Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Dinos_Liverpool έγραψε:Γκρρρρρ!!!
Και ξανά
Γκρρρρρρ, ρε...
και στους δυο σας!
Άλλωστε σήμερα είδα οτι έγραψες πως πριν κάτι μέρες μου εσβησες ενα ποστ...που ουτε καν θυμάμαι πιο ηταν!! Δεν θέλω να γίνω ή αιτία να το ξανά κανείς!
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Rain αν μπορώ, ευχαρίστως, αν και φοβάμαι με το μέγεθος του σάιτ 
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εγώ θα ήθελα να προτείνω, όταν αποχωρεί κάποιος παίκτης από την ομάδα, να μην κλειδώνει το τόπικ του άρον-άρον αλλά να παραμένει ανοικτό για 12-24 ώρες. Σίγουρα πολλοί θα θέλουμε να δώσουμε έναν τελευταίο αποχαιρετισμό (ή "αποχαιρετισμό"
) στον οποιονδήποτε.
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Στον gpetsos μιλας, ετσι;rainmaker έγραψε:Αφού στήνεις σελίδες και ξέρεις, δεν αφήνεις τα σχόλια περί επισκεψιμότητας να έρθεις να βάλεις ένα χεράκι;
Για μενα δεν ειδα απαντηση οποτε ελπιζω πως η απαντηση μ ελυσε το θεμα
- AΔΕΡΦΙΑ ΖΕΙΤΕ
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 15:32
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καλησπερα και καλως σας (ξανα)βρηκα.
Ενα μονο θελω να θυμισω στους υπευθυνους κυριως αλλα και σε ολους.
Το φορουμ αυτο και το καθε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ, ειναι για να ενωνει.
Οχι για να διχαζει.
Εμεις δεν ειμαστε σκουληκια, ουτε προβατα του κοκκαλη και του μαρινακη.
Χιλιες διαφορετικες αποψεις να υπαρχουν δεκτες.
Και οι "ακραιες" και οι "νεροβραστες".
Με σεβασμο ομως πανω απ'ολα στον τεραστιο ΠΑΟΚ και στον τεραστιο ΛΑΟ του.
Ενα μονο θελω να θυμισω στους υπευθυνους κυριως αλλα και σε ολους.
Το φορουμ αυτο και το καθε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ, ειναι για να ενωνει.
Οχι για να διχαζει.
Εμεις δεν ειμαστε σκουληκια, ουτε προβατα του κοκκαλη και του μαρινακη.
Χιλιες διαφορετικες αποψεις να υπαρχουν δεκτες.
Και οι "ακραιες" και οι "νεροβραστες".
Με σεβασμο ομως πανω απ'ολα στον τεραστιο ΠΑΟΚ και στον τεραστιο ΛΑΟ του.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
rainmaker έγραψε:
β) Αντιλαμβάνομαι οτι κάποιοι ασχολούνται με μεράκι με τους συνδέσμους όπως και οτι πολλοί σύνδεσμοι προσφέρουν ΠΟΛΛΑ και μάλιστα συνήθως χωρίς να το διατυμπανίζουν. ΑΛΛΑ ο ρόλος και η συμπεριφορά του όλου συνδεσμιακού κινήματος στις κερκίδες, να με συμπαθάτε άλλα θεωρώ πως έχει παίξει τεράστιο ρόλο στην καταστροφή της μαγικής Τούμπας γιατί απλά ΔΕΝ συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενωτικού κλίματος, παρά ενός είδους "ημετέρων και αντιπάλων". Έτσι και τότε θυμάμαι πως υπήρχαν καταγγελίες περί "νταήδων" που... απαγόρεψαν την ανάρτηση πανό!
β) Ακριβώς πάνω σ αυτό, έρχεται η απάντηση περί κερδοσκοπικού σαιτ που δε μπορεί να αναρτά πανό κλπ κλπ. πρώτ απ όλα σ ένα κατ εξοχήν επαναστατικό χώρο όπως η Τούμπα, ο οποισδήποτε θέλει να ανεβάζει πανό έχει το δικαίωμα να το κάνει εφόσον είναι υπέρ της ομάδας. ΔΕΝ είναι διαφήμιση το πανό!!! βεβαίως αυτό είναι δύσκολο να το χωνέψουν κάποιοι που καμιά φορά προτιμούν να αναρτούν πανό για προσωπικές τους απόψεις παρά να επιτρέπουν σε άλλους να υποστηρίξουν την ομάδα. Σε κάθε περίπτωση το paokmania ΟΥΤΕ ήταν ΟΥΤΕ είναι κερδοσκοπικό και οποιαδήποτε έστω και υπόνοια περί αυτού, είναι προσβλητική. ΟΥΤΕ βέβαια βλέπω κανέναν να υπολογίζει τα ΕΞΟΔΑ που υπάρχουν. Πέρυσι ΜΟΝΟ για το διάστημα ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ δώσαμε 350 ευρώ σε... ΣΤΙΚΑΚΙΑ ίντερνετ για να υποστηρίζεται ανά πάσα ώρα το σαιτ. Να φαλιρίσουμε τελείως δηλαδή, για να μην έχουν πρόβλημα κάποιοι;
Έχω γενικώς παρατηρήσει πολλές φορές πως στο εσωτερικό του συνδεσμιακού κόσμου "αυτόζυμώνονται" με αποτέλεσμα τα συμπεράσματα που βγάζουν να είναι εκτός τόπου και χρόνου και συνεπώς οι συμπεριφορές πολλών να είναι άκρως επιθετικές ενώ απλά δε ξέρουν τι γίνεται. Προσωπικά έχω γίνει δέκτης απειλών απο "οργανωμένους" που λέγανε οτι θα μας στήσουν καρτέρι, θα φάμε "πολύ ξύλο" κι άλλα τέτοια. Ο λόγος; Ένας Θεός ξέρει. Να με συμπαθάς λοιπόν αλλά δεν έχω καμιά όρεξη να ασχολούμαι με το τί νόμιζαν διάφοροι εξ αυτών. Αν είχαν κοινή λογική, ίσως και να έβγαζε νόημα όλο αυτό.
πρωτα απο ολα η αναφορα σε επαναστατικου γηπεδου ειναι αντιθετη με τον καθωςπρεπισμος σου
παμε στα επετρεψε μου την εκφραση μαυρα μεσανυχτα που εχεισ οσον αφορα τα πανο και γενικα τα οπαδικα
απο την δεκαετια του 70 υπαρχουν πανο ασχετα με την ομαδα προσωπικα και αλλα εντος και εκτος τουμπας
το πανο παοκμανια δεν θα ανεβει ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ οχι γιατι δεν ειμαστε ΠΑΟΚ οχι γιατι βγαζεις χρηματα αν βγαζεις και που αν βγαζεις κανενα προβλημα
αλλα κυριως γιατι τοτε θα επρπεπε τοτε να βαζει πανι καθε σαιτ φορουμ σελιδα μπακαλικο ταβερνα omada fb
ασε που εδω απο εμας η εγκληματικη οργανωση και πως αντιμετωπιστικε εδω καθιστα (πεστο εκεινο με τα κασιους και τον μπελη ρε αμπαλε
εκτος και αν νομιζεις οτι το φορουμ δεν εχει καμια αξια στην πραγματικη ζωη
εσυ φυσικα αυτοθυματοποιησε και μιλας αποκλειστικα για ενα σαιτ-φορουμ αρχιζοντασ για επιλεκτικεσ δηθεν φιμωσεις
τοο ποσο ΞΕΝΟΣ εισαι οσον αφορα τα περι οπαδισμου ειναι η παρακατω εκθεση ιδεων
"ο οποισδήποτε θέλει να ανεβάζει πανό έχει το δικαίωμα να το κάνει εφόσον είναι υπέρ της ομάδας."
ασχετη εντελως με την πραγματικοτητα
αλλα βριακαμε τισ ριζεσ τισ αντισυνδεσμιτικησ σταυροφοριασ
για ενα πανι λοιπον...
δεν καταλαβα απειλεσ? τι ειδουσ απειλεσ και γιατι εντοσ εισαγωγικων οργανωμενοι ηταν η δεν ηταν?
σε καθε περιπτωση καταδικαζω και ελπιζω να μην συμβει τιποτα σε κανεναν σας
τα περι ενωτικου κλιματοσ και η γενικη εκτιμηση σου περι σφ δεν εχουν αξια κουβεντασ γιατι προκειτε περι συμπλεγματων και φανταστικων εσωτερικων εχθρων
ΥΓ 1 ΜΗΝΑ ΣΕ ΦΡΟΥΡΟ ? 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ(τα λεμε 14/9)
ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΤΣΙΝΟΠΙΩΜΕΝΟΙ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μάρλευ ΣΧΕΤΙΚΕ :
Η αναφορά μου που με τόση σπουδή κατακρίνεις, αφορούσε περίοδο στην όποια ΔΕΝ ήμουν παρών και δεν είχα κανένα νταλκά να στηρίξω το οτιδήποτε.
Επομένως τόνισα πως ανφέρω πράγματα για τα οποία έχω μια κάποια άποψη απο όσα ειπώθηκαν εδώ μέσα τότε. Και δεν με νοιάζει να υπερασπιστώ κανέναν.
Απο εκεί και πέρα δεν αυτοθυματοποιούμαι. Την πραγματικότητα καταγράφω αν δε σου αρέσει δε με απασχολεί. Εδώ εσείς παριστάνετε οτι σας μαστιγώνουμε επειδή δε μπορείτε να βρίζετε το 14 κάθε πρωί με την αυγούλα.
Απο εκεί και πέρα ΔΕΝ λέω και ούτε πρόκειται να πω οτι ΤΩΡΑ είναι καλή ιδέα να κάνουμε πανό Paokmania. ΤΟΤΕ έγινε μια κίνηση απο τους τότε υπεύθυνους και πιθανώς κάποια μέλη γιατί το σαιτ ήταν μια μεγάλη παρέα όπως όλοι λέτε. Ο ΣΦ ΠΑΟΚ "ταράτσας" τι είναι δηλαδή κι έχει πανό; Κάποιοι φίλοι που ενώθηκαν με συγκεκριμένο τρόπο.
Τέλος, έχεις μια άποψη για μένα. Μπράβο σου.
ΥΓ. Το ποιά είναι η πραγματικότητα για την Τούμπα και την οπαδική συμπεριφορά πιθανώς και να μην έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το ποιά θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι. Έχω πει πολλές φορές εδώ και χρόνια οτι για μένα το μεγαλείο του ΠΑΟΚ ήταν μέχρι τα τέλη του 70, οχι απ το 80 και μετά που τρέχει η μαγκιά απ τα μπατζάκια ορισμένων, εντελώς τυχαία συνεπικουρούμενη απο την κατρακύλα της ομάδας σε διοικητικό και αγωνιστικό επίπεδο.
Η αναφορά μου που με τόση σπουδή κατακρίνεις, αφορούσε περίοδο στην όποια ΔΕΝ ήμουν παρών και δεν είχα κανένα νταλκά να στηρίξω το οτιδήποτε.
Επομένως τόνισα πως ανφέρω πράγματα για τα οποία έχω μια κάποια άποψη απο όσα ειπώθηκαν εδώ μέσα τότε. Και δεν με νοιάζει να υπερασπιστώ κανέναν.
Απο εκεί και πέρα δεν αυτοθυματοποιούμαι. Την πραγματικότητα καταγράφω αν δε σου αρέσει δε με απασχολεί. Εδώ εσείς παριστάνετε οτι σας μαστιγώνουμε επειδή δε μπορείτε να βρίζετε το 14 κάθε πρωί με την αυγούλα.
Απο εκεί και πέρα ΔΕΝ λέω και ούτε πρόκειται να πω οτι ΤΩΡΑ είναι καλή ιδέα να κάνουμε πανό Paokmania. ΤΟΤΕ έγινε μια κίνηση απο τους τότε υπεύθυνους και πιθανώς κάποια μέλη γιατί το σαιτ ήταν μια μεγάλη παρέα όπως όλοι λέτε. Ο ΣΦ ΠΑΟΚ "ταράτσας" τι είναι δηλαδή κι έχει πανό; Κάποιοι φίλοι που ενώθηκαν με συγκεκριμένο τρόπο.
Τέλος, έχεις μια άποψη για μένα. Μπράβο σου.
ΥΓ. Το ποιά είναι η πραγματικότητα για την Τούμπα και την οπαδική συμπεριφορά πιθανώς και να μην έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το ποιά θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι. Έχω πει πολλές φορές εδώ και χρόνια οτι για μένα το μεγαλείο του ΠΑΟΚ ήταν μέχρι τα τέλη του 70, οχι απ το 80 και μετά που τρέχει η μαγκιά απ τα μπατζάκια ορισμένων, εντελώς τυχαία συνεπικουρούμενη απο την κατρακύλα της ομάδας σε διοικητικό και αγωνιστικό επίπεδο.
