Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author renegade for the post (total 2):
- Nassos, ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Damon να στο θέσω αλλιώς.DamoN έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:22Τίμιος ο Στελάρας αλλά τι σχέση έχει με τον μιχαηλιδη ;marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:57Πιο ταιριαστό παρτενερ;abc_o_ karpouzas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:51 Και τι παραπάνω είχε ο κοντρερας από τον...νεο...είπαμε;;![]()
Ο Κοντρέρας ήταν παιχτουρα …
Ο Βάσκος καλός θα είναι … ελπίζω να φτάσει στο 70% του παμπλο και θα είμαστε τέλεια
Δεν θεωρώ τον μιχαηλιδη κακό με το κεφάλι …
Για την ταχύτητα πίσω αμφιβάλλω
Κοντρερας μαζί με Μιχα θα ήθελες; Εγώ όχι.
Αν και ο Πάμπλο δεν ήταν ολόιδιος παίκτης με τον Ελστου και δεν είναι ορθή η σύγκριση..
Να το πω λίγο διαφορετικά. Νιώθω πως πάμε να έχουμε ένα δίδυμο πλέι μέικερ στα στόπερ. Δεν ξέρω αν αυτό είναι κάτι που θα δίνει απαντήσεις σε κάθε ερώτημα που παρουσιάζεται.
Ας δούμε πρώτα από όλα σε τι κατάσταση είναι ο Βάσκος. Πως πάει από ταχύτητα. Βγαίνει πρώτος στη μπάλα; Πως είναι στι επαφές και στις μονομαχίες; Αν υστερεί σε αυτά τότε το να έχουμε ένα παθητικό δίδυμο στόπερ που απλά θα ξέρουν και οι δυο πολύ μπάλα, δε νομίζω να μας πάει μακριά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος marsantos την Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κρίμα που δεν υπήρχαν τα βίντεο τότε σε τέτοια έκταση να αποδώσουν το μεγαλείο αυτού του παίχτη, όπως και του Γκαρσία. Ακόμα πιο κρίμα που δεν βγαίνουν πλέον τέτοιοι παίχτες, βιρτουόζοι, λάτρεις του ποδοσφαίρου, μούτρα που επιβάλουν σεβασμό.Equalizer έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:38 Αν έχετε την καλοσύνη μην πιάνετε το όνομα του Κοντρέρας στο τόπικ επί ματαίω![]()
Μιλάμε για στοπερ που οχι μόνο ήταν παιχτάρα, αλλά ήρθε και σε πλήρη αντίθεση με σχεδόν όλα τα στόπερ που είχαμε τις προηγούμενες δυο δεκαετίες πριν την έλευσή του
Τι να θυμηθούμε;
Τις γκολάρες με Λάρισα και Εργοτέλη που έκανε τελειώματα επιπέδου Βαν Μπάστεν;
Την αμυντική καθοδήγηση των πάντων;
Το οτι έκανε τον Μαλεζά αξιοπρεπή αμυντικό;
Το οτι ένα κάρο φορές εγκατέλειπε τη φάση, πήγαινε στεκόταν πάνω στη γραμμή του τέρματος και για κάποιο πούστη λόγο η μπάλα πήγαινε πάντα πάνω του και έσωζε γκολ;
Τις επικές τρίπλες-σακούλες σε αντιπάλους στη μέση του γηπέδου;
Έπεσε σαν σταγόνα νερό στην έρημο
Στα πρώτα 3-4 ματς οχι απλά δεν είχε κάνει λάθος, αλλά δεν είχε ΚΑΝ φαουλ. Και η άμυνα ήταν γρανίτης.
Θυμάμαι ακόμα τη στιγμή που δούλευα μπαρ κάπου κέντρο Θεσσαλονίκης, τέτοιες μέρες μην ήταν; Νωρίς στη μεταγραφική περίοδο. Και μου λεει ένας πελάτης σκουλήκι "πήρατε Κοντρέρας". Δεν θυμόμουν το όνομα, λεω "αντε να δουμε τι θα βγει" και μου λέει καλά χαζός είσαι; Μιλάμε για παικτάρα, ο γαυρος τον κυνηγούσε δυο χρόνια με Τσ. Λ και χρήμα και δε τον πήρε.
Είχε δικιο.
Αντε ας μεινουμε ον τοπικ.
Παίζαμε με 10 παίχτες και είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο, μπετόν αρμέ και Δον Φερνάντο να επαναφέρει την ελπίδα στην Τούμπα. Οι τελευταίες ρομαντικές εποχές του οπαδισμού, οι εποχές που άνθισε και το ΠΑΟΚμανια, ακόμα όταν τα σκέφτομαι συγκινούμαι.
Στα οντόπικ τώρα, καλώς μας ήρθε ο Ισπανός, ας ελπίσουμε μέσα στην εβδομάδα να έχουμε άλλες 2 αφίξεις τουλάχιστον.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Βρε ρενε θα με τρελάνεις. Αυτό γράφω;renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:05Ήταν ο τσιριλος πιο ταιριαστός από τον μιχαηλίδη?marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:57Πιο ταιριαστό παρτενερ;abc_o_ karpouzas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:51 Και τι παραπάνω είχε ο κοντρερας από τον...νεο...είπαμε;;![]()
Θα πηδηχτω από το παράθυρο
Να μου πεις ότι ήταν ένα ποδόσφαιρο πριν 20 χρόνια τελείως διαφορετικό,σε μια ομάδα που έπαιζε τελείως διαφορετικά από την σημερινή...να το δεχτώ
Υγ γενικά διακρίνω μια πολύ μεγάλη υποτίμηση στον ( κυρίως) Μιχαηλίδη
Είναι δυνατόν να λες πως εγώ υποτιμώ Μιχα που έχω τσακωθεί στο τοπικ του για το ότι έχει χαρακτηριστικά παγκόσμιας κλάσης; Δε νομίζω να τα έχει γράψει κάποιος άλλος αυτά που εχω γράψει φέτος για τον Γιάννη.
Είναι απλό αυτό που λέω. Μιλάω για ταίριασμα.
Θα έβαζες 2 Χενρικσεν για στόπερ;
Θα έβαζες 2 Μαγκνουσον;
Για να καταλάβεις το πρόβλημα μου δεν είναι ο Μιχα αλλά ο Βάσκος. Από τον Μιχα πρέπει να ξεκινάει η ενδεκάδα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Εύλογη η απορία @marsantos και συμφωνώ. Η απάντηση θα δοθεί στα επόμενα 2 στόπερ που θα αποκτηθούν και εκ των οποίων τουλάχιστον το ένα θα πρέπει να φημίζεται για το πιο physical παιχνίδι του. Υπάρχουν βέβαια και παιχνίδια κυριαρχίας που θα βοηθήσει αυτό το Playmaking αν ισχύει ότι το έχει ο Ισπανός.
Να πω την αλήθεια, από Ισπανία έχω μαύρα μεσάνυχτα, ίσως είναι το μόνο πρωτάθλημα από τα τοπ5 που παρακολουθώ ελάχιστα.
Να πω την αλήθεια, από Ισπανία έχω μαύρα μεσάνυχτα, ίσως είναι το μόνο πρωτάθλημα από τα τοπ5 που παρακολουθώ ελάχιστα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Έκανα παράθεση όλων των παιχτών που ήρθαν την τριετία.Τρόμος έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:31Όλα αυτά με προπονητή τον Λουτσέσκου όμως. Γιατί στο μεσοπόλεμο του Λουτσέσκου η ομάδα έφερνε Ζίβκοβιτς,Σβαμπ,Μπάμπα κάτω των 30....ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:31 Παίχτες 25-29 τελευταίων ετών:
Βιετεσκα
Κάμαρα
Βολιακο
Τέιλορ
Σάντσεζ (θα δείξει)
Ντεσποντοφ
Ιβανουσεκ
Κενυ
Τσαλωφ
Τσιφτσης
Ότο (ηρθε κατά λάθος)
Παίχτες 30 και άνω:
Μειτε
Τάισον
Λοβρεν
Γιακουμάκης
Γερεμεγιεφ
Τισουνταλι
Πέλκας
Σαματα
Παβλενκα
Οζντοεφ
Κολευ
Εκογκ
Μπακαγιοκο
Πείτε μου έναν από την πρώτη λίστα που ξεχώρισε (εκτός του Ότο που ήρθε από σποντα)
και του Κενυ που είναι μηχανη
Από τη δεύτερη θα πω τους κομβικους Μειτε,
Τάισον, Παβλενκα, και τον πολύ καλό Γιακουμάκη.
Μειτε Τάισον και Παβλενκα δεν έχει η πρωτη λίστα......
Εσύ πας σε άλλη τριετία παίρνοντας τρία ονόματα.
Ενδεικτικά θα σου πω Νασμπεργκ, Φ. Σοβαρές....
Πρέπει όμως να μπουν όλα τα ονόματα.
ΥΓ. Βασική σημείωση. Ζιφκο και Μπαμπά ήρθαν όπως και ο Ότο μετα, ηρθαν κατά λάθος....
Και ο Σβαμπ καλός αλλά δεν είναι Μειτε......
Συνεπως ΜΗΔΕΝ....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Σόρρυ αλλά νομίζω ότι σε άλλο τοπική έγραψες underrated χαρακτηριστικάmarsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:14Βρε ρενε θα με τρελάνεις. Αυτό γράφω;renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:05Ήταν ο τσιριλος πιο ταιριαστός από τον μιχαηλίδη?
Θα πηδηχτω από το παράθυρο
Να μου πεις ότι ήταν ένα ποδόσφαιρο πριν 20 χρόνια τελείως διαφορετικό,σε μια ομάδα που έπαιζε τελείως διαφορετικά από την σημερινή...να το δεχτώ
Υγ γενικά διακρίνω μια πολύ μεγάλη υποτίμηση στον ( κυρίως) Μιχαηλίδη
Είναι δυνατόν να λες πως εγώ υποτιμώ Μιχα που έχω τσακωθεί στο τοπικ του για το ότι έχει χαρακτηριστικά παγκόσμιας κλάσης; Δε νομίζω να τα έχει γράψει κάποιος άλλος αυτά που εχω γράψει φέτος για τον Γιάννη.
Είναι απλό αυτό που λέω. Μιλάω για ταίριασμα.
Θα έβαζες 2 Χενρικσεν για στόπερ;
Θα έβαζες 2 Μαγκνουσον;
Για να καταλάβεις το πρόβλημα μου δεν είναι ο Μιχα αλλά ο Βάσκος. Από τον Μιχα πρέπει να ξεκινάει η ενδεκάδα.
Δηλαδή εσύ βλέπεις ότι ο βάσκος και ο μιχαηλίδης έχουνε παρόμοια χαρακτηριστικά?
Οκ
Υγ μακάρι να είχα τη δυνατότητα να κλονοποιήσω και ένα δεξιοπόδαρο μιχαηλίδη. Σε αυτή την περίπτωση άλλοι θα έπρεπε να αισθάνονται προβληματισμένοι και όχι εμείς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:32, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Συγκινήθηκα και εγώ ρε φίλε με όλα τα παραπάνω, και στο λέω ειλικρινά. Εποχές ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ, τότε (2010?) είχε εμφανιστεί και ένας καραγκιόζης, που ήθελε τον ΠΑΟΚ, δήθεν επιχειρηματίας από Κωνσταντινούπολη, που αργότερα μαθεύτηκε ότι ζούσε με δανεικά! Μετά ήρθε ο ΙΒΑΝ και άλλαξε τα πάντα. Για μας που τα νοιώσαμε όλα αυτά στο πετσί μας, κάτι τύποι που ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ σαμποτάρουν τον ΙΒΑΝ και προμοτάρουν τον trader, με κάνουν να ξερνάω από τα μάτιαSera4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:09Κρίμα που δεν υπήρχαν τα βίντεο τότε σε τέτοια έκταση να αποδώσουν το μεγαλείο αυτού του παίχτη, όπως και του Γκαρσία. Ακόμα πιο κρίμα που δεν βγαίνουν πλέον τέτοιοι παίχτες, βιρτουόζοι, λάτρεις του ποδοσφαίρου, μούτρα που επιβάλουν σεβασμό.Equalizer έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:38 Αν έχετε την καλοσύνη μην πιάνετε το όνομα του Κοντρέρας στο τόπικ επί ματαίω![]()
Μιλάμε για στοπερ που οχι μόνο ήταν παιχτάρα, αλλά ήρθε και σε πλήρη αντίθεση με σχεδόν όλα τα στόπερ που είχαμε τις προηγούμενες δυο δεκαετίες πριν την έλευσή του
Τι να θυμηθούμε;
Τις γκολάρες με Λάρισα και Εργοτέλη που έκανε τελειώματα επιπέδου Βαν Μπάστεν;
Την αμυντική καθοδήγηση των πάντων;
Το οτι έκανε τον Μαλεζά αξιοπρεπή αμυντικό;
Το οτι ένα κάρο φορές εγκατέλειπε τη φάση, πήγαινε στεκόταν πάνω στη γραμμή του τέρματος και για κάποιο πούστη λόγο η μπάλα πήγαινε πάντα πάνω του και έσωζε γκολ;
Τις επικές τρίπλες-σακούλες σε αντιπάλους στη μέση του γηπέδου;
Έπεσε σαν σταγόνα νερό στην έρημο
Στα πρώτα 3-4 ματς οχι απλά δεν είχε κάνει λάθος, αλλά δεν είχε ΚΑΝ φαουλ. Και η άμυνα ήταν γρανίτης.
Θυμάμαι ακόμα τη στιγμή που δούλευα μπαρ κάπου κέντρο Θεσσαλονίκης, τέτοιες μέρες μην ήταν; Νωρίς στη μεταγραφική περίοδο. Και μου λεει ένας πελάτης σκουλήκι "πήρατε Κοντρέρας". Δεν θυμόμουν το όνομα, λεω "αντε να δουμε τι θα βγει" και μου λέει καλά χαζός είσαι; Μιλάμε για παικτάρα, ο γαυρος τον κυνηγούσε δυο χρόνια με Τσ. Λ και χρήμα και δε τον πήρε.
Είχε δικιο.
Αντε ας μεινουμε ον τοπικ.
Παίζαμε με 10 παίχτες και είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο, μπετόν αρμέ και Δον Φερνάντο να επαναφέρει την ελπίδα στην Τούμπα. Οι τελευταίες ρομαντικές εποχές του οπαδισμού, οι εποχές που άνθισε και το ΠΑΟΚμανια, ακόμα όταν τα σκέφτομαι συγκινούμαι.
Στα οντόπικ τώρα, καλώς μας ήρθε ο Ισπανός, ας ελπίσουμε μέσα στην εβδομάδα να έχουμε άλλες 2 αφίξεις τουλάχιστον.
- These users thanked the author GEOL for the post (total 5):
- nkoss, SCIFO, trouman, paok apo epilogi, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Άραγε Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφοράΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 20:31 Ο Ελουστουντο σαν συνδυασμός ονοματος-ηλικιας, είναι με διαφορά
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ.
Τα υπόλοιπα ματακι-χορταρακι.....
ο καλύτερος κεντρικός αμυντικός
που έφερε ποτέ ο ΠΑΟΚ;
Τα υπόλοιπα θα φανούν ματακι-χορταρακι;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ούτε να τα σβήσω δεν με αφήνει...
Αν δε βγει πάντως καλός τη γάμησα...
Αν δε βγει πάντως καλός τη γάμησα...
- These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post (total 7):
- leomatos88, giaxxo, Anwnimos, astral, magdy, paok apo epilogi, Ally Samagoal