Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από giapas »

gash04 έγραψε:Δολιοφθορά η εθελοντική εργασία αλλαγής χλοοτάπητα?
Απο πότε?
Έτσι και αλλιώς έχει πρόβλημα είχαμε και πόσους τραυματισμούς.
Μετά να μην ξεχάσουμε να γκρινιάξουμε για χορηγία απο τον ΟΠΑΠ για να τον αποκαταστήσουμε.
Δεν πιστεύω ο Σισέ να θέλει να έρθει να παίξει σε ξερό χώμα και να στραμπουλήξει κανά ρχίδι...
Εγώ νομίζω ότι ο χλοοτάπητας δεν ειναι σε καλή κατάσταση και δε γίνεται να διακινδυνεύσουμε τη σωματική ακεραιότητα των παικτών μας.
Ισως πρεπει να εκπονηθει σχεδιο αλλαγης του .
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από DimisK »

Έτσι που ήρθαν τα πράγματα η πλέον ασφαλής και υγιής λύση είναι να αρθεί ο αποκλεισμός της έδρας και να αυξηθεί το πρόστιμο. Ή ακόμα καλύτερα, να μείνει το ίδιο. Το να μαζευτεί 10.000 κόσμος έξω από το γήπεδο είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για την ασφάλεια όλων και αυτό πρέπει να το λάβει υπόψη της η επιτροπή που αποφασίζει. Οι ΠΑΟΚΤΣΙΔΕΣ είναι αποφασισμένοι να δώσουν βροντερό παρών έξω από το γήπεδο και έτσι όπως θα είναι μπαρουτιασμένοι - και όχι άδικα - θα είναι επιρρεπείς σε κάθε πρόκληση.

Οπότε ανακαλέστε την τιμωρία, ή το πολύ-πολύ ας ισχύσει στο πρωτάθλημα, με το λαγό. Το ματς με το γαύρο πρέπει να γίνει με κόσμο, διαφορετικά "σπείρατε ανέμους, θα θερίσετε θύελλες"...

:pano:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Pegasus »

Αν το κάνουν, θα το κάνουν με την πρόφαση της έφεσης. Αλλιώς κάθε ομάδα με τιμωρία θα λέει ότι θα μαζέψει κόσμο απέξω και δε θα τους αρέσει αυτό.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Αυτό πάντως που είναι ενδιαφέρον είναι ότι ο ΠΑΟΚτσής πλεον έχει συνηθίσει στην τιμωρία σε βαθμό να μην ενοχλείται ιδιαίτερα.
Τα αντανακλαστικά του κόσμου έχουν πέσει στα επίπεδα της μαστούρας της αποβλάκωσης στην TV και της κρατικής φοβίας.
Τι θα γίνει εαν και εφόσον είναι το ερώτημα που σκέφτεται ο ΠΑΟΚτσής?

Σοβαρά?
Εαν τι?
Εαν θα μας τιμωρήσουν?

ΞΥΠΝΑ ΠΑΟΚΤΣΗ
ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ!


1 κεκλεισμένων των θυρών
80000 Ευρώ πρόστιμο
350000-400000 οι εισπράξεις σε μια ΠΑΕ φορτωμένη με χρέη που αυτοί δημιούργησαν εις γνώση τους με βαλτούς προέδρους που φάγανε λεφτά απο το χρηματιστήριο και τώρα κάνουνε την ζωούλα τους.
Χρέη που ζητάμε να πληρώσουμε και καθυστερούν την αποπληρωμή τους γιατί έτσι τους συμφέρει.
Και μιλάμε για ζημιά?
Ποια ζημιά οικονομική θηλιά είναι αυτό απέναντι στην ομάδα που με πολύ κόπο και αγάπη ο κόσμος αγκάλιασε και με πολλές στερήσεις ανέβασε κάτω απο τις ποιο αντίξοες συνθήκες.
Συνθήκες όπως η κλοπή του πρωταθλήματος την σαιζόν 2009-2010.

Και ακόμα μιλάμε για το εαν και εφόσον?

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ!

Όσο δεν υπάρχει καμία λογική στην απόφαση τους να σε τιμωρήσουν με σκανδαλώδεις τρόπους απ όπου και αν κοιτάξεις.

1. Αρχηγοί της αστυνομίας στις ΠΑΕ του ΠΟΚ ( ο πρώην διοικητής αστυνομίας στον Ολυμπιακό παράδειγμα)
2. Εφευρέσεις κατηγοριών απο κύκλους κρατικούς που συμμετείχαν με περίσσιο ζήλο σε επεισόδια που προκάλεσαν
3. Δικαστήρια που αλλάξανε ημερομηνίες για να προλάβουν την τιμωρία για τα συμφέροντα τους
4. Κατήγοροι να απουσιάζουν σε άδεια για να μην πέσουν σε αντιφάσεις πάνω σε αυτά που γραπτώς έχουν δηλώσει (αποτελεί σκάνδαλο απο μόνο του αυτό ) καθώς είναι βέβαιο ότι θα στριμωχτούν και μπορεί να έχουν συνέπειες για ψευδορκία.
5. Πειθαρχικές επιτροπές της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος με τακτικά μέλη με συγγενείς τους υπάλληλους σε εταιρίες του Ολυμπιακού και προέδρους υπαλλήλους
6. Κάψιμο πνευμόνων με καρκινογόνα χημικά ληγμένα και μάλιστα σε βαθμό αδικαιολόγητο (παράνομο 100%)
7 Διαιτησίες με υπαλλήλους τους κάθε φορά
8. Πρόεδροι της αρχής του ποδοσφαίρου υπηρέτες των συμφερόντων τους

Θέλετε και άλλους λόγους για να καταλάβετε ότι ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΑΣ ΤΙΜΩΡΟΥΝ?
Μας τιμωρούν με κατηγορίες βασισμένες σε ποιον και τι?
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΙ ΡΕ?

Ποιοι είναι ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ τελικά?
ΟΙ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ?

Σας ενδιαφέρει το κύπελλο?
Σας ενδιαφέρει το πρωτάθλημα?

Ποιο κάτω και να περάσεις θα παίξεις με τον Παναθηναικό.
Τι νομίζεις θα σου κάνουν για να μην σε έχουν στην Αθήνα στο ΟΑΚΑ?
Αν δεν ξέρεις κοίτα στο παρελθόν πέρσι τι έγινε και πως σου πήρανε το πρωτάθλημα και πως σου πήρανε και το κύπελλο και κάτσε να χάσκεις με ανοιχτό το στόμα και να λες τι φταίει.
Αν δεν σε πείθει αυτό τότε γιατί δεν έδωσαν το ΟΑΚΑ για τα προκριματικά του champinos league?
Γιατί άνοιξε τρύπα στο χορτάρι ή γιατί έμαθες να βοσκάς χόρτο φίλε ΠΑΟΚτσή?

Ποιο κύπελλο και ποιο πρωτάθλημα ρε?

ΟΛΟΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ
ΝΑ ΕΜΨΥΧΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από paok87 »

Α ρε φουκαρά ΠΑΟΚτσή, σε κάνουν ό,τι θέλουνε. Και μετά εσύ περιμένεις τελικό και κάθοδο στο ΟΑΚΑ. Φευ!

Τα περί καταστροφής του χλοοτάπητα του ιερού μας γηπέδου, φαντάζομαι τα λέτε για αστείο. :evil:

Η μάζωξη έξω από την Τούμπα δεν ξέρω κατά πόσο θα έχει επιτυχία. Η περιοχή θα αποκλειστεί από νωρίς. Θέλει κάτι άλλο...

Υ.Γ.Προτείνω οι κινητοποιήσεις να ξεκινήσουν από την Κυριακή, με πορεία στην πόλη του θεού( :lol: ), πάντα κοντά στην ομάδα μας.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Argonaut4 »

gash04 έγραψε:Αυτό πάντως που είναι ενδιαφέρον είναι ότι ο ΠΑΟΚτσής πλεον έχει συνηθίσει στην τιμωρία σε βαθμό να μην ενοχλείται ιδιαίτερα.
Τα αντανακλαστικά του κόσμου έχουν πέσει στα επίπεδα της μαστούρας της αποβλάκωσης στην TV και της κρατικής φοβίας.
Τι θα γίνει εαν και εφόσον είναι το ερώτημα που σκέφτεται ο ΠΑΟΚτσής?

Σοβαρά?
Εαν τι?
Εαν θα μας τιμωρήσουν?

ΞΥΠΝΑ ΠΑΟΚΤΣΗ
ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ!


1 κεκλεισμένων των θυρών
80000 Ευρώ πρόστιμο
350000-400000 οι εισπράξεις σε μια ΠΑΕ φορτωμένη με χρέη που αυτοί δημιούργησαν εις γνώση τους με βαλτούς προέδρους που φάγανε λεφτά απο το χρηματιστήριο και τώρα κάνουνε την ζωούλα τους.
Χρέη που ζητάμε να πληρώσουμε και καθυστερούν την αποπληρωμή τους γιατί έτσι τους συμφέρει.
Και μιλάμε για ζημιά?
Ποια ζημιά οικονομική θηλιά είναι αυτό απέναντι στην ομάδα που με πολύ κόπο και αγάπη ο κόσμος αγκάλιασε και με πολλές στερήσεις ανέβασε κάτω απο τις ποιο αντίξοες συνθήκες.
Συνθήκες όπως η κλοπή του πρωταθλήματος την σαιζόν 2009-2010.

Και ακόμα μιλάμε για το εαν και εφόσον?

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ!

Όσο δεν υπάρχει καμία λογική στην απόφαση τους να σε τιμωρήσουν με σκανδαλώδεις τρόπους απ όπου και αν κοιτάξεις.

1. Αρχηγοί της αστυνομίας στις ΠΑΕ του ΠΟΚ ( ο πρώην διοικητής αστυνομίας στον Ολυμπιακό παράδειγμα)
2. Εφευρέσεις κατηγοριών απο κύκλους κρατικούς που συμμετείχαν με περίσσιο ζήλο σε επεισόδια που προκάλεσαν
3. Δικαστήρια που αλλάξανε ημερομηνίες για να προλάβουν την τιμωρία για τα συμφέροντα τους
4. Κατήγοροι να απουσιάζουν σε άδεια για να μην πέσουν σε αντιφάσεις πάνω σε αυτά που γραπτώς έχουν δηλώσει (αποτελεί σκάνδαλο απο μόνο του αυτό ) καθώς είναι βέβαιο ότι θα στριμωχτούν και μπορεί να έχουν συνέπειες για ψευδορκία.
5. Πειθαρχικές επιτροπές της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος με τακτικά μέλη με συγγενείς τους υπάλληλους σε εταιρίες του Ολυμπιακού και προέδρους υπαλλήλους
6. Κάψιμο πνευμόνων με καρκινογόνα χημικά ληγμένα και μάλιστα σε βαθμό αδικαιολόγητο (παράνομο 100%)
7 Διαιτησίες με υπαλλήλους τους κάθε φορά
8. Πρόεδροι της αρχής του ποδοσφαίρου υπηρέτες των συμφερόντων τους

Θέλετε και άλλους λόγους για να καταλάβετε ότι ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΑΣ ΤΙΜΩΡΟΥΝ?
Μας τιμωρούν με κατηγορίες βασισμένες σε ποιον και τι?
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΙ ΡΕ?

Ποιοι είναι ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ τελικά?
ΟΙ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ?

Σας ενδιαφέρει το κύπελλο?
Σας ενδιαφέρει το πρωτάθλημα?

Ποιο κάτω και να περάσεις θα παίξεις με τον Παναθηναικό.
Τι νομίζεις θα σου κάνουν για να μην σε έχουν στην Αθήνα στο ΟΑΚΑ?
Αν δεν ξέρεις κοίτα στο παρελθόν πέρσι τι έγινε και πως σου πήρανε το πρωτάθλημα και πως σου πήρανε και το κύπελλο και κάτσε να χάσκεις με ανοιχτό το στόμα και να λες τι φταίει.
Αν δεν σε πείθει αυτό τότε γιατί δεν έδωσαν το ΟΑΚΑ για τα προκριματικά του champinos league?
Γιατί άνοιξε τρύπα στο χορτάρι ή γιατί έμαθες να βοσκάς χόρτο φίλε ΠΑΟΚτσή?

Ποιο κύπελλο και ποιο πρωτάθλημα ρε?

ΟΛΟΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ
ΝΑ ΕΜΨΥΧΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
Πολύ σωστά τα λες αδερφέ.
Ξέρουν ότι ο ΠΑΟΚ θέλει ένα κλικ για να βγεί από το σπηλιά του και να τους γαμήσει και αυτό είναι να βγει CH.L.
ΤΕΛΟΣ.........!!!
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5438
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από xrisitsapa »

paok87 έγραψε:Α ρε φουκαρά ΠΑΟΚτσή, σε κάνουν ό,τι θέλουνε. Και μετά εσύ περιμένεις τελικό και κάθοδο στο ΟΑΚΑ. Φευ!

Τα περί καταστροφής του χλοοτάπητα του ιερού μας γηπέδου, φαντάζομαι τα λέτε για αστείο. :evil:

Η μάζωξη έξω από την Τούμπα δεν ξέρω κατά πόσο θα έχει επιτυχία. Η περιοχή θα αποκλειστεί από νωρίς. Θέλει κάτι άλλο...

Υ.Γ.Προτείνω οι κινητοποιήσεις να ξεκινήσουν από την Κυριακή, με πορεία στην πόλη του θεού( :lol: ), πάντα κοντά στην ομάδα μας.
Καθολου αστειο. Ειναι μια προταση, τραβηγμενη μεν, αλλα στη χωρα που εχουν πεσει φωτα, ανοιγουν τα μπεκ μεσα στον αγωνα, ληγουν τα ματς στο 87, μπαινουν αντεξουσιαστες στο γηπεδο ( αλλα μονο στο βαζελο) , μαρτυρες του δημοσιου χανουν το δρομο για το δικαστηριο και αστυνομικοι διευθυντες παιρνουν ξαφνικα αδεια 15 ημερων μεσα στο χειμωνα, τιποτα δεν πρεπει να θεωρειται τραβηγμενο.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5438
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από xrisitsapa »

gash04 έγραψε:Αυτό πάντως που είναι ενδιαφέρον είναι ότι ο ΠΑΟΚτσής πλεον έχει συνηθίσει στην τιμωρία σε βαθμό να μην ενοχλείται ιδιαίτερα.
Τα αντανακλαστικά του κόσμου έχουν πέσει στα επίπεδα της μαστούρας της αποβλάκωσης στην TV και της κρατικής φοβίας.
Τι θα γίνει εαν και εφόσον είναι το ερώτημα που σκέφτεται ο ΠΑΟΚτσής?

Σοβαρά?
Εαν τι?
Εαν θα μας τιμωρήσουν?

ΞΥΠΝΑ ΠΑΟΚΤΣΗ
ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ!


1 κεκλεισμένων των θυρών
80000 Ευρώ πρόστιμο
350000-400000 οι εισπράξεις σε μια ΠΑΕ φορτωμένη με χρέη που αυτοί δημιούργησαν εις γνώση τους με βαλτούς προέδρους που φάγανε λεφτά απο το χρηματιστήριο και τώρα κάνουνε την ζωούλα τους.
Χρέη που ζητάμε να πληρώσουμε και καθυστερούν την αποπληρωμή τους γιατί έτσι τους συμφέρει.
Και μιλάμε για ζημιά?
Ποια ζημιά οικονομική θηλιά είναι αυτό απέναντι στην ομάδα που με πολύ κόπο και αγάπη ο κόσμος αγκάλιασε και με πολλές στερήσεις ανέβασε κάτω απο τις ποιο αντίξοες συνθήκες.
Συνθήκες όπως η κλοπή του πρωταθλήματος την σαιζόν 2009-2010.

Και ακόμα μιλάμε για το εαν και εφόσον?

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ!

Όσο δεν υπάρχει καμία λογική στην απόφαση τους να σε τιμωρήσουν με σκανδαλώδεις τρόπους απ όπου και αν κοιτάξεις.

1. Αρχηγοί της αστυνομίας στις ΠΑΕ του ΠΟΚ ( ο πρώην διοικητής αστυνομίας στον Ολυμπιακό παράδειγμα)
2. Εφευρέσεις κατηγοριών απο κύκλους κρατικούς που συμμετείχαν με περίσσιο ζήλο σε επεισόδια που προκάλεσαν
3. Δικαστήρια που αλλάξανε ημερομηνίες για να προλάβουν την τιμωρία για τα συμφέροντα τους
4. Κατήγοροι να απουσιάζουν σε άδεια για να μην πέσουν σε αντιφάσεις πάνω σε αυτά που γραπτώς έχουν δηλώσει (αποτελεί σκάνδαλο απο μόνο του αυτό ) καθώς είναι βέβαιο ότι θα στριμωχτούν και μπορεί να έχουν συνέπειες για ψευδορκία.
5. Πειθαρχικές επιτροπές της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος με τακτικά μέλη με συγγενείς τους υπάλληλους σε εταιρίες του Ολυμπιακού και προέδρους υπαλλήλους
6. Κάψιμο πνευμόνων με καρκινογόνα χημικά ληγμένα και μάλιστα σε βαθμό αδικαιολόγητο (παράνομο 100%)
7 Διαιτησίες με υπαλλήλους τους κάθε φορά
8. Πρόεδροι της αρχής του ποδοσφαίρου υπηρέτες των συμφερόντων τους

Θέλετε και άλλους λόγους για να καταλάβετε ότι ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΑΣ ΤΙΜΩΡΟΥΝ?
Μας τιμωρούν με κατηγορίες βασισμένες σε ποιον και τι?
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΙ ΡΕ?

Ποιοι είναι ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ τελικά?
ΟΙ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ?

Σας ενδιαφέρει το κύπελλο?
Σας ενδιαφέρει το πρωτάθλημα?

Ποιο κάτω και να περάσεις θα παίξεις με τον Παναθηναικό.
Τι νομίζεις θα σου κάνουν για να μην σε έχουν στην Αθήνα στο ΟΑΚΑ?
Αν δεν ξέρεις κοίτα στο παρελθόν πέρσι τι έγινε και πως σου πήρανε το πρωτάθλημα και πως σου πήρανε και το κύπελλο και κάτσε να χάσκεις με ανοιχτό το στόμα και να λες τι φταίει.
Αν δεν σε πείθει αυτό τότε γιατί δεν έδωσαν το ΟΑΚΑ για τα προκριματικά του champinos league?
Γιατί άνοιξε τρύπα στο χορτάρι ή γιατί έμαθες να βοσκάς χόρτο φίλε ΠΑΟΚτσή?

Ποιο κύπελλο και ποιο πρωτάθλημα ρε?

ΟΛΟΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ
ΝΑ ΕΜΨΥΧΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

+++++++απειρο
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

mpafos4 έγραψε:ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΧΟ!ΚΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΚΡΙΣΗ!

Οποιος θελει να ερθει για να τα κανει πουτανα εξω απο την Τουμπα να ΚΑΘΗΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ!

Υπαρχουν πολλοι τροποι να κανουμε τη ζωη του gayρου δυσκολη.....πριν ακομα πατησει στη Θεσσαλονικη!Αρκει μια βολτα για καφε στο αεροδρομιο!

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕΙ!ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!
+ ...
xrisitsapa έγραψε:2. Πολύ ωραία ιδέα της δολιοφθορας και σοβαρολογω! Μια μέρα πριν, χαλάει απο άγνωστα τρομοκρατικα στοιχεία ο χλοοτάπητας και οι εστίες σε βαθμό που δεν μπορεί να γίνει αγώνας. Το ματς παίρνει αναβολή και εκτιουμε την ποινή με το βαζελο.

Αν δεν πουλησεις τρέλα σ' αυτή τη χώρα δεν πας μπροστά ..
Όνομα και πράγμα η χρυσή τσάπα!

edit:

Σήμερα η έφεση, δύσκολο για γιγαντοοθόνες

Συσκέψεις επί συσκέψεων από το πρωί στην Τούμπα, για την στάση, που θα κρατήσει ο ΠΑΟΚ μετά τη χθεσινή απόφαση κι ενόψει του αγώνα με τον Ολυμπιακό.

Από το πρωί ετοιμάστηκε η έφεση για να κατατεθεί κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα, με την προοπτική να εκδικαστεί στην επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ την Παρασκευή ή την Δευτέρα.

Στο μεταξύ η ΠΑΕ δέχεται πολλά «μηνύματα» από το πρωί για δυναμικές αντιδράσεις, αλλά και να φροντίσει να τοποθετηθούν γιγαντοοθόνες έξω από την Τούμπα για να συγκεντρωθεί κόσμος και να δει το παιχνίδι.

Κάτι τέτοιο, πάντως, δεν είναι και τόσο εύκολο, υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες, στην μετάδοση εικόνας από κανάλι, που δεν είναι ελεύθερο, ενώ από την άλλη θεωρείται βέβαιο, ότι δεν θα το επιτρέπει η αστυνομία, η ο οποία δεν θέλει να συγκεντρωθεί κόσμος έξω από το γήπεδο για να μην ενοχληθεί η αποστολή του Ολυμπιακού και είναι βέβαιο ότι θα φροντίσει να αποκλείσει όλους τους χώρους γύρω από το γήπεδο.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5557
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5438
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από xrisitsapa »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
xrisitsapa έγραψε:2. Πολύ ωραία ιδέα της δολιοφθορας και σοβαρολογω! Μια μέρα πριν, χαλάει απο άγνωστα τρομοκρατικα στοιχεία ο χλοοτάπητας και οι εστίες σε βαθμό που δεν μπορεί να γίνει αγώνας. Το ματς παίρνει αναβολή και εκτιουμε την ποινή με το βαζελο.

Αν δεν πουλησεις τρέλα σ' αυτή τη χώρα δεν πας μπροστά ..
Όνομα και πράγμα η χρυσή τσάπα!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Και να ειχα και καμια ιδεα απο αγροτικες δουλειες παει στο διαολο... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από DC »

Πιστέυω ότι έχουμε βιαστεί ΟΛΟΙ μας, σε ό,τι αφορά τις συγκκεντρώσεις έξω από την Τούμπα, τις κορώνες, τις ανακοινώσεις, τον προγραμματισμό αντιδράσεων κλπ.
Προηγείται ο αγώνας με το σκουλήκι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Παράλληλα βάζουν φωτιά σε αρκετά καθίσματα και δεν επιτρέπουν στο όχημα της πυροσβεστικής να πλησιάσει για να σβήσει την εκδηλωθείσα φωτιά, πετώντας πέτρες και άλλα αντικείμενα κατά του οχήματος.
ΕΛΑΣ

[youtube]b8CshtLiL5I&feature=related[/youtube]

Στο 2:53 σβήνουν την φωτιά μόνοι τους.
Αιτία της φωτιάς τα πολλά δακρυγόνα εντός του γηπέδου και όχι εκτός αυτού όπως φαίνεται στο βίδεο

[youtube]wT_Orvm2y8A&feature=related[/youtube]



Και το κερασάκι έρχεται απο τον Μανώλη Γαβαθιώτη
Ποιος είναι αυτός?
Ε θα μάθετε παρακάτω ''ΚΟΠΡΙΤΕΣ''



Ο Μανώλης Γαβαθιώτης γράφει στο blog του για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, ενώ κάνει λόγο για οργανωμένη τρομοκρατία στην Τούμπα και αιώνιους τραμπούκους του ελληνικού ποδοσφαίρου!
Δεν φτάνει πού ρήμαξαν τον Βόλο, δεν φτάνει πού η παρουσία τους σε κάθε αγώνα της ομάδας τους σημαίνει καταστροφή για όποια πόλη έχει την ατυχία να τους «φιλοξενεί».

Δεν φτάνει πού απολαμβάνουν την μεγαλύτερη ασυλία από κάθε οπαδό άλλων ομάδων.

Δεν φτάνει πού εκμεταλλεύονται στο έπακρο την υπομονή, ή και την αδιαφορία των αρχών και των θεσμικών οργάνων, πάνε τώρα να βγούνε και… αδικημένοι!

Διαμαρτύρονται με αγανάκτηση για την ΜΙΑ αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών πού τους επέβαλε ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, για τις καταστροφές και τα φοβερά επεισόδια πού δημιούργησαν στην πόλη του Βόλου και τα οποία απόλαυσε ολόκληρη η Ελλάδα από τηλεοράσεως.

Αυτή η στάση βεβαίως του ΠΑΟΚ, είναι παραδοσιακή. Ποτέ δεν φταίνε γι’ αυτά πού κάνουν οι ίδιοι. Πάντα φταίει κάποιος άλλος. Πότε η αστυνομία, πότε ο Ολυμπιακός, πότε η… «π… η Αθήνα», το «αθηνοκεντρικό κατεστημένο» και πάει λέγοντας. Αιώνιο το κόμπλεξ και η κακομοιριά, όπως αιώνιοι είναι οι τσαμπουκάδες και τα «νταβατζιλίκια» πού πουλάνε, όποτε πρόκειται να υποδεχτούν (λέξη «φιλοξενία» δεν υπάρχει γι’ αυτούς) την ομάδα του Ολυμπιακού.

Και πάλι όμως δεν φτάνουν όλα αυτά. Η ανοχή, έχει δημιουργήσει ασυδοσία και αποθράσυνση. Από την στιγμή πού ανακοινώθηκε η απόφαση της αθλητικής Δικαιοσύνης, από το επόμενο κιόλας λεπτό, άρχισε η δημιουργία ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ κλίματος, με στόχο τον αγώνα της Τετάρτης.

Οι ανακοινώσεις των Συνδέσμων των οργανωμένων, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία ότι ετοιμάζονται ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ στην Τούμπα, παρά το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχει τιμωρηθεί να παίξει χωρίς θεατές.

Ήδη, έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο ανακοινώσεις πού καλούν τους οπαδούς να βρίσκονται την Τετάρτη ΕΞΩ από το γήπεδο, στον περιβάλλοντα χώρο, για να… «υποδεχτούν την αποστολή»! Ποια αποστολή, δεν ξεκαθαρίζεται.

Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση του ΣΦ ΠΑΟΚ «Θύρα 4», αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα εξής:

«Καλούμε τον κόσμο του ΠΑΟΚ να γεμίσει τον εξωτερικό χώρο του γηπέδου από νωρίς. Οι σύνδεσμοι της επαρχίας πρέπει να εκδράμουν μαζικά με λεωφορεία και αμάξια, οι καντίνες να είναι στη θέση τους και όλα να θυμίζουν ημέρα αγώνα με κόσμο. Την Τετάρτη όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Τούμπα. Θα υποδεχτούμε μαζικά την αποστολή και θα εμψυχώσουμε τους παίκτες μας. Καλούνται όλα τα μέλη του Συνδέσμου να δώσουν το παρών έξω από την Τούμπα. Όποιο μέλος δεν έρθει, δεν δικαιούται εισιτήρια για τον εντός έδρας αγώνα με την ΤΣΣΚΑ. Όλοι Τούμπα»!

Η ανακοίνωση του Club ΠΑΟΚ «Οι Μακεδόνες», είναι ακόμα πιο… ανατριχιαστική! Τα παρακάτω αποσπάσματα είναι απόλυτα χαρακτηριστικά:

«Ο Ολυμπιακός φοβάται την παρουσία μας στο ‘‘Καραϊσκάκης’’ εδώ και χρόνια. Είναι σε όλους μας γνωστό και ως ένα βαθμό ως γηπεδούχος, κατανοητό. Αλλά το να φτάσει στο σημείο να επιδιώκει την μη παρουσία μας στο γήπεδο, είναι κάτι πού φυσιολογικά προκαλεί την λαϊκή οργή…

Η αντίδρασή μας στο άκουσμα της τιμωρίας με μία αγωνιστική, είναι αυτονόητη. Όλοι θα είμαστε εκεί. Η Τούμπα μπορεί να χωράει μόνο 30.000 αλλά οι δρόμοι γύρω από το ναό είμαστε σίγουροι ότι θα ξεχειλίσουν από λαϊκή οργή και λαϊκή συμμετοχή. Αν νομίζετε ότι θα μείνουμε απλοί θεατές στην φαρσοκωμωδία σας, είσαστε γελασμένοι…

Η απόφαση δεν είναι τελεσίδικη. Η παρουσία μας όμως στον περιβάλλοντα χώρο, είναι τετελεσμένο γεγονός. Καλούμε όλο τον ΠΑΟΚτσήδικο κόσμο να αποδείξει με τη μαζική του συμμετοχή έξω από την Τούμπα και γνωρίζοντας ότι θα αντιμετωπίσουμε τον στρατόκατοχής του Μπατσόκ, ότι τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην αγάπη μας για τον Δικέφαλο…

Το Κύπελλο, Ή ΕΜΕΙΣ, ή ΚΑΝΕΙΣ!

Υ.Γ.: Όποιος φοβάται, κάθεται σπίτι και κοιμάται»

Αν όλα αυτά πού διαβάσατε δεν είναι εμπρηστικά, αν δεν δημιουργούν πολεμική ατμόσφαιρα, αν δεν υποδαυλίζουν το οπαδικό μίσος και τον φανατισμό, τότε τι μπορεί να είναι;

Ποιος μπορεί πλέον να εγγυηθεί, όχι απλά την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα, αλλά την ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ της αποστολής του Ολυμπιακού, ΑΠΟ και ΠΡΟΣ το γήπεδο της Τούμπας, ή ακόμα και της παραμονής της στη Θεσσαλονίκη;

Η πρόκληση είναι εμφανής, ορατή και απροκάλυπτη. Ανεξαρτήτως τι προσπαθούν να επιτύχουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ με την ποινή της μίας αγωνιστικής (ίσως νομίζουν ότι πιέζοντας και απειλώντας μπορούν να την ακυρώσουν στην έφεση), το θέμα είναι γενικότερο και πολύ πιο σοβαρό. Δεν αφορά πλέον μόνο τον αγώνα, το Κύπελλο, την ΕΠΟ ή τον Ολυμπιακό.

Οι άνθρωποι αυτοί, ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, απειλούν την έννομη τάξη, απειλούν την κοινωνία ολόκληρη, με οργανωμένη τρομοκρατία.

Και το κράτος βεβαίως, είναι το μόνο πού μπορεί να αντιδράσει. Το αν, με αποτελεσματικό τρόπο, θα το δούμε στην πράξη. Όπως και το αν, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, υποκύψει στις πιέσεις και τις απειλές των αιωνίων τραμπούκων του ελληνικού ποδοσφαίρου.
http://www.sportdog.gr/article/8804/aio ... kakomoiria
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ρε άντε ψόφα λιγδιάρη.......αλήθεια τον ξέρει η μάνα του?
Έλεος από τότε που βγήκαν όλα αυτά τα τσιγγανοsite ο κάθε βλαμμένος γράφει ότι του κατέβει και αυτό δημοσιεύετε!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Απο ότι έψαξα πρέπει να γράφει στο ΦΩΣ
Έτη φωτός μπροστά η δημοσιογραφία.
Και αντικειμενικός..
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από giapas »

O Gαβαθιωτης γραφει στο Φως απο οτι ξερω...


Ζηταει απο το κρατος να μαζεψει τους τρομοκρατες!

δεν εχω καταλαβει αν ειναι προβατο (πιστευει αυτα που λέει) η ενας ακομα ξεφτιλισμενος που ριχνει λαδι στη φωτια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague”