Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ούτε και οι άλλοι θα γινόντουσαν αν δεν υπήρχε ο Santos.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από bane1980 »

Μπράβο επιστήμονα, τα είπες ωραία.

Με μία προσθήκη εάν επιτρέπεις. Ο λαός να στηρίξει και όταν θα έρχονται οι σφαγές, γιατί η ΕΟ κρατάει καλά και δυνατά και το ζητούμενο δεν πρέπει να είναι οι τίτλοι, γιατί αυτοί μπορεί να χαθούν από εξωγενείς παράγοντες.

Καλές γιορτές σε όλους.
northend4
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: Τρί 04 Μαρ 2014, 13:06
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από northend4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ούτε και οι άλλοι θα γινόντουσαν αν δεν υπήρχε ο Santos.
Σωστό
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

bane1980 έγραψε:Μπράβο επιστήμονα, τα είπες ωραία.

Με μία προσθήκη εάν επιτρέπεις. Ο λαός να στηρίξει και όταν θα έρχονται οι σφαγές, γιατί η ΕΟ κρατάει καλά και δυνατά και το ζητούμενο δεν πρέπει να είναι οι τίτλοι, γιατί αυτοί μπορεί να χαθούν από εξωγενείς παράγοντες.

Καλές γιορτές σε όλους.
Σύμφωνω μπράβο επιστήμονα
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Σωστός ο "επιστήμονας" σε κάποια που αναφέρει αλλά...
ΑποστόληςΑ έγραψε:Ούτε και οι άλλοι θα γινόντουσαν Π.Α.Ο.Κ. αν δεν υπήρχε ο Santos.
Για την ακρίβεια, ούτε ο Σάντος θα υπήρχε-παρέμενε αν δεν ήταν Πρόεδρος τότε ο Θ.Ζ., για να τα λέμε όλα...
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Dimg4 »

Να σας πω κατι? Εαν ερθει ο Βιερινια και ενας σεντερ φορ παιχταρας, καμια εγκληματικη δε μπορει να σε σταματησει. Φετος οκ μας εκοψαν λαποιους βαθμους αλλα κατα 70% φταιγαμε εμεις γιατι εκτος αυτων των φασεων επρεπε να εχουμε καθαρισει τα ματς.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Διαφωνώ 100%...

Τι θα πει κατά 70% φταίγαμε εμείς? Μια ομάδα με 5-6 νέους παίχτες στην 11άδα και με ακόμα 6-7 (βάζω και τους Κουλούρη, Γιαννούλη και Πούγγουρα που πέρυσι δεν ήταν στην ομάδα) συνολικά στο ρόστερ της, είναι απίθανο να μην ξεκινήσει την χρονιά με αρκετά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση της!!!!

Πάνω σ αυτά τα σκαμπανεβάσματα λοιπόν, η ψυχολογία της νίκης είναι κυρίως αυτή που την ωθεί προς το καλύτερο, μαζί φυσικά με την ομοιογένεια που αποκτάει παιχνίδι με παιχνίδι...Αν λοιπόν αυτήν την ψυχολογία της νίκης μας την γαμάει το κάθε βρωμοψοφοκόρακο, ακυρώνοντας μας καθαρά γκολ και μην δίνοντας μας οφθαλμοφανέστατα πέναλτι, στραβώνοντας μας έτσι τα θετικά αποτελέσματα που δικαιούμασταν να πάρουμε, τότε αρχίζει η αμφιβολία να φωλιάζει μέσα στις ψυχές όλων στην ομάδα για το αν κάτι δεν πηγαίνει καλά, με αποτέλεσμα να ξεκινάει η εσωστρέφεια που φέρνει μονάχα προβλήματα, εντάσεις και κατ επέκταση "κρίσεις" αγωνιστικές, στα αποδυτήρια, αλλά και μεταξύ διοίκησης και τενικής-αθλητικής ηγεσίας!!!!

Γνωστό το κόλπο λοιπόν...Παμπάλαιο και πιάνει κάθε χρόνο 100%, ειδικά στον Π.Α.Ο.Κ. μας, με την συνοδεία-συνδρομή των ΑΡΔ και πολλών αλλοτριωμένων απ αυτούς ραδιο-οπαδών μας να κράζουν ανυπόμονα και αδηφάγα για το καθετί, δίχως καν να σκέφτονται ότι όλα αυτά γίνονται βάση σχεδίου!!!!

Αυτά δεν τα είχαν φέτος, σε τέτοιο βαθμό τουλάχιστον, ούτε οι βάζελοι ούτε τα χανούμια και παρ όλα αυτά είδαμε τα χάλια τους...Αν τα κοράκια δεν γαμούσαν τα πάντα σε βάρος των άλλων και υπέρ του πουστόγαυρου, όπως και στο μεταξύ μας παιχνίδι με την κόκκινη που δεν τρώει ο μιλιβοδρέπανος και τώρα ήμασταν πρωτοπόροι στην βαθμολογία, έχοντας μάλιστα ξεκινήσει με -3, ποιος θα μπορούσε να μας πιάσει από δω και μπρος στο Πρωτάθλημα, έχοντας την ψυχολογία όλων (και του Ιβάν, ο οποίος θυμίζω προ ενός μήνα δήλωσε ότι δεν θέλει να ξαναέρθει στην Τούμπα από την μούρλα που τον έδειρε) στα ύψη και κάνοντας παράλληλα 1-2 ουσιαστικές-ποιοτικές προσθήκες τον Γενάρη???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Δευ 26 Δεκ 2016, 21:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Dimg4 »

Γκοραν οταν βαζεις 1 γκολ ανα 20 τελικες εσυ φταις.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Η μπάλα θέλει και τύχη, δεν λέω, αλλά το να μηδενίζεις όλο το παραπάνω σκεπτικό που βλέπεις σε επανάληψη, σαν σε βίντεο, πολλά χρόνια τώρα λέγοντας αυτό, το βρίσκω αν όχι αφελές, τουλάχιστον υπερβολικό...

Άποψη σου όμως και σεβαστή, αν και όπως είπα ήδη, διαφωνώ 100%...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Δευ 26 Δεκ 2016, 21:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι διαιτητές φταίνε και πολύ μάλιστα, κυρίως για τη διαφορά μας από τον Θρήνο, που θα μπορούσε να είναι κάτω από 6 βαθμούς. Δεν αποτελεί όμως άλλοθι για την πρωτοφανή αστοχία μας φέτος.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Εντάξει τότε...Φτάσαμε πια στο περιβόητο-άλυτο ερώτημα: "Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"??? :)
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από bane1980 »

Dimg4 έγραψε:Να σας πω κατι? Εαν ερθει ο Βιερινια και ενας σεντερ φορ παιχταρας, καμια εγκληματικη δε μπορει να σε σταματησει. Φετος οκ μας εκοψαν λαποιους βαθμους αλλα κατα 70% φταιγαμε εμεις γιατι εκτος αυτων των φασεων επρεπε να εχουμε καθαρισει τα ματς.
Φίλε Δημήτρη (;), δεν ξέρεις πόσο θέλω να το πιστεψω αυτό...

Σύμφωνοι, δεν είναι όλοι οι χαμένοι βαθμοί από τους οσφυοκάμπτες της ΕΟ, αλλά αμφιβάλλεις οτι εάν και σε αυτά τα ματς έδειχνες οτι θα τα έπαιρνες, τότε θα φρόντιζαν να στραβοπατήσεις α λα Βέροια ή Ξάνθη;

Είναι αδύνατον να κάνεις το 30/30.

Και η Εγκληματική με τα κόκκινα εάν θελήσει/χρειαστεί θα το κάνει το 30/30 ακόμα και εάν παίζει 15 φιλικά στο 5-0 και τα άλλα 15 θα παίρνει 5 κόκκινες υπέρ και 25 οφ σάιτ που θα μετράνε για γκολ.

Μη σου πω οτι και 30/30 να κάνεις (γιορτές είναι, λέμε και τέτοια), θα βρει κάτι να σου κόψουν 3-15 βαθμούς και να τη βγάλουν λάδι.

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να σκίζεις αγωνιστικά, να τους πετάξεις 4-5 μπαλάκια,και να ξεμπροστιάζεις τα όργιά τους με την απόδοσή σου. Αλλά για κάτι παραπάνω, χωρίς την πολιτική βούληση (ένθεν κακείθεν γιατί ο γαύρος είναι θεσμός-καρκίνωμα της (νεο)ελληνικής κοινωνίας, όχι απλά ποδοσφαιρικός σύλλογος) και με τις πλάτες του αρχι-νταβά από τις Ελβετίες που τους έχει δώσει τα πόστα για να λαδώνουν τη μηχανή, το αγωνιστικό δυστυχώς είναι δευτερεύον τουλάχιστον.

Μακάρι να διαψευστώ πανηγυρικά και παταγωδώς και μάλιστα μέσα στο 2017.
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Dimg4 »

goran 64 έγραψε:Εντάξει τότε...Φτάσαμε πια στο περιβόητο-άλυτο ερώτημα: "Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"??? :)
Κανενα αυγο και καμια κοτα. Σου εκαναν μλκιες οι διαιτητες αλλα ειχες ηδη φροντισει να χασεις τα αχαστα οποτε με την πρωτη ευκαιρια σου εδωσαν την χαριστικη βολη.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από desperando »

οποιοι ειναι της αποψης οτι δεν φταινε οι διαιτητες αλλα εμεις και τα ποσοστα μας
ας ριξουν μια ματια μονο στις χαμενες ευκαιριες οσο το σκορ ηταν 0-0 και ας δουν και ποσες ευκαιριες εχανε η ομαδα μετα που ανοιγε το σκορ.

τελος για αλλη μια χρονια η ε.ο δεν με αφησε να διεκδικησω το πρωταθλημα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”