Είναι σίγουρο ότι θα κολώσει περισότερο το κομάντο με γεμάτη έδρα.ΑποστόληςΑ έγραψε:Αδελφέ, οι διαιτητές δεν φοβούνται την έδρα. Κάποιοι τουλάχιστον. Γι' αυτό και επιλέγονται και δεν κληρώνονται. Αν θέλουν να παίξουν 20-80 θα το παίξουν είτε με κόσμο, είτε χωρίς. Η διαφορά θα είναι ότι στην πρώτη περίπτωση θα φάμε καμιά τεσσάρα αγωνιστικές, ενώ στη δεύτερη δεν θα έχουμε περαιτέρω τιμωρία!Karelias έγραψε:Να σε φέρει ένα κοράκι-κομάντο ο άλλος στην άδεια Τούμπα, να κάνει ότι θέλει.
Αμ δε.
Το θέμα είναι με τι διαθέσεις θα έρθει ο διαιτητής στην Τούμπα.
Είναι ανθρώπινη αντίδραση.
ΑΝ ο ΠΑΟΚ είναι στα καλά του, με γεμάτη Τούμπα δεν χάνεται η πρόκριση.
Και πέρυσι το έχασε το ματς επειδή όταν έγινε, ο ΠΑΟΚ δεν ήταν στα καλά του.
Όταν έγινε καλά, πήγε στο τηγάνι και λέγανε ευχαριστώ μεγάλε ΠΑΟΚ που δεν μας έριξες τρία.
Μη λέτε άκυρα παραδείγματα μόνο και μόνο για το ονόρε.