Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
«Που ήταν ο αστυνομικός διευθυντής;»
Ο υπεύθυνος Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Κυριάκος Κυριάκος μίλησε στο «Libero 107,4» για την τιμωρία του που επιβλήθηκε στην ομάδα για τα επεισόδια του Βόλου, ρίχνοντας ευθείες βολές κατά της Αστυνομίας και της έκθεσης της.
«Δε στηρίζονται επαρκώς τα επιχειρήματα και οι κατηγορίες από την περιβόητη έκθεση. Αν αμφισβητούνται τα δικά μας επιχειρήματα, θα έπρεπε να υπάρχει συντάκτης της, ή αυτός που την υπογράφει ή αυτός που κατήγγειλε στον αστυνομικό διευθυντή όλα αυτά τα αστεία και αναληθή».
Για το κλίμα που πήραν από τους δικαστές: «Η κοινή γνώμη βλέποντας την τηλεόραση ή φωτογραφίες, έχει μία αντανακλαστική συνείδηση για να φύγει ηβία από τα γήπεδα, χωρείς να ψάχνει σε βάθος το τι έγινε κάθε φορά. Αν προκύπτει ο καπνός από φωτιά ή από δακρυγόνο.
Δεν υπήρξαν ερωτήσεις από τους δικαστές. Δε μπορούσαν να αμφισβητήσουν όσα λέγαμε και για αυτό πήραν μία λανθασμένη απόφαση.
Για αυτό ζητήσαμε από τη Σούπερ Λιγκ να υπάρχει μάρτυρας από την αστυνομία. Η διοργανώτρια αρχή θα πρέπει να προστατεύει το προϊόν της και να μην τυλίγονται οι ομάδες σε μία κόλλα χαρτί από μία έκθεση.
Εμείς αμφισβητήσαμε αυτά που έγραφε ο κ Κίος και αυτός δεν ήταν εκεί να μας απαντήσει.
Η ΠΑΕ δικάζεται με βάση την έκθεση της αστυνομίας, η οποία συντάχθηκε εν βρασμώ ψυχής. Το μόνο που δεν έγραψε είναι ότι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ φταίνε ακόμα και για την επίθεση των Γερμανών το 1940».
Για το κυλικείο στο Πανθεσσαλικό που σύμφωνα με την έκθεση, καταστράφηκε: «Δεν υπάρχει κυλικείο στην κερκίδα των φιλοξενούμενων. Το έγραψαν για να δικαιολογήσουν τα μπουκάλια που πετάχτηκαν μετά από τρεις πολύ σκληρούς ελέγχους. Αρα πρέπει να εφεύρουμε ένα κυλικείο που το ρήμαξαν οι ΠΑΟΚτσήδες και πέταξαν γυάλινα μπουκάλια. Διαβάζοντας την έκθεση σου πέφτουν τα μαλλιά. Και είμαστε χρόνια στα γήπεδα για να ξέρουμε τι γίνεται. Καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε ένα χαρτί. Φαίνεται και από τον τρόπο που συντάχθηκε ότι είναι συναισθηματικά φορτισμένος αυτός που το έγραψε».
Αν έγινε κάποιο σχόλιο από τους δικαστές για την έκθεση: «Μας είπαν ότι δε μπορούν να εξαναγκάσουν κάποιον μάρτυρα να παρευρεθεί. Ο κ. Κίος υπέγραψε ένα χαρτί που τον εκθέτει. Στην έκθεση του παρατηρητή δεν προκύπτουν πολλά από αυτά που γράφει η αστυνομία».
Για το τι γίνεται από εδώ και στο εξής: «Η σκέψη του προέδρου είναι ότι δε γίνεται να μην αντικρούει ο διευθυντής της αστυνομίας, όσα του καταλογίζονται. Είναι προσωπική του επιθυμία να πετύχουμε τουλάχιστον από εδώ και στο εξής να υπάρχει μάρτυρας από πλευράς της Αστυνομίας. Το έγγραφο που πήραμε από την Αστυνομία είναι ότι χειρότερο έχουμε πάρει στα χέρια μας. Είναι η περιγραφή ενός πολέμου, χωρίς τραυματίες και συλλήψεις.
Πρέπει να το κυνηγήσουν όλες οι ομάδες. Εμείς κάναμε αυτό το αίτημα στη Σούπερ Λιγκ και έγινε σχεδόν ομόφωνα δεκτό από όλους τους προέδρους».
Για την έφεση του ΠΑΟΚ: «Η έφεση θα κατατεθεί κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας. Μέχρι τη Δεύτερα θα έχει οριστεί νέα εκδίκαση για όλες τις ομάδες που κατέθεσαν έφεση. Θα είναι πολύ μεγάλη και αρνητική έκπληξη αν δε γίνει δεκτό το αίτημα».
Για την αντίδραση των οπαδών στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: «Δε θα ήθελα να σχολιάσω τις ανακοινώσεις των οπαδών του ΠΑΟΚ. Είναι μία αυθόρμητη αντίδραση. Εμείς πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα κάνουμε τα πάντα για να αρθεί η τιμωρία και να εξασφαλίσουμε τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ. Η έκθεση του Βόλου, προέκυψε έπειτα από δική μας αντίδραση. Μπαίνουμε στο μάτι των αρχών και πρέπει να φερθούμε έξυπνα γιατί πρέπει να διασφαλίσουμε το μέλλον».
paok24
Ο υπεύθυνος Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Κυριάκος Κυριάκος μίλησε στο «Libero 107,4» για την τιμωρία του που επιβλήθηκε στην ομάδα για τα επεισόδια του Βόλου, ρίχνοντας ευθείες βολές κατά της Αστυνομίας και της έκθεσης της.
«Δε στηρίζονται επαρκώς τα επιχειρήματα και οι κατηγορίες από την περιβόητη έκθεση. Αν αμφισβητούνται τα δικά μας επιχειρήματα, θα έπρεπε να υπάρχει συντάκτης της, ή αυτός που την υπογράφει ή αυτός που κατήγγειλε στον αστυνομικό διευθυντή όλα αυτά τα αστεία και αναληθή».
Για το κλίμα που πήραν από τους δικαστές: «Η κοινή γνώμη βλέποντας την τηλεόραση ή φωτογραφίες, έχει μία αντανακλαστική συνείδηση για να φύγει ηβία από τα γήπεδα, χωρείς να ψάχνει σε βάθος το τι έγινε κάθε φορά. Αν προκύπτει ο καπνός από φωτιά ή από δακρυγόνο.
Δεν υπήρξαν ερωτήσεις από τους δικαστές. Δε μπορούσαν να αμφισβητήσουν όσα λέγαμε και για αυτό πήραν μία λανθασμένη απόφαση.
Για αυτό ζητήσαμε από τη Σούπερ Λιγκ να υπάρχει μάρτυρας από την αστυνομία. Η διοργανώτρια αρχή θα πρέπει να προστατεύει το προϊόν της και να μην τυλίγονται οι ομάδες σε μία κόλλα χαρτί από μία έκθεση.
Εμείς αμφισβητήσαμε αυτά που έγραφε ο κ Κίος και αυτός δεν ήταν εκεί να μας απαντήσει.
Η ΠΑΕ δικάζεται με βάση την έκθεση της αστυνομίας, η οποία συντάχθηκε εν βρασμώ ψυχής. Το μόνο που δεν έγραψε είναι ότι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ φταίνε ακόμα και για την επίθεση των Γερμανών το 1940».
Για το κυλικείο στο Πανθεσσαλικό που σύμφωνα με την έκθεση, καταστράφηκε: «Δεν υπάρχει κυλικείο στην κερκίδα των φιλοξενούμενων. Το έγραψαν για να δικαιολογήσουν τα μπουκάλια που πετάχτηκαν μετά από τρεις πολύ σκληρούς ελέγχους. Αρα πρέπει να εφεύρουμε ένα κυλικείο που το ρήμαξαν οι ΠΑΟΚτσήδες και πέταξαν γυάλινα μπουκάλια. Διαβάζοντας την έκθεση σου πέφτουν τα μαλλιά. Και είμαστε χρόνια στα γήπεδα για να ξέρουμε τι γίνεται. Καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε ένα χαρτί. Φαίνεται και από τον τρόπο που συντάχθηκε ότι είναι συναισθηματικά φορτισμένος αυτός που το έγραψε».
Αν έγινε κάποιο σχόλιο από τους δικαστές για την έκθεση: «Μας είπαν ότι δε μπορούν να εξαναγκάσουν κάποιον μάρτυρα να παρευρεθεί. Ο κ. Κίος υπέγραψε ένα χαρτί που τον εκθέτει. Στην έκθεση του παρατηρητή δεν προκύπτουν πολλά από αυτά που γράφει η αστυνομία».
Για το τι γίνεται από εδώ και στο εξής: «Η σκέψη του προέδρου είναι ότι δε γίνεται να μην αντικρούει ο διευθυντής της αστυνομίας, όσα του καταλογίζονται. Είναι προσωπική του επιθυμία να πετύχουμε τουλάχιστον από εδώ και στο εξής να υπάρχει μάρτυρας από πλευράς της Αστυνομίας. Το έγγραφο που πήραμε από την Αστυνομία είναι ότι χειρότερο έχουμε πάρει στα χέρια μας. Είναι η περιγραφή ενός πολέμου, χωρίς τραυματίες και συλλήψεις.
Πρέπει να το κυνηγήσουν όλες οι ομάδες. Εμείς κάναμε αυτό το αίτημα στη Σούπερ Λιγκ και έγινε σχεδόν ομόφωνα δεκτό από όλους τους προέδρους».
Για την έφεση του ΠΑΟΚ: «Η έφεση θα κατατεθεί κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας. Μέχρι τη Δεύτερα θα έχει οριστεί νέα εκδίκαση για όλες τις ομάδες που κατέθεσαν έφεση. Θα είναι πολύ μεγάλη και αρνητική έκπληξη αν δε γίνει δεκτό το αίτημα».
Για την αντίδραση των οπαδών στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: «Δε θα ήθελα να σχολιάσω τις ανακοινώσεις των οπαδών του ΠΑΟΚ. Είναι μία αυθόρμητη αντίδραση. Εμείς πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα κάνουμε τα πάντα για να αρθεί η τιμωρία και να εξασφαλίσουμε τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ. Η έκθεση του Βόλου, προέκυψε έπειτα από δική μας αντίδραση. Μπαίνουμε στο μάτι των αρχών και πρέπει να φερθούμε έξυπνα γιατί πρέπει να διασφαλίσουμε το μέλλον».
paok24
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
αυτο με τον αστυνομικο διευθυντη ειναι τραβηγμενο μεχρι εκει που δεν παει. στην ελλαδα ειμαστε, ο λογος του μπατσου ειναι νομος. μακαρι να μπορεσει ο ΠΑΟΚ να το ανατρεψει αλλα νομιζω οτι πιο ευκολα θα παρει πρωταθλημα.
και αντε και παει ο ταξιαρχος στην επιτροπη και εχει μαζι του δυο ματατζηδες και τρεις καραβαναδες που καταθετουν οτι αυτα που περιγραφει ο ταξιαρχος στην εκθεση του εγιναν οπως ακριβως τα αναφερει η εκθεση της αστυνομιας.
υπαρχει δικαστης, δικηγορος ή επιτροπη που θα τους κατηγορησει οτι λενε ψεματα? εαν η καταθεσει ειναι ενορκη υπαρχει καποιος που θα τους κατηγορησει για ψευδορκια? ή μηπως νομιζουμε οτι θα τους ζητησουν αεροφωτογραφιες απο δορυφορο που να αποδεικνυουν οτι λενε αληθεια?
τι εχετε να δηλωσετε κυριες ταξιαρχε? ευχαριστω πολυ, καλη σας μερα.
θα τον στριμωξει λιγο ο δικηγορος του ΠΑΟΚ αλλα μεχρι εκει. απο το δεξι αυτι του δικαστη θα μπουν και απο το αριστερο θα βγουν. ελλαδισταν.
ειναι σαν να τρεχεις με 90 και να σε γραφει ο αλλος γιατι ετρεχες με 150. οταν βρεις το δικαιο σου παρε με τηλεφωνο. 4 ατομα να ειναι στο αμαξι, ο λογος του μπατσου μετραει.
και αντε και παει ο ταξιαρχος στην επιτροπη και εχει μαζι του δυο ματατζηδες και τρεις καραβαναδες που καταθετουν οτι αυτα που περιγραφει ο ταξιαρχος στην εκθεση του εγιναν οπως ακριβως τα αναφερει η εκθεση της αστυνομιας.
υπαρχει δικαστης, δικηγορος ή επιτροπη που θα τους κατηγορησει οτι λενε ψεματα? εαν η καταθεσει ειναι ενορκη υπαρχει καποιος που θα τους κατηγορησει για ψευδορκια? ή μηπως νομιζουμε οτι θα τους ζητησουν αεροφωτογραφιες απο δορυφορο που να αποδεικνυουν οτι λενε αληθεια?
τι εχετε να δηλωσετε κυριες ταξιαρχε? ευχαριστω πολυ, καλη σας μερα.
θα τον στριμωξει λιγο ο δικηγορος του ΠΑΟΚ αλλα μεχρι εκει. απο το δεξι αυτι του δικαστη θα μπουν και απο το αριστερο θα βγουν. ελλαδισταν.
ειναι σαν να τρεχεις με 90 και να σε γραφει ο αλλος γιατι ετρεχες με 150. οταν βρεις το δικαιο σου παρε με τηλεφωνο. 4 ατομα να ειναι στο αμαξι, ο λογος του μπατσου μετραει.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5436
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ακριβώς, όσο είναι το πρόστιμο, γυρω στα 100 χιλ. Τα έσοδα απο ένα ματς με το γαυρο ξέρεις ποσά είναι; περίπου 500 χιλ. Θα τους παίξω και με κόσμο, να πάρω την πρόκριση και δεν μπορούν να κάνουν και τίποταArgonaut4 έγραψε:Ναι και μήπως ξέρεις πόσο κοστίζει ο χλοοτάπητας?Όσο είναι περίπου το πρόστιμο.Ας μην καταντήσουμε νιόνιοι ρε μάγκες.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ωραία μαζί σου ρε χρυσή τσάπα.....αλλά δεν ξέρω τον νόμο και τις διατάξεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.Ωραία και πες ότι μία μέρα πριν το ματς μπαίνουμε μέσα και κάνουμε το χορτάρι σεληνιακό τοπίο.Είσαι σίγουρος ότι δεν θα τιμωρηθούμε για αυτό?Δεν θα βρουν παραθυράκι?Δεν ξέρω..........μακάρι άμα είστε σίγουροι ότι καταστρέφοντας το χορτάρι ..........θα αναβληθεί ή ρεβάνς με τον γαύρο και θα μεταφερθεί με τον σάπιο βάζελο στο πρωτάθλημα τότε μαζί σας να το κάνουμε με τα χίλια και να πουλήσουμε και τρέλα.........αν όμως υπάρχει έστω και ο παραμικρός τρόπος να τιμωρηθούμε ας το αφήσουμε καλύτερα.
Δεν θυμάμε ο νιόνιος τότε που το έκανε νιμού το γήπεδο του κάνανε τίποτα?
Δεν θυμάμε ο νιόνιος τότε που το έκανε νιμού το γήπεδο του κάνανε τίποτα?
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Οι πανιωνιοι εκαναν το γηπεδο τους πουτανα για να μην παιξει η αεκ τον επαναληπτικο με τους σκοτσεζους στη νεα σμυρνη, και τελικα πετυχαν το στοχο τους.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Ναι τον πέτυχαν........αλλά δεν θυμάμαι να τιμωρήθηκαν.Βρε λες?
-
Betonieras
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Oχι ρε παλικαρια το ναο να μην τον πειραξουμε για κανενα λογο... Να πω 2-3 πραματα κ θελω απαντησεις ωστε να βοηθησω και να βοηθηθω...
1ον μαθαινουμε ποτε θα ρθουν οι οι σκατογαυροι για το ματς... Αλλα απο καποια καλη πηγη μεσα απο τα αεροδρομιο απο κανα φιλο μας στα κολπα στην Αθηνα γιατι αυτοι σιγουρα αλλο θα βγαλουν εξω κ αλλο θα κανουν το χουν κανει πολλες φορες... (Καποτε διανυκτερευσαν Τρικαλα κ ηρθαν Σαλονικη το πρωι πριν το ματς... Αποκλεισμος αεροδρομιου απο ΕΙΡΗΝΙΚΗ διαδηλωση. Ειναι δικαιωμα μας (κ εχουμε εκατομμυρια διακαιολογιες). Αν ερθουν οδικως αποκλεισμος ολων των περιφερειακων αρτηριων καθως και τον εισοδων της πολης.ΕΙΡΗΝΙΚΑ...!
2ον Οργανωνουμε συλλαλητηριο το μεσημερι του αγωνα 2-3 στο κεντρο (ή την προηγουμενη μερα). Αποκλειουμε την πολη... ΤΕΛΟΣ.... (τα κανουν αυτα λαθρομεταναστες, κ καλα κανουν κιολας(offtopic) γιατι οχι κ εμεις???)
3ον 40000 λαος απο Σαλονικη επαρχια παντου εξω απο το γηπεδο την ωρα του ματς. Συνεννοηση με ΠΑΕ συνδεσμους για γιαγαντοοθονες, φαναρακια, πυροτεχνηματα. Βγαζουμε τα λαρυγγια μας.Στησιμο παρτυ με σουβλακια ρετσινες 3 ωρες πριν το ματς. Σε ολα αυτα βεβαια απαραιτητες οι: στηριξη,οργανωση, βοηθεια απο ΠΑΕ και συνδεσμους. Απαραιτητα κουκουλες κασκολ,κρεμες Νιβεα καραμελες για το λαιμο. ηχητικη βια ως εκει που δεν παει.
Την ολη ιστορια κοινως να την παιξουμε εμεις επικοινωνιακα ωστε να μπορεσουμε τουλαχιστο να δικαιωθουμε ηθικα.
Θελω απο οσα παλικαρια απο το PAOKMANIA που ναι κ συνδεσμιτες να μας βοηθησουν- οργανωσουν μεσα απο δω για να ξερουμε κ εμεις που δεν ανηκουμε στους συνδεσμους πως να δρασσουμε. Να μας πειτε κοινως να ρθουμε κ εμεις....
1ον μαθαινουμε ποτε θα ρθουν οι οι σκατογαυροι για το ματς... Αλλα απο καποια καλη πηγη μεσα απο τα αεροδρομιο απο κανα φιλο μας στα κολπα στην Αθηνα γιατι αυτοι σιγουρα αλλο θα βγαλουν εξω κ αλλο θα κανουν το χουν κανει πολλες φορες... (Καποτε διανυκτερευσαν Τρικαλα κ ηρθαν Σαλονικη το πρωι πριν το ματς... Αποκλεισμος αεροδρομιου απο ΕΙΡΗΝΙΚΗ διαδηλωση. Ειναι δικαιωμα μας (κ εχουμε εκατομμυρια διακαιολογιες). Αν ερθουν οδικως αποκλεισμος ολων των περιφερειακων αρτηριων καθως και τον εισοδων της πολης.ΕΙΡΗΝΙΚΑ...!
2ον Οργανωνουμε συλλαλητηριο το μεσημερι του αγωνα 2-3 στο κεντρο (ή την προηγουμενη μερα). Αποκλειουμε την πολη... ΤΕΛΟΣ.... (τα κανουν αυτα λαθρομεταναστες, κ καλα κανουν κιολας(offtopic) γιατι οχι κ εμεις???)
3ον 40000 λαος απο Σαλονικη επαρχια παντου εξω απο το γηπεδο την ωρα του ματς. Συνεννοηση με ΠΑΕ συνδεσμους για γιαγαντοοθονες, φαναρακια, πυροτεχνηματα. Βγαζουμε τα λαρυγγια μας.Στησιμο παρτυ με σουβλακια ρετσινες 3 ωρες πριν το ματς. Σε ολα αυτα βεβαια απαραιτητες οι: στηριξη,οργανωση, βοηθεια απο ΠΑΕ και συνδεσμους. Απαραιτητα κουκουλες κασκολ,κρεμες Νιβεα καραμελες για το λαιμο. ηχητικη βια ως εκει που δεν παει.
Την ολη ιστορια κοινως να την παιξουμε εμεις επικοινωνιακα ωστε να μπορεσουμε τουλαχιστο να δικαιωθουμε ηθικα.
Θελω απο οσα παλικαρια απο το PAOKMANIA που ναι κ συνδεσμιτες να μας βοηθησουν- οργανωσουν μεσα απο δω για να ξερουμε κ εμεις που δεν ανηκουμε στους συνδεσμους πως να δρασσουμε. Να μας πειτε κοινως να ρθουμε κ εμεις....
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5436
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Σίγουρα δεν τιμωρήθηκε...η Κούλα έπαιξε στο Γαυραισκακη και ο Πανιώνιος τίποτα . Εξάλλου τι μπορούν να σου πουν; Γιατί μπήκαν κακοποια στοιχεία μέσα και έκαναν ζημιές ; Μπορεί να είναι λαθρομετανάστες, αντιεξουσιαστες η οπαδοί άλλης ομάδας. Η ΠΑΕ θα βγάλει ανακοίνωση, ζητώντας απο την αστυνομία να κάνει το καθήκον της και να βρει τους ενόχους, θα αναζητηθούν ευθύνες απο την εταιρία security ,( λέμε τώρα) και ο αγώνας θα οριστεί καμία 10 αρια μέρες μετά όταν θα έχει φτιαχτεί ο χλοοτάπητας.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Λίγο ηρεμία θέλει απο όλους μας.
Διαφωνώ με το σκεπτικό να λεηλατήσουμε τον χλοοτάπητα γιατί πολύ απλά ο αγώνας δε θα αναβληθεί . Ο μπουχέσας θα βάλει λυτούς και δεμένους να γίνει ο αγώνας και το πιο πιθανό είναι να παίξουμε κεκλεισμένων των θυρών στο γήπεδο της γριάς οπότε στο πρόστιμο και την χασούρα από τα εισιτήρια θα προστεθεί και η αποκατάσταση του χλοοτάπητα και το νοίκι στη γριά.. (και μετά θα απορούμε στο νήμα των οικονομικών για πιο λόγο μεγάλωσε το άνοιγμα).
Είτε είμαστε την τετάρτη μέσα στο γήπεδο είτε είμαστε απο έξω το μόνο σίγουρο είναι θα γίνουν προκλήσεις. Το έργο το έχουμε ξαναδεί (και ξαναδεί ... και ξαναδεί....) θα υπάρχουν προκλητικά σφυρίγματα απο τους διαιτητές και προκλήσεις απο τα ματ.
Ηρεμία και οργάνωση δεν πρέπει να πέσουμε στην παγίδα.
Διαφωνώ με το σκεπτικό να λεηλατήσουμε τον χλοοτάπητα γιατί πολύ απλά ο αγώνας δε θα αναβληθεί . Ο μπουχέσας θα βάλει λυτούς και δεμένους να γίνει ο αγώνας και το πιο πιθανό είναι να παίξουμε κεκλεισμένων των θυρών στο γήπεδο της γριάς οπότε στο πρόστιμο και την χασούρα από τα εισιτήρια θα προστεθεί και η αποκατάσταση του χλοοτάπητα και το νοίκι στη γριά.. (και μετά θα απορούμε στο νήμα των οικονομικών για πιο λόγο μεγάλωσε το άνοιγμα).
Είτε είμαστε την τετάρτη μέσα στο γήπεδο είτε είμαστε απο έξω το μόνο σίγουρο είναι θα γίνουν προκλήσεις. Το έργο το έχουμε ξαναδεί (και ξαναδεί ... και ξαναδεί....) θα υπάρχουν προκλητικά σφυρίγματα απο τους διαιτητές και προκλήσεις απο τα ματ.
Ηρεμία και οργάνωση δεν πρέπει να πέσουμε στην παγίδα.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Το βασικό ειναι να προστατέψουμε το γήπεδο μας .Θα ειναι λαθος να κάνουμε επεισοδια με τα ματ.Να μην κανουμε ούτε επίθεση στην αποστολη του γαύρου στο γηπεδο.Το σιγουρο σε αυτες της περιπτωσεις ειναι οτι θα πέσουν δακρυγονα και στα περιξ του γηπέδου δεν θα ειναι ουτε 500 ατομα.Τις προκλίσεις που θα γίνουν πρεπει να τις διαχειριστούμε με μυαλο.Παντως χρειάζεται διάλογο απο όλο το Παοκτσίδικο κοσμο για να βρεθούν λύσεις.
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Καλημέρα αδέρφια.
Θεωρώ πως αυτό που προέχει αυτή την ώρα είναι να σταλεί το ξεκάθαρο μήνυμα προς όλους τους αποδεκτες (μπάτσους, δικαστές, πολιτικούς, δημοσιογράφους κτλ) πως αν δεν γίνει αποδεκτη η έφεση, οι συνέπειες θα είναι ανεξέλεκτες. Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι μονο τη μαζική λαϊκή οργή μπορούν να φοβηθούν.
Την Τεταρτη η Τούμπα θα γεμίσει, αλλιώς...
υγ. Σε ο,τι αφορά την ομάδα, προτείνω να την αφήσουμε ήρεμη να συγκεντρωθεί στη δουλειά της, είμαι αντίθετος με ανοιχτές προπονήσεις. Oι παίχτες εχουν αποδείξει πολύ καλά, ότι ξέρουν ποια φανέλα φοράνε, ξέρουν ποσο το θέλουμε και οι ίδιοι το θέλουν περισσότερο. Ας τους αφήσουμε στην ηρεμία τους. Αυτοί τη δουλειά τους στο χορτάρι, εμείς τη δικη μας στο δρόμο και την κερκίδα.
Θεωρώ πως αυτό που προέχει αυτή την ώρα είναι να σταλεί το ξεκάθαρο μήνυμα προς όλους τους αποδεκτες (μπάτσους, δικαστές, πολιτικούς, δημοσιογράφους κτλ) πως αν δεν γίνει αποδεκτη η έφεση, οι συνέπειες θα είναι ανεξέλεκτες. Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι μονο τη μαζική λαϊκή οργή μπορούν να φοβηθούν.
Την Τεταρτη η Τούμπα θα γεμίσει, αλλιώς...
υγ. Σε ο,τι αφορά την ομάδα, προτείνω να την αφήσουμε ήρεμη να συγκεντρωθεί στη δουλειά της, είμαι αντίθετος με ανοιχτές προπονήσεις. Oι παίχτες εχουν αποδείξει πολύ καλά, ότι ξέρουν ποια φανέλα φοράνε, ξέρουν ποσο το θέλουμε και οι ίδιοι το θέλουν περισσότερο. Ας τους αφήσουμε στην ηρεμία τους. Αυτοί τη δουλειά τους στο χορτάρι, εμείς τη δικη μας στο δρόμο και την κερκίδα.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5436
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11
Δε λεω οτι δεν υπαρχει αυτος ο κινδυνος, αλλα ειναι κατι που μπορει να μας το πει οποιοσδηποτε δικηγορος. Η διαταξη αν θυμαμαι καλα λεει για ορισμο του αγωνα την επομενη μερα ( κατι που δεν θα γινεται ) και μετα ορισμο νεας ημερομηνιας. Αν αυτο γινει ας πουμε την Τριτη το βραδυ, και Τεταρτη πρωι ξυπνησουν ολοι εκπληκτοι και δουν οτι ο χλοοταπητας ειναι off, δεν προλαβαινει να οριστει αλλη εδρα, γιατι θελει και αλλο σχεδιο απο την αστυνομια κτλ κτλ. Θεωρω οτι ειναι το πιο εξυπνο που μπορουμε να κανουμε για να αποφυγουμε τιμωρια, επεισοδια και να πουλησουμε και τρελα. Και μονο που θα βλεπω τα μουτρα των κωλο γαυρων αρδ, αρκει !panta έγραψε:Λίγο ηρεμία θέλει απο όλους μας.
Διαφωνώ με το σκεπτικό να λεηλατήσουμε τον χλοοτάπητα γιατί πολύ απλά ο αγώνας δε θα αναβληθεί . Ο μπουχέσας θα βάλει λυτούς και δεμένους να γίνει ο αγώνας και το πιο πιθανό είναι να παίξουμε κεκλεισμένων των θυρών στο γήπεδο της γριάς οπότε στο πρόστιμο και την χασούρα από τα εισιτήρια θα προστεθεί και η αποκατάσταση του χλοοτάπητα και το νοίκι στη γριά.. (και μετά θα απορούμε στο νήμα των οικονομικών για πιο λόγο μεγάλωσε το άνοιγμα).
Είτε είμαστε την τετάρτη μέσα στο γήπεδο είτε είμαστε απο έξω το μόνο σίγουρο είναι θα γίνουν προκλήσεις. Το έργο το έχουμε ξαναδεί (και ξαναδεί ... και ξαναδεί....) θα υπάρχουν προκλητικά σφυρίγματα απο τους διαιτητές και προκλήσεις απο τα ματ.
Ηρεμία και οργάνωση δεν πρέπει να πέσουμε στην παγίδα.
Οσο για τιμωρια, εδω δεν εγινε τιποτα στον Πανιωνιο, που αφορουσε και ευρωπαικο ματς, τι να σου πουν εσενα;
Για μενα θελει εξυπναδα και πρωτοτυπια, και απο αυτη εχουμε μπολικη. Αν παμε ετσι απλα εξω απο το γηπεδο, θα εχουμε προκλησεις. θα γινει χαμος, και τι καναμε; Θα φαμε ακομα καμια τιμωρια.