Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team



ποιος γαυρος ρε? :lol: ο αδερφος το βαλε καθαρα για πλακα :pano: :opaokara:

ο παιχτης εχει κλεισει εδω και καιρο για το καλοκαιρι,στην ομαδα που ειναι συνονοματη με το μικρο του...
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4159
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από pagotatzis »

αυτή η ησυχία μου αρέσει

πάει να πει ότι ανακοινώνεται σε πολύ λίγο καιρό.
έτοιμο το μπαμ λέμε :opaokara:

a και κάτι ακόμα
ο ΚΕΖΜΑΝ αργεί? :lol:
Άβαταρ μέλους
gsavvas
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Δευ 31 Δεκ 2007, 14:09
Τοποθεσία: ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ....

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από gsavvas »

Οσο αργει τοσο πιο καλο θα ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη :P
Οποτε..Δεν βιαζομαστε!
ΠΑΟΚ εισαι.!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από danirifle »

υπομονή! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
makednoss
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Τρί 09 Ιουν 2009, 01:53

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από makednoss »

αν ειναι να μην παρουμε παικτη ας βγουν να το ανακοινωσουν.η μονη αποτυχια των μεταγραφων ειναι η θεση του φορ ,σε ολες τις αλλες θεσεις ειμαστε φουλ κομπλε με βαση το μπατζετ μας.ειμαστε 3η επιθεση στο πρωταθλημα και οι φορ μας εχουν βαλει συνολο 3 γκολ .ο δανεικος αναστασακος ειναι μια πολυ καλη λυση το επαναλαμβανω ;)
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από sidpanos »

makednoss έγραψε:αν ειναι να μην παρουμε παικτη ας βγουν να το ανακοινωσουν
:D αυτά αδερφέ δεν γίνονται...

αλλά επειδή έχω την υποψία οτι μπορείς να μ πεις οτι σαν μέτοχος δικαιούμαι να ξέρω,θα σ πω οτι η παε δεν ακούει ούτε για την παραμικρή λεπτομέρεια κανέναν και κάνει αυτό που θεωρεί σωστό άσχετα αν οι κινήσεις της δεν αρέσουν κάποιες ελάχιστες φορές..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από gika »

sidpanos έγραψε:
makednoss έγραψε:αν ειναι να μην παρουμε παικτη ας βγουν να το ανακοινωσουν
:D αυτά αδερφέ δεν γίνονται...

αλλά επειδή έχω την υποψία οτι μπορείς να μ πεις οτι σαν μέτοχος δικαιούμαι να ξέρω,θα σ πω οτι η παε δεν ακούει ούτε για την παραμικρή λεπτομέρεια κανέναν και κάνει αυτό που θεωρεί σωστό άσχετα αν οι κινήσεις της δεν αρέσουν κάποιες ελάχιστες φορές..
Δεν είπε να απαιτησουμε μεταγραφή. ΕΙπε να μας πουν αν θα γίνει για να μην σκάμε κι εμείς τζάμπα... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
makednoss
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Τρί 09 Ιουν 2009, 01:53

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από makednoss »

ακριβως φιλε.βγες πες μεταγραφες τελος αν οντως εχεις αποφασισει να μην προχωρησεις.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Equalizer »

Έχετε βαρέσει μπιέλα...
Προχτές άκουσα για πρώτη και μοναδική φορά ένα άτομο σε ράδιο που με εξέφρασε..
Και είπε το απλό : Χαρείτε την ομαδα, τις χρονιές που ζούμε, την ανοδική πορεία, τα γούστα που βγαίνουν.
Μη παράγετε άλλο γκρίνια ρε παιδιά, αγγίξαμε τα όρια της ανοργασμικότητας πλέον..Δεν έχουμε πιά ΤΙΠΟΤΑ άλλο να κάνουμε απ το να εφευρίσκουμε προβλήματα;
Θα πώ οτι αυτή η ατάκα με το να βγεί η διοίκηση να πεί αν θα κάνει μεταγραφή, ειπώθηκε για πλάκα. Αλλά και ως πλάκα, πάλι υπερβολική ένδειξη γκρίνιας είναι. Συμμαζευτείτε. :evil:
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από don pablo »

ωρα να γκρινιαζουμε για το αν θα κανουμε μεταγραφες ημαρτον.Δεν μου λετε και εμενα τα φραγκα που θα τα βρουμε
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από guardian4 »

Καταρχην καλως σας βρηκα αδερφια.!
Πρωτα απ' όλα θελω να πω

ΠΑΟΚ ΡΕ!

Τωρα μπορω να συνεχισω..

Ρε σεις. Μεταγραφες θα κανουμε..
Μην παρανοάτε.


Η διοικηση ξερει πιο ειναι το καλο μας
Πουστι@ δεν θα μας κανουν...
Αρα περιμεντε.
15 μερες μενουν.

Υπομονη ρε..
Φετος θα ναι ωραια χρονια..
30 000 στον τελικο κυπελλου ..
θα τους παρουμε τρεχοντας μεχρι το συνταγμα.........
θα ζησουμε ωραιες στιγμες.

Γι αυτο χαλαρωστε με ενα λ ομως γιατι εχουμε και αγωνα το Σαββατο

Αν μας φερει καποιο η διοικηση θα ναι παιχταρας..
Οχι πως ξερω.
Προς θεου δλδ. :opaokara:
Ετσι δεν ειναι teacher?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος guardian4 την Δευ 11 Ιαν 2010, 21:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από kass4 »

Έλα Παρασάνδαλε σε βρήκα ένα
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από guardian4 »

Παντως εχει ξεπουλημα στην ΑΕΚ.

Με την αγορα Σκοκο παιρνεις Μαιστοροβιτς δωρεαν
Ενω με την αγορα Τζιμπουρ παιρνεις τον Μπλανκο σε μιση τιμη
.....


Ενα καλωσορισες ρε αδρεφια δεν ακουσαμε. ΠΑΟΚ εισαι
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από ARMY »

Kαλωσόρισες αδερφέ.
psc1998
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 15:52

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από psc1998 »

Καλησπερα παιδια,μην ακουτε π@π@ριες οτι δεν θα γινει μεταγραφη και φυσικα θα γινει γιατι ειναι απαραιτητο 100%.
Στην επιθεση φυσικα διοτι δεν ειναι επιθετικοι αυτοι που εχουμε.....Βλεπω εδω να γραφονται διαφορα που θα βρουμε τα λεφτα λεει ο αλλος,μην αγχωνεσαι παλικαρε γι αυτο γεμιζει το γηπεδο γι αυτο εχουμε 21.000 διαρκειας γι αυτο δινουμε σε αυξησεις για να δουμε τον ΠΑΟΚ οπως ονειρευομαστε εφοσον γινεται καλο οικονομικο κουμαντο στην παε,δεν υπαρχει θεμα να φοβηθουμε να δωσουμε σαν ΠΑΟΚ 300,000 χιλιαρικα.......δεν ειναι και τοσο μεγαλο ρισκο αν υπολογισεις πως μπορεις να χτυπησεις και το τσαμπ λιγκ......απο την αλλη η μεταγραφη πιστευω πως θα γινει στις 20-22 του μηνα ετσι διαισθανομαι...
Μην ακουω βλακειες τα περι Αναστασακους και Αθανασιαδηδες.......να παμε μπροστα θελουμε.....ξεκολατε μερικοι με το να ενθουσιαζεστε και να απογοητευεστε με την μια......ειπαμε ελληνες ειναι και φαινονται!
ΑΝΤΕ ΠΑΟΚ....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”