Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Οπως τωρα ο διαιτητης ηταν απο την Αθηνα, στην Τουμπα ο ρεφερι να ειναι απο το Κιλκις! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Pegasus »

ΤΕΛΟΣ 1-1
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από shark4 »

Ρε φερτε τον Σιδηρπολουλο που εχει κανει και μασαζ προσφατως ...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]Z1lau7jSoxo[/youtube]


ΣΤΙΣ ΚΑΡΓΙΟΛΕΣ ΦΡΕΝΟ
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

ΓΛΟΥ-ΓΛΟΥ-ΓΛΟΥ
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από shark4 »

ΓΑΥΡΟΙ ΣΚΟΥΠΙΣΤΕΙΤΕ ... ΤΕΛΕΙΩΣΕ . :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από funk »

για ελατε τωρα πανω πουλακια μου...
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από funk »

για ελατε τωρα πανω πουλακια μου...
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από paok87 »

1. Τεράστιος Χιλιανός
2. Πανηγυρισμός Βιειρίνια με χτυπήματα στο στήθος.
4. Μουνιά ελάτε σε 14 μέρες.
pariz
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:09
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από pariz »

ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΦΩΣΕΣ ΤΣΑΚΑΛΑΚΟ ΜΟΥ!!
ΕΤΣΙ ΡΕ ΠΟΥΤ@Ν@ΚΙ@,.,.,
ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟΥΜΠΑ.,.,
Γιατί έτσι και μας τιμωρήσουνε και δεν τιμωρηθεί με αγωνιστικέΣ ο γαύρος για σήμερα δεν θα γίνει το ματς στην ΤΟΥΜΠΑ.
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1513
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Τωρα μετα το λιμανι,ειναι κι ο κωλος σας βαθυς κωλογαυροι!!!
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από tigon4 »

ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ

ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ .............

σορρυ για πριν οποιον νευριασα αλλα τεσπα...

ΠΑΟΚ Θ4 76
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από Lord »

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΑΤΕ ΤΟΥΜΠΑ!!!
ΠΑΟΚ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!! :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από MANIAKOS »

στο τελος για να καιει..ενα χαφ διπλα στο ΠΑμπλο γρηγορα
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satell

Δημοσίευση από nikos123 »

γαυρακια θα σας δειξουμε τωρα πως κανουμε ΣΕΞ στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”