László Bölöni
László Bölöni
Στην πιο δύσκολη περίοδο θα μείνουμε χωρίς σοβαρό Καπετάνιο......θα μας φέρουν κανά Δωνη η κανα Άγγελο και θα γελάνε τα τσιμέντα και οι σοφαδες ......!Ποιος πρόπονητης εγνωσμενης αξίας και αντάξιος του τεράστιου βάρους του ονόματος ΠΑΟΚ θα έρθει με μειωμένο μπατζετ και 300000 μισθό σε ένα διαλυμένο πρωτάθλημα και χώρα!
Αφου τα κανε πουτανα ο Ζαγορακης με το Βρυζα τώρα μειωνουμε το μπατζετ του θανατα αφου ματωσε ο λαός του ΠΑΟΚ!
Δε διαφέρετε κύριοι της διοίκησης σε τίποτα απο τον ΓΑΠ και τον Σαμαρά!
Σκατα στα μούτρα μου που σας στήριζα σθεναρά τοσο καιρο!
Στο καλό να πάτε και παραπέρα!
Αφου τα κανε πουτανα ο Ζαγορακης με το Βρυζα τώρα μειωνουμε το μπατζετ του θανατα αφου ματωσε ο λαός του ΠΑΟΚ!
Δε διαφέρετε κύριοι της διοίκησης σε τίποτα απο τον ΓΑΠ και τον Σαμαρά!
Σκατα στα μούτρα μου που σας στήριζα σθεναρά τοσο καιρο!
Στο καλό να πάτε και παραπέρα!
Re: László Bölöni
και το κερασακι;
δε βλεπω να ερχεται ο ιβαν, ο προγραμματισμος που κανει ο ζησης ειναι φανερα διχως επενδυτη..
οτι εγινε εγινε για να βγει η αδειοδοτηση,αυριο;εχει ο θεος
δε βλεπω να ερχεται ο ιβαν, ο προγραμματισμος που κανει ο ζησης ειναι φανερα διχως επενδυτη..
οτι εγινε εγινε για να βγει η αδειοδοτηση,αυριο;εχει ο θεος
Re: László Bölöni
αρχιπαπατζης και εξυπνακιας ο γρηγοριαδης απο πολλα πολλα χρονια΄......Ας μας πει ποσο δεμενος ειναι ο ιδιος με τον ΠΑΟΚ...που με 5 ευρω κανουνε διαφημιση στην πλατη της ομαδας απο τον καθε αχρηστο υποψηφιο...
Re: László Bölöni
όντως έχεις δίκιο, σε έσκισα κανονικά!!Parolos έγραψε:Σβήσε ρε το Parolos εγραψε: από το quote το βλέπω και ξερνάω!
![]()
![]()
Σοβαρά, κάντο "Γρηγοριάδης"..
Το διόρθωσα
Re: László Bölöni
Το ραντεβού του Λάσλο Μπόλονι με τους Βρύζα-Κωνσταντινίδη είναι προγραμματισμένο σε λίγες ώρες και στη διάρκειά του θα ξεκαθαριστεί το μέλλον της συνεργασίας του Ρουμάνου τεχνικού με τον ΠΑΟΚ. Όπως είναι γνωστό από την περασμένη Τετάρτη, στον 59χρονο τεχνικό έχει προταθεί μείωση στις απολαβές του, κάτι για το οποίο, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν, πώς δεν είναι αρνητικός. Ο Μπολονι, όπως είχε δηλώσει και στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, είναι "ζεστός" στο να παραμείνει και για δεύτερη χρονιά στον ΠΑΟΚ, όπως προβλέπει το συμβόλαιό του, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τα χρήματα. Βέβαια, δεν μπορούμε ακόμη να μιλάμε για οριστική συμφωνία, καθώς στο ραντεβού θα πρέπει να αναλυθούν πολλές λεπτομέρειες.
http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 90767.html
Μακαρι...για να διουμε...
http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 90767.html
Μακαρι...για να διουμε...
Re: László Bölöni
Πάντως, πρώτη φορά βλέπω προπονητή που όπως λένε οι ΑΡΔ δεν δέθηκε με την ομάδα, δεν είναι ζεστός, να δίνει συνέντευξη τύπου 2,5 ώρες και μετά μάθημα ποδοσφαίρου. Αν ήταν έτσι όλοι οι αδιάφοροι τότε θα ήμασταν γενικά πολύ καλύτερα.
Τρόμερή προπαγάνδα πάντως, ούτε τα σκουλήκια τέτοια πράγματα. Στο μεταξύ ένας παίχτης που έβγαλε κάνει παπάδες με τν εθνική νέων, να δω τι θα κάνει του χρόνου με όποιον καγκουροέλληνα μας κουβαλήσουν για προπονητή.
Τρόμερή προπαγάνδα πάντως, ούτε τα σκουλήκια τέτοια πράγματα. Στο μεταξύ ένας παίχτης που έβγαλε κάνει παπάδες με τν εθνική νέων, να δω τι θα κάνει του χρόνου με όποιον καγκουροέλληνα μας κουβαλήσουν για προπονητή.
Re: László Bölöni
Το οργανωμένο σχέδιο απαξίωσης του Μπόλονι καλά κρατεί από τις "φιλλιπινέζες" της διοίκησης..
Αν μείνει, πλερέζες θα βάλουν όλοι οι ξεφτιλισμένοι...
Αν μείνει, πλερέζες θα βάλουν όλοι οι ξεφτιλισμένοι...
Re: László Bölöni
Όταν λέμε "έβγαλε" τι εννοούμε; Ότι τον είδε στην ομάδα νέων και τον πήρε στη μεγάλη; Μήπως τα εύσημα θα έπρεπε να πάνε κυρίως σε αυτούς που τον δούλεψαν σε μικρή ηλικία;
Re: László Bölöni
Gika, έχεις την τάση να τα ισοπεδώνεις όλα...αλλά μην προκαλείς άλλο με αυτά που λες ..
Τον "δούλεψαν" σε μικρή ηλικία ποιοι, οι Πουρλιοτόπουλος και Κολομπούρδας..?
Έλεος δηλ..
Τον "δούλεψαν" σε μικρή ηλικία ποιοι, οι Πουρλιοτόπουλος και Κολομπούρδας..?
Έλεος δηλ..
Re: László Bölöni
όταν βάζει βασικό στο ματς με την τότεναμ των 17χρονο, τότε τι να πούμε.
Είχε τα @@@ και τον έβαλε ακόμα και όταν έκαιγε.
Στην Ελλάδα αν δεν παίξουν σε 4 5 μικρές ομάδες, δεν φτάσουν 27 χρονών τότε βασικό έλληνα δε βλέπουμε.
Εκείνος παίζει το κεφάλι του και εκείνος ρισκάρει,
Είχε τα @@@ και τον έβαλε ακόμα και όταν έκαιγε.
Στην Ελλάδα αν δεν παίξουν σε 4 5 μικρές ομάδες, δεν φτάσουν 27 χρονών τότε βασικό έλληνα δε βλέπουμε.
Εκείνος παίζει το κεφάλι του και εκείνος ρισκάρει,
Re: László Bölöni
Δηλαδή ο μικρός δεν ήξερε μπάλα και μέσα σε έξι μήνες έμαθε δίπλα στον Λάζλο. Γιατί δεν κάνει και στους υπόλοιπους το ίδιο τρικ να γίνουμε μπάρτσα;moican4 έγραψε:Gika, έχεις την τάση να τα ισοπεδώνεις όλα...αλλά μην προκαλείς άλλο με αυτά που λες ..
Έλεος δηλ..
Re: László Bölöni
Ας είχε άλλες εναλλακτικές και θα έλεγα ότι έχεις δίκιο.teod1980 έγραψε:όταν βάζει βασικό στο ματς με την τότεναμ των 17χρονο, τότε τι να πούμε.
...............
Τεσπα, δεν βγάζει πουθενά.
Άντε να δούμε αν θα μείνει ή αν θα φύγει και βλέπουμε.
Re: László Bölöni
Τέλος ο Μπόλονι
25 Μαι 2012 19:56, Από Σταύρος Κόλκας
Πριν από λίγο έγινε γνωστό πως ΠΑΟΚ και Λάσλο Μπόλονι λύνουν τη συνεργασία τους μετά από τις επαφές των τελευταίων ημερών.
Ουσιαστικά οι όποιες συζητήσεις γίνουν από εδώ και στο εξής αναμένεται να ορίσουν το κατά πόσο θα λάβει αποζημίωση ο Ρουμάνος και το πότε θα πληρωθεί τα χρήματα που του οφείλονται.
Η διάθεση του ΠΑΟΚ είναι να χωρίσει φιλικά με τον Ρουμάνο, ενώ το ίδιο ισχυρίζεται και η πλευρά του προπονητή.
Σε λίγο περισσότερα…
25 Μαι 2012 19:56, Από Σταύρος Κόλκας
Πριν από λίγο έγινε γνωστό πως ΠΑΟΚ και Λάσλο Μπόλονι λύνουν τη συνεργασία τους μετά από τις επαφές των τελευταίων ημερών.
Ουσιαστικά οι όποιες συζητήσεις γίνουν από εδώ και στο εξής αναμένεται να ορίσουν το κατά πόσο θα λάβει αποζημίωση ο Ρουμάνος και το πότε θα πληρωθεί τα χρήματα που του οφείλονται.
Η διάθεση του ΠΑΟΚ είναι να χωρίσει φιλικά με τον Ρουμάνο, ενώ το ίδιο ισχυρίζεται και η πλευρά του προπονητή.
Σε λίγο περισσότερα…