Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Hideguti »

Περιμενε να γινει πρωτα το ματς sweden και συζηταμε μετα για τα points.

Τα λεμε μεθαυριο, μαλλον.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Σουηδέ βλέπω τα greek τα γράφεις very well..... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Ευχάριστο αδερφέ. Παιδιά εγώ μονο ένα λέω: πρέπει επιτέλους να κερδίζουμε και τα derby, και όταν λέω derby όχι με αρούλη. Εκ τον αθηνών derby! Για να κάνουμε το παραπάνω βήμα για να χτυπήσουμε το πρωτάθλημα πρέπει να πάρουμε τα derby! Μέσα έξω!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Maximus »

Ελα και οι ωρες λιγοστευουν!

Ή εγώ και ο Orwell θα πουμε μπραβο στον Σαντος και την ομαδα (ασχέτως αποτελεσματος) ή θα ετοιμαστείτε για ενα κραξιμο 15 σελιδων χωρις προηγουμενο! :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Και εγώ έχω πολλά παράπονα από τον Σάντος, όχι τόσο για την εικόνα της ομάδας στα ντέρμπι, αλλά κυρίως για το βαρετό θέαμα που παρουσιάζει γενικά η ομάδα.. Νομίζω ότι για την εικόνα στα ντέρμπι μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχουν οι ίδιοι οι παίκτες τα τελευταία 3 χρόνια.. Ελπίζω σε καλή εμφάνιση αύριο και σε θετικό αποτέλεσμα, γιατί παρά το γεγονός πως οι αρκετές μετεγραφικές κινήσεις και επιλογές του φετινού καλοκαιριού δεν βοήθησαν, αυτή η ομάδα πιστεύω πως έχει δυνατότητες. Θα ξαναποστάρω τα ίδια όπως πριν το ματς με το βάζελο:

"Δεν με νοιάζει ποιους θα βάλει μέσα, δεν με νοιάζει τι σύστημα θα παίξει, δεν με νοιάζει αν θα φοράει ή όχι το καφέ δερμάτινο.... το μόνο που ξέρω είναι ότι αυτή η ομάδα μας χρωστάει ένα μεγάλο παιχνίδι... και δεν με νοιάζει αν χάσουμε ή αν έρθουμε ισοπαλία... θέλω αύριο να μπούμε μέσα και να τους πατήσουμε..."
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από kass4 »

και συ τέκνον gash ; :o
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Η παρουσία του Φερνάντο Σάντος στον πάγκο του ΠΑΟΚ μόνο απαρατήρητη δεν περνάει από τους φιλάθλους της ομάδας. Αρκετοί είναι οι υποστηρικτές του, που θεωρούν ότι μαζί με τη διοίκηση Ζαγοράκη (και πλέον, Βρύζα) συνέβαλε αποφασιστικά στην αναγέννηση της ομάδας.
Ωστόσο, δεν λείπουν και αυτοί που τον αμφισβητούν έντονα, μερικοί εκ των οποίων έφτασαν, πρόσφατα, να του πετάξουν καλαμπόκια(!) έξω από το γήπεδο της Τούμπας. Αυτό, πάντως, που δεν αμφισβητείται από κανέναν είναι ότι ο Πορτογάλος τεχνικός δεν τα πάει καθόλου καλά στα ντέρμπι απέναντι στους τρεις «μεγάλους» της Αθήνας.

Ο ΠΑΟΚ του Σάντος με το πρώην Π.Ο.Κ.
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου του 2007, όταν διαδέχθηκε τον Γιώργο Παράσχο στην τεχνική ηγεσία του «δικεφάλου» μετά την εκτός έδρας ήττα της πρεμιέρας του πρωταθλήματος με 1-0 από την Ξάνθη, ο 55χρονος προπονητής έχει αντιμετωπίσει 18 φορές τους Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και ΑΕΚ στο πλαίσιο της κανονικής διάρκειας αλλά και των πλέι οφ της Superleague. Ο απολογισμός, αν μη τι άλλο απογοητευτικός. Καμία νίκη(!), μόλις 4 ισοπαλίες και 14 ήττες, με τέρματα 7-32!
Ούτε καν στην πάντα «φλεγόμενη» Τούμπα, ο ΠΑΟΚ δεν έχει γευτεί τη χαρά της επιτυχίας. Τέσσερις ισοπαλίες και πέντε ήττες, με τέρματα 3-11, την ώρα που κάθε επίσκεψη στην Αθήνα, αποτελεί «τραυματική» εμπειρία. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: Εννιά αγώνες, εννιά ήττες, τέρματα 4-21! Αν τα πράγματα θα αλλάξουν το Σάββατο (28/11, 19:00) απέναντι στην ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, θα το ξέρουμε σε λίγες ώρες.

Ο αντίλογος, φυσικά, πάντα υπάρχει. Σε ορισμένα παιχνίδια, ιδίως εν Αθήναις, ο ΠΑΟΚ διαμαρτύρεται για τη διαιτησία (άλλοτε δικαίως, άλλοτε αδίκως), αλλά δεν λείπει και η κριτική προς τον Σάντος. «Κρατάει πίσω την ομάδα, είναι πολύ συντηρητικός, δεν ρισκάρει, παίζει πρώτα για να μη χάσει», είναι ορισμένα από τα σχόλια που ακούγονται στις τάξεις των οπαδών του «δικεφάλου», ιδίως μετά από αγώνες στους οποίους ο αντίπαλος από το πρώην Π.Ο.Κ. είχε αριθμητικό μειονέκτημα ή αρκετές απουσίες.

Ο ΠΑΟΚ ΤΟΥ ΣΑΝΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΗΝ Π.Ο.Κ.

ΣΥΝΟΛΙΚΑ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
0-4-14 18 7-32
ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
0-4-5 9 3-11
ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
0-0-9 9 4-21

Η... εξαίρεση!
«Φωτεινή» εξαίρεση στην «κατάρα» των ντέρμπι που διακρίνει τον ΠΑΟΚ επί Σάντος, είναι η νίκη με 1-0 επί του Ολυμπιακού, για το Κύπελλο όμως, στον πρώτο περυσινό προημιτελικό στην Τούμπα, με το γκολ του Κονσεϊσάο (4/2/2009). Ωστόσο, αποδείχθηκε χωρίς αντίκρισμα, καθώς στη ρεβάνς ήρθε ο αποκλεισμός με 2-0 στην παράταση.
Ο ΠΑΟΚ του Σάντος στα ντέρμπι της Θεσσαλονίκης
Την ώρα που απέναντι στους «μεγάλους» της Αθήνας ο Σάντος παραμένει χωρίς «τρίποντο», εκ διαμέτρου αντίθετη είναι η εικόνα στα ντέρμπι με τους «μεγάλους» της Θεσσαλονίκης. Εκεί ο ΠΑΟΚ είναι το αφεντικό την τελευταία 3ετία, μετρώντας 6 νίκες, 2 ισοπαλίες και μόλις 2 ήττες σε 10 αγώνες (τέρματα 15-6).

Μάλιστα, κάνει το ιδανικό ντεμπούτο στον πάγκο του ΠΑΟΚ, νικώντας εντός έδρας με 3-0 τον Ηρακλή στις 22 Σεπτεμβρίου 2007. Η Τούμπα είναι απόρθητο κάστρο, με 6 νίκες σε ισάριθμους αγώνες και επιβλητικό συσχετισμό τερμάτων (13-1 γκολ), ωστόσο και πάλι εμφανίζεται η αδυναμία μακριά από αυτήν. Σε τέσσερις αγώνες σε « Κλεάνθης Βικελίδης» και «Καυτανζόγλειο», ο «δικέφαλος» δεν έχει νίκη, με απολογισμό δύο ισοπαλίες και δύο ήττες (τέρματα 2-5).

Ο ΠΑΟΚ ΤΟΥ ΣΑΝΤΟΣ ΜΕ ΑΡΗ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΗ

ΣΥΝΟΛΙΚΑ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
6-2-2 10 15-6
ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
6-0-0 6 13-1
ΩΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
0-2-2 4 2-5

Ο Σάντος εν Ελλάδι στα ντέρμπι του Π.Ο.Κ.
Ασφαλές συμπέρασμα για το αν... «φταίει» το ρόστερ του ΠΑΟΚ ή μήπως γενικά ο Πορτογάλος είναι επιφυλακτικός στα ντέρμπι με τους τρεις της Αθήνας δεν μπορεί να εξαχθεί. Ωστόσο, ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν από τη συνολική παρουσία του Σάντος στο ελληνικό πρωτάθλημα, από τη στιγμή που ήρθε για πρώτη φορά στη χώρα μας το καλοκαίρι του 2001, για να αναλάβει την ΑΕΚ.

Στις δύο θητείες του στον πάγκο της «Ενωσης» (σεζόν 2001-02 και τις περιόδους 2004-05 και 2005-06) οι νίκες ήρθαν, 3 τον αριθμό, σε 6 εντός έδρας αγώνες απέναντι σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό (επίσης, 1 ισοπαλία και 2 ήττες, με γκολ 9-6). Ωστόσο η αδυναμία κατάκτησης των 3 βαθμών μακριά από το «σπίτι» του, παραμένει για τον Πορτογάλο τεχνικό! Σε 6 αγώνες που η ΑΕΚ ήταν φιλοξενούμενη από τους «αιώνιους» αντιπάλους, μέτρησε 2 ισοπαλίες και 4 ήττες, με τέρματα 4-11!

Επιπλέον, υπάρχει και το συντομότατο πέρασμά του από τον πάγκο του Παναθηναϊκού, στην αρχή της σεζόν 2002-03, τότε που έμεινε μόλις για 4 αγώνες πρωταθλήματος στους «πράσινους». Σε αυτό το βραχύβιο διάστημα, υπάρχει η εκτός έδρας ήττα με 1-0 από την ΑΕΚ στο «Νίκος Γκούμας». Αν προστεθεί, λοιπόν και αυτό το παιχνίδι, τότε ο απολογισμός των εκτός έδρας αγώνων του Σάντος ανέρχεται σε 0 νίκες, 2 ισοπαλίες και 5 ήττες σε 7 αγώνες (γκολ 4-12)!

Η ΑΕΚ ΤΟΥ ΣΑΝΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΑΙΩΝΙΟΥΣ»

ΣΥΝΟΛΙΚΑ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
3-3-6 12 13-17
ΩΣ ΓΗΠΕΔΟΥΧΟΣ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
3-1-2 6 9-6
ΩΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
0-2-4 6 4-11

Ο Σάντος στο Κύπελλο
Στο θεσμό του Κυπέλλου, ο Πορτογάλος τεχνικός δείχνει να τα καταφέρνει καλύτερα. Πέρυσι, όπως προαναφέραμε, κατέκτησε ως τεχνικός του ΠΑΟΚ την πρώτη του νίκη απέναντι σε ομάδα του πρώην Π.Ο.Κ. με το 1-0 επί του Ολυμπιακού στην Τούμπα για τα προημιτελικά (στη ρεβάνς ήρθε ο αποκλεισμός στην παράταση με 2-0), ενώ νωρίτερα, στους «16», είχε αποκλείσει τον Αρη με δύο «λευκές» ισοπαλίες σε Τούμπα και «Βικελίδης», με την πρόκριση να έρχεται εκτός έδρας στα πέναλτι (9-8).

Στη χρονική περίοδο που ήταν τεχνικός της ΑΕΚ, έχει να επιδείξει μία κατάκτηση του Κυπέλλου, με τη νίκη στον τελικό επί του Ολυμπιακού το 2002 (2-1 στο ΟΑΚΑ), αλλά και μία ήττα από τους «ερυθρόλευκους» στον τελικό του 2006 (0-3 στο Ηράκλειο). Επιπλέον, τη σεζόν 2004-05, αποκλείει με την ΑΕΚ τον Παναθηναϊκό στους «16» με εκτός έδρας νίκη 3-1 στη Λεωφόρο (1-1 το πρώτο ματς), αλλά στη συνέχεια αποκλείεται από τον Ολυμπιακό στα ημιτελικά με δύο ήττες (0-1, 1-2 στην παράταση στο Καραϊσκάκη).

Ο Σάντος ως αντίπαλος της ΑΕΚ
Με δεδομένη τη συνολική κακή παρουσία του Σάντος στα ντέρμπι με τους τρεις «μεγάλους» της Αθήνας, ο κακός απολογισμός του και απέναντι στην «Ενωση» είναι αναμενόμενος. Ως τεχνικός του ΠΑΟΚ έχει συνολικά 5 ήττες και 1 ισοπαλία σε 6 αγώνες (τέρματα 2-12), με το θετικό αποτέλεσμα να έρχεται στις 14 Σεπτεμβρίου 2008 στην Τούμπα (1-1). Στην Αθήνα έχει μόνο ήττες (3 σε ισάριθμους αγώνες, με γκολ 1-6), ενώ αν συμπεριλάβουμε και την ήττα του ως τεχνικός του Παναθηναϊκού, τότε το συνολικό ρεκόρ του απέναντι στην ΑΕΚ φτάνει τις 6 ήττες και 1 ισοπαλία σε 7 αναμετρήσεις (τέρματα 2-13).

Ο ΣΑΝΤΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ

ΣΥΝΟΛΙΚΑ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
0-1-6 7 2-13
ΩΣ ΓΗΠΕΔΟΥΧΟΣ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
0-1-2 3 1-6
ΩΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ
Ν-Ι-Η ΣΥΝΟΛΟ ΓΚΟΛ
0-0-4 4 1-7

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΣΑΝΤΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ
14/9/2002 ΑΕΚ - Παναθηναϊκός 1-0 (44' Ιβιτς)
29/12/2007 ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 2-0 (33' Μπλάνκο, 90' Ζούλιο Σέζαρ)
13/4/2008 ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 0-4 (20' Παπασταθόπουλος, 23' Μπλάνκο, 25' Λυμπερόπουλος, 82' Καλόν)
14/9/2008 ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 1-1 (15' Μουσλίμοβιτς - 45'+2' Μπλάνκο)
11/1/2009 ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-0 (45' Τζιμπούρ)
17/5/2009 ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 0-1 (40' Μπλάνκο),
20/5/2009 ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 3-1 (9' Τζιμπούρ, 35' Ιβιτς, 60' αυτ. Χαλκιάς - 35' Μπακαγιόκο)

ΟΙ 18 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΤΟΥ ΣΑΝΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

ΣΕΖΟΝ 2007-08
29/9/2007 Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ 2-0 (43' πεν. Καραγκούνης, 84' Σαλπιγγίδης)
3/11/2007 Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 (52' Τοροσίδης, 67' Κοβάσεβιτς - 42' Κωνσταντινίδης)
29/12/2007 ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 2-0 (33' Μπλάνκο, 90' Ζούλιο Σέζαρ)
27/1/2008 ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός 0-1 (34' Σαλπιγγίδης)
23/2/2008 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 1-1 (2' Γκονζάλες - 22' Κοβάσεβιτς)
13/4/2008 ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 0-4 (20' Παπασταθόπουλος, 23' Μπλάνκο, 25' Λυμπερόπουλος, 82' Καλόν)

ΣΕΖΟΝ 2008-09
Κανονική περίοδος
14/9/2008 ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 1-1 (15' Μουσλίμοβιτς - 45'+2' Μπλάνκο)
19/10/2008 ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός 0-0
16/11/2008 Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-0 (45' Πατσατζόγλου, 86' Ντιόγο)
11/1/2009 ΑΕΚ - ΠΑΟΚ 1-0 (45' Τζιμπούρ)
8/2/2009 Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ 3-0 (49', 55' Βύντρα, 58' Μάντζιος)
8/3/2009 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 0-0

Πλέι οφ
10/5/2009 ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός 0-1 (87' Καραγκούνης)
17/5/2009 ΠΑΟΚ - ΑΕΚ 0-1 (40' Μπλάνκο),
20/5/2009 AEK - ΠΑΟΚ 3-1 (9' Τζιμπούρ, 35' Ιβιτς, 60' αυτ. Χαλκιάς - 35' Μπακαγιόκο)
24/5/2009 Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ 4-1 (36'πεν. Καραγκούνης, 40' Γκάμπριελ, 59' Σαλπιγγίδης, 90' Πετρόπουλος - 63' Αναστασάκος)

ΣΕΖΟΝ 2009-10
20/9/2009 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός 1-2 (10' Βιεϊρίνια - 41' Ντιόγο, 90' Α. Παπαδόπουλος)
25/10/2009 Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ 2-1 (23', 70' Κατσουράνης - 39' Βιεϊρίνια)

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΜΕ ΣΑΝΤΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΡΗ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΗ

ΣΕΖΟΝ 2007-08
22/9/2007 ΠΑΟΚ - Ηρακλής 3-0 (6' Μελίσσης, 48' Βαγγελής, 68' Λάκης)
21/10/2007 Αρης - ΠΑΟΚ 3-1 (16', 57' Κόκε, 73' Γκαρσία - 30' Μπαλάφας)
20/1/2008 Ηρακλής - ΠΑΟΚ 1-0 (13' Γιάντσης)
10/2/2008 ΠΑΟΚ - Αρης 3-0 (32' Μπαλάφας, 37' Χριστοδουλόπουλος, 45' Σάλμον)

ΣΕΖΟΝ 2008-09
28/9/2008 ΠΑΟΚ - Αρης 1-0 (68' Κοντρέρας)
2/11/2008 Ηρακλής - ΠΑΟΚ 1-1 (4' πεν. Ντιέ - 71' Μαλεζάς)
25/1/2009 Αρης - ΠΑΟΚ 0-0
21/2/2009 ΠΑΟΚ - Ηρακλής 1-0 (79' Κοντρέρας)

ΣΕΖΟΝ 2009-10
5/10/2009 ΠΑΟΚ - Ηρακλής 1-0 (87' Ιβιτς)
22/11/2009 ΠΑΟΚ - Αρης 4-1 (20'πεν. Ιβιτς, 45'+1', 60' Μουσλίμοβιτς, 48' πεν. Βιτόλο - 85' Νέτο)

Eπιμέλεια: Χριστόδουλος Τζούμας

Υ.Γ
Έτσι είναι τα σωστά άρθρα και χωρίς να δυναμιτίζουν με χαρακτηρισμούς για πελατειακές σχέσεις ή ότι άλλο.
Η δημοσιογραφία πρέπει να απέχει απο οπαδικούς συναισθηματισμούς έτσι ώστε να αναδείξει τον πρωταγωνιστή ορθολογικά με την θέση της ως μέσος παρατηρητής και κάνοντας καταγραφή μόνο των γεγονότων.

Η γλώσσα των αριθμών είναι καταλυτική για τα λεγόμενα ντέρμπι.
Και χωρίς ανάλυση είναι εύκολο να πει κανείς το απλό ότι ο Σάντος δεν παίρνει ντέρμπι.
Λες το πολύ απλό 0-4-18 και τέλος.
Είναι κάτι που το βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι και ο ίδιος το γνωρίζει καλύτερα απο όλους.

Βέβαια υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως η διαιτησία η ΕΠΟ η Σούπερ Λιγκ που δεν αφήνει οι επενδύσεις να πηγαίνουν χαμένες στα χαϊδεμένα παιδιά του ΠΟΚ και η συμβολή της είναι εξίσου καταλυτική στην διαμόρφωση δεδομένων αριθμών και αλήθειας.
Εδώ πάνω σε αυτό δεν είναι θιγμένος μόνο ο ΠΑΟΚ αλλά και οι υπόλοιπες ομάδες του πρωταθλήματος.
Επίσης ο ίδιος δημοσιογράφος που μίλησε για ''πελατειακές σχέσεις του Σάντος με την ΑΕΚ'' σε άλλο άρθρο του μιλάει για το πως θα έπρεπε να ήταν η βαθμολογία σήμερα εαν δεν υπήρχαν όλα τα παραπάνω που είπαμε για διαιτησίες και παρουσιάζοντας την μάλιστα και σαν θιγμένη.
Κάτι τέτοιο έχω κάνει και εγώ με μια αντίστοιχη βαθμολογία σε άλλο τόπικ για το πως θα ήταν η βαθμολογία σήμερα αν και αν και αν ο διαιτητής έτσι και αλλιώς και πιστεύω πως η διαφορά της ομάδας μου θα ήταν το πολύ 3 βαθμούς απο τον πρώτο στο τέλος.


Συμπερασματικά
Ο Σάντος έχει μεγάλο πρόβλημα στα ντέρμπι.
Ο Σάντος παίρνει όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια όμως.

Πρέπει να διορθώσει το πρώτο και να μείνει σταθερός στο δεύτερο.
Αυτονόητο.
Ο ίδιος το γνωρίζει πολύ καλά και πρέπει να το αλλάξει αυτό το ταχύτερο δυνατόν.

Όσο υπάρχει άρχοντας του αγώνα που θα διαμορφώνει αποτελέσματα και Βαρούχες να δικαιολογούν τα αφεντικά τους είναι σχεδόν ανέφικτο να υπάρξει και αυτή η βελτίωση και η όποια στατιστική είναι για το θεαθήναι.
Και κυρίως άνθρωποι βουβοί αυτό είναι ακόμα χειρότερο σε αυτό τοποθετώ και την διοίκηση του ΠΑΟΚ!

Κάποιοι οπαδοί μας έχουν συμβιβαστεί με την δεύτερη περίπτωση λαμβάνοντας γνώση (σε αυτούς και ο γραφών) τις όποιες δυσκολίες και εμπόδια για την επίτευξη της νίκης σε ένα ντέρμπι.
Κάποιοι άλλοι πιέζουν έντονα και ασπάζονται την πρώτη περίπτωση επίσης ''καλώς'' αν θέλουμε το κάτι παραπάνω αγνοώντας πρόσωπα και καταστάσεις πιθανόν και επικεντρώνοντας μόνο στην ουσία που δεν είναι κάτι άλλο παρά μόνο η νίκη σε ένα ντέρμπι.

Σε κάθε περίπτωση και οι δύο πλευρές έχουν το δικό τους δίκιο και έχουν κατατεθεί χιλιάδες επιχειρήματα εδώ μέσα άλλα σοβαρά και άλλα ασόβαρα.

Η ουσία σήμερα βρίσκεται αλλού.
Ανεξαρτήτως αποτελέσματος σήμερα θα πρέπει να την σκεφτείτε μόνοι σας.
Και το εννοώ σε σχέση με την διαχείριση της ομάδας σε περίπτωση νίκης ισοπαλίας ή και ήττας ακόμα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

kass4 έγραψε:και συ τέκνον gash ; :o

Σε έκανα ντρίμπλα! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από kass4 »

Δεν τα λες άσχημα, αλλά εν όψει του βραδινού αγώνα στηρίζω
ελ μεκάνικο ή καρπουζά, όπως αγαπάει ο καθένας,
χρησιμοποιώντας το άρθρο του Σαμπράκου :
......................
......................
Τις ημέρες της αποχώρησης του Θοδωρή Ζαγοράκη, το σκηνικό στον ΠΑΟΚ ήταν παρόμοιο με αυτό των ημερών της αποχώρησης του Ντέμη Νικολαΐδη από την ΑΕΚ.

Η ειδοποιός διαφορά κρυβόταν στην ικανότητα των συνεργατών του «Ζαγόρ» να διαχειριστούν την κρίση, αλλά και στη μεγάλη ικανότητα του Φερνάντο Σάντος να κρατήσει μακριά από τα αποδυτήρια και το προπονητικό κέντρο τον εκνευρισμό της ανησυχίας που δημιουργούσε η αποχώρηση του Ζαγοράκη. Χάρη στην πλάτη που έβαλαν ο Ζήσης Βρύζας και τα άλλα μέλη της διοίκησης, η ΠΑΕ κατάφερε να διατηρήσει τις συνθήκες που επιτρέπουν σε μια ομάδα να δουλεύει σωστά.

Χάρη στην ψυχραιμία και την ικανότητα του Σάντος, ο ΠΑΟΚ στάθηκε όρθιος στο πρώτο διάστημα της μετά Ζαγοράκη εποχής.
Και αν σήμερα φύγει με θετικό αποτέλεσμα από το ΟΑΚΑ θα έχει αποδείξει στον εαυτό του ότι είναι ικανός να πορευτεί και να τερματίσει με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από αυτά που και οι ίδιοι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ φαντάζονταν την ημέρα που άκουγαν το «τέρμα, δεν αντέχω άλλο» του «Ζαγόρ».

http://www.exedrasports.gr/default.aspx ... &aid=46058
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από kos »

ειναι ξεκαθαρο πλεον οτι το προβλημα με το ποκ ειναι προβλημα του σαντος.
δειχνει εναν ανεξηγητο σεβασμο που μπορει να χαρακτηριστει και φοβος απεναντι στο ποκ.

με το ποκ ειναι παντα ξυρισμενος, κουστουμαρισμενος και τρακαρισμενος λες και παει για συνεντευξη σε κατασκευαστικη εταιρια και εχει αγχος αν τον παρουν στην δουλεια.

αλλαζει αυτο? φυσικα και αλλαζει αλλα πρεπει πρωτα να το καταλαβει ή να του το σφυριξει καποιος.
εδω ο γκαρσια αλλαξε και εγινε καλο παιδι, ο σαντος δεν θα αλλαξει?

τα παραπανω ομως δεν αποτελουν λογο για να μην συνεχισω να τον θεωρω ιδανικο για τον σημερινο ΠΑΟΚ.
επειδη ομως ειναι εμμισθος υπαλληλος του ΠΑΟΚ και δεν ειναι στου πατερα του τα χωραφια καποιος πρεπει να του εξηγησει τις απαιτησεις που εχει ο κοσμος απο αυτον.
johannes-4
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Σάβ 19 Σεπ 2009, 14:04

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από johannes-4 »

λυπάμαι που το λέω αλλα με Santos δεν πάμε πουθενά μεγάλο λάθος να μείνει και του χρόνου
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Photis »

Αρχίσαμε τις μαλακίες????Ωραία συνεχίστε...ο Σάντος φταίει που χάσαμε σήμερα ε??? :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:pano:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Sera4 »

ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ...ο σαντος σημερα τον εκανε γιογιο τον πριγκηπα το μονο που τον εσωσε ηταν η αξια ενος τεραστιου παιχτη του σκοκο...
lion4
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 20:57

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από lion4 »

+100
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Lord »

Αν χάσουμε φταίει ο Σάντος..
Αν κερδίσουμε,νικήσαμε χάρη στον Βιεϊρίνια,στον Πάμπλο,στον Μούσλι,κλπ και στο καφέ του το δερμάτινο..
Ωραίοι είμαστε..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”