Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
renegade
Δημοσιεύσεις: 19508
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

:nairepaok:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author renegade for the post (total 2):
Nassos, ΚΩΣΤΑΣ2019
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5842
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από marsantos »

DamoN έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:22
marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:57
abc_o_ karpouzas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:51 Και τι παραπάνω είχε ο κοντρερας από τον...νεο...είπαμε;;
Πιο ταιριαστό παρτενερ; :shock:
Τίμιος ο Στελάρας αλλά τι σχέση έχει με τον μιχαηλιδη ;
Ο Κοντρέρας ήταν παιχτουρα …
Ο Βάσκος καλός θα είναι … ελπίζω να φτάσει στο 70% του παμπλο και θα είμαστε τέλεια

Δεν θεωρώ τον μιχαηλιδη κακό με το κεφάλι …
Για την ταχύτητα πίσω αμφιβάλλω
Damon να στο θέσω αλλιώς.
Κοντρερας μαζί με Μιχα θα ήθελες; Εγώ όχι.
Αν και ο Πάμπλο δεν ήταν ολόιδιος παίκτης με τον Ελστου και δεν είναι ορθή η σύγκριση..
Να το πω λίγο διαφορετικά. Νιώθω πως πάμε να έχουμε ένα δίδυμο πλέι μέικερ στα στόπερ. Δεν ξέρω αν αυτό είναι κάτι που θα δίνει απαντήσεις σε κάθε ερώτημα που παρουσιάζεται.
Ας δούμε πρώτα από όλα σε τι κατάσταση είναι ο Βάσκος. Πως πάει από ταχύτητα. Βγαίνει πρώτος στη μπάλα; Πως είναι στι επαφές και στις μονομαχίες; Αν υστερεί σε αυτά τότε το να έχουμε ένα παθητικό δίδυμο στόπερ που απλά θα ξέρουν και οι δυο πολύ μπάλα, δε νομίζω να μας πάει μακριά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος marsantos την Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author marsantos for the post:
Sera4
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Sera4 »

Equalizer έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:38 Αν έχετε την καλοσύνη μην πιάνετε το όνομα του Κοντρέρας στο τόπικ επί ματαίω :D

Μιλάμε για στοπερ που οχι μόνο ήταν παιχτάρα, αλλά ήρθε και σε πλήρη αντίθεση με σχεδόν όλα τα στόπερ που είχαμε τις προηγούμενες δυο δεκαετίες πριν την έλευσή του

Τι να θυμηθούμε;

Τις γκολάρες με Λάρισα και Εργοτέλη που έκανε τελειώματα επιπέδου Βαν Μπάστεν;

Την αμυντική καθοδήγηση των πάντων;

Το οτι έκανε τον Μαλεζά αξιοπρεπή αμυντικό;

Το οτι ένα κάρο φορές εγκατέλειπε τη φάση, πήγαινε στεκόταν πάνω στη γραμμή του τέρματος και για κάποιο πούστη λόγο η μπάλα πήγαινε πάντα πάνω του και έσωζε γκολ;

Τις επικές τρίπλες-σακούλες σε αντιπάλους στη μέση του γηπέδου;

Έπεσε σαν σταγόνα νερό στην έρημο

Στα πρώτα 3-4 ματς οχι απλά δεν είχε κάνει λάθος, αλλά δεν είχε ΚΑΝ φαουλ. Και η άμυνα ήταν γρανίτης.

Θυμάμαι ακόμα τη στιγμή που δούλευα μπαρ κάπου κέντρο Θεσσαλονίκης, τέτοιες μέρες μην ήταν; Νωρίς στη μεταγραφική περίοδο. Και μου λεει ένας πελάτης σκουλήκι "πήρατε Κοντρέρας". Δεν θυμόμουν το όνομα, λεω "αντε να δουμε τι θα βγει" και μου λέει καλά χαζός είσαι; Μιλάμε για παικτάρα, ο γαυρος τον κυνηγούσε δυο χρόνια με Τσ. Λ και χρήμα και δε τον πήρε.

Είχε δικιο.

Αντε ας μεινουμε ον τοπικ.
Κρίμα που δεν υπήρχαν τα βίντεο τότε σε τέτοια έκταση να αποδώσουν το μεγαλείο αυτού του παίχτη, όπως και του Γκαρσία. Ακόμα πιο κρίμα που δεν βγαίνουν πλέον τέτοιοι παίχτες, βιρτουόζοι, λάτρεις του ποδοσφαίρου, μούτρα που επιβάλουν σεβασμό.

Παίζαμε με 10 παίχτες και είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο, μπετόν αρμέ και Δον Φερνάντο να επαναφέρει την ελπίδα στην Τούμπα. Οι τελευταίες ρομαντικές εποχές του οπαδισμού, οι εποχές που άνθισε και το ΠΑΟΚμανια, ακόμα όταν τα σκέφτομαι συγκινούμαι.

Στα οντόπικ τώρα, καλώς μας ήρθε ο Ισπανός, ας ελπίσουμε μέσα στην εβδομάδα να έχουμε άλλες 2 αφίξεις τουλάχιστον.
These users thanked the author Sera4 for the post (total 4):
Equalizer, GEOL, giaxxo, SCIFO
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5842
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από marsantos »

renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:05
marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:57
abc_o_ karpouzas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:51 Και τι παραπάνω είχε ο κοντρερας από τον...νεο...είπαμε;;
Πιο ταιριαστό παρτενερ; :shock:
Ήταν ο τσιριλος πιο ταιριαστός από τον μιχαηλίδη?
Θα πηδηχτω από το παράθυρο
Να μου πεις ότι ήταν ένα ποδόσφαιρο πριν 20 χρόνια τελείως διαφορετικό,σε μια ομάδα που έπαιζε τελείως διαφορετικά από την σημερινή...να το δεχτώ

Υγ γενικά διακρίνω μια πολύ μεγάλη υποτίμηση στον ( κυρίως) Μιχαηλίδη
Βρε ρενε θα με τρελάνεις. Αυτό γράφω;
Είναι δυνατόν να λες πως εγώ υποτιμώ Μιχα που έχω τσακωθεί στο τοπικ του για το ότι έχει χαρακτηριστικά παγκόσμιας κλάσης; Δε νομίζω να τα έχει γράψει κάποιος άλλος αυτά που εχω γράψει φέτος για τον Γιάννη.
Είναι απλό αυτό που λέω. Μιλάω για ταίριασμα.
Θα έβαζες 2 Χενρικσεν για στόπερ;
Θα έβαζες 2 Μαγκνουσον;
Για να καταλάβεις το πρόβλημα μου δεν είναι ο Μιχα αλλά ο Βάσκος. Από τον Μιχα πρέπει να ξεκινάει η ενδεκάδα.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7906
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DimitrisS »

renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:05 ο τσιριλος
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Sera4 »

Εύλογη η απορία @marsantos και συμφωνώ. Η απάντηση θα δοθεί στα επόμενα 2 στόπερ που θα αποκτηθούν και εκ των οποίων τουλάχιστον το ένα θα πρέπει να φημίζεται για το πιο physical παιχνίδι του. Υπάρχουν βέβαια και παιχνίδια κυριαρχίας που θα βοηθήσει αυτό το Playmaking αν ισχύει ότι το έχει ο Ισπανός.

Να πω την αλήθεια, από Ισπανία έχω μαύρα μεσάνυχτα, ίσως είναι το μόνο πρωτάθλημα από τα τοπ5 που παρακολουθώ ελάχιστα. :mrgreen:
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Τρόμος έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:31
ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:31 Παίχτες 25-29 τελευταίων ετών:

Βιετεσκα
Κάμαρα
Βολιακο
Τέιλορ
Σάντσεζ (θα δείξει)
Ντεσποντοφ
Ιβανουσεκ
Κενυ
Τσαλωφ
Τσιφτσης
Ότο (ηρθε κατά λάθος)

Παίχτες 30 και άνω:

Μειτε
Τάισον
Λοβρεν
Γιακουμάκης
Γερεμεγιεφ
Τισουνταλι
Πέλκας
Σαματα
Παβλενκα
Οζντοεφ
Κολευ
Εκογκ
Μπακαγιοκο

Πείτε μου έναν από την πρώτη λίστα που ξεχώρισε (εκτός του Ότο που ήρθε από σποντα)
και του Κενυ που είναι μηχανη

Από τη δεύτερη θα πω τους κομβικους Μειτε,
Τάισον, Παβλενκα, και τον πολύ καλό Γιακουμάκη.

Μειτε Τάισον και Παβλενκα δεν έχει η πρωτη λίστα......
Όλα αυτά με προπονητή τον Λουτσέσκου όμως. Γιατί στο μεσοπόλεμο του Λουτσέσκου η ομάδα έφερνε Ζίβκοβιτς,Σβαμπ,Μπάμπα κάτω των 30....
Έκανα παράθεση όλων των παιχτών που ήρθαν την τριετία.
Εσύ πας σε άλλη τριετία παίρνοντας τρία ονόματα.
Ενδεικτικά θα σου πω Νασμπεργκ, Φ. Σοβαρές....
Πρέπει όμως να μπουν όλα τα ονόματα.

ΥΓ. Βασική σημείωση. Ζιφκο και Μπαμπά ήρθαν όπως και ο Ότο μετα, ηρθαν κατά λάθος....
Και ο Σβαμπ καλός αλλά δεν είναι Μειτε......
Συνεπως ΜΗΔΕΝ....
renegade
Δημοσιεύσεις: 19508
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:14
renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:05
marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:57

Πιο ταιριαστό παρτενερ; :shock:
Ήταν ο τσιριλος πιο ταιριαστός από τον μιχαηλίδη?
Θα πηδηχτω από το παράθυρο
Να μου πεις ότι ήταν ένα ποδόσφαιρο πριν 20 χρόνια τελείως διαφορετικό,σε μια ομάδα που έπαιζε τελείως διαφορετικά από την σημερινή...να το δεχτώ

Υγ γενικά διακρίνω μια πολύ μεγάλη υποτίμηση στον ( κυρίως) Μιχαηλίδη
Βρε ρενε θα με τρελάνεις. Αυτό γράφω;
Είναι δυνατόν να λες πως εγώ υποτιμώ Μιχα που έχω τσακωθεί στο τοπικ του για το ότι έχει χαρακτηριστικά παγκόσμιας κλάσης; Δε νομίζω να τα έχει γράψει κάποιος άλλος αυτά που εχω γράψει φέτος για τον Γιάννη.
Είναι απλό αυτό που λέω. Μιλάω για ταίριασμα.
Θα έβαζες 2 Χενρικσεν για στόπερ;
Θα έβαζες 2 Μαγκνουσον;
Για να καταλάβεις το πρόβλημα μου δεν είναι ο Μιχα αλλά ο Βάσκος. Από τον Μιχα πρέπει να ξεκινάει η ενδεκάδα.
Σόρρυ αλλά νομίζω ότι σε άλλο τοπική έγραψες underrated χαρακτηριστικά

Δηλαδή εσύ βλέπεις ότι ο βάσκος και ο μιχαηλίδης έχουνε παρόμοια χαρακτηριστικά?
Οκ

Υγ μακάρι να είχα τη δυνατότητα να κλονοποιήσω και ένα δεξιοπόδαρο μιχαηλίδη. Σε αυτή την περίπτωση άλλοι θα έπρεπε να αισθάνονται προβληματισμένοι και όχι εμείς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:32, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3225
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από GEOL »

Sera4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:09
Equalizer έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:38 Αν έχετε την καλοσύνη μην πιάνετε το όνομα του Κοντρέρας στο τόπικ επί ματαίω :D

Μιλάμε για στοπερ που οχι μόνο ήταν παιχτάρα, αλλά ήρθε και σε πλήρη αντίθεση με σχεδόν όλα τα στόπερ που είχαμε τις προηγούμενες δυο δεκαετίες πριν την έλευσή του

Τι να θυμηθούμε;

Τις γκολάρες με Λάρισα και Εργοτέλη που έκανε τελειώματα επιπέδου Βαν Μπάστεν;

Την αμυντική καθοδήγηση των πάντων;

Το οτι έκανε τον Μαλεζά αξιοπρεπή αμυντικό;

Το οτι ένα κάρο φορές εγκατέλειπε τη φάση, πήγαινε στεκόταν πάνω στη γραμμή του τέρματος και για κάποιο πούστη λόγο η μπάλα πήγαινε πάντα πάνω του και έσωζε γκολ;

Τις επικές τρίπλες-σακούλες σε αντιπάλους στη μέση του γηπέδου;

Έπεσε σαν σταγόνα νερό στην έρημο

Στα πρώτα 3-4 ματς οχι απλά δεν είχε κάνει λάθος, αλλά δεν είχε ΚΑΝ φαουλ. Και η άμυνα ήταν γρανίτης.

Θυμάμαι ακόμα τη στιγμή που δούλευα μπαρ κάπου κέντρο Θεσσαλονίκης, τέτοιες μέρες μην ήταν; Νωρίς στη μεταγραφική περίοδο. Και μου λεει ένας πελάτης σκουλήκι "πήρατε Κοντρέρας". Δεν θυμόμουν το όνομα, λεω "αντε να δουμε τι θα βγει" και μου λέει καλά χαζός είσαι; Μιλάμε για παικτάρα, ο γαυρος τον κυνηγούσε δυο χρόνια με Τσ. Λ και χρήμα και δε τον πήρε.

Είχε δικιο.

Αντε ας μεινουμε ον τοπικ.
Κρίμα που δεν υπήρχαν τα βίντεο τότε σε τέτοια έκταση να αποδώσουν το μεγαλείο αυτού του παίχτη, όπως και του Γκαρσία. Ακόμα πιο κρίμα που δεν βγαίνουν πλέον τέτοιοι παίχτες, βιρτουόζοι, λάτρεις του ποδοσφαίρου, μούτρα που επιβάλουν σεβασμό.

Παίζαμε με 10 παίχτες και είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο, μπετόν αρμέ και Δον Φερνάντο να επαναφέρει την ελπίδα στην Τούμπα. Οι τελευταίες ρομαντικές εποχές του οπαδισμού, οι εποχές που άνθισε και το ΠΑΟΚμανια, ακόμα όταν τα σκέφτομαι συγκινούμαι.

Στα οντόπικ τώρα, καλώς μας ήρθε ο Ισπανός, ας ελπίσουμε μέσα στην εβδομάδα να έχουμε άλλες 2 αφίξεις τουλάχιστον.
Συγκινήθηκα και εγώ ρε φίλε με όλα τα παραπάνω, και στο λέω ειλικρινά. Εποχές ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ, τότε (2010?) είχε εμφανιστεί και ένας καραγκιόζης, που ήθελε τον ΠΑΟΚ, δήθεν επιχειρηματίας από Κωνσταντινούπολη, που αργότερα μαθεύτηκε ότι ζούσε με δανεικά! Μετά ήρθε ο ΙΒΑΝ και άλλαξε τα πάντα. Για μας που τα νοιώσαμε όλα αυτά στο πετσί μας, κάτι τύποι που ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ σαμποτάρουν τον ΙΒΑΝ και προμοτάρουν τον trader, με κάνουν να ξερνάω από τα μάτια :mrgreen:
These users thanked the author GEOL for the post (total 5):
nkoss, SCIFO, trouman, paok apo epilogi, Ally Samagoal
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Anwnimos »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:31 Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
Άραγε Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ;
Τα υπόλοιπα θα φανούν ματακι-χορταρακι; :D
These users thanked the author Anwnimos for the post (total 6):
paokspren, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, margas, rockcity4, astral, Ally Samagoal
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Ούτε να τα σβήσω δεν με αφήνει...
Αν δε βγει πάντως καλός τη γάμησα...
These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post (total 7):
leomatos88, giaxxo, Anwnimos, astral, magdy, paok apo epilogi, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4620
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ettien26 »

Για να μιλάμε σ' αυτό το τόπικ για τον Κοντρέρας τον Τσιρίλο και τα άλλα παιδιά, καταλαβαίνω πως πάνε τα μεταγραφικά μας θέματα.
These users thanked the author Ettien26 for the post:
Τρόμος
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”