Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από fox 4 »

kass4 έγραψε:Έλα Παρασάνδαλε σε βρήκα ένα

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από guardian4 »

ARMY έγραψε:Kαλωσόρισες αδερφέ.
Να σε καλα ρε αδερφε.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από sidpanos »

guardian4 έγραψε:Παντως εχει ξεπουλημα στην ΑΕΚ.

Με την αγορα Σκοκο παιρνεις Μαιστοροβιτς δωρεαν
Ενω με την αγορα Τζιμπουρ παιρνεις τον Μπλανκο σε μιση τιμη
.....


Ενα καλωσορισες ρε αδρεφια δεν ακουσαμε. ΠΑΟΚ εισαι
καλώς ήρθες... :D
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από gash04 »

Έκλεισε ο παικταράς!
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από sidpanos »

?
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από plato6 »

gash04 έγραψε:Έκλεισε ο παικταράς!
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html

Εικόνα

sidpanos μην του δίνεις σημασία θα του περάσει.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4158
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από pagotatzis »

καλός ήρθες αδερφέ


πρώτα ήθελα να αναφερθώ στο γκρίνιασμα.
λοιπόν ,οποιος παρακολουθεί τελευταία τα θέματα τις μεταγραφολογίας βλέπει ότι εδώ δεν γκρινιάζει κανεις.
είμαστε χαλαροi
όχι όμως και σε αλλα "τοπικ"

τώρα για την μεταγραφή

είμαι 100% σίγουρος ότι θα γίνει ,και ας λέει ο Μηνός ότι θέλει.
σε 2 μέρες θα λέει πάλι:
Μεγάλο όνομα θα έρθει στη θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Παοκ.τόσο ηχηρή μεταγραφή που θα χρειαστεί να μεγαλώσουν το Μακεδονία για να τον υποδεχτούν η φίλοι του Παοκ
:opaokara: :opaokara: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από gash04 »

Μεγάλο όνομα εννοεί με πολλά γράμματα? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από sidpanos »

αφού ο αρης βλέπει και δεν γράφει,το καλοκαίρι είναι κοντά :ugeek:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4158
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από pagotatzis »

για δείτε εδώ http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... daten.html
βρε το Wallner το έπαιζε εδώ χαζόγκόλης και αλλου τα χώνει
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από gash04 »

Όπως είπε και ο Φερνάντο αν δεν βρούμε κάτι καλό καλύτερα να μην πάρουμε για να πάρουμε ειδικά σε περίοδο Ιανουαρίου και απο την στιγμή που δεν έχουμε λεφτά για πέταμα.
Απο την άλλη μια μεταγραφή επιθετικού είναι αναγκαία καθότι υπάρχει το κύπελλο και τα πλέι οφ.
Μην ξεχνάμε ότι την πατήσαμε στην Ευρώπη όταν έπεσε τσιγκουνιά για κάτι ακόμα ετοιμοπόλεμο μπροστά.
Δεν υπάρχει σάλιο όμως συνεπώς δύσκολα τα πράγματα.
Εκείνη η ΑΜΚ δεν τρέχει που λέγανε?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από gash04 »

Και με έναν τύπου Βιερίνια θα είναι η ομάδα κομπλέ για φέτος που ούτε καν τον γνωρίζαμε πριν 2 χρόνια.
Κανάς επιχειρηματίας που είναι να σπρώξει λίγο την κατάσταση?
Δεν νομίζω ο Κονσεισάο να μην έχει κάτι υπόψη.
Άβαταρ μέλους
fiorentinos
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 01:11

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από fiorentinos »

+1000...

Καλά εγώ είχα γράψει την άποψη μου για τον επιθετικό σε κάποιο post!Θα τα ξαναγράψω λοιπόν!Όλη η χρονιά έως τώρα βγήκε με ενάμιση επιθετικό το πολύ σε κάθε αγώνα.Δηλαδή σε κανένα αγώνα δεν είχαμε πλήρως υγιείς δύο επιθετικούς.Μάλιστα κάποιες φορές είδαμε τον Ίβιτς σαν καθαρό φορ ή ακόμα και τον Πάμπλο....Οπότε δεν νομίζω να μην πάρουμε επιθετικό με το φόβο να μην επαναληφθεί το ίδιο έργο και στο δεύτερο γύρο.Απλά ο επιθετικός που θα έρθει ελπίζω να μην είναι λύση τύπου γεμίζω τη περιοχή αλλά δεν βάζω γκολ γιατί τέτοιους επιθετικούς έχουμε...Αυταααα...
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από guardian4 »

sidpanos έγραψε:
guardian4 έγραψε:Παντως εχει ξεπουλημα στην ΑΕΚ.

Με την αγορα Σκοκο παιρνεις Μαιστοροβιτς δωρεαν
Ενω με την αγορα Τζιμπουρ παιρνεις τον Μπλανκο σε μιση τιμη
.....


Ενα καλωσορισες ρε αδρεφια δεν ακουσαμε. ΠΑΟΚ εισαι
καλώς ήρθες... :D
Ευχαριστω ρε αδερφε. ΠΑΟΚ ΜΙΑ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
gsavvas
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Δευ 31 Δεκ 2007, 14:09
Τοποθεσία: ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ....

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από gsavvas »

Κατι μου λεει οτι περιμενουμε για να κανουμε το μπαμ γιατι το προβλημα της επιθεσης το εχουμε εντοπισει εδω και καιρο...!
Χωρις να ξερω κατι...αλλα προαισθημα ειναι αυτο :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”