Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paoktzis »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Στα πρώτσ 30-35 λεπτά δεν είδα τίποτε καλό μεοσεπιθετικά, αλλά και η άμυνα είχε κενά σε 2-3 φάσεις που μας απείλησαν. Μετά δέσαμε περισσότερο και κάναμε κι εμείς 2-3 φάσεις. Η ωραία σέντρα του Μαρτενς από δεξιά που βρήκε τον Γκολάσα στα αριστερά, λίγο μέσα στην περιοχή, έπρεπε να γράψει γκολ αλλά το σουτ του Ισραηλινού έφυγε ψηλά. Ο πολύ ωραίος συνδυασμός μας στο τέλος, που πραγματικά χάθηκε η μπάλα, κατέληξε σε γκολ από τον Σπυρόπουλο.
Η ομάδα είναι μέτρια πάντως και μεσοεπιθετικά χρειάζεται ο παίκτης που θα κάνει την τρίπλα και θα μπουκάρει, ώστε να αξιοποιηθούν οι Αθανασιάδης και Κολούρης που τ'ωρα είναι σχεδόν άφαντοι.
και ξανα ρωταω γιλε αποστολε ο κλαους επαιζε σεντερ φορ σημερα. τον εχει πρηξει τα κακαλα ο αγγελος ολο γυρνα πισω και δωσε πασα ειναι λες και χαφ ειναι
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

τεραστιος Μαρτενς :pano:
Άβαταρ μέλους
kotsidas9
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ 2008, 13:02
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kotsidas9 »

che4 έγραψε:αν γινει αυτο θα βγω γυμνος στο λευκο πυργο :lol: :lol: :lol: :lol:
θα υπαρξει ντοκουμεντο απο το συμβαν αν γινει?
αλλα τι λεω?θα σε δουμε στις ειδησεις...

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από PaokArxis »

Το καλό είναι ότι βγήκαν 1-2 φάσεις απλά με συνδιασμούς. Και όχι να στηρίζεσαι σε μια παιχτούρα πότε θα τριπλάρει 2 παίχτες να βγει τετ-α-τετ για σουτ :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kaltirim »

Πάντως στο live βλέπω κάτι ωραία πλάνα!!!!
Είναι μια ωραία ατμόσφαιρα. :oops:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από pgetsos »

:?: :?:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από che4 »

τουλαχιστον επιασα ενα 30αρι στο στοιχημα δευτερο γκολ τσβολε
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από gergeo4 »

Μ'αρεσει που δουλευουν τη ζωνη στα στημενα........ :lol: :lol:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από john4serres »

η 11αδα του δευτερου ημιχρονου ειναι 21.4

και αν βγαλουμε τους Ρατς και Μαντουρο τοτε παει 19.3
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

εγω τρελαινομαι για τετοια ταχυτατη αναπτυξη με τη μπαλα κατω
οπως επαιξαν τωρα η ολλανδοι στην ευκαιρια που χασανε
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kaltirim »

Η εντεκάδα στο δεύτερο δεν μπήκε καθόλου καλά.
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kaltirim »

Βέβαια εδώ έχουμε Κ20 με Μαντούρο και Ρατς. Για να δούμε.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από che4 »

φιλικο ειναι εμενα μου εφτασε το πρωτο ημιχρονο
Papatom
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2014, 11:32

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Papatom »

Παιδιά Ο Ρατς Τι Θέση Παίζει.?
Άβαταρ μέλους
Swordfire
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:07

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από Swordfire »

Ενταξει λογικο ειναι να μην εχουν δεσει ακομα, αυτο που βλεπω εγω τουλαχιστον ειναι πιεση σε ολο το γηπεδο.
Και μου κανει εντυπωση οτι το καταφερνουν τοσο καλα με τοσο βαρια ποδια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”