Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από sporos123 »

πενθογεννημενος?????δηλαδη?????? το το σημαδιακο εχει η ημερομηνια αυτη??? :o

υ.γ λιγος ο ανακογλου για τον ΠΑΟΚ....
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από geoavr »

«Αγαπητό μου ημερολόγιο Μπορεί να ζω μέσα στα πλούτη, να ζω μέσα στην χλιδή, στα καλύτερα, ωστόσο ο μεγάλος μου πόνος είναι ότι δεν έχω κάνει ακόμα παιδιά. Ελπίζω κάποια στιγμή να αποκτήσω.Γι’ αυτό και η μεγάλη μου αδυναμία είναι αυτός! Θυμάμαι σαν χθες την ημέρα που γεννήθηκε.Άλλωστε η ημερομηνία γέννησης του, ξέρεις, μόνο τυχαία δεν είναι. Σημαδιακή!Σαν εκείνη την ημέρα πριν αρκετά χρόνια ήταν το ξεκίνημα για ακόμα περισσότερα άσχημα. Ήταν το ξεκίνημα για να έρθει ξανά η θλίψη.Ήρθε νέο πένθος. Ήρθε το μαύρο…Σαν αυτό που φοράει ο ΠΑΟΚ στην φανέλα του… »Η γυναίκα του προέδρου''

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://transfernews.gr/news/articles/gynaika-tou-proedrou/%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82.html
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από sporos123 »

το εχω διαβασει,αλλα δν μπορω να το καταλαβω...για καντε καποιος μια εξηγηση...... :?
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από geoavr »

Κάποια στιγμή θα μπούμε στο κόλπο και θα τον πάρουμε για να έχει παρέα και ο άλλος ο ''μπέμπης'' ο Γεωργιάδης.
Λέμε τώρα...
Θεού θέλοντος και χρήματος επιτρέποντος...


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από pagotatzis »

ογλού - παιδιά ?
;)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

sporos123 έγραψε:το εχω διαβασει,αλλα δν μπορω να το καταλαβω...για καντε καποιος μια εξηγηση...... :?

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ 6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1955: Η KΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ''ΠΟΛΗΣ''
Κωνσταντινούπολη
6 Σεπτεμβρίου 1955
Το απόγευμα της 6ης Σεπτεμβρίου 1955, όλα φαινόταν ήρεμα στήν Πόλη. Μια μικρή ομάδα φοιτητών ήταν συγκεντρωμένοι στην Πλατεία του Ταξίμ, στην κορυφή του Πέρα, διαδηλώνοντας εναντίον της Ελλάδος. Η Ελλάδα ήταν πάντα ό συντηρούμενος από τις Τουρκικές αρχές στό­χος του όχλου.
Οι πέντε μεγάλοι δρόμοι πού οδηγούσαν στην Πλατεία Ταξίμ γέμισαν ξαφνικά με ένα μαινόμενο όχλο οπλισμένο με τσεκούρια, φτυάρια, ρόπαλα, σκεπάρνια, σφυριά και σι­δερένιους λοστούς πού φώναζε «Kahrolsun giavourlar!» (Ανάθεμα στους γκιαούρηδες!) και «Yikin, kirin, giavourdur!» (Σπάστε, γκρεμίστε είναι γκιαούρης!).
Οταν μαζεύτηκαν 50.000 περίπου άτομα, αλαλάζοντος όχλου, μπήκε σε εφαρμογή η επόμενη φάση του σχεδίου: Καταστροφή όλων των ελληνικών περιουσιών και βεβήλωση όλων των Ιερών και Όσίων του Ελληνισμού της Πόλης. Οι οδηγίες πού είχαν δοθεί ήταν να μη μείνει τίποτα όρθιο.
Ακολούθησαν ώρες πραγματικής κόλασης. Ενα μέρος του όχλου κινήθηκε στο Istiklal Caddesi, το περίφημο Πέρα, πού στο ένα χιλιό­μετρο της διαδρομής του είχε, σαν το πιο φημι­σμένο εμπορικό κέντρο της Πόλης, 700 περί­που μαγαζιά πού το συντριπτικό τους ποσοστό άνηκε σε Ελληνες.
Χρυσαφικά μεγάλης αξίας λεηλατήθηκαν μέσα σ' ελάχιστα λεπτά απ' τους συμπλεκόμενους μεταξύ τους διαδηλωτές. Οταν ο όχλος έφθασε στην Αγία Τριάδα, ακούστηκαν οι κραυγές «Ανάθεμα στους άπι­στους!» και ο όχλος εισέβαλε στην εκκλησία. Ο,τι κινητό υπήρχε στον ναό καταστράφηκε ή βεβηλώθηκε. Εικόνες, άγια σκεύη, ράσα ήταν ο στόχος του μανιασμένου όχλου.
Το Πέρα μέσα σε λίγες ώρες άρχισε να αλλάζη όψη. Ό δρόμος αποκτούσε ένα περίεργο υπόστρωμα, πού ήταν ένα μίγμα απ' τα πράγ­ματα πού καταστρεφόταν: μηχανήματα, γούνες, ρολόγια, παπούτσια, λάδια, τυριά, υφά­σματα, πιατικά, ρούχα, διάφορα άλλα είδη τροφίμων και ένδυσης, ανακατεμένα, κάτω απ' το βάρος του όχλου πού κινιόταν συνεχώς, δημιούργησαν σιγά-σιγά μια υπερυψωμένη μάζα λασπώδη καί λιγδερή.
Στό μεταξύ το σχέδιο της καταστροφής όλων των ελληνικών περιουσιών της Πόλης βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη: Εκατό ομάδες εκτελούσαν το φρικιαστικό τους έργο σε μια τεράστια έκταση απ' τον Βόσπορο ως τη θά­λασσα του Μαρμαρά. Οι επί κεφαλής των διαδηλωτών με καταλό­γους σπιτιών και καταστημάτων των Ελλή­νων, διεύθυναν τις ομάδες του όχλου.
Ηταν ένας οργανωμένος τυφώνας πού σά­ρωνε τα πάντα στο πέρασμα του. Δεκάδες Ελληνες πολίτες και κληρικοί κακοποιήθη­καν. Λεηλατήθηκαν ή παραδόθηκαν στις φλό­γες 73 ελληνικές εκκλησίες. Καταστράφηκαν εικόνες, αγιογραφίες και σκεύη ανεκτίμητης ιστορικής και αρχαιολογικής άξιας. Κατα­στράφηκαν ολοσχερώς και τα 26 Ελληνικά σχολεία. Ή Πατριαρχική Σχολή του Φαναρι­ού πού ιδρύθηκε το 1453 και ή Θεολογική Σχο­λή της Χάλκης υπέστησαν το μένος του όχλου με ιδιαίτερη βαρβαρότητα. Το Ζάππειο Λύκειο δέχτηκε την επιδρομή του όχλου που κα­τρακύλησε απ' τις μεγάλες μαρμάρινες σκάλες το άγαλμα του ευεργέτου του Σχολείου Κων­σταντίνου Ζάππα και, κατέστρεψε όχι μόνο θρανία, πιάνο, αίθουσα τελετών αλλά έκανε και τεράστια ζημιά στις τοιχογραφίες πού κο­σμούσαν το εσωτερικό του σχολείου. 4.340 ελληνικά καταστήματα λεηλατήθηκαν και κα­ταστράφηκαν. 2.600 σπίτια Ελλήνων βρέθη­καν στο μάτι του κυκλώνα και παραδόθηκαν στο μένος καί την πρωτοφανή λύσσα του ό­χλου. Ρημάχτηκαν κυριολεκτικά καί κατα­στράφηκαν τα γραφεία και τα πιεστήρια των τριών μεγάλων ελληνικών εφημερίδων της Κωνσταντινούπολης.
Στό Ελληνικό νεκροταφείο του Σισλί μία ομάδα τυφλωμένων απ' το μίσος διαδηλωτών επί δύο ολόκληρες ώρες κατέστρεφε τάφους καί σταυρούς, έσκαβε τους πιο πρόσφατους καί έβγαζε έξω τα πτώματα μαχαιρώνοντας καί κομματιάζοντας τα.
Στήν Παναγία των Βλαχερνών, πού χτίστη­κε πάνω στα θεμέλια Βυζαντινού ναού του 470 μ.Χ., ο όχλος των διαδηλωτών κατέστρεψε με απίστευτη μανία ό,τι οι Ελληνες κατάφεραν να διατηρήσουν για χίλια τετρακόσια ογδόντα πέντε χρόνια.
Στόν Αγιο Γεώργιο στα Ψωμαθιά, μια εκ­κλησία χτισμένη τον 13ο αιώνα πού οι Τούρκοι ονόμαζαν kanli kilise (ματωμένη εκκλησία) απ' το αίμα πού έχυσαν στο σημείο εκείνο την ημέρα της άλωσης της Κωνσταντινούπολης, η μανία των διαδηλωτών μετέτρεψε την ιστορι­κή εκκλησία σε σωρό ερειπίων.
Στήν Ιερά Μονή της Ζωοδόχου Πηγής, γνωστή σαν Βαλουκλιώτισσα, οι αστυνομικοί καί ο νυχτοφύλακας πού υποτίθεται ότι τη φύ­λαγαν, καθοδήγησαν τον όχλο στην καταστρο­φή καί στη λεηλασία του ιστορικού Μοναστη­ρίου. Καί οι τρεις μοναχοί πού βρισκόταν τη νύχτα της 6ης Σεπτεμβρίου στο Μοναστήρι είτε θανατώθηκαν είτε βασανίστηκαν. Ό 90χρονος μοναχός Χρύσανθος Μαντάς βρήκε τραγικό θάνατο μέσα στις φλόγες της φωτιάς πού άναψαν για να τον κάψουν. Ό 6Οχρονος ηγούμενος, επίσκοπος Παμφιλίου Γεράσιμος, βασανίστηκε καί τραυματίστηκε βαρεία στο κεφάλι. Ό 35χρονος ιερέας Ευάγ­γελος χτυπήθηκε καί βασανίστηκε. Ό όχλος απαιτούσε τη σταύρωση του πού τελικά δεν έγινε, γιατί οι διαδηλωτές ήθελαν να απολαύ­σουν μία αργή καί σαδιστική σταύρωση, αλλά καθυστέρησαν πολύ, τους πρόλαβε ο Στρατιωτικός Νόμος πού κηρύχτηκε τα μεσάνυχτα καί φοβήθηκαν τις συνέπειες του. Οί Πατριαρχικοί Τάφοι καί τα σκηνώματα των μεγάλων ευεργετών του Γένους πού από το 1850 καί μετά τοποθετούντο στον αυλόγυρο της Ιεράς Μονής, καταστράφηκαν με καννιβαλική μανία. Οι Πατριαρχικοί Τάφοι ανοί­χτηκαν καί τα οστά των νεκρών σκορπίστηκαν στους δρόμους.
21 ελληνικά εργοστάσια καταστράφηκαν ολοκληρωτικά. Σέ όσα βρισκόταν στα παράλια του Βοσπόρου οι μηχανές καί τα εργαλεία πετάχτηκαν στη θάλασσα.
110 ελληνικά εστιατόρια καί ξενοδοχεία λε­ηλατήθηκαν, καταστράφηκαν ή παραδόθη­καν στις φλόγες. Καί τα 27 ελληνικά φαρμα­κεία λεηλατήθηκαν καί καταστράφηκαν.
Οι βιασμοί γυναικών, ανεξάρτητα απ' την ηλικία τους, υπολογίζεται ότι ξεπέρασαν τους 200 τη νύχτα εκείνη, ενώ παρέμεινε άγνωστος ο τελικός αριθμός των νεκρών, πού ξεπέρασε τους 20, παρ' όλο πού οι οδηγίες πού είχαν δο­θεί απαγόρευαν τις δολοφονίες.
Το οργανωμένο σχέδιο της ολοκληρωτικής καταστροφής των περιουσιών των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης διήρκεσε 6 ώρες πε­ρίπου. Στίς 12 τα μεσάνυχτα καί, αφού οι τέλεια οργανωμένες ομάδες είχαν σχεδόν ολοκληρώ­σει το έργο τους, η Τουρκική Κυβέρνηση ευαρεστήθηκε να κηρύξει Στρατιωτικό Νόμο σε μια Πόλη παραδομένη στις φλόγες. Το σχέ­διο τους σημείωσε καταπληκτική επιτυχία. Το σύνολο σχεδόν των ελληνικών περιουσιών κα­ταστράφηκε. Ό ελληνικός πληθυσμός τρομο­κρατήθηκε. Οί απειλές για τη ζωή όσων είχαν επιβιώσει ήταν διάχυτες στην ατμόσφαιρα. Ό στόχος τους λαβώθηκε θανάσιμα, Ό Ελ­ληνισμός της Κωνσταντινούπολης δεν επρό­κειτο να συνέλθει ποτέ από το χτύπημα της νύ­χτας αυτής. Σιγά-σιγά καραβάνια ολόκληρα από Ελληνες εγκατέλειπαν την Βασιλεύουσα για να εξασφαλίσουν τουλάχιστον τη ζωή τους.
ΑΠΟ ΤΟ http://www.taxiarhes.blogspot.com/

απο τοτε ξεκινησαν ολα με λιγα λογια...και μετα ακολουθησαν γεγονοτα που ολοι λιγο πολυ ξερουμε
6 9 οπως η ημερομηνια που γεννηθηκε ο ανακογλου
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από sporos123 »

οκ μανιακε ευχαριστω πολυ.......μλκια μου που δν ηξερα την ημερομηνια αυτη...... :redcard: σε μενα........

λιγος για τον ΠΑΟΚ ο συγκεκριμενος... :pano:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Καλά για τον Ανάκογλου χάσαμε τον υπνο μας τόσο καιρό?Θα..καταρεύσω.
Άβαταρ μέλους
makednoss
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Τρί 09 Ιουν 2009, 01:53

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από makednoss »

Ισως να 'ναι και ο εζελ...ο πρωτος που θα επρεπε πλακα πλακα να φωναζει για τις μεταγραφες ειναι ο μανιακ.απο την εποχη βιτολο εχει να πεσει μεσα :twisted: :twisted: :twisted:
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από sporos123 »

ποιος εζελ???απο το τουρκικο που παιζει στον αντ1???? :mrgreen: :lol: :opaokara: ελεκ εννοεις προφανως.......
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Lord »

Προτάθηκε στον ΠΑΟΚ ο Λεονάρντο!

Βουίζει τις τελευταίες ώρες η ποδοσφαιρική πιάτσα της Θεσσαλονίκης πως στον ΠΑΟΚ έχει προταθεί ο Λεονάρντο, ο οποίος πριν από τέσσερις ημέρες έμεινε ελεύθερος από τον Ολυμπιακό στον οποίο ανήκε από το 2008 (πέρυσι ήταν δανεικός στην Ιντερνασιονάλ του Πόρτο Αλέγκρε, η οποία στα τέλη Αυγούστου δεν εξάσκησε την οψιόν αγοράς που είχε).Οι κανονισμοί λένε όμως πως για να μπορεί να υπογράψει και να αγωνιστεί άμεσα ένας ποδοσφαιριστής, πρέπει να έχει μείνει ελεύθερος πριν τις 30 Ιουνίου.Με αυτό ως δεδομένο, ο 26χρονος Βραζιλιάνος αριστερός μπακ-χαφ, ο οποίος έμεινε ελεύθερος πριν λίγες μέρες, θα έχει δικαίωμα συμμετοχής από τον Ιανουάριο του 2012, εκτός βέβαια έχει βρεθεί κάποιο νομικό «παραθυράκι» για την περίπτωση του Βραζιλιάνου, ο οποίος στο ημερολογιακό έτος 2011 δεν έχει αγωνιστεί ούτε σε ένα επίσημο παιχνίδι!Ο ΠΑΟΚ όντως έψαξε τρόπο να ενισχυθεί στις θέσεις των πλάγιων μπακ (όχι ως πρώτη προτεραιότητα) και υπό φυσιολογικές συνθήκες ο Λεονάρντο που δεν ήταν και άσχημος όσο αγωνίστηκε στους «ερυθρόλευκους» θα μπορούσε να αποτελέσει αξιόπιστη εναλλακτική λύση και πραγματικό μεταγραφικό στόχο.Ωστόσο, οι πραγματικές συνθήκες της υπόθεσης (το γεγονός ότι ο Λεονάρντο θα έχει δικαίωμα συμμετοχής από τον Ιανουάριο) κάνουν το σενάριο να μοιάζει περισσότερο με ράδιο αρβύλα, παρά με ιστορία που μπορεί άμεσα να προχωρήσει.Το transfernews.gr, όπως κάνει πάντα, θα έχει τις κεραίες του ανοιχτές για να… προλαβαίνει τις εξελίξεις!

transfernews.gr
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Κάθε καλοκαίρι σε κάθε ομάδα προτείνονται πάνω απο 100 ποδοσφαιριστές. Εδώ σε τοπική ομάδα και προτείνονται 10άδες...
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από arisk »

Βασικά απ'ότι γράφουν μάλλον δεν προτάθηκε απλά... Εξετάζεται και υπάρχουν πολλές πιθανότητες απόκτησης εφόσον είναι όντως -σχεδόν- τζάμπα...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν δεν έχει δικαίωμα να αγωνιστεί μέχρι 31/12 ούτε στην Ελλάδα ούτε στην Ευρώπη τι το συζητάμε; Μας περισσεύουν λεφτά;
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από lefis »

λανθάνεις απόστολε.στην ελλάδα παίζει στην ευρώπη δεν παιζει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”