Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Olorin »

novito έγραψε:Τ άτομα που ανέδειξαν τον Κάκο, ανέδειξαν και τον Σάντος... !
Οποτε προς τι η τόση χαρά για τη βράβευση αυτή??
Κλαιω... :lol: :lol: :lol:

Ενα λινκ παιδια αν σας βρισκεται προχειρο, δηλωσεις Σαντος στα ελληνικα ειναι must see.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Τι ειδα πριν τις δηλωσεις του..Θα ανεβει και λινκ,.Παντως βγαζεις νοημα απο τα λεγομενα του πιο πολυ απο του ντουσαν... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Kevin »

Μπράβο στον Σάντος κι ελπίζω να σηκώσει και το Κύπελλο φέτος! (Λέμε τώρα...)
ΥΓ. Κανένα link με τις δηλώσεις του στα... ελληνικά;!; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
jrousis
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 18:38
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από jrousis »

Ας προσέξουμε τον προπονητή μας τον Σάντος απο κάτι περίεσργους και κάποιους στημένους όπως τον Μίρτσο στα ραδιόφωνα και ας γίνουμε σοβαρή ομάδα που δεν θα της διώχνουν τον προπονητή τους τα καφενεία...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

Τρίτη και καλύτερη...

Η περσινή εξαιρετική πορεία του ΠΑΟΚ (2η θέση στην κανονική περίοδο) ανταμοίφθηκε με τον καλύτερο τρόπο για τον Φερνάντο Σάντος που παρέλεβε για τρίτη φορά στην καριέρα του το βραβείο του καλύτερου προπονητή στην ετήσια εκδήλωση του ΠΣΑΠ. Οι πέντε λόγοι που ψηφίστηκε σύμφωνα με την «Εξέδρα».

Μετά τις δυο προηγούμενες βραβεύσεις του ως καλύτερος προπονητής (για τις χρονιές 2001-2002, 2004-2005), ο Φερνάντο Σάντος κατέκτησε και τη Δευτέρα (9/11) τον τίτλο, καθώς ψηφίστηκε από τους αρχηγούς των ομάδων.

Η κριτική που δέχεται από μερίδα οπαδών του ΠΑΟΚ είναι συνήθως άδικη. Ναι, φέρει ευθύνη για κάποια στραβά, αλλά είναι στα υπέρ του η αγωνιστική αναβάθμιση της ομάδας.

Εχει ενδιαφέρον να δούμε πώς ακριβώς κατέληξε να είναι πάνω σε προτιμήσεις και από τον νταμπλούχο Ερνέστο Βαλβέρδε, αλλά και τον Μαρίνο Ουζουνίδη, που κατάφερε να βάλει τη Λάρισα στη διαδικασία των πλέι οφ. Ενα βραβείο που δικαιώνει τη διοικητική επιλογή των Θοδωρή Ζαγοράκη στην αρχή και Ζήση Βρύζα στη συνέχεια, η οποίοι άντεξαν στις πιέσεις όλων όσοι επιθυμούσαν να «αποβάλουν» από τον ΠΑΟΚ τον Πορτογάλο προπονητή. Οι λόγοι που ο Σάντος ψηφίστηκε κορυφαίος της περσινής περιόδου, δεν είναι λίγοι. Η «Εξέδρα» αναφέρεται σε αυτούς, έτσι ώστε να φανεί και ο ρεαλισμός του βραβείου.

1. Ο ΠΑΟΚ είχε να τερματίσει δεύτερος σε κανονική περίοδο από το 1978. Μοναδική καλύτερη στιγμή από τότε, η κατάκτηση του πρωταθλήματος το 1985.

2. Ο Φερνάντο Σάντος ακολούθησε κατά γράμμα το πλάνο που αποφασίστηκε από κοινού με τη διοίκηση. Παρουσίασε σύνολο με πνεύμα νικητή, το οποίο ηττήθηκε μόλις τρεις φορές στην κανονική περίοδο. Η κουβέντα για τα πλέι οφ είναι διαφορετική και σε αυτήν δεν πρωταγωνιστεί αντίπαλος, αλλά ο Τάσος Κάκος και τα φαλτσοσφυρίγματά του.

3. Επανέφερε τον ΠΑΟΚ στο κλαμπ των μεγάλων του ελληνικού ποδοσφαίρου, κάτι που παρά τη μέτρια σεζόν διατηρείται και φέτος με την παρουσία της ομάδας στην 3η θέση του πρωταθλήματος.

4. Τα 17 γκολ παθητικό που είχε πέρυσι ο ΠΑΟΚ αποτελούν ρεκόρ, ξεπερνώντας την ομάδα του Γκιούλα Λόραντ που στέφτηκε για πρώτη φορά πρωταθλήτρια το 1976.

5. Η διαφορά του ΠΑΟΚ από τις ομάδες μικρότερου βεληνεκούς αυξήθηκε στον βαθμό που οφείλει ο σύλλογος βάσει της ιστορίας και της δυναμικής του.

Αυτά τα πέντε στοιχεία οδήγησαν όλους τους αρχηγούς που ψήφισαν τον Σάντος στην τελική απόφασή τους. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το περσινό έργο του με στοιχεία, όμως όλοι νομιμοποιούνται να περιμένουν έναν καλύτερο ΠΑΟΚ τη φετινή σεζόν. Στο χέρι του Πορτογάλου και των παικτών του είναι αυτό και παρά τη φετινή μετριότητα η ομάδα είναι μόνη 3η και μπορεί μέσα από την προσπάθεια και την έλλειψη τόσο πολλών κομβικών τραυματισμών να βρει τα πατήματά της.

http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=44000
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Eίναι απο τις περιπτώσεις που εμείς δεν μπορούμε να πούμε τίποτα. Οι διακρίσεις μιλούν μόνες τους. Έστω κι αν πολλές φορές ο ίδιος άνθρωπος μας έχει φτάσει στα όρια του...εγκεφαλικού.
Σίγουρα πάντως, η διάκριση αυτή, 3 μάλιστα, κάτι δείχνει...
Συγχαρητήρια και εις ανώτερα.

ΥΓ: Κάτι σαν το Skip μου μοιάζει η διάκριση: "29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν Skip. Αυτοί ξέρουν". 8-)
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Lakistuta »

Να φυγεις ρε Σαντος...ακους εκει να παιρνει βραβεια για την παρτυ του και εμεις να μην παιζουμε ουτε Ευρωπη...
Να φυγει ο παρτακιας...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Σάντος. Ο άνθρωπος που λατρεύουμε να μισούμε...
Ο άνθρωπος που μισούμε να λατρεύουμε... 8-)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Πετυχημενο Δημητρη.. :pano:
breakdown88
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από breakdown88 »

ΘΕΟΣ ο Σάντος... Να μιλήσει ελληνικά στη βράβευση δεν το περίμενα!! Το έκανε φυσικά το σαρδαμάκι του αλλά συγχωρεμένος.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από diniko80 »

της ΠΛΑΚΑΣ βραβειο κερδισε ο κοουτς....την αναγνωριση την πραγματικη την παιρνει στα γηπεδα καθε κυριακη απο πρωην και νυν παικτες και απο φιλαθλους ανα την επικρατεια για τη συγκροτημενη του ποδοσφαιρικη δουλεια, το ηθος του και την αφοσιωση του στους συλλογους που δουλευει.....ενας καλος προπονητης αλλα ειλικρινης ανθρωπος....το τελευταιο ειναι το ελαττωμα του.....μεγαλος προπονητης δεν ειναι γιατι δουλευει στην Ελλαδα που ποδοσφαρικα ειμαστε πυγμαιοι......μεγαλος ποδοσφαιρανθρωπος ειναι γιατι προσπαθει στους πυγμαιους να μαθει ποδοσφαιρο....

το καλοκαιρακι που λογικα θα τον αποχαιρετησουμε μετα την αποτυχημενη τριτοτεταρτη θεση μετραμε 2 χρονια και τοτε τον αναπολουμε......για ολα τα παραπανω που ανεφερα.....
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

diniko80 έγραψε:...το καλοκαιρακι που λογικα θα τον αποχαιρετησουμε
Μην παιρνεις και ορκο..!!! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

[youtube]pkhhQaAGprc&feature=player_embedded[/youtube]

Όντως από Μπάγιεβιτς πολύ καλύτερα... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Προφορά ΣαΛόνικα έχει ρε τούτος :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Το βλέμμα του Κούτσια είναι όλα τα λεφτά.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει παιχτάρα στα χέρια του Σάντος.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”