Πεναλτι και
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτο ακριβως, του τραβαει το χερι, το καταλαβαινει και βουταει για πεναλτι
Πεναλτι και
για θεατρο υπαρχει?
Πεναλτι και
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ρε σε τραβάω το χέρι εγώ το καταλαβαίνεις και κάνεις βουτιά μπροστά;;; Ρε ΑΔΕΡΦΕ πλάκα κάνεις τώρα... 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Είναι σαν να με σπρώχνεις από πίσω και εγώ πέφτω με τον κώλο...
Αν αυτό το πέναλτι το έπαιρνε ο gay και τι δεν θα γραφόταν... Αλλά το πήρε η Κούλα....
Αν αυτό το πέναλτι το έπαιρνε ο gay και τι δεν θα γραφόταν... Αλλά το πήρε η Κούλα....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ετσι, δε σου λεω οτι πεφτει απο το κρατημα, πεφτει για να δει ο διαιτητης το κρατημα
1-1 και δεν ειναι offside τωρα

1-1 και δεν ειναι offside τωρα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ ΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΟΥΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Με έχεις τρελάνει όχι ρε offside είναι
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΟΥΛΑ!!!

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΟΥΛΑ!!!
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και τα 2 λεει offside ηταν, το 2ο δε το ειδα
καλο αποτελεσμα... να μην ξεφυγει ο ΠΑΣ
καλο αποτελεσμα... να μην ξεφυγει ο ΠΑΣ
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
πολυ καλο το χιναρακι
ετσι να ποναει στα χασομερια..
ετσι να ποναει στα χασομερια..
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
σφαγη της κουλας
ο πετρακης εκανε οτι μπορουσε για να μεινει το 1-0
υγ τον ζαιρο γιατι δεν τον παιζαν?
εκεινος ο μπουκουβαλας νομιζει οτι ειναι ο ντανυ αλβες και δεν δεινει πασα σε κανεναν?
ο πετρακης εκανε οτι μπορουσε για να μεινει το 1-0
υγ τον ζαιρο γιατι δεν τον παιζαν?
εκεινος ο μπουκουβαλας νομιζει οτι ειναι ο ντανυ αλβες και δεν δεινει πασα σε κανεναν?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΑΣ
Μακάρι να είναι offside και να ΚΛΑΙΝΕ να γουστάρω...
Όλες ίδιες είναι εκεί στην ΧΑΒΟΥΖΑ!!! ΜΑΚΡΙΑ!!!
Μακάρι να είναι offside και να ΚΛΑΙΝΕ να γουστάρω...
Όλες ίδιες είναι εκεί στην ΧΑΒΟΥΖΑ!!! ΜΑΚΡΙΑ!!!