Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από novito »

Ποιο απ τα 2 του 98?? :P
novito έγραψε:...
1.2.98
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 2-2
Α' Εθνική 1998-99

25.10.98
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 0-1
Α' Εθνική 1998-99

...
Βρε νικη να ναι κι ας ειναι μονο με 0-2! :opaokara:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από tigon4 »

παμε με σοβαροτητα για την νικη ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..........αντε ρε ομαδαρα!!!!!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

Ωχ ,τη πάτησα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δε θέλω να φάω γκολ ρε γαμώτο ... παλιά έτρωγες κ δε σε ένοιαζε ... τώρα με τα κοπρόσκυλα που μπλέξαμε φοβόμαστε και τον ίσκιο μας μήπως φυσήξει ο αέρας κ μπει η μπάλα κατα λάθος...τρελένεσαι και στην ιδέα

Εγώ το δηλώνω... νίκη με γκολ παθητικό , εγώ δε τη πανηγυρίζω!!!!
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Α ρε μέρες δόξας που ζει η Ξάνθη. 28 σελίδες στο forum πριν γίνει ο αγώνας δεν έχουν δει ομάδες και ομάδες..ε ρε την Ξανθούλα! Κρίμα που δεν έχουμε ένα τόπικ για τις ομάδες της Β' εθνικής..
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

Αυτό που αναφέρεις με τις σελίδες της Ξάνθης με κάνει να ρωτήσω... Σε ποιά παιχνίδια τα αντίστοιχα topic ανέβηκαν τόσο πολύ???

Σαν ένα τοπ-5 !!!!!
Είναι εύκολο από τους διαχειρίστες να βρεθεί τέτοια πληροφορία????

Οχι τίποτα , για να δούμε σε ποιές περιπτώσεις τσιτώνουμε εμεις τα ΠΑΟΚΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πάμε για νίκη, λαίμαι!
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από sidpanos »

diniko80 έγραψε:elligton-marcelinho παικταραδες και κιντανα που με μας παντα παιζει καλα θελουν προσοχη....
στον αξονα και πισω χωλαινουν....ολα θα κριθουν απο τους 3 του κεντρου μας.αν ειναι καλα τον απριλη θα μαστε καλα

απο που και ως που γίναν παιχταράδες οι πρώτοι δύο...και ο τρίτος φυσικά...

παιχταράς ήταν πέρσυ ο κούτσια,γι αυτό και αποκτήθηκε...
αυτοί τι κάναν?
απο τον ρούλη τρία φάγαν στο κύπελλο..
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από sidpanos »

χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω το αδερφό σωματείο της παπαναστασίου :twisted:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

- έχουμε μια Ομάδα που παίζει καλό στρωτό ποδόσφαιρο, και μετά από 25 χρόνια απέχει 2 βαθμούς από ΄τον πρώτο.
- έχουμε νικήσει τον βάζελο των δισεκατομυρίων στα ίσα.
- έχουμε πάει κόντρα σε όλα τα προγνωστικά εντός και εκτός Ελλάδας.
- είμαστε Ομάδα Αντί- σε όλα μας.
- οι χουντο-φασιστικοί ψευδονόμοι εφαρμόζονται επειδικτικά μόνο εις βάρος μας
- σε όλη η Βόρεια Ελλάδα τσουλάει το ΠΑΟΚτσήδικο τσουνάμι
- ζητάμε να δούμε ήσυχα και ωραία και με το αζημείωτο, την Λατρεία μας αλλά μας το απαγορεύουν

ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? Να χασκογελάμε σαν τους χάχες?
Να σκύψουμε το κεφάλι, να πούμε δεν πειράζει βρε αδερφέ!
Να το βουλώσουμε? Να μην βγάλουμε στεναχώρια για αυτό?

Αν ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ήταν ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ θα μπορούσαν να γίνουν όλα αυτά,
αλλά Ευτυχώς ΕΙΝΑΙ.
Ο ΠΑΟΚτσής δεν είναι μπαρμπα-Θωμάς, είναι Μαύρος Πάνθηρας.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από sidpanos »

Pepermint έγραψε:Η βλακεία είναι αήττητη...

έχει το απόλυτο της έδρας?
το γνωστό απόρθητο στάδιο της βλακείας[ο τίτλος σε μόντυ παιθονς μου πάει αλλα.... :) ]? :opaokara:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από tigon4 »

Πρόβλημα της τελευταίας στιγμής προέκυψε στην ομάδα της Ξάνθης, καθώς ο Έλιγκτον έχει ίωση και μολονότι συμπεριλήφθηκε στην αποστολή δεν είναι βέβαιο πως θα είναι διαθέσιμος για το αυριανό παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Εκτός αποστολής είναι ο Μάριτς καθώς του έχει δοθεί άδεια λόγω προσωπικού προβλήματος. Αναλυτικά η αποστολή αποτελείται από τους εξής: Γκσπούρνιγκ, Λυμπερόπουλο, Ζίεντσουκ, Βάλλα, Στρμπα, Κωστούλα, Φλίσκα, Σουάνη, Κιντάνα, Μπούγκα, Έλινγκτον, Παπαδημητρίου, Στίνγκα, Λουτσιάνο, Τζάγκι, Μαρσελίνιο, Σταθάκη, Πόι, Μπέρτο.

http://www.metrosport.gr/xanthi-provlima-me-eligkton
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Αυτος ο παπαδημητριου ποσα χρονια παιζει?Τον εχω βαρεθει τον τυπο :D
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

Αμα δεις και την γκομενα του ασχημαντρα να δεις πλακα που θα παθεις.... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gika »

Η μέτροσπορτ κάτι γράφει σήμερα για γιγαντοοθόνες στο παλατάκι;
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από tigon4 »

ναι gika θα εχει στο παλατακι οθονες αρα πρεπει να παμε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”