Thx, Admin Team
ποιος γαυρος ρε?
ο παιχτης εχει κλεισει εδω και καιρο για το καλοκαιρι,στην ομαδα που ειναι συνονοματη με το μικρο του...
makednoss έγραψε:αν ειναι να μην παρουμε παικτη ας βγουν να το ανακοινωσουν
Δεν είπε να απαιτησουμε μεταγραφή. ΕΙπε να μας πουν αν θα γίνει για να μην σκάμε κι εμείς τζάμπα...sidpanos έγραψε:makednoss έγραψε:αν ειναι να μην παρουμε παικτη ας βγουν να το ανακοινωσουναυτά αδερφέ δεν γίνονται...
αλλά επειδή έχω την υποψία οτι μπορείς να μ πεις οτι σαν μέτοχος δικαιούμαι να ξέρω,θα σ πω οτι η παε δεν ακούει ούτε για την παραμικρή λεπτομέρεια κανέναν και κάνει αυτό που θεωρεί σωστό άσχετα αν οι κινήσεις της δεν αρέσουν κάποιες ελάχιστες φορές..