Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
25 years later
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από 25 years later »

Μακαρι theo...Λογικα θα τον ξερει τον παικτη απο το γαλλικο πρωταθλημα και ο Λαζλο!Ειναι και 1.86!Κατα τα αλλα τον Μακουν με δανεισμο παει να τον παρει ο γκει...Βρε λες? :lol:
Για φορ δεν ακουγεται τιποτα ομως και ανησυχω...μας κλεψανε και τον Τρεζεγκε οι παλιοαραβες :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Ποιοι Αραβες μας κλεψανε τον Τρεζεγκε μεσα απο τα χερια; :shock:
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από xristos14 »

Ο Οντέι τον προσέλαβε σαν καμαριέρα
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Ελπιζω ο Οντει να μην εχει παρε δωσε με τον Στρος Καν γιατι δεν τον βλεπω καλα τον Τρεζεγκε...Αντι να σκοραρει θα τον σκοραρουν :lol:
25 years later
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από 25 years later »

http://www.contra.gr/Soccer/World/arava ... 44361.html

Με πατημένα, αισίως, τα 33 χρόνια του ο Νταβίντ Τρεζεγκέ αποφάσισε να βαδίσει στο δρόμο που πολλοί συνομίληκοι συνάδελφοί του έχουν επιλέξει τα τελευταία χρόνια. Θα παίξει μπάλα στην Ασία και συγκεκριμένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ο Γάλλος στράικερ βρίσκεται ήδη στη χώρα και διαπραγματεύεται με την Μπανι Γιας. Μάλιστα, οι πληροφορίες των γαλλικών ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο πρώην φορ της Ερκουλες και της Γιουβέντους είναι έτοιμος να περάσει από ιατρικές εξετάσεις.

Η αμοιβή του Τρεζεγκέ, το όνομα του οποίου ακούστηκε εσχάτως και για τον Ολυμπιακό, θα ανέρχεται στα 1,7 εκατομμύρια ευρώ ετησίως μαζί με τα μπόνους.
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Ε αν ειναι δυνατον...Αν θελει να 1.7 να παει στα Εμιρατα με ενα 700αρι ερχοταν σε μας...Ντροπη...
Ε ρε παπα που μας πουλαν οι ΑΡΔ...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από moican4 »

Τα επομενα ποστ που ειναι οφ τοπικ θα διαγραφονται...
Αν θελετε να μιλησετε για μεταγραφες http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 37#p526837


οι υπολοιποι που θελετε να ασχοληθειτε με το κουιζ ειστε στο σωστο τοπικ..

Βοηθηστε το φορουμ και τα τοπικ να διαβαζονται ευκολα απο όλους ..

thanks

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

«Aγαπητό μου ημερολόγιο

Σήμερα αποφάσισα να σου μιλήσω για τον καλό μου γείτονα. Κάθε μέρα σχεδόν μαλώνουμε. Μόνη μου και εγώ στο σπίτι πολλές ώρες του… κάνω πλάκα σπάζοντας του τα νεύρα. Επειδή μου την «μπαίνει» πολλές φορές του σπάω και εγώ τα νεύρα.

Έτσι έκανα βασικά και στο σχολείο. Έσπαγα πλάκα με όλα τα αγόρια, με όλα όμως, όλα τα αγόρια…

Aυτά… Α, και κάτι ακόμα! Εκείνο τον αγώνα ράλι μάλλον θα τον… προσπαθήσω ξανά. Με άλλο αυτοκίνητο όμως…»

Υγ: Εχω και facebook το ξέρετε;
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από cristiano4 »

πάντως για το κουιζ η γυναικα εννοει τον ουμπιντες που επαιζε στην CA ALL BOYS πριν ερθει στον γκει εδώ οχι αυτο τον αμυντικο της γριάς και για γειτονα εννοει τον ρουλη που τον ήθελε ο τσιώλης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:35, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από city_boy »

αφου επεσε μεσα σε ολα τα προηγουμενα κουιζ η γυναικα του προεδρου συνεχιζει απτοητη...
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

+ apeiro city_boy
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Lord »

ΠΑΟΚ και ΠΑΟ για Ανάκογλου

Καθημερινά σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο ο Παναθηναϊκός «έκλεινε» τον Δημήτρη Ανάκογλου και καθημερινά η καθοριστική συνάντηση έπαιρνε αναβολή για την επόμενη ημέρα.Τελικά το οικονομικό χάσμα που χώριζε Παναθηναϊκό και Πανσερραϊκό αποδείχθηκε αξεπέραστο και ο νεαρός μέσος παρέμεινε στον Πανσερραϊκό.Ποιοι χαμογελάνε πονηρά γι’ αυτή την εξέλιξη; Οι ιθύνοντες του συλλόγου του ΠΑΟΚ οι οποίοι λίγο μετά το τέλος των περσινών πλέι οφ, συζήτησαν έντονα το όνομά του και ενδιαφέρονται εδώ και πολύ καιρό για την απόκτησή του.Τον Ιανουάριο λοιπόν ο Παναθηναικός θα προσπαθήσει να κινηθεί ξανά για τον ποδοσφαιριστή, αλλά θα έχει και αντίπαλο στο κυνήγι του Ανάκογλου, εφόσον φυσικά ο ΠΑΟΚ καταφέρει να βρει τους πόρους που χρειάζεται ώστε να κάνει μεταγραφή.Ο νεαρός ποδοσφαιριστής τον Ιανουάριο θα μπορεί να υπογράψει χωρίς τη συγκατάθεση της ομάδας του, μιας και το συμβόλαιό του ολοκληρώνεται το ερχόμενο καλοκαίρι.

transfernews.gr

Να ποιος είναι τελικά ο Πενθογεννημένος. :pano:
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Που κολάει αυτό μαρή;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

6 9του γεννηθηκε ο ανακογλου
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από geoavr »

Πενθογεννημένος ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”