Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από episimos73 »

Μπράβο στα παιδιά!
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Μπραβο ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από painkiller4 »

ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Chuck Norris
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από Chuck Norris »

Marianov6 έγραψε:αντε τραβατε τα βυζια σας βαζελια, μια χαρα ειναι η ισοπαλια με γκολ :opaokara:

θυμαται κανεις τι ισχυει σε ισοβαθμια? ποιο κριτηριο ειναι πρωτο?
Τα μεταξύ παιχνίδια
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Ρε παιδια ελεος. Μονο ΠΑΟΚ ΡΕ.
Μπραβο στα παιδια και στον ιβιτς.
Καλο αποτελεσμα που μας δινει το πλεονεκτημα για την πρωτη θεση,παρολες τις προσπαθειες του πουστοσυστηματος.
Συνεχιζουμε.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από vs40 »

τεραστιο αποτελεσμα. Μπραβο ρε !!!
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

μπραβο για το αποτελεσμα
πολυ σημαντικο με τις συνθηκες που διαμορφωσε η κοκκινη
Dimg4

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από Dimg4 »

vs40 έγραψε:τεραστιο αποτελεσμα. Μπραβο ρε !!!
P.A.O.K AGAINST ALL
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2016, 15:55

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από P.A.O.K AGAINST ALL »

Μπραβο ρε Π.Α.Ο.Κ ΑΡΑ.. αμα παιζαμε με 11 η αυτοι με 10 και επαιζε στα ισια το ματσ.. θα τους παιρναμε αμπαριζα..σε καθε περιπτωση πολυ καλο αποτελεσμα με τα συγκεκριμενα δεδομεμα.. διπλο στην νεα σμυρνη Π.Α.Ο.Κ ΟΛΕ ΟΛΕ..
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από pilotos »

Βρίζουν τον ιταλό...

Καλό αποτέλεσμα δεδομένων συνθηκών

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από sourmenetes »

Μπραβο στους παιχτες που αντεξαν αυτον τον καραγκιοζη διαιτητη...

Ο μπεργκ ποσες φορες διαμαρτυρεται στο ματς;;;
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

τελικα μονο ο τουντορας το πιστευε....

στα πο θα ειμαστε αυτοι που πρεπει......


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος abc_o_ karpouzas την Κυρ 15 Μάιος 2016, 21:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Όποιος μιλάει για Τζαβέλας, καλύτερα να το ψάξει το πρόβλημά του.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από pilotos »

Βρίζαν συνέχεια ούτε κάρτα είδαν....
Για ένα άντε γαμησου,Ο κάτσε είδε κόκκινη από τον μητσιο

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
dimitrissss
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από dimitrissss »

Marianov6 έγραψε:θυμαται κανεις τι ισχυει σε ισοβαθμια? ποιο κριτηριο ειναι πρωτο?
1. Βαθμοί στα μεταξύ τους παιχνίδια
2. Διαφορά τερμάτων στα μεταξύ τους παιχνίδια
3. Καλύτερη επίθεση στη συνολική διαδικασία των play off
4. Καλύτερη άμυνα στη συνολική διαδικασία των play off
5. Κατάταξη κανονικής περιόδου

Ο κανονισμός του εκτός έδρας γκολ, πλέον δεν ισχύει στα play off.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”