+12345678city_boy έγραψε:Απο τον ατρομητο αποκλειστηκαμε με γκολ απο πασα τακουνακι
ο μπολονι εφταιγε
László Bölöni
Re: László Bölöni
Re: László Bölöni
Δεν γραφω συχνα αν και παρακολουθω το σιτε καθημερινα, το σημερινο ηταν απο τα χειροτερα ξενερωματα που εχω φαει σαν PAOKTSHS ΞΕΦΤΥΛΑ ΚΑΙ ΞΕΝΕΡΩΜΑ Δωδωνης και πα@@ρια.
ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ
Eπεγεργασία:ΑRΜΥ
ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ
Eπεγεργασία:ΑRΜΥ
Re: László Bölöni
Και ποιος έφταιγε ρε μάγκες που ενώ προηγηθήκαμε ΜΕ ΓΚΟΛ ΟΦΣΑΙΝΤ δεν μπορέσαμε να βάλουμε κι άλλο; Ποιος έκλεισε την ομάδα πίσω; Πόσα ματς χα΄σαμε στο τελευταίο λέπτα; Μετά το πρώτο παύει να είναι σύμπτωση.
Re: László Bölöni
ΠΕΣ ΤΑ ΓΑΜΩ ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ..!! ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚΤΣΗ ΜΠΑΛΑΦΑ...Thanix έγραψε:ΜΠΑΛΑΦΑΣ, ΜΑΛΕΖΑΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΚΟΥΒΕΝΤΙΔΗΣ Πινανε καφεδακια....αυτοι κανουν πολιτικη στον ΠΑΟΚ...τα τσιρ@κια και οι ρουχχχχχ....και να βγαινει να λεει ο μπαλαφΑΚΟΣ οτι αν μεινει ο μπολονι θα φυγω.....ΜΠΟΥΛΟ ΡΟΥΧΧΧΧΚΟ ΤΟΥ ΚΟΛΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΔ!!!
αλλα ειπαμε τελειωσε η πουδρα...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΚΕΪΚΟ ΔΕ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΩΡΑ..
Re: László Bölöni
Ρε γκικα σε παρακαλω...εχουμε που εχουμ 280 σφυγμους καλμαρε και εσυ λιγο....μην μας τσιτωνεις πιο πολυ...ειχε πλακα στην αρχη αυτο το παω κοντρα σε ολους αλλα πλεον κατανταει κουραστικο!
Re: László Bölöni
το οτι ο κονδορας μονο ξερει 10 000 φορες μπαλα απο το να χαμε να λεγαμε 10αρι σου φωτακη...καλυτερη τεχνικη μακραν απο ολους τους επιθ σου φτανει...
Re: László Bölöni
gika έγραψε:Και ποιος έφταιγε ρε μάγκες που ενώ προηγηθήκαμε ΜΕ ΓΚΟΛ ΟΦΣΑΙΝΤ δεν μπορέσαμε να βάλουμε κι άλλο; Ποιος έκλεισε την ομάδα πίσω; Πόσα ματς χα΄σαμε στο τελευταίο λέπτα; Μετά το πρώτο παύει να είναι σύμπτωση.
Ηταν μπουκωμενος ο Ντρογκμπα μπροστα και δεν ξεμπουκωνε
Re: László Bölöni
εσείς που είστε υπέρ της απόφασης της διοίκησης, καταλάβετε ότι το ΛΑΟ του ΠΑΟΚ δεν τον πείραξε τόσο η απομάκρυνση αυτή καθεαυτή, αλλά ο ΤΡΟΠΟΣ που εκτυλίχθηκε το όλο ζήτημα.
τον κοροιδέψανε στεγνά και τους ξεμπρόστιασε. του πρότειναν τεράστια μείωση και τη δέχτηκε. και ξαφνικά προέκυψε διαφορά φιλοσοφίας? αν υπήρχε διαφορά φιλοσοφίας, έπρεπε να τον στείλουν με το τέλος των πλει οφ. την επόμενη μέρα.
και γω κατά τη διάρκεια της χρονιάς 3-4 φορές τον κριτίκαρα το μπολόνι, και αυστηρά ίσως
αλλά με τέτοιες κινήσεις, σα διοίκηση δείχνεις ότι δε σέβεσαι ούτε τον προπονητή σου, ούτε τον εαυτό σου
ΛΑΘΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΚΥΡΙΟΙ
για το αν είναι λάθος επιλογή, θα το δείξει ο χρόνος
τον κοροιδέψανε στεγνά και τους ξεμπρόστιασε. του πρότειναν τεράστια μείωση και τη δέχτηκε. και ξαφνικά προέκυψε διαφορά φιλοσοφίας? αν υπήρχε διαφορά φιλοσοφίας, έπρεπε να τον στείλουν με το τέλος των πλει οφ. την επόμενη μέρα.
και γω κατά τη διάρκεια της χρονιάς 3-4 φορές τον κριτίκαρα το μπολόνι, και αυστηρά ίσως
αλλά με τέτοιες κινήσεις, σα διοίκηση δείχνεις ότι δε σέβεσαι ούτε τον προπονητή σου, ούτε τον εαυτό σου
ΛΑΘΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΚΥΡΙΟΙ
για το αν είναι λάθος επιλογή, θα το δείξει ο χρόνος
Re: László Bölöni
Parolos έγραψε:ΠΕΣ ΤΑ ΓΑΜΩ ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ..!! ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚΤΣΗ ΜΠΑΛΑΦΑ...Thanix έγραψε:ΜΠΑΛΑΦΑΣ, ΜΑΛΕΖΑΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΚΟΥΒΕΝΤΙΔΗΣ Πινανε καφεδακια....αυτοι κανουν πολιτικη στον ΠΑΟΚ...τα τσιρ@κια και οι ρουχχχχχ....και να βγαινει να λεει ο μπαλαφΑΚΟΣ οτι αν μεινει ο μπολονι θα φυγω.....ΜΠΟΥΛΟ ΡΟΥΧΧΧΧΚΟ ΤΟΥ ΚΟΛΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΔ!!!
αλλα ειπαμε τελειωσε η πουδρα...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΚΕΪΚΟ ΔΕ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΩΡΑ..
- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
Re: László Bölöni
Βλέπω,ότι στέκεσαι πολύ στις δηλώσεις του προπονητή και στα επικοινωνιακά κόλπα που χρησιμοποιεί και όχι στην ουσία,που είναι η προσφορά του.Δηλαδή αν ''αναλάμβανε'' ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ την ευθύνη,όπως κάνει η πλειοψηφία των προπονητών(πρόσφατο παράδειγμα ο τεράστιος προπονητικά Κωστένογλου),αυτό δε θα τον καθιστούσε λαϊκιστή και ψεύτη?Γιατί μη μου πεις ότι οι περισσότεροι που το λένε,το πιστεύουνε κιόλας.Για τα μάτια του κόσμου το λένε.barlow4 έγραψε:σε αυτό συμφωνώ κ εγώ.αν τελικά έρθει δεν τον παω μια κ τον θεωρώ καημενο.theoPAOK έγραψε:Δώνη??? Δώνη???? Έτσι και έρθει αυτό το γ@@@@@@ στην Τούμπα εγώ δεν ξαναπατάω το πόδι μου...
Πείτε με αντι-ΠΑΟΚτσή πείτε με ότι θέλετε αλλα εγώ αυτό το τσογλ@νι δεν το θέλω στον ναο....
Έτσι όπως τα κάνατε πάρτε όποιον προπονητή θέλετε..Aλλα όχι αυτόν το κερατό μου...Όχι αυτόν..![]()
ανεξάρτητα με το ότι εξίσου καημένος θεωρώ κ τον μπολονι.
και έρθει ο δώνης τουλάχιστον να μην κάνει ηλίθιες δηλώσεις.
Re: László Bölöni
Ά.. γειά σου...danirifle έγραψε:εσείς που είστε υπέρ της απόφασης της διοίκησης, καταλάβετε ότι το ΛΑΟ του ΠΑΟΚ δεν τον πείραξε τόσο η απομάκρυνση αυτή καθεαυτή, αλλά ο ΤΡΟΠΟΣ που εκτυλίχθηκε το όλο ζήτημα.
τον κοροιδέψανε στεγνά και τους ξεμπρόστιασε. του πρότειναν τεράστια μείωση και τη δέχτηκε. και ξαφνικά προέκυψε διαφορά φιλοσοφίας? αν υπήρχε διαφορά φιλοσοφίας, έπρεπε να τον στείλουν με το τέλος των πλει οφ. την επόμενη μέρα.
και γω κατά τη διάρκεια της χρονιάς 3-4 φορές τον κριτίκαρα το μπολόνι, και αυστηρά ίσως
αλλά με τέτοιες κινήσεις, σα διοίκηση δείχνεις ότι δε σέβεσαι ούτε τον προπονητή σου, ούτε τον εαυτό σου
ΛΑΘΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΚΥΡΙΟΙ
για το αν είναι λάθος επιλογή, θα το δείξει ο χρόνος
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: László Bölöni
Θυμάμαι , και τότε τα ίδια έγραφα για τους ΧαβοΔερμιτζάκιδες.teod1980 έγραψε:Δε θυμάσαι πως παίζαμε επί Δερμιτζάκη...PAPA TSIBIKOS έγραψε:Η ουσία είναι ότι ΔΕΝ τον έδιωξαν για οικονομικούς λόγους ΑΛΛΑ για αγωνιστικούς.
Ο άνθρωπος τα έκανε μαντάρα , τουρλουμπούκι παίζαμε![]()
Χίλιες φορές ο Γ.Χ. παρά ο Δώνης.
Η ουσία για μένα είναι ότι ο οπαδός-φίλαθλος θέλει να βλέπει και κάτι μέσα στο χορτάρι.
Re: László Bölöni
Ω ΘΕΟΙ..!
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ξεφτίλα από το να καθίσει ο Δώνης στο ιερό καρεκλάκι των "ΓΗΠΕΔΟΥΧΩΝ" της Tούμπας.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ξεφτίλα από το να καθίσει ο Δώνης στο ιερό καρεκλάκι των "ΓΗΠΕΔΟΥΧΩΝ" της Tούμπας.
Re: László Bölöni
νταξ, εδω κατσανε φρινκερ,μπερετα,χαβος,μιχαηλιδης,κοκοτοβιτς κτλ κτλ
μαζι σου ομως ουτε εγω τον θελω
μαζι σου ομως ουτε εγω τον θελω