Δεν συμφωνώ, αλλά με καλυψες!!! Τώρα πως γίνεται αυτό αστο να παει ούτε και εγώ δεν ξέρω. Αλλά εάν δεν το έγραφα θα εσκαγα. Ηρεμία όπως λέει και π αδερφός πιο πάνω.desperando έγραψε:ωραια ςστο α ημηχρονο ημασταν καλυτερη ελεγχαμε τον ρηθμο και θα μπορουσαμε (επρεπε) να προηγηθουμε αλλα δυστυχως πηγαμε στα αποδητηρια με 0-0. το β΄ξεκηναει στραβα και τρωμε απο το πουθεν ενα γκολ και μετα τι που ηταν το plan b του του ελ μεκανικο οταν ο αντιπαλος εσφυξε πιο πολυ πισο και πειρε ψυχολογια? δυστυχως δεν υπηρχε σε ολο το δευτερο ημηχρονο δεν καταφεραμε να κανουμε τιποτα ουτε μια φαση βρε αδεφακι μου το ματς σημερα εληξε στο 48΄ημαστε η μονη ομαδα μετα τις δυο πρωτες αγωνηστικες που δεν καταφερε να βαλει γκολ στην αεκ καποια πραματα πρεπει να μας ανησηχουν οσο κλεινουμε τα ματια τοσο το προβλημα θα μεγαλωνει, αλλα ευτυχως ηπαρχει ο Ζησης ενα παιδι πολυ πιο ψυχρο απο τον Τεο χωρις καθολου συνεσθηματησμους που δεν κολαει να παρει ακραιες αποφασεις για το καλο του ΠΑΟΚ
Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Santos
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Santos
Realcon έγραψε:Δεν συμφωνώ, αλλά με καλυψες!!! Τώρα πως γίνεται αυτό αστο να παει ούτε και εγώ δεν ξέρω. Αλλά εάν δεν το έγραφα θα εσκαγα. Ηρεμία όπως λέει και π αδερφός πιο πάνω.desperando έγραψε:ωραια ςστο α ημηχρονο ημασταν καλυτερη ελεγχαμε τον ρηθμο και θα μπορουσαμε (επρεπε) να προηγηθουμε αλλα δυστυχως πηγαμε στα αποδητηρια με 0-0. το β΄ξεκηναει στραβα και τρωμε απο το πουθεν ενα γκολ και μετα τι που ηταν το plan b του του ελ μεκανικο οταν ο αντιπαλος εσφυξε πιο πολυ πισο και πειρε ψυχολογια? δυστυχως δεν υπηρχε σε ολο το δευτερο ημηχρονο δεν καταφεραμε να κανουμε τιποτα ουτε μια φαση βρε αδεφακι μου το ματς σημερα εληξε στο 48΄ημαστε η μονη ομαδα μετα τις δυο πρωτες αγωνηστικες που δεν καταφερε να βαλει γκολ στην αεκ καποια πραματα πρεπει να μας ανησηχουν οσο κλεινουμε τα ματια τοσο το προβλημα θα μεγαλωνει, αλλα ευτυχως ηπαρχει ο Ζησης ενα παιδι πολυ πιο ψυχρο απο τον Τεο χωρις καθολου συνεσθηματησμους που δεν κολαει να παρει ακραιες αποφασεις για το καλο του ΠΑΟΚ
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Fernando Santos
Απλά προσθέστε ακόμη μία ήττα. Σιγά το πράγμαnyxteridas έγραψε:Κι ένα ενδιαφέρον στατιστικό για τον προπονητή μας
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BF%CF%82
Re: Fernando Santos
πολύ καλό στήσιμο της ομάδας από το σάντος στο πρώτο ημίχρονο. στο δεύτερο βέβαια το σύστημα δεν άλλαξε, αλλά φταίει η νοοτροπία μας σαν ομάδα. όταν τρώμε γκολ μπλοκάρουμε εντελώς
Re: Fernando Santos
paoki_sweden προφανώς προτιμάς να βγαίνεις 5ος,6ος ή και πιο χαμηλά, αλλά να χεις να λες ότι νίκησες στα ντέρμπι... δεκτό κι αυτό. Εγω κρατάω, ότι ακόμα και τώρα είμαι 3ος....
υ.γ. Ο Μούσλι έχασε απίστευτο τετ-α-τετ...φταίει ο Σάντος!!! Το ότι παίξαμε καλύτερα απ την κούλα και χάσαμε από μια γ@μημένη κόντρα προφανώς έχει λιγότερη σημασία απ το σακάκι και το ... ξύρισμα (!!) του Σάντος....
υ.γ. Ο Μούσλι έχασε απίστευτο τετ-α-τετ...φταίει ο Σάντος!!! Το ότι παίξαμε καλύτερα απ την κούλα και χάσαμε από μια γ@μημένη κόντρα προφανώς έχει λιγότερη σημασία απ το σακάκι και το ... ξύρισμα (!!) του Σάντος....
Re: Fernando Santos
Έτσι καταντήσαμε να λέμε ακόμα μια ήττα μετά από αγώνα με ομάδα της Αθήνας και να λέμε σιγά το πράγμα..δηλαδή κάτι φυσιολογικό είναι πλέον για τον Παοκτση.nyxteridas έγραψε:Απλά προσθέστε ακόμη μία ήττα. Σιγά το πράγμαnyxteridas έγραψε:Κι ένα ενδιαφέρον στατιστικό για τον προπονητή μας
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BF%CF%82
novito καλά είναι που κερδίζουμε τα μικρά παιχνίδια καλά είναι που είμαστε τρίτοι ακόμα και μετά από ήττα αλλά δες και αυτό από το λινκ που έστειλε ο nyxteridas.
Ο καλός…πελάτης Σάντος
εεε εμένα αυτο με χαλάει απίστευτα ρε novito και ας είμαι πάλι τρίτος.
Re: Fernando Santos
Τα έχουμε πει, τα έχουμε γράψει, έχουμε συμφωνήσει...για το που διαφωνούμε!
Αλλα άμα δε γράψω κι εγώ κάτι θα σκάσω, έστω κι αν έχω ηρεμήσει αρκετά μετά τα χθεσινά.
Ο Fernando Santos συμμάζεψε το σκορποχώρι, του έδωσε χαρακτήρα, το ξαναέκανε ομάδα, κυρίως αμυντικά. Μας ανέβασε την ομάδα (μαζί με τη διοίκηση, ευκόλως εννοούμενο..) ένα επίπεδο. Ο ΠΑΟΚ πλέον δείχνει να έχει κατοχυρώσει την τεταρτη θέση, όχι απλά βαθμολογικά, αλλα και στη συνείδηση, τόσο τη δικη του όσο και των υπολοιπων. Το παραπάνω επίπεδο δεν μπορεί να μας το ανεβάσει. Θα το κάνει κάποιος άλλος, δεν πειράζει, έτσι είναι το ποδόσφαιρο και η ζωή γενικότερα. Σίγουρα φταίνε και οι παίχτες και σίγουρα χρειαζόμαστε και ενίσχυση με 2-3 πρωτοκλασάτους. Αλλα επειδή είμαστε ΠΑΟΚ και θέλουμε επιτέλους την υπέρβαση και στο αγωνιστικό, θέλουμε να κάνουμε πρωταθλητισμό αληθινό (κι όχι να χαμέ να λέγαμε), θέλουμε επιτέλους αυτό το γαμημένο το πρωτάθλημα, χρειαζόμαστε και τον κατάλληλο που θα μας το φέρει. Θεωρώ ότι στο τέλος της χρονιας πρέπει να μας αφήσει. Την αναγνώριση και το χειροκρότημα θα το έχει κερδίσει και θα το αξίζει.
Αλλα άμα δε γράψω κι εγώ κάτι θα σκάσω, έστω κι αν έχω ηρεμήσει αρκετά μετά τα χθεσινά.
Ο Fernando Santos συμμάζεψε το σκορποχώρι, του έδωσε χαρακτήρα, το ξαναέκανε ομάδα, κυρίως αμυντικά. Μας ανέβασε την ομάδα (μαζί με τη διοίκηση, ευκόλως εννοούμενο..) ένα επίπεδο. Ο ΠΑΟΚ πλέον δείχνει να έχει κατοχυρώσει την τεταρτη θέση, όχι απλά βαθμολογικά, αλλα και στη συνείδηση, τόσο τη δικη του όσο και των υπολοιπων. Το παραπάνω επίπεδο δεν μπορεί να μας το ανεβάσει. Θα το κάνει κάποιος άλλος, δεν πειράζει, έτσι είναι το ποδόσφαιρο και η ζωή γενικότερα. Σίγουρα φταίνε και οι παίχτες και σίγουρα χρειαζόμαστε και ενίσχυση με 2-3 πρωτοκλασάτους. Αλλα επειδή είμαστε ΠΑΟΚ και θέλουμε επιτέλους την υπέρβαση και στο αγωνιστικό, θέλουμε να κάνουμε πρωταθλητισμό αληθινό (κι όχι να χαμέ να λέγαμε), θέλουμε επιτέλους αυτό το γαμημένο το πρωτάθλημα, χρειαζόμαστε και τον κατάλληλο που θα μας το φέρει. Θεωρώ ότι στο τέλος της χρονιας πρέπει να μας αφήσει. Την αναγνώριση και το χειροκρότημα θα το έχει κερδίσει και θα το αξίζει.
Re: Fernando Santos
Πρέπει να καταλαβουμε, επιτέλους, ότι οι ομάδες για να γίνουν μεγάλες χρειάζονται ή πολλα χρήματα ή κόσμο, χρόνο , πολύ υπομονή και ακόμη περισότερη σοβαρότητα.Εμείς απότι εγώ ξέρω κόσμο έχουμε, πολλά χρήματα δέν έχουμε.Ξέρω ακόμη οτι έχουμε διοίκηση και προπονητή με όση σοβαρότητα χρειάζεται που χρειάζονται όμως χρόνο γιατί πολλα χρήματα δεν υπάρχουν.Ο περιβόητος, λοιπόν, αυτός λαός μας πρέπει να αποκτήσει σοβαρότητα, να οπλισθεί με υπομονή και να δώσει χρόνο στην διοίκηση και στον προπονητή μας.Ακόμη μην ξεχνάτε ότι τα μεγαλύτερα εγκλήματα έγιναν στό ονομα του λαού από κάποιους επιτήδειους που παρέσυραν τον ανυπόμονο λαό.
ΥΓ.1Οποιος γνωρίζει ας μας αναφέρει-προτείνει όνομα προπονητή σοβαρού, εργατικού και ικανού στα οικονομικά πλαίσια της ομάδας μας και καλύτερου του ΣΑΝΤΟΣ.
ΥΓ.2Μη ξεχνάτε οτι στο γήπεδο παντοτε παίζουν δύο ομάδες, δύο ενδεκάδες αλλά καθε φορά μόνο η μια κερδίζει.
ΥΓ.1Οποιος γνωρίζει ας μας αναφέρει-προτείνει όνομα προπονητή σοβαρού, εργατικού και ικανού στα οικονομικά πλαίσια της ομάδας μας και καλύτερου του ΣΑΝΤΟΣ.
ΥΓ.2Μη ξεχνάτε οτι στο γήπεδο παντοτε παίζουν δύο ομάδες, δύο ενδεκάδες αλλά καθε φορά μόνο η μια κερδίζει.
Re: Fernando Santos
Πωπωπω ,φαγομαρα ρε παιδι μου...!! Να υποθεσω οτι ολοι εσεις που κραζετε στο Α ημιχρονο ησασταν "κουμπωμενοι" ε..? Θα λεγατε δεν μπορει να παιζει μονοτερμα ο Π.Α.Ο.Κ την αεκ..? Αλλα τοτε το εκαναν οι παικτες και στο Β ημιχρονο το εχασε ο Σαντος το παιχνιδι..!!!!
Το τοπικ εχει αρχισει και ξεφτιλιζεται ,αυτο εχω να πω...
Το τοπικ εχει αρχισει και ξεφτιλιζεται ,αυτο εχω να πω...
Re: Fernando Santos
μοικανέ +4 από μένα. αυτοί φίλε θα έτριβαν τα μάτια τους στο Α ημίχρονο. και θα σηκώθηκαν στην ευκαιρία του μούσλι. και μετά το ρουλη πανηγύριζαν.. αλλά αυτό είμαστε στην ελλάδα. τη μια κυριακή ήρωες την άλλη άχρηστοι.
καλά για το πόσο αχάριστοι δε χρειάζεται να το πω εγώ
καλά για το πόσο αχάριστοι δε χρειάζεται να το πω εγώ
Re: Fernando Santos
Η ποδοσφαιρικη μας παιδεια πασχει..Εδω καποιοι εβριζαν τον Σαντος επειδη εβαλε τον Γκαρσια με ιωση..Αν ομως ηταν καλος ολοι θα ελεγαν "τους εκανε οτι ηθελε ενω ηταν αρρωστος ,παικταρας και αλλα τετοια". Εν ολιγοις αν κρινεις απο ενα αποτελεσμα μια ομαδα να ειναι καλη η οχι...καηκες..!!!!Γιατι την μια θα την βγαζεις καλη και την αλλη για πεταμα....Ειναι σοβαρες αποψες αυτες..?....
Re: Fernando Santos
Μπραβο σου αδερφε KOSTAS54 τα ειπες τα πραγματα ετσι οπως ακριβως εχουν.
Εδω και οι μεγαλες ομαδες που εχουν λεφτα,κρατουν τους ιδιους προπονητες (Μ.U,Αρσεναλ) και αποφευγουν τις αλλαγες που ΠΑΝΤΑ φερνουν κρισεις και αναταραχες.

Εδω και οι μεγαλες ομαδες που εχουν λεφτα,κρατουν τους ιδιους προπονητες (Μ.U,Αρσεναλ) και αποφευγουν τις αλλαγες που ΠΑΝΤΑ φερνουν κρισεις και αναταραχες.
Re: Fernando Santos
η διατηρηση του κοουτς (εφοσον δειχνει στοιχεια δουλειας και σοβαροτητα και ταιριαζει με τη φιλοσοφια που θετει η διοκηση και ο κοσμος) αφαιρει το αλλοθι απο τους ποδοσφαιριστες......εγω την αποψη μου για τον κοουτς την εχω πει παλαιοτερα......το καλοκαιρι πρεπει να κριθει συνολικα και στην επαναστοχευση ψηλα πρεπει να κριθει αν ειναι καταλληλος για αυτο ή οχι........μας εκανε ομαδα ναι, μας σοβαρεψε ναι, μας ξαναεβαλε σε τροχια διεκδικησεων ναι αλλα το ερωτημα ειναι αν μπορει να παρει τιτλους ή εστω να διεκδικησει τιτλους........κακα τα ψεματα πληρωνεται για να παρουσιαζει βελτιωση και απο περσι φετος η βελτιωση δεν ειναι σηματνικη.....σαυτο μαλλον συμφωνουμε ολοι........το κακο ειναι οτι υπαρχει το αλλοθι οτι η ιδια διοικηση παραδεχτηκε τη λαθος στελεχωση του υλικου της ομαδος εγκαιρα, πραγμα που αφαιρει την πιεση απο την ομαδα.......αυτο δηλαδη που δεν θελω να συμβαινει ειναι να βρισκει ο σαντος ο κοντρερας ο λινο ο ζλαταν ο βιερινια και ο γκαρσια δικαιολογιες ειτε στη διαιτησια είτε να αυτοπεριοριζουν τις φιλοδοξιες τους (αν εχουν τετοιες γιατι δεν ειμαι σιγουρος)......για την ομαδα η κοκκινη γραμμη ειναι να μην χασουμε απο τους μικρους ή τα τοπικα ντερμπυ....οι παικτες το εχουν καταλαβει αυτο......πρεπει η κοκκινη γραμμη να παει μερικα μετρα μπροστα.....αυτο ειναι θεμα διοικησης νομιζω ομως........
για να μην ειμαι και εκτος θεματος θελω να πω οτι στηριζουμε τον κοουτς αλλα απαιτουμε επιτελους να μπει στο μυαλο μας γιατι ακομη ποναει
για να μην ειμαι και εκτος θεματος θελω να πω οτι στηριζουμε τον κοουτς αλλα απαιτουμε επιτελους να μπει στο μυαλο μας γιατι ακομη ποναει
Re: Fernando Santos
Εγώ είμαι υπέρ της ανανέωσης Σάντος....
Αλλά η μόνη αντίθετη άποψη που έχει ακουστεί και λίγο με ταρακούνησε είναι η εξής: Ο Σάντος είναι πολύ καλός προπονητής, δάσκαλος για τους μικρούς, ξέρει πως να χειρηστεί τους μεγάλους, σοβαρός εργατικός κτλ... Άπλά στηρίζεται πιο πολύ στην άμυνα. Ε, αυτό είναι ένα στοιχείο που δεν ταιριάζει στο DNA και στην ιδιοσυγκρασία της ομάδας! Ο ΠΑΟΚ είναι μια ομάδα που πρέπει να εκμεταλευτεί τον λαό της. Αυτό θα γίνεται αμα βάζει αρκετά γκολ. πχ αυτό που έγινε με ρούλη... Παίξαμε ανοιχτά, βάλαμε γκολ, γαμουσε η κερκιδα και τα σκουλίκια χέστηκαν πάνω τους. Αυτό χρειάζεται!!! Ο Σαντος είναι σωστός, όπως ο τροπος σκέψης του. Το πρόβλημα είναι ότι οι ιδέες του δεν ταυτίζονται με τις ιδέες του DNA του ΠΑΟΚ, που τον θέλει νικητή ΠΑΝΤΟΥ!
Αλλά η μόνη αντίθετη άποψη που έχει ακουστεί και λίγο με ταρακούνησε είναι η εξής: Ο Σάντος είναι πολύ καλός προπονητής, δάσκαλος για τους μικρούς, ξέρει πως να χειρηστεί τους μεγάλους, σοβαρός εργατικός κτλ... Άπλά στηρίζεται πιο πολύ στην άμυνα. Ε, αυτό είναι ένα στοιχείο που δεν ταιριάζει στο DNA και στην ιδιοσυγκρασία της ομάδας! Ο ΠΑΟΚ είναι μια ομάδα που πρέπει να εκμεταλευτεί τον λαό της. Αυτό θα γίνεται αμα βάζει αρκετά γκολ. πχ αυτό που έγινε με ρούλη... Παίξαμε ανοιχτά, βάλαμε γκολ, γαμουσε η κερκιδα και τα σκουλίκια χέστηκαν πάνω τους. Αυτό χρειάζεται!!! Ο Σαντος είναι σωστός, όπως ο τροπος σκέψης του. Το πρόβλημα είναι ότι οι ιδέες του δεν ταυτίζονται με τις ιδέες του DNA του ΠΑΟΚ, που τον θέλει νικητή ΠΑΝΤΟΥ!
Re: Fernando Santos
Γιά να τελειώνει επιτέλους και το παραμύθι με τους προπονητές που μένουν πολλά χρόνια στην ίδια ομάδα.cronos έγραψε:Μπραβο σου αδερφε KOSTAS54 τα ειπες τα πραγματα ετσι οπως ακριβως εχουν.
Εδω και οι μεγαλες ομαδες που εχουν λεφτα,κρατουν τους ιδιους προπονητες (Μ.U,Αρσεναλ) και αποφευγουν τις αλλαγες που ΠΑΝΤΑ φερνουν κρισεις και αναταραχες.
![]()
![]()
Αυτοί είναι οι εξής 4 τα τελευταία 30 χρόνια.Φέργκιουσον-Βενγκέρ-αυτός της Βρέμης δεν θυμάμαι τώρα το όνομα- και ο γραφικός παπούς της Οσέρ που έμεινε γιά καμμιά 40 χρόνια.
Από όλες τις ομάδες της Ευρώπης και τις μεγάλες της Λατινικής Αμερικής που ξέρω μόνο 4 μόνο ομάδες κράτησαν τους ίδιους προπονητές γιά πάνω από 15 χρόνια.
Και πάμε στην κάθε περίπτωση ξεχωριστά.Στην Man.U. που είμαι οπαδός από το 70(κόντρα στο ρεύμα που ήταν τότε η Λίβερπουλ)έδιωξαν με τις κλοτσιές (αφού τον κράτησαν μιά 5ετία) κάποιον Ατκινσον.Ηττοπαθής και χωρίς καμμιά εξέλιξη.Και ήρθε ο Σκωτσέζος που είχε πολύ καλή πορεία με την Αμπερντήν και για μιά εξαετία η Μάνστεστερ ήταν στα ρηχά νερά(τότε πήραν τίτλο εκτός από την Λίβερπουλ και η Μπλάκμπερν!!! όπως και η Λίντς!!! αλλά και η προ Βενγκερ Άρσεναλ.Η Μάντσεστερ έχανε βαθμούς από τους μικρούς αλλά τους μεγάλους τους πατούσε.Στα μεγάλα ματς όπως και στους τελικούς κυπέλων η Μαν. ήταν εκεί και πήρε τρόπαια.Έβλεπαν και την δουλειά του στους μικρούς και τον κράτησαν.Και έτσι με την προσθήκη των 17ρηδων αδελφών Νέβιλ,Μπάτ,Γκιγκς,Μπέγκαμ,Σκόουλς και την απόκτηση του τερέστιου Καντονά από την Λίντς πήρε η ομάδα πρωτάθλημα έπειτα από 20τόσα χρόνια.
Η ομάδα πάντα έπαιζε φανταστικό ποδόσφαιρο.
Πάμε τώρα στους Gunners-Αρσεναλ.Από καταβολής της ιστοριάς τους αν και είχαν τίτλους ήταν η πιό βαρετή ομάδα του αγγλικού ποδοσφαίρου.Ψηλά δυνατά παιδιά που παίζαν σκληρά και πάντα με τον γνωστό τρόπο.Γιόμες-σέντρες.
Και ήρθε ο Αλσατός τους έβαλε να πατήσουν την μπάλα κάτω,άρχισε να μαζεύει(σχεδόν τζάμπα-Ανελκά) όλα τα ταλεντάκια από την Ευρώπη και όχι μόνο και να προσφέρει ένα θέαμα που αρέσει στον κάθε ποδοσφαιρόφιλο.Έπαιρνε και από κανένα τίτλο και είναι όλοι ευχαριστημένοι.Ο Βενγκέρ είναι και μέτοχος της Αρσεναλ.
Η ομάδα πάντα έπαιζε φανταστικό ποδόσφαιρο.
Πάμε τώρα και στη Βρέμη.Ομάδα χωρίς μεγάλη οικονομική άνεση,βγάζει παίκτες από τις ακαδημίες η αγοράζει φθηνά από εξωτερικό και μετά τους πουλάει ακριβά(Ντιέγκο).Παίζει ανοικτό,θεαματικό ποδόσφαιρο και από καιρό σε καιρό παίρνει και κανένα πρωτάθλημα όταν καμμιά Μπάγερν είναι τελείως ψόφια.
Η ομάδα πάντα έπαιζε φανταστικό ποδόσφαιρο.
Ίδια περίπτωση με την Βρέμη είναι και η Οσέρ που τον κράτησε καμμιά 40ρια χρόνια.Παίκτες από τα φυτώρια,από την Αφρική κυρίως ταλεντάκια και μετά πώληση.Αραιά και που κανέναν τίτλο και ήταν όλοι ευχαριστημένοι.
Η ομάδα πάντα έπαιζε φανταστικό ποδόσφαιρο.
Και πάμε τώρα στους μαλ@κες που αλλάζουν συνεχώς προπονητή.
Μπαρτσελόνα,Ρεάλ,Ατλέτικο Μ.,Βαλένθια και όλες οι υπόλοιπες της Πριμέρα.
Ίντερ,Μίλαν,Γιουβέντους,Ρόμα και όλες οι υπόλοιπες του Καμπιονάτο.
Τσέλσι,Λίβερπουλ,Έβερτον,Τότεναμ......
Μπάγερν,Σάλκε,Ντόρντμουντ,Κολώνια,Λεβερκούζεν,Στουτγκάρδη.....
Λυών,Μονακό,Μαρσέιγ.Παρί....
Και Πόρτο,Μπενφίκα,Άγιαξ,Φέγενορντ.Μπόκα,Ρίβερ, κτλ κτλ κτλ
Αυτά τα ολίγα τώρα....