Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.
Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 928
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Πληροφορία ή διαίσθηση;paokkerkir έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Μακάρι να ανανεώσει ο Τάι.
Επίσης, μην εκπλαγείτε αν εν τέλει μείνει άλλο 1 χρόνο ο Λόβρεν.
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 928
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Διαίσθηση διότι μαθαίνω ότι γενικώς έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις σε όλους σαν χαρακτήρας και στα αποδυτήρια.
Δε με χαλάει να υπάρχει στο ρόστερ με ένα συμβόλαιο μικρό.
Δε με χαλάει να υπάρχει στο ρόστερ με ένα συμβόλαιο μικρό.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Ο Γιανναρος πάλι ατομικό;
Έκανε πάλι καθαρισμο;
Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
Έκανε πάλι καθαρισμο;
Τί να πω. Αν όπως λένε ανέβει το τέμπο και η πίεση, ελπιζω να μη κοστίσει σε έξτρα επιβάρυνση στο γόνατο.
Εύχομαι τώρα που έκανε την πιο μεστη και υψηλού επιπέδου χρονιά να μην τον προδώσει το σώμα του και να του επιτρέψει να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.