Για φορ δεν ακουγεται τιποτα ομως και ανησυχω...μας κλεψανε και τον Τρεζεγκε οι παλιοαραβες
Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
-
25 years later
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Μακαρι theo...Λογικα θα τον ξερει τον παικτη απο το γαλλικο πρωταθλημα και ο Λαζλο!Ειναι και 1.86!Κατα τα αλλα τον Μακουν με δανεισμο παει να τον παρει ο γκει...Βρε λες?
Για φορ δεν ακουγεται τιποτα ομως και ανησυχω...μας κλεψανε και τον Τρεζεγκε οι παλιοαραβες
Για φορ δεν ακουγεται τιποτα ομως και ανησυχω...μας κλεψανε και τον Τρεζεγκε οι παλιοαραβες
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Ποιοι Αραβες μας κλεψανε τον Τρεζεγκε μεσα απο τα χερια; 
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Ελπιζω ο Οντει να μην εχει παρε δωσε με τον Στρος Καν γιατι δεν τον βλεπω καλα τον Τρεζεγκε...Αντι να σκοραρει θα τον σκοραρουν 
-
25 years later
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
http://www.contra.gr/Soccer/World/arava ... 44361.html
Με πατημένα, αισίως, τα 33 χρόνια του ο Νταβίντ Τρεζεγκέ αποφάσισε να βαδίσει στο δρόμο που πολλοί συνομίληκοι συνάδελφοί του έχουν επιλέξει τα τελευταία χρόνια. Θα παίξει μπάλα στην Ασία και συγκεκριμένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ο Γάλλος στράικερ βρίσκεται ήδη στη χώρα και διαπραγματεύεται με την Μπανι Γιας. Μάλιστα, οι πληροφορίες των γαλλικών ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο πρώην φορ της Ερκουλες και της Γιουβέντους είναι έτοιμος να περάσει από ιατρικές εξετάσεις.
Η αμοιβή του Τρεζεγκέ, το όνομα του οποίου ακούστηκε εσχάτως και για τον Ολυμπιακό, θα ανέρχεται στα 1,7 εκατομμύρια ευρώ ετησίως μαζί με τα μπόνους.
Με πατημένα, αισίως, τα 33 χρόνια του ο Νταβίντ Τρεζεγκέ αποφάσισε να βαδίσει στο δρόμο που πολλοί συνομίληκοι συνάδελφοί του έχουν επιλέξει τα τελευταία χρόνια. Θα παίξει μπάλα στην Ασία και συγκεκριμένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Ο Γάλλος στράικερ βρίσκεται ήδη στη χώρα και διαπραγματεύεται με την Μπανι Γιας. Μάλιστα, οι πληροφορίες των γαλλικών ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο πρώην φορ της Ερκουλες και της Γιουβέντους είναι έτοιμος να περάσει από ιατρικές εξετάσεις.
Η αμοιβή του Τρεζεγκέ, το όνομα του οποίου ακούστηκε εσχάτως και για τον Ολυμπιακό, θα ανέρχεται στα 1,7 εκατομμύρια ευρώ ετησίως μαζί με τα μπόνους.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Ε αν ειναι δυνατον...Αν θελει να 1.7 να παει στα Εμιρατα με ενα 700αρι ερχοταν σε μας...Ντροπη...
Ε ρε παπα που μας πουλαν οι ΑΡΔ...
Ε ρε παπα που μας πουλαν οι ΑΡΔ...
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Τα επομενα ποστ που ειναι οφ τοπικ θα διαγραφονται...
Αν θελετε να μιλησετε για μεταγραφες http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 37#p526837
οι υπολοιποι που θελετε να ασχοληθειτε με το κουιζ ειστε στο σωστο τοπικ..
Βοηθηστε το φορουμ και τα τοπικ να διαβαζονται ευκολα απο όλους ..
thanks
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Aγαπητό μου ημερολόγιο
Σήμερα αποφάσισα να σου μιλήσω για τον καλό μου γείτονα. Κάθε μέρα σχεδόν μαλώνουμε. Μόνη μου και εγώ στο σπίτι πολλές ώρες του… κάνω πλάκα σπάζοντας του τα νεύρα. Επειδή μου την «μπαίνει» πολλές φορές του σπάω και εγώ τα νεύρα.
Έτσι έκανα βασικά και στο σχολείο. Έσπαγα πλάκα με όλα τα αγόρια, με όλα όμως, όλα τα αγόρια…
Aυτά… Α, και κάτι ακόμα! Εκείνο τον αγώνα ράλι μάλλον θα τον… προσπαθήσω ξανά. Με άλλο αυτοκίνητο όμως…»
Υγ: Εχω και facebook το ξέρετε;
Αν θελετε να μιλησετε για μεταγραφες http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 37#p526837
οι υπολοιποι που θελετε να ασχοληθειτε με το κουιζ ειστε στο σωστο τοπικ..
Βοηθηστε το φορουμ και τα τοπικ να διαβαζονται ευκολα απο όλους ..
thanks
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Aγαπητό μου ημερολόγιο
Σήμερα αποφάσισα να σου μιλήσω για τον καλό μου γείτονα. Κάθε μέρα σχεδόν μαλώνουμε. Μόνη μου και εγώ στο σπίτι πολλές ώρες του… κάνω πλάκα σπάζοντας του τα νεύρα. Επειδή μου την «μπαίνει» πολλές φορές του σπάω και εγώ τα νεύρα.
Έτσι έκανα βασικά και στο σχολείο. Έσπαγα πλάκα με όλα τα αγόρια, με όλα όμως, όλα τα αγόρια…
Aυτά… Α, και κάτι ακόμα! Εκείνο τον αγώνα ράλι μάλλον θα τον… προσπαθήσω ξανά. Με άλλο αυτοκίνητο όμως…»
Υγ: Εχω και facebook το ξέρετε;
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
πάντως για το κουιζ η γυναικα εννοει τον ουμπιντες που επαιζε στην CA ALL BOYS πριν ερθει στον γκει εδώ οχι αυτο τον αμυντικο της γριάς και για γειτονα εννοει τον ρουλη που τον ήθελε ο τσιώλης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Κυρ 28 Αύγ 2011, 12:35, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
αφου επεσε μεσα σε ολα τα προηγουμενα κουιζ η γυναικα του προεδρου συνεχιζει απτοητη...
-
Black_White_Heart
- Δημοσιεύσεις: 850
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
- Τοποθεσία: Γερμανια
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
ΠΑΟΚ και ΠΑΟ για Ανάκογλου
Καθημερινά σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο ο Παναθηναϊκός «έκλεινε» τον Δημήτρη Ανάκογλου και καθημερινά η καθοριστική συνάντηση έπαιρνε αναβολή για την επόμενη ημέρα.Τελικά το οικονομικό χάσμα που χώριζε Παναθηναϊκό και Πανσερραϊκό αποδείχθηκε αξεπέραστο και ο νεαρός μέσος παρέμεινε στον Πανσερραϊκό.Ποιοι χαμογελάνε πονηρά γι’ αυτή την εξέλιξη; Οι ιθύνοντες του συλλόγου του ΠΑΟΚ οι οποίοι λίγο μετά το τέλος των περσινών πλέι οφ, συζήτησαν έντονα το όνομά του και ενδιαφέρονται εδώ και πολύ καιρό για την απόκτησή του.Τον Ιανουάριο λοιπόν ο Παναθηναικός θα προσπαθήσει να κινηθεί ξανά για τον ποδοσφαιριστή, αλλά θα έχει και αντίπαλο στο κυνήγι του Ανάκογλου, εφόσον φυσικά ο ΠΑΟΚ καταφέρει να βρει τους πόρους που χρειάζεται ώστε να κάνει μεταγραφή.Ο νεαρός ποδοσφαιριστής τον Ιανουάριο θα μπορεί να υπογράψει χωρίς τη συγκατάθεση της ομάδας του, μιας και το συμβόλαιό του ολοκληρώνεται το ερχόμενο καλοκαίρι.
transfernews.gr
Να ποιος είναι τελικά ο Πενθογεννημένος.
Καθημερινά σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο ο Παναθηναϊκός «έκλεινε» τον Δημήτρη Ανάκογλου και καθημερινά η καθοριστική συνάντηση έπαιρνε αναβολή για την επόμενη ημέρα.Τελικά το οικονομικό χάσμα που χώριζε Παναθηναϊκό και Πανσερραϊκό αποδείχθηκε αξεπέραστο και ο νεαρός μέσος παρέμεινε στον Πανσερραϊκό.Ποιοι χαμογελάνε πονηρά γι’ αυτή την εξέλιξη; Οι ιθύνοντες του συλλόγου του ΠΑΟΚ οι οποίοι λίγο μετά το τέλος των περσινών πλέι οφ, συζήτησαν έντονα το όνομά του και ενδιαφέρονται εδώ και πολύ καιρό για την απόκτησή του.Τον Ιανουάριο λοιπόν ο Παναθηναικός θα προσπαθήσει να κινηθεί ξανά για τον ποδοσφαιριστή, αλλά θα έχει και αντίπαλο στο κυνήγι του Ανάκογλου, εφόσον φυσικά ο ΠΑΟΚ καταφέρει να βρει τους πόρους που χρειάζεται ώστε να κάνει μεταγραφή.Ο νεαρός ποδοσφαιριστής τον Ιανουάριο θα μπορεί να υπογράψει χωρίς τη συγκατάθεση της ομάδας του, μιας και το συμβόλαιό του ολοκληρώνεται το ερχόμενο καλοκαίρι.
transfernews.gr
Να ποιος είναι τελικά ο Πενθογεννημένος.
-
H_gynaika_tou_Proedrou
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος 2011, 11:42
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών