Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ale »

kataramenos5 έγραψε:Απ το πρωι αλλο ποστ δεν επεσε αρα μαλλον ηρεμήσαμε.Ωραια ,να δεσουμε το βαρδο και να φερουν τ' αγριογουρουνα
Στο μυαλό μου είσαι! 8-)
Άβαταρ μέλους
Kid Shelleen
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: Τρί 23 Δεκ 2014, 00:54

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kid Shelleen »

Dinos_Liverpool έγραψε:Υπέροχο το σχόλιό σου, Αλέξιε, όπως και αρκετών άλλων παιδιών, στα οποία, όμως, θα απαντήσω αύριο, όταν και θα έχω υπολογιστή. Δυό λόγια μόνο σήμερα, το οφείλω σε ένα παιδί του εξωτερικού με τεράστιο επίπεδο, όπως είσαι εσύ.

Γράφουμε συνεχώς να μην δυναμιτίζουμε το κλίμα στο γνωστό θέμα, να μην ειρωνευόμαστε και να μην αναμασούμε τα ίδια κάθε τρεις και λίγο. Μπα, το ίδιο τροπάριο από αρκετούς! Διαγραφές, οι οποίες αν και αναρωτάσαι, είναι, όμως, πασιφανές ότι έγιναν από μένα. Κάποια στιγμή βλέπω ότι γράφεις κάτι μόνο και μόνο για να πεις ότι τον έχεις γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι και ότι το πνευματικό του επίπεδο είναι άστα να πάνε. Σιγοντάρει και ο άλλος! Ε, φτάνει, λέω. Αρκετά με το να μην δέχονται τις παρακλήσεις και να μας περνάνε για μλκς που μιλάμε στον βρόντο. Πάμε σε μια μικρή τιμωρία για να καταλάβουν ότι υπάρχουν και άλλα θέματα να ασχοληθούμε, από αυτά ξοφλημένων παικτών, που τόσο έχουν διχάσει τον κόσμο. Συμβολική τιμωρία για να καταλάβετε ότι ενοούμε, επιτέλους, κάποια πράγματα και ότι οι συστάσεις κάποτε τελειώνουν, μαζί με την υπομονή.

Πραγματικά, έτσι έχουν τα πράγματα και δεν παίχτηκε τίποτα άλλο, όπως διερωτάται και ο φίλος ο Κατ.

Φυσικά και δεν έχω τίποτα μαζί σου και χαίρομαι πολύ που το ίδιο λες και συ.

Επαναλαμβάνω ότι θα απαντήσω αύριο και στα υπόλοιπα παλικάρια.
Ντίνο το θέμα δεν είναι πως δεν σε καταλαβαίνουν, αλλά ότι αρνούνται να υπακούσουν σε κάτι που δεν πιστεύουν. Προσωπικά δεν τους αδικώ, αν και δεν υιοθετώ την στάση τους. Προτιμώ να περιμένω ρίχοντας τάπες στο βαρέλι και κανα ποτάκι στο στομάχι μου. :mrgreen:

Είναι όμως εκνευριστική η αβάντα που πέφτει στον Μήτσο γενικά σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ με αποκορύφωμα το κατέβασμα ενός χιουμοριστικού βίντεο από όλο το διαδίκτυο. Παρόμοιο βίντεο επιτράπηκε για πολύ σοβαρότερα και σημαντικότερα άτομα, αλλά όχι για τον Μήτσο! Δυστυχώς με κάτι τέτοια έχει καταντήσει κόκκιινο πανί και αφορμή για παρεξήγηση η κάθε είδους απαγόρευση και σύσταση σχετικά με τον Σαλπιγγίδη.

ΥΓ. Έλα μολόγα το. Τον υπολογιστή σου τον έκλεψε η "Ε.Ο. Antifilotimus" με μέλη τους Κρανάτο, Δάσκαλο, Μάρλευ, Φύλακα, με μια παράτολμη ενέργεια που είχε την υποστήριξη του εξόριστου Ελληνισμού της διασποράς (Ale), αλλά και τις ευλογίες του σεβάσμιου επαναστάτη Πατέρα εξ Ικαρίας, ωχ συγγνώμη εκ Σερρών ήθελα να πω. :mrgreen: Αποκάλυψε την προκήρυξη στον λαό. :)
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

:lol: :lol: :lol:

Ωραίος, Kid!

Όχι, δυστυχώς "έφυγε" ο δίσκος από registry corruption (πιθανότατα από bad sector ή ιό) και πρέπει να κάθομαι να ξαναστήνω τα πάντα από την αρχή, κάτι που θα κάνω τον άλλο μήνα και όχι τώρα.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Ale, η πρότασή σου μεταβιβάστηκε σε όλους τους mod-admins.

Είναι δύσκολο να υλοποιηθεί, διότι άλλοι, από τα άτομα που λες, θα λείπουν και άλλοι είναι μακρυά. Θα το δούμε, πάντως και θα ενημερώσουμε σχετικά.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Παπά, τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν και για σένα. Φωνή βοώντος εν τη ερήμω οι συστάσεις και γράψιμο κανονικότατο. Χωρίς να έχεις τίποτα να πεις, γράφεις μόνο για να ειρωνευτείς και να πετάξεις τις ατάκες σου. Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι το πράγμα έχει κουράσει; Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι υπάρχουν κανόνες που πρέπει να σεβαστείτε; Και εκτός των προσβολών στον παίκτη, προσβάλλετε και εμάς όταν κάτι σας το ζητάμε εδώ και τόσο καιρό και αρνείστε να το δεχτείτε.

Συμβολική καθαρά και η δική σου τιμωρία, για να καταδείξω ότι επιτέλους σοβαρολογούμε σε κάτι που τόσες φορές έχουμε ζητήσει. Φυσικά κανένα πρόβλημα δεν έχω με τον παπά, με τον οποίο έχω κάνει πολλάκις χαβαλέ. Βέβαια, αυτός εξ’ αιτίας μου απέκλεισε αδίκως ολόκληρη την Γηραιά Αλβιώνα από την ηλεκτρονική διαδικτυακή οινοποσία τσίπουρου μετά και άνευ γλυκανίσου! Θα αρκούσε η δική μου εξαίρεση, πάτερ! Άσε που ένας παπάς είναι πάντα μεγαλόκαρδος και συγχωρεί!

Συνεχίζουμε, ολίγον πιο υπάκουα και όλα θα πάνε καλά.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Έρχομαι στο Θοδωρή (teod1980), με τον οποίο, επίσης, ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Μου γράφει ότι δεν περίμενε ποτέ να ακούσει κάτι τόσο τραγικό και βαρύ από μένα και τον ερωτώ τι ακριβώς εννοεί. Μου απαντά «καλά, κατάλαβα» και στην ουσία δεν απαντά. Τον ξαναρωτώ τι εννοεί και ενώ φαίνεται να είναι μέσα δεν απαντά για αρκετή ώρα. Βεβαίως, εκνευρισμένος εγώ, του λέω αυστηρά (αλλά χωρίς να το εννοώ – έτσι θέλω να πιστεύω, απ’ όσο ξέρω τον εαυτό μου) ότι την επόμενη φορά που θα τον ρωτήσω κάτι και δεν απαντήσει, θα έχουμε κυρώσεις. Όντως, πάντως, δεν το εννοούσα ότι για αυτόν τον ασήμαντο λόγο θα έχουμε ποινή.

Δεν μπορούμε να αντιδρούμε πάντα ψύχραιμα και πολλές φορές θα πούμε κάτι παραπάνω. Ομολογώ ότι όφειλα να ήμουν πιο ψύχραιμος εδώ και απολογούμαι στον Θοδωρή.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Φτου,παν τ αγριογουρουνα. :(
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Ο Ντεσπέ παρεμβαίνει πετώντας μπηχτή για την αντικειμενικότητά μας. Να σημειώσω ότι, τον συγκεκριμένο φίλο έχω πολλές φορές «προστατέψει» από άλλες περιπτώσεις που άρχισε να παραφέρεται απέναντι σε άλλα απλά μέλη και σε μοντς.

Ακούστε λίγο. Όλα τα παιδιά που ασχολούνται ενεργά με το φόρουμ αφιερώνουν χρόνο και κόπο για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα που έχουμε στο φόρουμ. Δεν λέω ότι δεν κάνουμε λάθη – και πρώτος εγώ – αλλά προσπαθούμε να κρατάμε τις ισορροπίες. Δεν είμαστε συνέχεια μέσα, αλλά όσο είμαστε αυτό προσπαθούμε. Και νομίζω ότι σε γενικές γραμμές τα καταφέρνουμε αρκετά καλά, αλλά, φυσικά, αυτό είναι κάτι που κρίνεται από εσάς.

Δεν δέχομαι, όμως, είτε μπηχτές είτε ευθείες βολές για την εν γένει αντικειμενικότητά μας. Αυτός ήταν και ο λόγος της μικρής και, επίσης, συμβολικής τιμωρίας του Ντεσπέ, που συχνά-πυκνά πετιέται και δεν μπορεί να κρατηθεί προκειμένου να μας την «πει».

Πρόκειται για μέλος με πολύ καλή γνώση στα του ποδοσφαίρου, που στη συγκεκριμένη περίπτωση με βρήκε πάνω στα νεύρα και δεν άντεξα να του τη χαρίσω και πάλι. Θα τον παρακαλούσα πολύ να είναι πιο «συγκρατημένος».
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Ευθεία προσωπική επίθεση, για ακόμα μία φορά, από τον Χρήστο από τη Μυτιλήνη, πέρα των ορίων και δικαιολογημένη καμπάνα μίας εβδομάδας.
Άβαταρ μέλους
mpouJr
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 05:27

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από mpouJr »

Σαν "ψαρακας" εδω μεσα εχω προλαβει να δω αρκετες μανουρες σε συγκεκριμενα τοπικ κ με συγκεκριμενους users,η διαφορα ειναι οτι ο γραπτος λογος ειναι ευκολο να παρεξηγηθει οποτε κ να υπαρξουν μανουρες χωρις κανεναν λογο,υπηρχαν ομως στιγμες που το θεμα ειχε ξεφυγει αρκετα κ επρεπε με τον εναν η αλλο τροπο να υπαρξει καποιος που να ξαναφερει τα πραγματα στην θεση τους.
Το οτι 500 (τυχαιο νουμερο) ατομα διαβαζουν την μερα 50-150 σελιδες flame κ ειρωνειας αναμεσα σε 3-4 (ξανα τυχαιο νουμερο) ατομα σε ενα συγκεκριμενο τοπικ δεν ειναι κ οτι καλυτερο.
Φυλακα αν κ διαφωνω με αρκετες απο τις αποψεις σου (οπως κ αρκετων αλλων) δεν σημαινει οτι δεν τις σεβομαι η οτι δεν σεβομαι εσενα,ας υποθεσουμε λοιπον οτι το κεφαλαιο σαλπιγγιδη (η οπως αλλιως θελεις) εχει κλεισει προς το παρον (γιατι σιγουρα θα επανελθει στην φορα) κ ασχοληθουμε με ολα τα υπολοιπα τοπικ θα δεις οτι στην ουσια δεν υπαρχουν αλλα τοπικ που να πεφτει τοσο flame....ε κατανταει κουραστικο κ αποκρουστικο για ολους αυτους που δεν ανηκουν σε καποια "παραταξη"...
Πιστεψε με κανεναν δεν ευχαριστησε το γεγονος οτι αρκετα ατομα σταματησαν να γραφουν εδω μεσα λογω αυτης της κοντρας.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Έρχεται μετά από λίγο ο Περεστόικα και, ενώ έχει καμιά δεκαριά ποστ από το Δεκέμβρη που γράφτηκε μέχρι σήμερα, μιλάει για κατευθύνσεις και για την χειρότερη ομάδα μοντς. Τι λες, ρε μεγάλε; Σοβαρά; Μπήκες για να πεις αυτό το πράγμα; Ε, αφού δε σ’ αρέσει, να μην μπαίνεις σε παρακαλώ πολύ!

Και να σε πληροφορήσω, παρεμπιπτόντως, ότι είμαι πάρα πολύ περήφανος για την σημερινή ομάδα των μοντς. Παιδιά με ήθος, απόψεις και με όρεξη να ελέγχουν τις συζητήσεις που λαμβάνουν χώρα.

Δικαιολογημένη καμπάνα μίας εβδομάδας.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Εξαιρετική η τοποθέτηση του Σεραφείμ, που έχει απόλυτο δίκιο στα όσα λέει.

Όπως και ο sic-4, που λυπάμαι πολύ που τον απογοήτευσα, αλλά έτσι επέλεξα να αντιδράσω στην περίπτωση του Άλε και του παπά για λόγους που εξήγησα, αλλά χαίρομαι πολύ που δεν τσουβαλιάζει μονομιάς όλη την δική μου προσπάθεια των δύο αυτών ετών και μιλά μόνο για την περίπτωση αυτή. Δεν θεωρώ, sic-4, ότι αντέδρασα λάθος, αντέδρασα εναλλακτικά και υπό το καθεστώς της έλλειψης υπομονής, πλέον, πάνω σε ένα γ@μημένο θέμα που όσο πιο γρήγορα τελειώσει, τόσο το καλύτερο για όλους.

Όπως, φυσικά, και οι pgetsos και Κατ, τους οποίους εκτιμώ βαθύτατα και στους οποίους πιστεύω ότι εξήγησα την αντίδρασή μου. Ούτε κάτι άλλο, ούτε μυστήρια!

Εξεπλάγην θετικά από την πρόταση-θέση του Μάρλεϊ. Πολύ ωραίος Μπομπ, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Δεν περίμενα τίποτα άλλο από τον Sick Bastard, ο οποίος όλως τυχαίως (;) θυμάται πάρα πολύ καλά λεπτομέρειες του οριστικού μπαναρίσματος κάποιου άλλου (;) φίλου και μόνο παράπονα έχει από το site και από μένα προσωπικά.

Όχι Sick, δεν είπες τίποτα τώρα - και με αυτό το nick name - για το οποίο να φοβάσαι μπανάρισμα. Και όπως είδες και μόνος σου, εδώ και δύο χρόνια, ε, δεν το έχω και τόσο εύκολο το μπανάρισμα!

ΥΓ. Εάν υποπτεύεσαι ότι κάτι υποπτεύομαι, κάνεις λάθος! Είμαι βέβαιος!
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Και έρχομαι στον Φρουρό και στο παραλήρημά του (παραληρήματα, μάλλον) , που κατ’ ομολογίαν του γράφτηκε υπό την επίρροια διψήφιου ποσοστού αλκοόλ.

Δεν πειράζει, ρε συ! Δεν οδηγάμε εδώ μέσα! Εδώ μέσα γράφουμε και κρινόμαστε!

Κοίτα να δεις, για να το ξεκόβουμε μια και καλή. Ούτε δημοψήφισμα για νέους μοντ θα γίνει, ούτε ο Κρανάτος και ο Δάσκαλος4 θα επιστρέψουν όσο είμαι εγώ στο site. Μπορείς άφοβα να το ξεχάσεις αυτό! Δεν πρόκειται!

Φρουρέ, αυτό που έχουμε ζητήσει από όλους ισχύει και για σένα. Το επαναλαμβάνω γιατί δεν εννοείς να το βάλεις στο μυαλό σου:

Δεν θέλουμε άλλο να συνεχιστεί αυτή η αρρωστημένη κατάσταση στο τόπικ του Σαλπιγγίδη. Δεν μας λες κάτι νέο! Επαναλαμβάνεσαι! Πόσο θα συνεχιστεί αυτός ο φαύλος κύκλος; Δεν έχουμε άλλα θέματα να ασχοληθούμε; Άντε, σε παρακαλώ πολύ, και σένα.

ΥΓ. Καλά, η «εκτίμησή» σου για Ζαγοράκη-Βρύζα είναι γνωστή. Αλλά όταν μιλάς υποτιμητικά ακόμα και για τον Ιβάν ("ας τον πάρει για οικιακή βοηθό αφού τον θέλει τόσο πολύ", "ζαγοροβρυζοιβάνηδες")... ε, ακούγεται κάπως. Όποιο δίκιο κι αν έχεις το χάνεις, μπλέκοντας τα πάντα όλα μαζί ένα αχταρμά!
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Για μενα Ντινο ουτε κουβεντα ε;
Φταιω εγω που προσπαθησα πυροσβεστικα να σου επισημανω το λάθος, πριν παρει μεγαλες διαστασεις.
Επρεπε να γραψω και εγω ενα σεντονι και να κραζω...
:nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”