατι είστε απλοί φονιάδες, αξιωματούχοι κουράδες
αμόρφωτοι αγράμματοι με πόρνες μανάδες.
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
γράφω στ'αρχίδια μου τις εξουσίες σας μία-μία
Παίρνω τώρα αφορμή να μιλήσω (ελληνική αστυνομία)
δεν σέβομαι στο σώμα σας κανέναν και καμία
Θέλω τώρα απλά να σας συστήσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που όλα εις πέρας τα φέρνει
Θέλω τώρα τ'αδέλφια μου πίσω (ελληνική αστυνομία)
μια αστυνομία που γαμάει και δέρνει.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
πως θα φαινοταν στους αθηναιους ΠΑΟΚτσηδες να καναμε κ εμεις μια συγκεντρωση και διαμαρτυρια πριν τον αγωνα?ωστε να κρατησουμε και εδω διμοιριες?(επειδη θ βγω στειλτε μ κ πμ)
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
δε γ@μιεσαι ρε νταλαρα τσατσε πισωγλεντη παιδι της τρουμπας θα μπορουσα να σε λουζω ωρες με !@#$% αλλα απλα το διαβαζω και γελαω με την παρτη σου μ@λακα και θα γελαω ακομα περισσοτερο οταν θα ξαναγραψεις μετα το ματς με πονεμενο λοκω γιατι θα στον εχει ανοιξει πατοκορφα ο παυλαρας και η παρεα του...το βεληνικες σου ειναι να γραφεις για γαυρο γιατι ο ΠΑΟΚ ειναι πολυ ψηλα για τα στανταρ σου λ@υκριτια γι αυτο αλλη φορα να μην ξανασχοληθεις...πιασατε ολες οι π@υτανες μια πενα και την ειδατε καπως αντε πηγαινε γλειψε τον χοντρο μην φας τπτ αποφαγια που θα πεφτουν...gash04 έγραψε:Ο Μανώλης Γαβαθιώτης γράφει στο blog του για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, ενώ κάνει λόγο για οργανωμένη τρομοκρατία στην Τούμπα και αιώνιους τραμπούκους του ελληνικού ποδοσφαίρου!
Δεν φτάνει πού ρήμαξαν τον Βόλο, δεν φτάνει πού η παρουσία τους σε κάθε αγώνα της ομάδας τους σημαίνει καταστροφή για όποια πόλη έχει την ατυχία να τους «φιλοξενεί».
Δεν φτάνει πού απολαμβάνουν την μεγαλύτερη ασυλία από κάθε οπαδό άλλων ομάδων.
Δεν φτάνει πού εκμεταλλεύονται στο έπακρο την υπομονή, ή και την αδιαφορία των αρχών και των θεσμικών οργάνων, πάνε τώρα να βγούνε και… αδικημένοι!
Διαμαρτύρονται με αγανάκτηση για την ΜΙΑ αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών πού τους επέβαλε ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, για τις καταστροφές και τα φοβερά επεισόδια πού δημιούργησαν στην πόλη του Βόλου και τα οποία απόλαυσε ολόκληρη η Ελλάδα από τηλεοράσεως.
Αυτή η στάση βεβαίως του ΠΑΟΚ, είναι παραδοσιακή. Ποτέ δεν φταίνε γι’ αυτά πού κάνουν οι ίδιοι. Πάντα φταίει κάποιος άλλος. Πότε η αστυνομία, πότε ο Ολυμπιακός, πότε η… «π… η Αθήνα», το «αθηνοκεντρικό κατεστημένο» και πάει λέγοντας. Αιώνιο το κόμπλεξ και η κακομοιριά, όπως αιώνιοι είναι οι τσαμπουκάδες και τα «νταβατζιλίκια» πού πουλάνε, όποτε πρόκειται να υποδεχτούν (λέξη «φιλοξενία» δεν υπάρχει γι’ αυτούς) την ομάδα του Ολυμπιακού.
Και πάλι όμως δεν φτάνουν όλα αυτά. Η ανοχή, έχει δημιουργήσει ασυδοσία και αποθράσυνση. Από την στιγμή πού ανακοινώθηκε η απόφαση της αθλητικής Δικαιοσύνης, από το επόμενο κιόλας λεπτό, άρχισε η δημιουργία ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ κλίματος, με στόχο τον αγώνα της Τετάρτης.
Οι ανακοινώσεις των Συνδέσμων των οργανωμένων, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία ότι ετοιμάζονται ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ στην Τούμπα, παρά το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχει τιμωρηθεί να παίξει χωρίς θεατές.
Ήδη, έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο ανακοινώσεις πού καλούν τους οπαδούς να βρίσκονται την Τετάρτη ΕΞΩ από το γήπεδο, στον περιβάλλοντα χώρο, για να… «υποδεχτούν την αποστολή»! Ποια αποστολή, δεν ξεκαθαρίζεται.
Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση του ΣΦ ΠΑΟΚ «Θύρα 4», αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα εξής:
«Καλούμε τον κόσμο του ΠΑΟΚ να γεμίσει τον εξωτερικό χώρο του γηπέδου από νωρίς. Οι σύνδεσμοι της επαρχίας πρέπει να εκδράμουν μαζικά με λεωφορεία και αμάξια, οι καντίνες να είναι στη θέση τους και όλα να θυμίζουν ημέρα αγώνα με κόσμο. Την Τετάρτη όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Τούμπα. Θα υποδεχτούμε μαζικά την αποστολή και θα εμψυχώσουμε τους παίκτες μας. Καλούνται όλα τα μέλη του Συνδέσμου να δώσουν το παρών έξω από την Τούμπα. Όποιο μέλος δεν έρθει, δεν δικαιούται εισιτήρια για τον εντός έδρας αγώνα με την ΤΣΣΚΑ. Όλοι Τούμπα»!
Η ανακοίνωση του Club ΠΑΟΚ «Οι Μακεδόνες», είναι ακόμα πιο… ανατριχιαστική! Τα παρακάτω αποσπάσματα είναι απόλυτα χαρακτηριστικά:
«Ο Ολυμπιακός φοβάται την παρουσία μας στο ‘‘Καραϊσκάκης’’ εδώ και χρόνια. Είναι σε όλους μας γνωστό και ως ένα βαθμό ως γηπεδούχος, κατανοητό. Αλλά το να φτάσει στο σημείο να επιδιώκει την μη παρουσία μας στο γήπεδο, είναι κάτι πού φυσιολογικά προκαλεί την λαϊκή οργή…
Η αντίδρασή μας στο άκουσμα της τιμωρίας με μία αγωνιστική, είναι αυτονόητη. Όλοι θα είμαστε εκεί. Η Τούμπα μπορεί να χωράει μόνο 30.000 αλλά οι δρόμοι γύρω από το ναό είμαστε σίγουροι ότι θα ξεχειλίσουν από λαϊκή οργή και λαϊκή συμμετοχή. Αν νομίζετε ότι θα μείνουμε απλοί θεατές στην φαρσοκωμωδία σας, είσαστε γελασμένοι…
Η απόφαση δεν είναι τελεσίδικη. Η παρουσία μας όμως στον περιβάλλοντα χώρο, είναι τετελεσμένο γεγονός. Καλούμε όλο τον ΠΑΟΚτσήδικο κόσμο να αποδείξει με τη μαζική του συμμετοχή έξω από την Τούμπα και γνωρίζοντας ότι θα αντιμετωπίσουμε τον στρατόκατοχής του Μπατσόκ, ότι τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην αγάπη μας για τον Δικέφαλο…
Το Κύπελλο, Ή ΕΜΕΙΣ, ή ΚΑΝΕΙΣ!
Υ.Γ.: Όποιος φοβάται, κάθεται σπίτι και κοιμάται»
Αν όλα αυτά πού διαβάσατε δεν είναι εμπρηστικά, αν δεν δημιουργούν πολεμική ατμόσφαιρα, αν δεν υποδαυλίζουν το οπαδικό μίσος και τον φανατισμό, τότε τι μπορεί να είναι;
Ποιος μπορεί πλέον να εγγυηθεί, όχι απλά την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα, αλλά την ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ της αποστολής του Ολυμπιακού, ΑΠΟ και ΠΡΟΣ το γήπεδο της Τούμπας, ή ακόμα και της παραμονής της στη Θεσσαλονίκη;
Η πρόκληση είναι εμφανής, ορατή και απροκάλυπτη. Ανεξαρτήτως τι προσπαθούν να επιτύχουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ με την ποινή της μίας αγωνιστικής (ίσως νομίζουν ότι πιέζοντας και απειλώντας μπορούν να την ακυρώσουν στην έφεση), το θέμα είναι γενικότερο και πολύ πιο σοβαρό. Δεν αφορά πλέον μόνο τον αγώνα, το Κύπελλο, την ΕΠΟ ή τον Ολυμπιακό.
Οι άνθρωποι αυτοί, ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, απειλούν την έννομη τάξη, απειλούν την κοινωνία ολόκληρη, με οργανωμένη τρομοκρατία.
Και το κράτος βεβαίως, είναι το μόνο πού μπορεί να αντιδράσει. Το αν, με αποτελεσματικό τρόπο, θα το δούμε στην πράξη. Όπως και το αν, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, υποκύψει στις πιέσεις και τις απειλές των αιωνίων τραμπούκων του ελληνικού ποδοσφαίρου.
http://www.sportdog.gr/article/8804/aio ... kakomoiria
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
τι τους πειραζει .....ΤΟΥΣ ΕΤΣΟΥΞΕ ΠΟΛΥ ΤΟ "NO OLYMPIC GAMES IN FUCKING ATHENS" ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΣΣΚΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ "ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ Η ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥΣΤΙΑΣ" ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΚΟΛΑΖ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ
ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΜΠΙΤΣΑΞΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΟΚΚΑΛΗ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ.........
ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΜΠΙΤΣΑΞΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΟΚΚΑΛΗ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ.........
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ανακοίνωση εξέδωσε η ΚΑΕ ΠΑΟΚ για την σημερινή απόφαση – σκάνδαλο του ΑΣΕΑΔ που αθώωσε τον Παναθηναϊκό και διατήρησε την ποινή του ΠΑΟΚ.
«Το μήνυμα ελήφθη (ξανά). Μόνο δύο αποφάσεις του ΑΣΕΑΔ χρειάστηκαν για να περάσει ξανά το μήνυμα από την Ελληνική Πολιτεία, αυτή την φορά διά των δικαστικών της οργάνων. Ίδια επεισόδια όταν γίνονταν από οπαδούς του ΠΑΟΚ είναι δυσφημιστικά για το άθλημα και επιβάλλονται τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών, ενώ όταν τα ίδια επεισόδια γίνονται από οπαδούς ομάδων της Αθήνας, είναι μεμονωμένα και επιβάλλεται μία αγωνιστική.
Το ΑΣΕΑΔ νομολόγησε λοιπόν, ότι όταν οι κροτίδες προέρχονται από τα χέρια οπαδών του ΠΑΟΚ είναι πιο δυσφημιστικές για το δύσμοιρο το μπάσκετ, ενώ όταν πετυχαίνουν αντίπαλο αθλητή, το μπάσκετ προάγεται αφού πέτυχαν διάσημο αθλητή του Ολυμπιακού. Μετά τα πέτσινα πέναλτι στο ποδόσφαιρο, μπορείτε πλέον να τους δίνετε και συγχαρητήρια για την εύστοχη ρίψη κροτίδων τις οποίες προφανώς και οι διαιτητές θεωρούν μέρος του φαντασμαγορικού τελετουργικού της λήξης των αγώνων των ομάδων της Αθήνας και για το λόγο αυτό δεν τις αναφέρουν καν στο φύλλο αγώνος. Κύριοι αρμόδιοι και υπεύθυνοι της Ελληνικής Πολιτείας μην ψάχνετε μακριά για τα αίτια της βίας, όταν η ισονομία μένει στις διακηρύξεις και στα παχιά τα λόγια».
«Το μήνυμα ελήφθη (ξανά). Μόνο δύο αποφάσεις του ΑΣΕΑΔ χρειάστηκαν για να περάσει ξανά το μήνυμα από την Ελληνική Πολιτεία, αυτή την φορά διά των δικαστικών της οργάνων. Ίδια επεισόδια όταν γίνονταν από οπαδούς του ΠΑΟΚ είναι δυσφημιστικά για το άθλημα και επιβάλλονται τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών, ενώ όταν τα ίδια επεισόδια γίνονται από οπαδούς ομάδων της Αθήνας, είναι μεμονωμένα και επιβάλλεται μία αγωνιστική.
Το ΑΣΕΑΔ νομολόγησε λοιπόν, ότι όταν οι κροτίδες προέρχονται από τα χέρια οπαδών του ΠΑΟΚ είναι πιο δυσφημιστικές για το δύσμοιρο το μπάσκετ, ενώ όταν πετυχαίνουν αντίπαλο αθλητή, το μπάσκετ προάγεται αφού πέτυχαν διάσημο αθλητή του Ολυμπιακού. Μετά τα πέτσινα πέναλτι στο ποδόσφαιρο, μπορείτε πλέον να τους δίνετε και συγχαρητήρια για την εύστοχη ρίψη κροτίδων τις οποίες προφανώς και οι διαιτητές θεωρούν μέρος του φαντασμαγορικού τελετουργικού της λήξης των αγώνων των ομάδων της Αθήνας και για το λόγο αυτό δεν τις αναφέρουν καν στο φύλλο αγώνος. Κύριοι αρμόδιοι και υπεύθυνοι της Ελληνικής Πολιτείας μην ψάχνετε μακριά για τα αίτια της βίας, όταν η ισονομία μένει στις διακηρύξεις και στα παχιά τα λόγια».
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ΠΟΛΕΜΟΣ

Ποτε δε μας γουσταρανε, παντα μας βλεπανε και μας βλεπουνε σαν Βουλγαρους, σαν ιθαγενεις και σαν ουγκα βουγκα. Το προβλημα τους ειναι οτι δεν μπορουν να μας κουμανταρουνε...
Τα χρονια περνανε, γενιες πανε και ερχονται, μηχανισμοι ολοκληροι στηνονται αλλα ο λαος του ΠΑΟΚ δε χαμπαριαζει.
Μια ζωη ειμασταν, ειμαστε και θα ειμαστε το κακο σπυρι στον κωλο τους.
Αυτο που πανε να κανουν ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Ειμαι σιγουρος πως θα την βρουμε την ακρη. Ετσι, αλλιως, αλλιωτικα...
Βαρεσε συναγερμος στο dna του ΠΑΟΚτση.
Τη γαμησατε...
Οι μαγκιες σας θα την χαμπαριασετε μια και καλη, σε τιποτα σκουληκακια,τυρια,πανιωνιους και οπου σκατα αλλου θελετε και σας παιρνει.
Αφου -κακως- συμμετεχουμε στο γαμημενο πρωταθλημα του Ελλαδισταν θα σας χαλαμε και θα σας ΓΑΜΑΜΕ οποτε ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ και οποτε ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
Ποσο μαλλον τωρα που μας προκαλεσατε...ΓΙ'ΑΥΤΑ ΖΟΥΜΕ.
Κουμαντο θα κανετε στα υπαλληλακια-οπαδους των εφοπλισταδων, σε επιχειρηματιες επαγγελματιες οπαδους και λοβοτομημενους ακολουθους τους, σε πουθεναδες, σε συνδικαλιστακια της πλακας και της μιζας, σε κομματοσκυλα, σε δημοσιογραφακια της φακης σε, σε ,σε ,σε ...
ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΟΜΩΣ ΟΧΙ...ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.
ΤΕΤΑΡΤΗ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΡΙΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΒΑΔΕΙΑ
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ
Να αρχισετε να παιρνετε το μυνημα σιγα-σιγα οτι Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΜΑΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΠΟΥΣΤΡΙΛΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ.
Αυτο ειναι ΠΑΟΚ. Ωρα για ασπρομαυρο παρτυ, ωρα για δραση.
Αφηστε στην ακρη κοντοπουτανους,ισολογισμους,μαυρες τρυπες,μεταγραφες,μπαλαφες κλπ...
ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η ΚΑΝΕΙΣ
ΤΟ ΜΑΙΟ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΣ ΜΟΥΝΑΡΕΣ
PAOKWORLD FORUM, trelakias-4-, 25/01/2011

Ποτε δε μας γουσταρανε, παντα μας βλεπανε και μας βλεπουνε σαν Βουλγαρους, σαν ιθαγενεις και σαν ουγκα βουγκα. Το προβλημα τους ειναι οτι δεν μπορουν να μας κουμανταρουνε...
Τα χρονια περνανε, γενιες πανε και ερχονται, μηχανισμοι ολοκληροι στηνονται αλλα ο λαος του ΠΑΟΚ δε χαμπαριαζει.
Μια ζωη ειμασταν, ειμαστε και θα ειμαστε το κακο σπυρι στον κωλο τους.
Αυτο που πανε να κανουν ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Ειμαι σιγουρος πως θα την βρουμε την ακρη. Ετσι, αλλιως, αλλιωτικα...
Βαρεσε συναγερμος στο dna του ΠΑΟΚτση.
Τη γαμησατε...
Οι μαγκιες σας θα την χαμπαριασετε μια και καλη, σε τιποτα σκουληκακια,τυρια,πανιωνιους και οπου σκατα αλλου θελετε και σας παιρνει.
Αφου -κακως- συμμετεχουμε στο γαμημενο πρωταθλημα του Ελλαδισταν θα σας χαλαμε και θα σας ΓΑΜΑΜΕ οποτε ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ και οποτε ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
Ποσο μαλλον τωρα που μας προκαλεσατε...ΓΙ'ΑΥΤΑ ΖΟΥΜΕ.
Κουμαντο θα κανετε στα υπαλληλακια-οπαδους των εφοπλισταδων, σε επιχειρηματιες επαγγελματιες οπαδους και λοβοτομημενους ακολουθους τους, σε πουθεναδες, σε συνδικαλιστακια της πλακας και της μιζας, σε κομματοσκυλα, σε δημοσιογραφακια της φακης σε, σε ,σε ,σε ...
ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΟΜΩΣ ΟΧΙ...ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.
ΤΕΤΑΡΤΗ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΡΙΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΒΑΔΕΙΑ
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ
Να αρχισετε να παιρνετε το μυνημα σιγα-σιγα οτι Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΜΑΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΠΟΥΣΤΡΙΛΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ.
Αυτο ειναι ΠΑΟΚ. Ωρα για ασπρομαυρο παρτυ, ωρα για δραση.
Αφηστε στην ακρη κοντοπουτανους,ισολογισμους,μαυρες τρυπες,μεταγραφες,μπαλαφες κλπ...
ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η ΚΑΝΕΙΣ
ΤΟ ΜΑΙΟ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΣ ΜΟΥΝΑΡΕΣ
PAOKWORLD FORUM, trelakias-4-, 25/01/2011
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ ΣΟΥ,ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥgash04 έγραψε:Ο Μανώλης Γαβαθιώτης γράφει στο blog του για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, ενώ κάνει λόγο για οργανωμένη τρομοκρατία στην Τούμπα και αιώνιους τραμπούκους του ελληνικού ποδοσφαίρου!
Δεν φτάνει πού ρήμαξαν τον Βόλο, δεν φτάνει πού η παρουσία τους σε κάθε αγώνα της ομάδας τους σημαίνει καταστροφή για όποια πόλη έχει την ατυχία να τους «φιλοξενεί».
Η πρόκληση είναι εμφανής, ορατή και απροκάλυπτη. Ανεξαρτήτως τι προσπαθούν να επιτύχουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ με την ποινή της μίας αγωνιστικής (ίσως νομίζουν ότι πιέζοντας και απειλώντας μπορούν να την ακυρώσουν στην έφεση), το θέμα είναι γενικότερο και πολύ πιο σοβαρό. Δεν αφορά πλέον μόνο τον αγώνα, το Κύπελλο, την ΕΠΟ ή τον Ολυμπιακό.
Οι άνθρωποι αυτοί, ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, απειλούν την έννομη τάξη, απειλούν την κοινωνία ολόκληρη, με οργανωμένη τρομοκρατία.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21288
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Και το κερασάκι έρχεται απο τον Μανώλη Γαβαθιώτη
Ποιος είναι αυτός?
Ε θα μάθετε παρακάτω ''ΚΟΠΡΙΤΕΣ''
Ο Μανώλης Γαβαθιώτης γράφει στο blog του για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, ενώ κάνει λόγο για οργανωμένη τρομοκρατία στην Τούμπα και αιώνιους τραμπούκους του ελληνικού ποδοσφαίρου!
Δεν φτάνει πού ρήμαξαν τον Βόλο, δεν φτάνει πού η παρουσία τους σε κάθε αγώνα της ομάδας τους σημαίνει καταστροφή για όποια πόλη έχει την ατυχία να τους «φιλοξενεί».
Δεν φτάνει πού απολαμβάνουν την μεγαλύτερη ασυλία από κάθε οπαδό άλλων ομάδων.
Δεν φτάνει πού εκμεταλλεύονται στο έπακρο την υπομονή, ή και την αδιαφορία των αρχών και των θεσμικών οργάνων, πάνε τώρα να βγούνε και… αδικημένοι!
Διαμαρτύρονται με αγανάκτηση για την ΜΙΑ αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών πού τους επέβαλε ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, για τις καταστροφές και τα φοβερά επεισόδια πού δημιούργησαν στην πόλη του Βόλου και τα οποία απόλαυσε ολόκληρη η Ελλάδα από τηλεοράσεως.
Αυτή η στάση βεβαίως του ΠΑΟΚ, είναι παραδοσιακή. Ποτέ δεν φταίνε γι’ αυτά πού κάνουν οι ίδιοι. Πάντα φταίει κάποιος άλλος. Πότε η αστυνομία, πότε ο Ολυμπιακός, πότε η… «π… η Αθήνα», το «αθηνοκεντρικό κατεστημένο» και πάει λέγοντας. Αιώνιο το κόμπλεξ και η κακομοιριά, όπως αιώνιοι είναι οι τσαμπουκάδες και τα «νταβατζιλίκια» πού πουλάνε, όποτε πρόκειται να υποδεχτούν (λέξη «φιλοξενία» δεν υπάρχει γι’ αυτούς) την ομάδα του Ολυμπιακού.
Και πάλι όμως δεν φτάνουν όλα αυτά. Η ανοχή, έχει δημιουργήσει ασυδοσία και αποθράσυνση. Από την στιγμή πού ανακοινώθηκε η απόφαση της αθλητικής Δικαιοσύνης, από το επόμενο κιόλας λεπτό, άρχισε η δημιουργία ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ κλίματος, με στόχο τον αγώνα της Τετάρτης.
Οι ανακοινώσεις των Συνδέσμων των οργανωμένων, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία ότι ετοιμάζονται ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ στην Τούμπα, παρά το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχει τιμωρηθεί να παίξει χωρίς θεατές.
Ήδη, έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο ανακοινώσεις πού καλούν τους οπαδούς να βρίσκονται την Τετάρτη ΕΞΩ από το γήπεδο, στον περιβάλλοντα χώρο, για να… «υποδεχτούν την αποστολή»! Ποια αποστολή, δεν ξεκαθαρίζεται.
Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση του ΣΦ ΠΑΟΚ «Θύρα 4», αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα εξής:
«Καλούμε τον κόσμο του ΠΑΟΚ να γεμίσει τον εξωτερικό χώρο του γηπέδου από νωρίς. Οι σύνδεσμοι της επαρχίας πρέπει να εκδράμουν μαζικά με λεωφορεία και αμάξια, οι καντίνες να είναι στη θέση τους και όλα να θυμίζουν ημέρα αγώνα με κόσμο. Την Τετάρτη όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Τούμπα. Θα υποδεχτούμε μαζικά την αποστολή και θα εμψυχώσουμε τους παίκτες μας. Καλούνται όλα τα μέλη του Συνδέσμου να δώσουν το παρών έξω από την Τούμπα. Όποιο μέλος δεν έρθει, δεν δικαιούται εισιτήρια για τον εντός έδρας αγώνα με την ΤΣΣΚΑ. Όλοι Τούμπα»!
Η ανακοίνωση του Club ΠΑΟΚ «Οι Μακεδόνες», είναι ακόμα πιο… ανατριχιαστική! Τα παρακάτω αποσπάσματα είναι απόλυτα χαρακτηριστικά:
«Ο Ολυμπιακός φοβάται την παρουσία μας στο ‘‘Καραϊσκάκης’’ εδώ και χρόνια. Είναι σε όλους μας γνωστό και ως ένα βαθμό ως γηπεδούχος, κατανοητό. Αλλά το να φτάσει στο σημείο να επιδιώκει την μη παρουσία μας στο γήπεδο, είναι κάτι πού φυσιολογικά προκαλεί την λαϊκή οργή…
Η αντίδρασή μας στο άκουσμα της τιμωρίας με μία αγωνιστική, είναι αυτονόητη. Όλοι θα είμαστε εκεί. Η Τούμπα μπορεί να χωράει μόνο 30.000 αλλά οι δρόμοι γύρω από το ναό είμαστε σίγουροι ότι θα ξεχειλίσουν από λαϊκή οργή και λαϊκή συμμετοχή. Αν νομίζετε ότι θα μείνουμε απλοί θεατές στην φαρσοκωμωδία σας, είσαστε γελασμένοι…
Η απόφαση δεν είναι τελεσίδικη. Η παρουσία μας όμως στον περιβάλλοντα χώρο, είναι τετελεσμένο γεγονός. Καλούμε όλο τον ΠΑΟΚτσήδικο κόσμο να αποδείξει με τη μαζική του συμμετοχή έξω από την Τούμπα και γνωρίζοντας ότι θα αντιμετωπίσουμε τον στρατόκατοχής του Μπατσόκ, ότι τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην αγάπη μας για τον Δικέφαλο…
Το Κύπελλο, Ή ΕΜΕΙΣ, ή ΚΑΝΕΙΣ!
Υ.Γ.: Όποιος φοβάται, κάθεται σπίτι και κοιμάται»
Αν όλα αυτά πού διαβάσατε δεν είναι εμπρηστικά, αν δεν δημιουργούν πολεμική ατμόσφαιρα, αν δεν υποδαυλίζουν το οπαδικό μίσος και τον φανατισμό, τότε τι μπορεί να είναι;
Ποιος μπορεί πλέον να εγγυηθεί, όχι απλά την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα, αλλά την ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ της αποστολής του Ολυμπιακού, ΑΠΟ και ΠΡΟΣ το γήπεδο της Τούμπας, ή ακόμα και της παραμονής της στη Θεσσαλονίκη;
Η πρόκληση είναι εμφανής, ορατή και απροκάλυπτη. Ανεξαρτήτως τι προσπαθούν να επιτύχουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ με την ποινή της μίας αγωνιστικής (ίσως νομίζουν ότι πιέζοντας και απειλώντας μπορούν να την ακυρώσουν στην έφεση), το θέμα είναι γενικότερο και πολύ πιο σοβαρό. Δεν αφορά πλέον μόνο τον αγώνα, το Κύπελλο, την ΕΠΟ ή τον Ολυμπιακό.
Οι άνθρωποι αυτοί, ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, απειλούν την έννομη τάξη, απειλούν την κοινωνία ολόκληρη, με οργανωμένη τρομοκρατία.
Και το κράτος βεβαίως, είναι το μόνο πού μπορεί να αντιδράσει. Το αν, με αποτελεσματικό τρόπο, θα το δούμε στην πράξη. Όπως και το αν, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, υποκύψει στις πιέσεις και τις απειλές των αιωνίων τραμπούκων του ελληνικού ποδοσφαίρου.
http://www.sportdog.gr/article/8804/aio ... kakomoiria[/quote]
πόσο δύσκολο αλήθεια παίζει να είναι ρε παιδιά να ΜΗ ΣΠΕΥΔΕΤΕ να κοτσάρετε το κάθε ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑ που ΕΠΙ ΣΚΟΠΩ ΠΟΝΗΡΩ γράφει ο κάθε εγκάθετος;δλδ ρε συ κώστα για νέο μας το λές;σε τί εξυπηρετεί να διαβάζουμε ΚΑΦΡΙΛΕΣ από εκατέρωθεν ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ;κ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ;όσο εντείνεται το κλίμα,δεδομένα θα ζημιωθεί η ομάδα μας.ας κρατηθούν χαμηλοί οι τόνοι.έχω τόσο μεγαλή εμπιστοσύνη στην ομάδα εν όψει τετάρτης που πιστεύω θα καταπιούν οι παίχτες μας και τους 14 του πεοζητιάνου.κ πουλί πετούμενο να μην υπάρχει έξω από το γήπεδο που λέει ο λόγος.που,αν είναι να κάνει καφριλίκια,χίλιες φορές να κάτσει στο ... κλουβί του.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Διαφωνώ πλοηγέ, χρειάζεται για να ξέρουμε ότι στρώνουν το έδαφος και για νέα τιμωρία και είναι έτοιμοι να παρουσιάσουν το στραγάλι για μολότωφ όπως είπε και κάποιος... Για γνώση και συμμόρφωση ας πούμε...
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
ξερατό από sportdog έγραψε:...
Οι άνθρωποι αυτοί, ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, απειλούν την έννομη τάξη, απειλούν την κοινωνία ολόκληρη, με οργανωμένη τρομοκρατία.
Και το κράτος βεβαίως, είναι το μόνο πού μπορεί να αντιδράσει. Το αν, με αποτελεσματικό τρόπο, θα το δούμε στην πράξη. Όπως και το αν, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, υποκύψει στις πιέσεις και τις απειλές των αιωνίων τραμπούκων του ελληνικού ποδοσφαίρου.
http://www.sportdog.gr/article/8804/aio ... kakomoiria
Το κρατος ΣΑΣ το εχουμε χεσμενο. Ισως για πρωτη φορα η μπαλα να αποτελεσει, οντως την αφορμη για κατι μεγαλυτερο, για κατι παραπανω... Ισως,επιτελους, ξυπνησουν καποιοι και αποφασισουν να αντιδρασουν...

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Γαμώ το κράτος και την πολιτεία,
που μας πουλάνε ψεύτικη δημοκρατία,
με δικαστές και μπάτσους μεσ'την διαφθορά,
με προστασίες μίζες και ναρκωτικά.
Πουτάνα χώρα σάπια κοινωνία,
που τους ρουφιάνους έμαθες να'χουν αξία,
που όσο και να με χτυπούν θα προχωρώ,
θα το φωνάζω και θα...τραγουδώ!

που μας πουλάνε ψεύτικη δημοκρατία,
με δικαστές και μπάτσους μεσ'την διαφθορά,
με προστασίες μίζες και ναρκωτικά.
Πουτάνα χώρα σάπια κοινωνία,
που τους ρουφιάνους έμαθες να'χουν αξία,
που όσο και να με χτυπούν θα προχωρώ,
θα το φωνάζω και θα...τραγουδώ!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21288
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
γιατι αυτοί που θα βρεθούν εκτός τούμπας με σκοπό να κάνουν μανούρες -αμφιβάλλει κανείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που ήδη από χθές ... προετοιμάζονται για τη μητέρα των μαχών (με τους μπάτσους);- μέσα στη θολούρα τους θα αναστείλουν τις ενέργειές τους,θυμούμενοι τα ... γραπτά του κάθε καραγκιοζάκου μεροκαματιάρη του μαρινάκη ή του κόκκαλη,για να προστατεύσουν την ομάδα από περαιτέρω τιμωρία ρε πήγασε;πλάκα κάνουμε;Pegasus έγραψε:Διαφωνώ πλοηγέ, χρειάζεται για να ξέρουμε ότι στρώνουν το έδαφος και για νέα τιμωρία και είναι έτοιμοι να παρουσιάσουν το στραγάλι για μολότωφ όπως είπε και κάποιος... Για γνώση και συμμόρφωση ας πούμε...
υγ πραγματικά,αν η έφεση απορριφθεί,που προσωπικά έχω άλλη αίσθηση,το ΚΑΛΥΤΕΡΟ που μπορούμε να κάνουμε για τον ΠΑΟΚ είναι να καταβάλλουμε το αντίτιμο του εισιτηρίου,κάνοντας ΑΤΥΠΟ σόλντ-άουτ,κ να παρακολουθήσουμε τον αγώνα από απόσταση ασφαλείας.συγγνώμη που το λέω,αλλά είναι ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΦΕΛΕΣ να πιστεύετε κάποιοι ότι τα μπατσόνια μόλις δούνε να μαζεύονται πάνω από 50 άτομα έξω από το γήπεδο δεν θα αρχίσουν να ... ΞΥΝΟΝΤΑΙ για να προκαλέσουν,ώστε να αντιδράσει το πλήθος κ να βρούν τη χρυσή ευκαιρία να ... επέμβουν,ξεφορτωνόμενοι παράλληλα κ ό,τι ληγμένο έχουν σε ΣΤΟΚ.εδώ ρε δεν μπορούν να μείνουν απαθείς έχοντας απέναντί τους εξαθλιωμένους συνταξιούχους,θα κάνουν το αυγό τους την τετάρτη,που θα τους ανατεθεί η ιερή αποστολή να προστατέψουν την ομάδα του πριγκη-πάτου (μιας κ αγωνιστικά τον πάτο θα τους σκίσουμε) του πειραιώς;αντιλαμβάνεστε τί κινδύνους εγκυμονεί η παρουσία 20.000 ανθρώπων,λέμε τώρα,δεδομένα εξοργισμένων ακόμα παραπάνω με όσα θα γίνονται εν ώρα αγώνα,έξω από το γήπεδο;οι μπάτσοι πιστεύω ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ο αγώνας να γίνει με κόσμο κανονικά ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τετ 26 Ιαν 2011, 19:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
η εφεση εγινε δεκτη την παρασκευη θα γινει η εκδικαση :ugeek:navigator11 έγραψε: υγ πραγματικά,αν η έφεση απορριφθεί