Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
-
makispaspartou
- Δημοσιεύσεις: 5467
- Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Φυσάει αέρας από Ανατολή μεριά.......μαεστρικός.......λέτε να τελειώνει και σε ......ιτς????????????/
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
μαζι σου athens
θα φωναξουμε κανενα συνθημα στον ΣΦ ΠΑΟΚ Υπνου
το πρωι ενας Παππάς απο Πριμέρα Ντιβιζιόν παρακαλώ
θα φωναξουμε κανενα συνθημα στον ΣΦ ΠΑΟΚ Υπνου
το πρωι ενας Παππάς απο Πριμέρα Ντιβιζιόν παρακαλώ
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος john4serres την Παρ 04 Ιούλ 2014, 21:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Στις αρχες της επομενης εβδομαδας παει του Ρατ,μαλιστα το δουλεμα παει συννεφο.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τον ενα πλαγιο επιθετικο που αγωνιζεται και σαν δευτερος τον ξερουμε τον δευτερο δεν ξερουμε ακομα νομιζα οτι θα ειναι ο Βιερα αλλα μαλον κλεινει αλλου αυτος.Ειδωμεν
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Κατσε Κιοσε επεστρεψαν
κι υποτιθεται κι αυτος στις 30 θα ηταν Θεσσαλονικη..
κι υποτιθεται κι αυτος στις 30 θα ηταν Θεσσαλονικη..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ποιος ειναι αυτος που ξέρουμε??paokovios1974 έγραψε:Τον ενα πλαγιο επιθετικο που αγωνιζεται και σαν δευτερος τον ξερουμε τον δευτερο δεν ξερουμε ακομα νομιζα οτι θα ειναι ο Βιερα αλλα μαλον κλεινει αλλου αυτος.Ειδωμεν
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ξανθιωτη ο μονος λογος που ισως τελικα ερθει ειναι οτι τον ανακοινωσε ουσιαστικα ο ιδιος ο προπονητης.
Αν τον εκθεσουν απο τωρα φαντασου τι εχει να γινει στη συνεχεια.
Αν τον εκθεσουν απο τωρα φαντασου τι εχει να γινει στη συνεχεια.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
απλα δε μπορω να καταλαβω το λογο της βιασυνης στην ανακοινωση
αν δεν εχει υπογραψει συμβολαια να ειναι σιγουροι..
αυτο σημαινει οτι ενεργουν υπο καθεστως απολυτης πιεσης...
εχουν καταλαβει τι γινεται, και θελουν να ¨καλμαρουν¨ λιγο τις αντιδρασεις
αν δεν εχει υπογραψει συμβολαια να ειναι σιγουροι..
αυτο σημαινει οτι ενεργουν υπο καθεστως απολυτης πιεσης...
εχουν καταλαβει τι γινεται, και θελουν να ¨καλμαρουν¨ λιγο τις αντιδρασεις
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ποιον ξέρουμε ρε παοκβιε?για μπες στο παρασύνθημαpaokovios1974 έγραψε:Τον ενα πλαγιο επιθετικο που αγωνιζεται και σαν δευτερος τον ξερουμε τον δευτερο δεν ξερουμε ακομα νομιζα οτι θα ειναι ο Βιερα αλλα μαλον κλεινει αλλου αυτος.Ειδωμεν
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ποιον ξέρουμε ρε παοκβιε?για μπες στο παρασύνθημαpaokovios1974 έγραψε:Τον ενα πλαγιο επιθετικο που αγωνιζεται και σαν δευτερος τον ξερουμε τον δευτερο δεν ξερουμε ακομα νομιζα οτι θα ειναι ο Βιερα αλλα μαλον κλεινει αλλου αυτος.Ειδωμεν
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Στο διπλό δε συμμετείχε ο Γιώργος Κατσικάς, ο οποίος ήταν καταπονημένος από το πρόγραμμα των τελευταίων ημερών και προτιμήθηκε να προφυλαχτεί για προληπτικούς λόγους.
Πφφφφφ......
Πφφφφφ......
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
thanos-xanthi έγραψε:απλα δε μπορω να καταλαβω το λογο της βιασυνης στην ανακοινωση
αν δεν εχει υπογραψει συμβολαια να ειναι σιγουροι..
αυτο σημαινει οτι ενεργουν υπο καθεστως απολυτης πιεσης...
εχουν καταλαβει τι γινεται, και θελουν να ¨καλμαρουν¨ λιγο τις αντιδρασεις
Περυσι η μονη προφωρικη συμφωνια που εφτασε πολυ κοντα στο να χαλασει ηταν του Τζαβελα,νομιζω και με τον ρατ εχει βαλει το χερι της η μαρια προσπαθωντας να ριξει το αρχικο ποσο.
Δε νομιζω παντως να μασησει ενας ποδοσφαιριστης (που αυτο πιθανον θα ειναι το τελευταιο του μεγαλο συμβολαιο) σε κατι τετοιο.