moican4 έγραψε:Μην παιρνεις και ορκο..!!!diniko80 έγραψε:...το καλοκαιρακι που λογικα θα τον αποχαιρετησουμε![]()
Βάλε φωτιά και κάψε το τόπικ τούτο!!
moican4 έγραψε:Μην παιρνεις και ορκο..!!!diniko80 έγραψε:...το καλοκαιρακι που λογικα θα τον αποχαιρετησουμε![]()
Συμφωνούμε...ABOLEYTOI έγραψε:Το βλέμμα του Κούτσια είναι όλα τα λεφτά.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει παιχτάρα στα χέρια του Σάντος.
+1000000ABOLEYTOI έγραψε:Το βλέμμα του Κούτσια είναι όλα τα λεφτά.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει παιχτάρα στα χέρια του Σάντος.
gash04 έγραψε:Προφορά ΣαΛόνικα έχει ρε τούτος