Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από navigator11 »

Σίγουρα. Βρίθει και ποιότητας η ομάδα ... Της Ελλάδας, εννοώ!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Μιλάμε για μια "ομάδα", που προσωπικά δε με τραβάει να τη δω με την καμία. Με μια λέξη, αδιάφορη!
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από desperando »

Ο σκιμπε είναι ο προπονητής που θέλουν πολλοί στην Εθνική για να συνεχίσουν να έχουν την Εθνική υπό την επήρεια τους, είτε αυτοί λέγονται μάνατζερς είτε κάποιες ομάδες
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από obanebane »

Η Εθνική έχει τεράστια έλλειψη ταλέντου σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν,ούτε ο Σκιμπε φταίει ούτε κανένας άλλος.
Ίσα ίσα ο Γερμανός τη σημμαζεψε λίγο την ομάδα μετά τα ρεζιλίκια με τα Φεροε.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από simba »

και αυτος με τις επιλογες του, κανει ο,τι μπορει για αναδειξει το γεγονος αυτο :mrgreen:
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από tzoker »

obanebane έγραψε:Η Εθνική έχει τεράστια έλλειψη ταλέντου σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν,ούτε ο Σκιμπε φταίει ούτε κανένας άλλος.
Ίσα ίσα ο Γερμανός τη σημμαζεψε λίγο την ομάδα μετά τα ρεζιλίκια με τα Φεροε.
Δεν διαφωνει κανεις οτι τη συμμαζεψε.Αλλα μονο με τα συμμαζεματα δεν πας παραπανω.Οπως φανηκε απο τελευταιο αγωνα προτιμησε να παλεψει για τη θεση του και να αποκλειστει ηρωικα, απο το να παει για να παρει τη προκριση, να υπαρχει η περιπτωση να φαει αλλα 4 σε αντεπιθεσεις και να μν υπαρχει κανενα ενδεχομενο να μεινει.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από obanebane »

Δηλαδη ποσο καλυτερη θα ηταν η εθνικη αν δεν επαιζαν ο Τζιολης και ο Μπακασετας;
Δε νομιζω οτι υπαρχουν ενστασεις για τις υπολοιπες θεσεις.
Ο Τζαβελλας πχ με το γκολ του στα χασομερια με τη βοζνια ουσιαστικα εστειλε την ομαδα στα μπαραζ,πως να τον πεταξεις εξω;
Ας μην κοροιδευόμαστε οι Ελληνες παιχτες ειναι μετριοι,αν ξαναβρουν τη ψυχη και το παθος που τους διεκρινε στα καλα χρονια αυτης της ομαδας τοτε θα ξαναπαιρνουν που και που μερος στις μεγαλες διοργανωσεις.
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από tzoker »

Δεν διαφωνω οτι ειναι μετριοι απο το κεντρο και μπροστα.Αμυντικα ειμαστε στις 5 καλυτερες χωρες της ευρωπης.
Το οτι εβαλε γκολ ο Τζαβελας δεν σημαινει οτι πρεπει να βαζω αριστερο μπακ το πολυ αργο πλεον, για να χωρεσει.Παιζεις με μια ομαδα που εχει στο κεντρο εναν απο τους 2 πιο ευελικτους παικτες παγκοσμιως και μου παιζεις με το πιο αργο κεντρο παγκοσμιως.Αν δεν βαλεις Ζεκα-Σιωπη να το καθαρισουν εσυ αφηνεις καμια 40 μετρα αποστασεις να τρωως συνεχεια οργανωμενες αντεπιθεσεις.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από navigator11 »

Προσωπικά, δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα. Μέσα στην επόμενη 5ετια ας πούμε. Δεν ξέρω αν κάποιος προπονητής τύπου Αναστασιάδη μπορεί να μεταδώσει κάτι σε αυτούς τους παίχτες. Που κάποιοι εξ αυτών παραστάσεις και στοιχεία ποδοσφαιρικά, θεωρώ, έχουν αλλά ρε παιδί μου είναι τελείως ξενέρωτοι σαν ομάδα. Πολλή μετριότητα.
Δε θυμάμαι ποιός το έγραψε αλλά, όντως, δεν υπάρχει εξήγηση παραμονής του Γερμανού στον πάγκο, αν υπάρχει διάθεση να πάψουν εξυπηρετήσεις σε διάφορους "παράγοντες" της ποδοσφαιρικής πιάτσας. Ντόπιους ή ξένους. Αυτός ο ... κασετοφονιάς ρε πούστη μου δε γίνεται με καμία Παναγία να καλείται στην εθνική! Είτε ο μανταλος της κούλας της β. Ο φορτουνης! Είναι σκιά το τσογλαν@κι αλλά εκεείιιιι. Θα πεις, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι ο "νέος" θα κόψει τις εκδουλεύσεις; Όχι, φυσικά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τρί 14 Νοέμ 2017, 14:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για να δούμε η νέα γενιά δώσει μεσοεπιθετική λάμψη στην Εθνική ανδρών.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από simba »

Σιγουρα μπανε, δε θα πετουσε φωτιες αλλα θα ηταν πιο ορθολογικη-γρηγορη για να διεκδικησει ο,τι μπορει (σημ. ο ταχτσιδης ηταν καλος). Και αυτο που λεει ο τζοκερ, ειδικα με μανιατη, τζαβελα, παπαδοπουλα..

Επισης, αυτος ο αναξιοκρατικος διορισμος καποιων παικτων, περα απ'το οτι τους κανει δ.υ., αφαιρει και τη φλογα απ'οσους δοκιμαζονται (μια στο τοσο) και επιχειρουν να κερδισουν μια θεση..Ή τους ευνουχιζει καθως παιζουν με απιστευτο αγχος, μπας κ δειξουν κατι..
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από desperando »

obanebane έγραψε:Δηλαδη ποσο καλυτερη θα ηταν η εθνικη αν δεν επαιζαν ο Τζιολης και ο Μπακασετας;
Δε νομιζω οτι υπαρχουν ενστασεις για τις υπολοιπες θεσεις.
Ο Τζαβελλας πχ με το γκολ του στα χασομερια με τη βοζνια ουσιαστικα εστειλε την ομαδα στα μπαραζ,πως να τον πεταξεις εξω;
Ας μην κοροιδευόμαστε οι Ελληνες παιχτες ειναι μετριοι,αν ξαναβρουν τη ψυχη και το παθος που τους διεκρινε στα καλα χρονια αυτης της ομαδας τοτε θα ξαναπαιρνουν που και που μερος στις μεγαλες διοργανωσεις.
Το θεμα Μπάνε είναι γιατί να παίζουν οι κάθε μπακασετας και Τζιόλης?
Γιατί να παίζουν παίκτες που δεν παίζουν καν στις ομάδες τους.
Το ότι κατάφερε να συμαζεψει το χάλι που άφησαν οι μάνατζερ επί Ρανιέρι δεν πάει να πει ότι και αυτός δεν έκανε εγκληματα
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από obanebane »

Εκανε οτι και ο Ρεχάγκελ,έβαλε αυτούς που πήγαν την ομάδα στα μπαράζ.
Πραγματικά πιστεύετε ότι η προσθήκη των Σιωπη και Ταχτσιδη στην 11αδα θα μας έδινε παραπάνω πιθανότητες απέναντι στους Κροάτες;
Ας είμαστε λίγο σοβαροί ρε παλικάρια.


Υ.Γ Παπαδόπουλος και Μήτρογλου παίζουν σαν παλαίμαχοι.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Συν123
Η χειρότερη εθνική απο θεμα ταλέντου απο τοτε που θυμάμαι μπαλα
Θαύμα θα ταν αν περνούσαμε
Καλη δουκεια εκανε ο Σκιμπε μας μάζεψε κ προσπάθησε να μαστε συμπαγείς

Για μενα π θετική η παρουσια τπυ
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Ale »

Φέρτε την έδρα της εθνικής στην Τούμπα.
Ευκαιρία για συσπείρωση. :twisted:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από goran 64 »

Και τον Άγγελο προπονητή κι έδεσε το γλυκό... :D :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”