kass4 έγραψε:Έλα Παρασάνδαλε σε βρήκα ένα
Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
καλώς ήρθες...guardian4 έγραψε:Παντως εχει ξεπουλημα στην ΑΕΚ.
Με την αγορα Σκοκο παιρνεις Μαιστοροβιτς δωρεαν
Ενω με την αγορα Τζιμπουρ παιρνεις τον Μπλανκο σε μιση τιμη
.....
Ενα καλωσορισες ρε αδρεφια δεν ακουσαμε. ΠΑΟΚ εισαι
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Έκλεισε ο παικταράς!
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
gash04 έγραψε:Έκλεισε ο παικταράς!
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html

sidpanos μην του δίνεις σημασία θα του περάσει.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4158
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
καλός ήρθες αδερφέ
πρώτα ήθελα να αναφερθώ στο γκρίνιασμα.
λοιπόν ,οποιος παρακολουθεί τελευταία τα θέματα τις μεταγραφολογίας βλέπει ότι εδώ δεν γκρινιάζει κανεις.
είμαστε χαλαροi
όχι όμως και σε αλλα "τοπικ"
τώρα για την μεταγραφή
είμαι 100% σίγουρος ότι θα γίνει ,και ας λέει ο Μηνός ότι θέλει.
σε 2 μέρες θα λέει πάλι:
Μεγάλο όνομα θα έρθει στη θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Παοκ.τόσο ηχηρή μεταγραφή που θα χρειαστεί να μεγαλώσουν το Μακεδονία για να τον υποδεχτούν η φίλοι του Παοκ

πρώτα ήθελα να αναφερθώ στο γκρίνιασμα.
λοιπόν ,οποιος παρακολουθεί τελευταία τα θέματα τις μεταγραφολογίας βλέπει ότι εδώ δεν γκρινιάζει κανεις.
είμαστε χαλαροi
όχι όμως και σε αλλα "τοπικ"
τώρα για την μεταγραφή
είμαι 100% σίγουρος ότι θα γίνει ,και ας λέει ο Μηνός ότι θέλει.
σε 2 μέρες θα λέει πάλι:
Μεγάλο όνομα θα έρθει στη θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Παοκ.τόσο ηχηρή μεταγραφή που θα χρειαστεί να μεγαλώσουν το Μακεδονία για να τον υποδεχτούν η φίλοι του Παοκ
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4158
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
για δείτε εδώ http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... daten.html
βρε το Wallner το έπαιζε εδώ χαζόγκόλης και αλλου τα χώνει
βρε το Wallner το έπαιζε εδώ χαζόγκόλης και αλλου τα χώνει
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Όπως είπε και ο Φερνάντο αν δεν βρούμε κάτι καλό καλύτερα να μην πάρουμε για να πάρουμε ειδικά σε περίοδο Ιανουαρίου και απο την στιγμή που δεν έχουμε λεφτά για πέταμα.
Απο την άλλη μια μεταγραφή επιθετικού είναι αναγκαία καθότι υπάρχει το κύπελλο και τα πλέι οφ.
Μην ξεχνάμε ότι την πατήσαμε στην Ευρώπη όταν έπεσε τσιγκουνιά για κάτι ακόμα ετοιμοπόλεμο μπροστά.
Δεν υπάρχει σάλιο όμως συνεπώς δύσκολα τα πράγματα.
Εκείνη η ΑΜΚ δεν τρέχει που λέγανε?
Απο την άλλη μια μεταγραφή επιθετικού είναι αναγκαία καθότι υπάρχει το κύπελλο και τα πλέι οφ.
Μην ξεχνάμε ότι την πατήσαμε στην Ευρώπη όταν έπεσε τσιγκουνιά για κάτι ακόμα ετοιμοπόλεμο μπροστά.
Δεν υπάρχει σάλιο όμως συνεπώς δύσκολα τα πράγματα.
Εκείνη η ΑΜΚ δεν τρέχει που λέγανε?
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Και με έναν τύπου Βιερίνια θα είναι η ομάδα κομπλέ για φέτος που ούτε καν τον γνωρίζαμε πριν 2 χρόνια.
Κανάς επιχειρηματίας που είναι να σπρώξει λίγο την κατάσταση?
Δεν νομίζω ο Κονσεισάο να μην έχει κάτι υπόψη.
Κανάς επιχειρηματίας που είναι να σπρώξει λίγο την κατάσταση?
Δεν νομίζω ο Κονσεισάο να μην έχει κάτι υπόψη.
- fiorentinos
- Δημοσιεύσεις: 375
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 01:11
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
+1000...
Καλά εγώ είχα γράψει την άποψη μου για τον επιθετικό σε κάποιο post!Θα τα ξαναγράψω λοιπόν!Όλη η χρονιά έως τώρα βγήκε με ενάμιση επιθετικό το πολύ σε κάθε αγώνα.Δηλαδή σε κανένα αγώνα δεν είχαμε πλήρως υγιείς δύο επιθετικούς.Μάλιστα κάποιες φορές είδαμε τον Ίβιτς σαν καθαρό φορ ή ακόμα και τον Πάμπλο....Οπότε δεν νομίζω να μην πάρουμε επιθετικό με το φόβο να μην επαναληφθεί το ίδιο έργο και στο δεύτερο γύρο.Απλά ο επιθετικός που θα έρθει ελπίζω να μην είναι λύση τύπου γεμίζω τη περιοχή αλλά δεν βάζω γκολ γιατί τέτοιους επιθετικούς έχουμε...Αυταααα...
Καλά εγώ είχα γράψει την άποψη μου για τον επιθετικό σε κάποιο post!Θα τα ξαναγράψω λοιπόν!Όλη η χρονιά έως τώρα βγήκε με ενάμιση επιθετικό το πολύ σε κάθε αγώνα.Δηλαδή σε κανένα αγώνα δεν είχαμε πλήρως υγιείς δύο επιθετικούς.Μάλιστα κάποιες φορές είδαμε τον Ίβιτς σαν καθαρό φορ ή ακόμα και τον Πάμπλο....Οπότε δεν νομίζω να μην πάρουμε επιθετικό με το φόβο να μην επαναληφθεί το ίδιο έργο και στο δεύτερο γύρο.Απλά ο επιθετικός που θα έρθει ελπίζω να μην είναι λύση τύπου γεμίζω τη περιοχή αλλά δεν βάζω γκολ γιατί τέτοιους επιθετικούς έχουμε...Αυταααα...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Ευχαριστω ρε αδερφε. ΠΑΟΚ ΜΙΑ ΖΩΗsidpanos έγραψε:καλώς ήρθες...guardian4 έγραψε:Παντως εχει ξεπουλημα στην ΑΕΚ.
Με την αγορα Σκοκο παιρνεις Μαιστοροβιτς δωρεαν
Ενω με την αγορα Τζιμπουρ παιρνεις τον Μπλανκο σε μιση τιμη
.....
Ενα καλωσορισες ρε αδρεφια δεν ακουσαμε. ΠΑΟΚ εισαι
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Κατι μου λεει οτι περιμενουμε για να κανουμε το μπαμ γιατι το προβλημα της επιθεσης το εχουμε εντοπισει εδω και καιρο...!
Χωρις να ξερω κατι...αλλα προαισθημα ειναι αυτο
Χωρις να ξερω κατι...αλλα προαισθημα ειναι αυτο