László Bölöni

Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

city_boy έγραψε:Απο τον ατρομητο αποκλειστηκαμε με γκολ απο πασα τακουνακι

ο μπολονι εφταιγε
+12345678
Άβαταρ μέλους
lakifirm
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 11:51

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από lakifirm »

Δεν γραφω συχνα αν και παρακολουθω το σιτε καθημερινα, το σημερινο ηταν απο τα χειροτερα ξενερωματα που εχω φαει σαν PAOKTSHS ΞΕΦΤΥΛΑ ΚΑΙ ΞΕΝΕΡΩΜΑ Δωδωνης και πα@@ρια.
ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ

Eπεγεργασία:ΑRΜΥ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Και ποιος έφταιγε ρε μάγκες που ενώ προηγηθήκαμε ΜΕ ΓΚΟΛ ΟΦΣΑΙΝΤ δεν μπορέσαμε να βάλουμε κι άλλο; Ποιος έκλεισε την ομάδα πίσω; Πόσα ματς χα΄σαμε στο τελευταίο λέπτα; Μετά το πρώτο παύει να είναι σύμπτωση.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6467
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Parolos »

Thanix έγραψε:ΜΠΑΛΑΦΑΣ, ΜΑΛΕΖΑΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΚΟΥΒΕΝΤΙΔΗΣ Πινανε καφεδακια....αυτοι κανουν πολιτικη στον ΠΑΟΚ...τα τσιρ@κια και οι ρουχχχχχ....και να βγαινει να λεει ο μπαλαφΑΚΟΣ οτι αν μεινει ο μπολονι θα φυγω.....ΜΠΟΥΛΟ ΡΟΥΧΧΧΧΚΟ ΤΟΥ ΚΟΛΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΔ!!!
αλλα ειπαμε τελειωσε η πουδρα...
ΠΕΣ ΤΑ ΓΑΜΩ ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ..!! ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚΤΣΗ ΜΠΑΛΑΦΑ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΚΕΪΚΟ ΔΕ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΩΡΑ..
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Ρε γκικα σε παρακαλω...εχουμε που εχουμ 280 σφυγμους καλμαρε και εσυ λιγο....μην μας τσιτωνεις πιο πολυ...ειχε πλακα στην αρχη αυτο το παω κοντρα σε ολους αλλα πλεον κατανταει κουραστικο!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το οτι ο κονδορας μονο ξερει 10 000 φορες μπαλα απο το να χαμε να λεγαμε 10αρι σου φωτακη...καλυτερη τεχνικη μακραν απο ολους τους επιθ σου φτανει...
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από city_boy »

gika έγραψε:Και ποιος έφταιγε ρε μάγκες που ενώ προηγηθήκαμε ΜΕ ΓΚΟΛ ΟΦΣΑΙΝΤ δεν μπορέσαμε να βάλουμε κι άλλο; Ποιος έκλεισε την ομάδα πίσω; Πόσα ματς χα΄σαμε στο τελευταίο λέπτα; Μετά το πρώτο παύει να είναι σύμπτωση.

Ηταν μπουκωμενος ο Ντρογκμπα μπροστα και δεν ξεμπουκωνε
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11633
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από danirifle »

εσείς που είστε υπέρ της απόφασης της διοίκησης, καταλάβετε ότι το ΛΑΟ του ΠΑΟΚ δεν τον πείραξε τόσο η απομάκρυνση αυτή καθεαυτή, αλλά ο ΤΡΟΠΟΣ που εκτυλίχθηκε το όλο ζήτημα.

τον κοροιδέψανε στεγνά και τους ξεμπρόστιασε. του πρότειναν τεράστια μείωση και τη δέχτηκε. και ξαφνικά προέκυψε διαφορά φιλοσοφίας? αν υπήρχε διαφορά φιλοσοφίας, έπρεπε να τον στείλουν με το τέλος των πλει οφ. την επόμενη μέρα.

και γω κατά τη διάρκεια της χρονιάς 3-4 φορές τον κριτίκαρα το μπολόνι, και αυστηρά ίσως
αλλά με τέτοιες κινήσεις, σα διοίκηση δείχνεις ότι δε σέβεσαι ούτε τον προπονητή σου, ούτε τον εαυτό σου

ΛΑΘΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΚΥΡΙΟΙ

για το αν είναι λάθος επιλογή, θα το δείξει ο χρόνος
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

Parolos έγραψε:
Thanix έγραψε:ΜΠΑΛΑΦΑΣ, ΜΑΛΕΖΑΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΚΟΥΒΕΝΤΙΔΗΣ Πινανε καφεδακια....αυτοι κανουν πολιτικη στον ΠΑΟΚ...τα τσιρ@κια και οι ρουχχχχχ....και να βγαινει να λεει ο μπαλαφΑΚΟΣ οτι αν μεινει ο μπολονι θα φυγω.....ΜΠΟΥΛΟ ΡΟΥΧΧΧΧΚΟ ΤΟΥ ΚΟΛΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΔ!!!
αλλα ειπαμε τελειωσε η πουδρα...
ΠΕΣ ΤΑ ΓΑΜΩ ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ..!! ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚΤΣΗ ΜΠΑΛΑΦΑ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΚΕΪΚΟ ΔΕ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΩΡΑ..
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:pano:
Άβαταρ μέλους
Sladjan Spasić
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sladjan Spasić »

barlow4 έγραψε:
theoPAOK έγραψε:Δώνη??? Δώνη???? Έτσι και έρθει αυτό το γ@@@@@@ στην Τούμπα εγώ δεν ξαναπατάω το πόδι μου...
Πείτε με αντι-ΠΑΟΚτσή πείτε με ότι θέλετε αλλα εγώ αυτό το τσογλ@νι δεν το θέλω στον ναο....
Έτσι όπως τα κάνατε πάρτε όποιον προπονητή θέλετε..Aλλα όχι αυτόν το κερατό μου...Όχι αυτόν.. :redcard: :redcard:
σε αυτό συμφωνώ κ εγώ.αν τελικά έρθει δεν τον παω μια κ τον θεωρώ καημενο.
ανεξάρτητα με το ότι εξίσου καημένος θεωρώ κ τον μπολονι.
και έρθει ο δώνης τουλάχιστον να μην κάνει ηλίθιες δηλώσεις.
Βλέπω,ότι στέκεσαι πολύ στις δηλώσεις του προπονητή και στα επικοινωνιακά κόλπα που χρησιμοποιεί και όχι στην ουσία,που είναι η προσφορά του.Δηλαδή αν ''αναλάμβανε'' ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ την ευθύνη,όπως κάνει η πλειοψηφία των προπονητών(πρόσφατο παράδειγμα ο τεράστιος προπονητικά Κωστένογλου),αυτό δε θα τον καθιστούσε λαϊκιστή και ψεύτη?Γιατί μη μου πεις ότι οι περισσότεροι που το λένε,το πιστεύουνε κιόλας.Για τα μάτια του κόσμου το λένε.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

danirifle έγραψε:εσείς που είστε υπέρ της απόφασης της διοίκησης, καταλάβετε ότι το ΛΑΟ του ΠΑΟΚ δεν τον πείραξε τόσο η απομάκρυνση αυτή καθεαυτή, αλλά ο ΤΡΟΠΟΣ που εκτυλίχθηκε το όλο ζήτημα.

τον κοροιδέψανε στεγνά και τους ξεμπρόστιασε. του πρότειναν τεράστια μείωση και τη δέχτηκε. και ξαφνικά προέκυψε διαφορά φιλοσοφίας? αν υπήρχε διαφορά φιλοσοφίας, έπρεπε να τον στείλουν με το τέλος των πλει οφ. την επόμενη μέρα.

και γω κατά τη διάρκεια της χρονιάς 3-4 φορές τον κριτίκαρα το μπολόνι, και αυστηρά ίσως
αλλά με τέτοιες κινήσεις, σα διοίκηση δείχνεις ότι δε σέβεσαι ούτε τον προπονητή σου, ούτε τον εαυτό σου

ΛΑΘΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΚΥΡΙΟΙ

για το αν είναι λάθος επιλογή, θα το δείξει ο χρόνος
Ά.. γειά σου...
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Boksic4 »

συμφωνω και με danirifle
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

teod1980 έγραψε:
PAPA TSIBIKOS έγραψε:Η ουσία είναι ότι ΔΕΝ τον έδιωξαν για οικονομικούς λόγους ΑΛΛΑ για αγωνιστικούς.
Ο άνθρωπος τα έκανε μαντάρα , τουρλουμπούκι παίζαμε :evil:

Χίλιες φορές ο Γ.Χ. παρά ο Δώνης.
Δε θυμάσαι πως παίζαμε επί Δερμιτζάκη...
Θυμάμαι , και τότε τα ίδια έγραφα για τους ΧαβοΔερμιτζάκιδες.
Η ουσία για μένα είναι ότι ο οπαδός-φίλαθλος θέλει να βλέπει και κάτι μέσα στο χορτάρι.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6467
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Parolos »

Ω ΘΕΟΙ..!
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ξεφτίλα από το να καθίσει ο Δώνης στο ιερό καρεκλάκι των "ΓΗΠΕΔΟΥΧΩΝ" της Tούμπας.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sernikos »

νταξ, εδω κατσανε φρινκερ,μπερετα,χαβος,μιχαηλιδης,κοκοτοβιτς κτλ κτλ
μαζι σου ομως ουτε εγω τον θελω
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”