László Bölöni

Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sernikos »

κανα νεο ρε παιδες;

ποια παρασκευη ειπανε θα ξεκαθαρισει;
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Στην πιο δύσκολη περίοδο θα μείνουμε χωρίς σοβαρό Καπετάνιο......θα μας φέρουν κανά Δωνη η κανα Άγγελο και θα γελάνε τα τσιμέντα και οι σοφαδες ......!Ποιος πρόπονητης εγνωσμενης αξίας και αντάξιος του τεράστιου βάρους του ονόματος ΠΑΟΚ θα έρθει με μειωμένο μπατζετ και 300000 μισθό σε ένα διαλυμένο πρωτάθλημα και χώρα!


Αφου τα κανε πουτανα ο Ζαγορακης με το Βρυζα τώρα μειωνουμε το μπατζετ του θανατα αφου ματωσε ο λαός του ΠΑΟΚ!

Δε διαφέρετε κύριοι της διοίκησης σε τίποτα απο τον ΓΑΠ και τον Σαμαρά!

Σκατα στα μούτρα μου που σας στήριζα σθεναρά τοσο καιρο!

Στο καλό να πάτε και παραπέρα!
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sernikos »

και το κερασακι;
δε βλεπω να ερχεται ο ιβαν, ο προγραμματισμος που κανει ο ζησης ειναι φανερα διχως επενδυτη..
οτι εγινε εγινε για να βγει η αδειοδοτηση,αυριο;εχει ο θεος
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αρχιπαπατζης και εξυπνακιας ο γρηγοριαδης απο πολλα πολλα χρονια΄......Ας μας πει ποσο δεμενος ειναι ο ιδιος με τον ΠΑΟΚ...που με 5 ευρω κανουνε διαφημιση στην πλατη της ομαδας απο τον καθε αχρηστο υποψηφιο...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

Parolos έγραψε:Σβήσε ρε το Parolos εγραψε: από το quote το βλέπω και ξερνάω!
:lol: :lol: :lol:

Σοβαρά, κάντο "Γρηγοριάδης"..
όντως έχεις δίκιο, σε έσκισα κανονικά!!
Το διόρθωσα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Το ραντεβού του Λάσλο Μπόλονι με τους Βρύζα-Κωνσταντινίδη είναι προγραμματισμένο σε λίγες ώρες και στη διάρκειά του θα ξεκαθαριστεί το μέλλον της συνεργασίας του Ρουμάνου τεχνικού με τον ΠΑΟΚ. Όπως είναι γνωστό από την περασμένη Τετάρτη, στον 59χρονο τεχνικό έχει προταθεί μείωση στις απολαβές του, κάτι για το οποίο, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν, πώς δεν είναι αρνητικός. Ο Μπολονι, όπως είχε δηλώσει και στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, είναι "ζεστός" στο να παραμείνει και για δεύτερη χρονιά στον ΠΑΟΚ, όπως προβλέπει το συμβόλαιό του, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τα χρήματα. Βέβαια, δεν μπορούμε ακόμη να μιλάμε για οριστική συμφωνία, καθώς στο ραντεβού θα πρέπει να αναλυθούν πολλές λεπτομέρειες.

http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 90767.html

Μακαρι...για να διουμε...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Άντε μακάρι να μείνει ....


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

Πάντως, πρώτη φορά βλέπω προπονητή που όπως λένε οι ΑΡΔ δεν δέθηκε με την ομάδα, δεν είναι ζεστός, να δίνει συνέντευξη τύπου 2,5 ώρες και μετά μάθημα ποδοσφαίρου. Αν ήταν έτσι όλοι οι αδιάφοροι τότε θα ήμασταν γενικά πολύ καλύτερα.

Τρόμερή προπαγάνδα πάντως, ούτε τα σκουλήκια τέτοια πράγματα. Στο μεταξύ ένας παίχτης που έβγαλε κάνει παπάδες με τν εθνική νέων, να δω τι θα κάνει του χρόνου με όποιον καγκουροέλληνα μας κουβαλήσουν για προπονητή.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

Το οργανωμένο σχέδιο απαξίωσης του Μπόλονι καλά κρατεί από τις "φιλλιπινέζες" της διοίκησης..
Αν μείνει, πλερέζες θα βάλουν όλοι οι ξεφτιλισμένοι...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Όταν λέμε "έβγαλε" τι εννοούμε; Ότι τον είδε στην ομάδα νέων και τον πήρε στη μεγάλη; Μήπως τα εύσημα θα έπρεπε να πάνε κυρίως σε αυτούς που τον δούλεψαν σε μικρή ηλικία;
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

Gika, έχεις την τάση να τα ισοπεδώνεις όλα...αλλά μην προκαλείς άλλο με αυτά που λες ..

Τον "δούλεψαν" σε μικρή ηλικία ποιοι, οι Πουρλιοτόπουλος και Κολομπούρδας..?
Έλεος δηλ..
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

όταν βάζει βασικό στο ματς με την τότεναμ των 17χρονο, τότε τι να πούμε.
Είχε τα @@@ και τον έβαλε ακόμα και όταν έκαιγε.
Στην Ελλάδα αν δεν παίξουν σε 4 5 μικρές ομάδες, δεν φτάσουν 27 χρονών τότε βασικό έλληνα δε βλέπουμε.
Εκείνος παίζει το κεφάλι του και εκείνος ρισκάρει,
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

moican4 έγραψε:Gika, έχεις την τάση να τα ισοπεδώνεις όλα...αλλά μην προκαλείς άλλο με αυτά που λες ..
Έλεος δηλ..
Δηλαδή ο μικρός δεν ήξερε μπάλα και μέσα σε έξι μήνες έμαθε δίπλα στον Λάζλο. Γιατί δεν κάνει και στους υπόλοιπους το ίδιο τρικ να γίνουμε μπάρτσα; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

teod1980 έγραψε:όταν βάζει βασικό στο ματς με την τότεναμ των 17χρονο, τότε τι να πούμε.
...............
Ας είχε άλλες εναλλακτικές και θα έλεγα ότι έχεις δίκιο. ;)
Τεσπα, δεν βγάζει πουθενά.
Άντε να δούμε αν θα μείνει ή αν θα φύγει και βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gergeo4 »

Τέλος ο Μπόλονι




25 Μαι 2012 19:56, Από Σταύρος Κόλκας


Πριν από λίγο έγινε γνωστό πως ΠΑΟΚ και Λάσλο Μπόλονι λύνουν τη συνεργασία τους μετά από τις επαφές των τελευταίων ημερών.




Ουσιαστικά οι όποιες συζητήσεις γίνουν από εδώ και στο εξής αναμένεται να ορίσουν το κατά πόσο θα λάβει αποζημίωση ο Ρουμάνος και το πότε θα πληρωθεί τα χρήματα που του οφείλονται.

Η διάθεση του ΠΑΟΚ είναι να χωρίσει φιλικά με τον Ρουμάνο, ενώ το ίδιο ισχυρίζεται και η πλευρά του προπονητή.

Σε λίγο περισσότερα…
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”