Βρε νικη να ναι κι ας ειναι μονο με 0-2!novito έγραψε:...
1.2.98
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 2-2
Α' Εθνική 1998-99
25.10.98
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 0-1
Α' Εθνική 1998-99
...
Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ποιο απ τα 2 του 98??

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
παμε με σοβαροτητα για την νικη ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..........αντε ρε ομαδαρα!!!!!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ωχ ,τη πάτησα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δε θέλω να φάω γκολ ρε γαμώτο ... παλιά έτρωγες κ δε σε ένοιαζε ... τώρα με τα κοπρόσκυλα που μπλέξαμε φοβόμαστε και τον ίσκιο μας μήπως φυσήξει ο αέρας κ μπει η μπάλα κατα λάθος...τρελένεσαι και στην ιδέα
Εγώ το δηλώνω... νίκη με γκολ παθητικό , εγώ δε τη πανηγυρίζω!!!!
Δε θέλω να φάω γκολ ρε γαμώτο ... παλιά έτρωγες κ δε σε ένοιαζε ... τώρα με τα κοπρόσκυλα που μπλέξαμε φοβόμαστε και τον ίσκιο μας μήπως φυσήξει ο αέρας κ μπει η μπάλα κατα λάθος...τρελένεσαι και στην ιδέα
Εγώ το δηλώνω... νίκη με γκολ παθητικό , εγώ δε τη πανηγυρίζω!!!!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Α ρε μέρες δόξας που ζει η Ξάνθη. 28 σελίδες στο forum πριν γίνει ο αγώνας δεν έχουν δει ομάδες και ομάδες..ε ρε την Ξανθούλα! Κρίμα που δεν έχουμε ένα τόπικ για τις ομάδες της Β' εθνικής..
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Αυτό που αναφέρεις με τις σελίδες της Ξάνθης με κάνει να ρωτήσω... Σε ποιά παιχνίδια τα αντίστοιχα topic ανέβηκαν τόσο πολύ???
Σαν ένα τοπ-5 !!!!!
Είναι εύκολο από τους διαχειρίστες να βρεθεί τέτοια πληροφορία????
Οχι τίποτα , για να δούμε σε ποιές περιπτώσεις τσιτώνουμε εμεις τα ΠΑΟΚΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
Σαν ένα τοπ-5 !!!!!
Είναι εύκολο από τους διαχειρίστες να βρεθεί τέτοια πληροφορία????
Οχι τίποτα , για να δούμε σε ποιές περιπτώσεις τσιτώνουμε εμεις τα ΠΑΟΚΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
diniko80 έγραψε:elligton-marcelinho παικταραδες και κιντανα που με μας παντα παιζει καλα θελουν προσοχη....
στον αξονα και πισω χωλαινουν....ολα θα κριθουν απο τους 3 του κεντρου μας.αν ειναι καλα τον απριλη θα μαστε καλα
απο που και ως που γίναν παιχταράδες οι πρώτοι δύο...και ο τρίτος φυσικά...
παιχταράς ήταν πέρσυ ο κούτσια,γι αυτό και αποκτήθηκε...
αυτοί τι κάναν?
απο τον ρούλη τρία φάγαν στο κύπελλο..
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω το αδερφό σωματείο της παπαναστασίου 
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
- έχουμε μια Ομάδα που παίζει καλό στρωτό ποδόσφαιρο, και μετά από 25 χρόνια απέχει 2 βαθμούς από ΄τον πρώτο.
- έχουμε νικήσει τον βάζελο των δισεκατομυρίων στα ίσα.
- έχουμε πάει κόντρα σε όλα τα προγνωστικά εντός και εκτός Ελλάδας.
- είμαστε Ομάδα Αντί- σε όλα μας.
- οι χουντο-φασιστικοί ψευδονόμοι εφαρμόζονται επειδικτικά μόνο εις βάρος μας
- σε όλη η Βόρεια Ελλάδα τσουλάει το ΠΑΟΚτσήδικο τσουνάμι
- ζητάμε να δούμε ήσυχα και ωραία και με το αζημείωτο, την Λατρεία μας αλλά μας το απαγορεύουν
ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? Να χασκογελάμε σαν τους χάχες?
Να σκύψουμε το κεφάλι, να πούμε δεν πειράζει βρε αδερφέ!
Να το βουλώσουμε? Να μην βγάλουμε στεναχώρια για αυτό?
Αν ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ήταν ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ θα μπορούσαν να γίνουν όλα αυτά,
αλλά Ευτυχώς ΕΙΝΑΙ.
Ο ΠΑΟΚτσής δεν είναι μπαρμπα-Θωμάς, είναι Μαύρος Πάνθηρας.
- έχουμε νικήσει τον βάζελο των δισεκατομυρίων στα ίσα.
- έχουμε πάει κόντρα σε όλα τα προγνωστικά εντός και εκτός Ελλάδας.
- είμαστε Ομάδα Αντί- σε όλα μας.
- οι χουντο-φασιστικοί ψευδονόμοι εφαρμόζονται επειδικτικά μόνο εις βάρος μας
- σε όλη η Βόρεια Ελλάδα τσουλάει το ΠΑΟΚτσήδικο τσουνάμι
- ζητάμε να δούμε ήσυχα και ωραία και με το αζημείωτο, την Λατρεία μας αλλά μας το απαγορεύουν
ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? Να χασκογελάμε σαν τους χάχες?
Να σκύψουμε το κεφάλι, να πούμε δεν πειράζει βρε αδερφέ!
Να το βουλώσουμε? Να μην βγάλουμε στεναχώρια για αυτό?
Αν ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ήταν ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ θα μπορούσαν να γίνουν όλα αυτά,
αλλά Ευτυχώς ΕΙΝΑΙ.
Ο ΠΑΟΚτσής δεν είναι μπαρμπα-Θωμάς, είναι Μαύρος Πάνθηρας.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Pepermint έγραψε:Η βλακεία είναι αήττητη...
έχει το απόλυτο της έδρας?
το γνωστό απόρθητο στάδιο της βλακείας[ο τίτλος σε μόντυ παιθονς μου πάει αλλα....
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Πρόβλημα της τελευταίας στιγμής προέκυψε στην ομάδα της Ξάνθης, καθώς ο Έλιγκτον έχει ίωση και μολονότι συμπεριλήφθηκε στην αποστολή δεν είναι βέβαιο πως θα είναι διαθέσιμος για το αυριανό παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Εκτός αποστολής είναι ο Μάριτς καθώς του έχει δοθεί άδεια λόγω προσωπικού προβλήματος. Αναλυτικά η αποστολή αποτελείται από τους εξής: Γκσπούρνιγκ, Λυμπερόπουλο, Ζίεντσουκ, Βάλλα, Στρμπα, Κωστούλα, Φλίσκα, Σουάνη, Κιντάνα, Μπούγκα, Έλινγκτον, Παπαδημητρίου, Στίνγκα, Λουτσιάνο, Τζάγκι, Μαρσελίνιο, Σταθάκη, Πόι, Μπέρτο.
http://www.metrosport.gr/xanthi-provlima-me-eligkton
http://www.metrosport.gr/xanthi-provlima-me-eligkton
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Αυτος ο παπαδημητριου ποσα χρονια παιζει?Τον εχω βαρεθει τον τυπο 
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Αμα δεις και την γκομενα του ασχημαντρα να δεις πλακα που θα παθεις.... 
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Η μέτροσπορτ κάτι γράφει σήμερα για γιγαντοοθόνες στο παλατάκι;