και ξανα ρωταω γιλε αποστολε ο κλαους επαιζε σεντερ φορ σημερα. τον εχει πρηξει τα κακαλα ο αγγελος ολο γυρνα πισω και δωσε πασα ειναι λες και χαφ ειναιΑποστόληςΑ έγραψε:Στα πρώτσ 30-35 λεπτά δεν είδα τίποτε καλό μεοσεπιθετικά, αλλά και η άμυνα είχε κενά σε 2-3 φάσεις που μας απείλησαν. Μετά δέσαμε περισσότερο και κάναμε κι εμείς 2-3 φάσεις. Η ωραία σέντρα του Μαρτενς από δεξιά που βρήκε τον Γκολάσα στα αριστερά, λίγο μέσα στην περιοχή, έπρεπε να γράψει γκολ αλλά το σουτ του Ισραηλινού έφυγε ψηλά. Ο πολύ ωραίος συνδυασμός μας στο τέλος, που πραγματικά χάθηκε η μπάλα, κατέληξε σε γκολ από τον Σπυρόπουλο.
Η ομάδα είναι μέτρια πάντως και μεσοεπιθετικά χρειάζεται ο παίκτης που θα κάνει την τρίπλα και θα μπουκάρει, ώστε να αξιοποιηθούν οι Αθανασιάδης και Κολούρης που τ'ωρα είναι σχεδόν άφαντοι.
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
θα υπαρξει ντοκουμεντο απο το συμβαν αν γινει?che4 έγραψε:αν γινει αυτο θα βγω γυμνος στο λευκο πυργο![]()
![]()
![]()
αλλα τι λεω?θα σε δουμε στις ειδησεις...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Το καλό είναι ότι βγήκαν 1-2 φάσεις απλά με συνδιασμούς. Και όχι να στηρίζεσαι σε μια παιχτούρα πότε θα τριπλάρει 2 παίχτες να βγει τετ-α-τετ για σουτ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Πάντως στο live βλέπω κάτι ωραία πλάνα!!!!
Είναι μια ωραία ατμόσφαιρα.
Είναι μια ωραία ατμόσφαιρα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
τουλαχιστον επιασα ενα 30αρι στο στοιχημα δευτερο γκολ τσβολε
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Μ'αρεσει που δουλευουν τη ζωνη στα στημενα........

-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
η 11αδα του δευτερου ημιχρονου ειναι 21.4
και αν βγαλουμε τους Ρατς και Μαντουρο τοτε παει 19.3
και αν βγαλουμε τους Ρατς και Μαντουρο τοτε παει 19.3
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
εγω τρελαινομαι για τετοια ταχυτατη αναπτυξη με τη μπαλα κατω
οπως επαιξαν τωρα η ολλανδοι στην ευκαιρια που χασανε
οπως επαιξαν τωρα η ολλανδοι στην ευκαιρια που χασανε
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Η εντεκάδα στο δεύτερο δεν μπήκε καθόλου καλά.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Βέβαια εδώ έχουμε Κ20 με Μαντούρο και Ρατς. Για να δούμε.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
φιλικο ειναι εμενα μου εφτασε το πρωτο ημιχρονο
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ενταξει λογικο ειναι να μην εχουν δεσει ακομα, αυτο που βλεπω εγω τουλαχιστον ειναι πιεση σε ολο το γηπεδο.
Και μου κανει εντυπωση οτι το καταφερνουν τοσο καλα με τοσο βαρια ποδια.
Και μου κανει εντυπωση οτι το καταφερνουν τοσο καλα με τοσο βαρια ποδια.