Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3347
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2154
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Τα μεταξύ παιχνίδιαMarianov6 έγραψε:αντε τραβατε τα βυζια σας βαζελια, μια χαρα ειναι η ισοπαλια με γκολ![]()
θυμαται κανεις τι ισχυει σε ισοβαθμια? ποιο κριτηριο ειναι πρωτο?
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Ρε παιδια ελεος. Μονο ΠΑΟΚ ΡΕ.
Μπραβο στα παιδια και στον ιβιτς.
Καλο αποτελεσμα που μας δινει το πλεονεκτημα για την πρωτη θεση,παρολες τις προσπαθειες του πουστοσυστηματος.
Συνεχιζουμε.
Μπραβο στα παιδια και στον ιβιτς.
Καλο αποτελεσμα που μας δινει το πλεονεκτημα για την πρωτη θεση,παρολες τις προσπαθειες του πουστοσυστηματος.
Συνεχιζουμε.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
μπραβο για το αποτελεσμα
πολυ σημαντικο με τις συνθηκες που διαμορφωσε η κοκκινη
πολυ σημαντικο με τις συνθηκες που διαμορφωσε η κοκκινη
-
Dimg4
-
P.A.O.K AGAINST ALL
- Δημοσιεύσεις: 220
- Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2016, 15:55
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Μπραβο ρε Π.Α.Ο.Κ ΑΡΑ.. αμα παιζαμε με 11 η αυτοι με 10 και επαιζε στα ισια το ματσ.. θα τους παιρναμε αμπαριζα..σε καθε περιπτωση πολυ καλο αποτελεσμα με τα συγκεκριμενα δεδομεμα.. διπλο στην νεα σμυρνη Π.Α.Ο.Κ ΟΛΕ ΟΛΕ..
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Βρίζουν τον ιταλό...
Καλό αποτέλεσμα δεδομένων συνθηκών
SM-G935F
Καλό αποτέλεσμα δεδομένων συνθηκών
SM-G935F
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Μπραβο στους παιχτες που αντεξαν αυτον τον καραγκιοζη διαιτητη...
Ο μπεργκ ποσες φορες διαμαρτυρεται στο ματς;;;
Ο μπεργκ ποσες φορες διαμαρτυρεται στο ματς;;;
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7621
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
τελικα μονο ο τουντορας το πιστευε....
στα πο θα ειμαστε αυτοι που πρεπει......

στα πο θα ειμαστε αυτοι που πρεπει......
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος abc_o_ karpouzas την Κυρ 15 Μάιος 2016, 21:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Όποιος μιλάει για Τζαβέλας, καλύτερα να το ψάξει το πρόβλημά του.
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Βρίζαν συνέχεια ούτε κάρτα είδαν....
Για ένα άντε γαμησου,Ο κάτσε είδε κόκκινη από τον μητσιο
SM-G935F
Για ένα άντε γαμησου,Ο κάτσε είδε κόκκινη από τον μητσιο
SM-G935F
- dimitrissss
- Δημοσιεύσεις: 626
- Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
1. Βαθμοί στα μεταξύ τους παιχνίδιαMarianov6 έγραψε:θυμαται κανεις τι ισχυει σε ισοβαθμια? ποιο κριτηριο ειναι πρωτο?
2. Διαφορά τερμάτων στα μεταξύ τους παιχνίδια
3. Καλύτερη επίθεση στη συνολική διαδικασία των play off
4. Καλύτερη άμυνα στη συνολική διαδικασία των play off
5. Κατάταξη κανονικής περιόδου
Ο κανονισμός του εκτός έδρας γκολ, πλέον δεν ισχύει στα play off.