Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Προφανώς μέχρι 25/6 θα είναι η άδεια και όχι 25/7.
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3850
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
οπως ειδες αυτοί ηταν και στην 1η προπονησηΑποστόληςΑ έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:56 H σφίνα είναι αυτή που έγραψε ότι στην αρχική προετοιμασία θα είναι κάποιοι παίκτες του ΠΑΟΚ Β και της Κ19
1. Μπέντρι Ντούνγκα,
2. Πάβελ Απιατσιόνακ,
3. Γιώργος Κοσίδης
4. Γιάννης Σαρρής
5. Δημήτρης Μπαταούλας,
6. Δημήτρης Κωττάς
7. Μαχαμαντού Μπαλντέ.
8. Δημήτρης Μπέρδος,
9. Δημήτρης Μοναστηρλής
Έγραψε για τους παραπάνω χωρίς να αποκλείει τυχόν άλλους.
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2643
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Βλεπωντας φωτο απο την 1η προπονηση ημουν ιδιαιτερα ανυπομονος να δω ποιοι νεαροι θα βρισκοταν και ποιοι οχι..
Νομιζω πλεον ξεκαθαρα Γκιτερσος,Καλογηρος,Πολυκρατης δεν θα ειναι πλεον στην ομαδα...
Γκιτερσος απ'οτι μαθαινω θα παει στη Τριπολη κρατωντας εμεις ενα ποσοστο,ο Καλογηρος πιθανον θα αφεθει ελευθερος και ο Πολυκρατης θα δοθει δανεικος διοτι εχει συμβολαιο σε ισχυ...
Φυσικα μεγαλυτερο ενδιαφερον παρουσιασε ποια παιδια καλεστηκαν, και ηταν ακριβως αυτα που περιμενα....
Μπερδος,Μπαλντε,Σαρρης,Τσοπουρογλου,Μπαταουλας,Αβραμπος,Κωττας,Κοσιδης και Ντουνγκα βρισκοταν στην προπονηση...
Ταλεντα ολοι τους ,και στο χερι τους να δειξουν καλο προσωπο, και να μεινουν στο ροστερ...
Για μενα ολοι μπορουν να εχουν καποιο ρολο στην ομαδα...
Νομιζω πλεον ξεκαθαρα Γκιτερσος,Καλογηρος,Πολυκρατης δεν θα ειναι πλεον στην ομαδα...
Γκιτερσος απ'οτι μαθαινω θα παει στη Τριπολη κρατωντας εμεις ενα ποσοστο,ο Καλογηρος πιθανον θα αφεθει ελευθερος και ο Πολυκρατης θα δοθει δανεικος διοτι εχει συμβολαιο σε ισχυ...
Φυσικα μεγαλυτερο ενδιαφερον παρουσιασε ποια παιδια καλεστηκαν, και ηταν ακριβως αυτα που περιμενα....
Μπερδος,Μπαλντε,Σαρρης,Τσοπουρογλου,Μπαταουλας,Αβραμπος,Κωττας,Κοσιδης και Ντουνγκα βρισκοταν στην προπονηση...
Ταλεντα ολοι τους ,και στο χερι τους να δειξουν καλο προσωπο, και να μεινουν στο ροστερ...
Για μενα ολοι μπορουν να εχουν καποιο ρολο στην ομαδα...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33915
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Α καλά! Ποιος πήρε αυτή την απόφαση; Θα μας τρελάνουν.ΑποστόληςΑ έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 21:26 Τελικά ήταν και ο Αβράμπος σ' αυτούς που έδωσαν παρών. Ευτυχώς λέω εγώ γιατί είναι ο μοναδικός αριστεροπόδαρος στόπερ των υποδομών μας. Μια νεώτερη έκδοση (κατά 6 έτη) του Μιχαηλίδη.
ινπαοκ
Από την πρώτη προπόνηση απουσίασαν οι μουντιαλικοί Σάντσεζ, Μπάμπα, αλλά και οι Α.Ζίβκοβιτς , Ζαφείρης και Γκουγκεσασβίλι, που έχουν άδεια μέχρι 25/7, λόγω Εθνικών ομάδων.
Στην Α’ Ομάδα ενσωματώθηκαν οι Κωττάς, Κοσίδης, Ντούνγκα, Αβράμπος, Απιατσιόνακ, Σαρρής, αλλά και οι, τρόπον τινά… παλιοί, Τσοπούρογλου, Μπαταούλας, Μπέρδος και Μπάλντε.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης, ενώ θεραπεία έκαναν οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Οι νέοι μας από ΠΑΟΚ Β και Κ19 που βρέθηκαν στην πρώτη της α΄ ομάδας.
ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ
1. Δημήτρης Μοναστηρλής (22.03.2004) 1,92
ΔΕΞΙΑ ΜΠΑΚ
2. Γιώργος Κοσίδης (13.06.2007) 1,83 (παίζει και ως στόπερ)
ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΠΑΚ
3. Bedri Dunga (27.03.2007) 1,77
ΣΤΟΠΕΡΣ
4. Αλκιβιάδης Αβράμπος (15.07.2006) 1,87
5. Pavel Apetenok - Apiatsionak, (21.03.2007) 1.93
6. Δημήτρης Μπαταούλας (29.05.2007) 1.90
7. Δημήτρης Κωττάς (14.01.2005) 1,90
6-8ΡΙΑ
8. Γιάννης Σαρρής (20.03.2007) 1,92
9. Δημήτρης Τσοπούρογλου (21.06.2002) 1,75
ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
10. Mahamadou Balde (30.01.2007) 1,84
11. Δημήτρης Μπέρδος (27.05.2008) 1,76
Παρόντες ήταν ακόμη και οι Μύθου, Χατσίδης, που ανήκουν στην πρώτη ομάδα.
ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ
1. Δημήτρης Μοναστηρλής (22.03.2004) 1,92
ΔΕΞΙΑ ΜΠΑΚ
2. Γιώργος Κοσίδης (13.06.2007) 1,83 (παίζει και ως στόπερ)
ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΠΑΚ
3. Bedri Dunga (27.03.2007) 1,77
ΣΤΟΠΕΡΣ
4. Αλκιβιάδης Αβράμπος (15.07.2006) 1,87
5. Pavel Apetenok - Apiatsionak, (21.03.2007) 1.93
6. Δημήτρης Μπαταούλας (29.05.2007) 1.90
7. Δημήτρης Κωττάς (14.01.2005) 1,90
6-8ΡΙΑ
8. Γιάννης Σαρρής (20.03.2007) 1,92
9. Δημήτρης Τσοπούρογλου (21.06.2002) 1,75
ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
10. Mahamadou Balde (30.01.2007) 1,84
11. Δημήτρης Μπέρδος (27.05.2008) 1,76
Παρόντες ήταν ακόμη και οι Μύθου, Χατσίδης, που ανήκουν στην πρώτη ομάδα.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
25/6 θα είναι,δεν υπάρχει περίπτωση 25/7 ,στις 23 παίζουμε ευρωπαϊκό παιχνίδι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Πολυθεσίτες είναι οι Κοσίδης και Τσοπούρογλου.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33915
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Μόνο Μπέρδο και Σαρρή θα κρατούσα.ΑποστόληςΑ έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 21:54 Οι νέοι μας από ΠΑΟΚ Β και Κ19 που βρέθηκαν στην πρώτη της α΄ ομάδας.
ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ
1. Δημήτρης Μοναστηρλής (22.03.2004) 1,92
ΔΕΞΙΑ ΜΠΑΚ
2. Γιώργος Κοσίδης (13.06.2007) 1,83 (παίζει και ως στόπερ)
ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΠΑΚ
3. Bedri Dunga (27.03.2007) 1,77
ΣΤΟΠΕΡΣ
4. Αλκιβιάδης Αβράμπος (15.07.2006) 1,87
5. Pavel Apetenok - Apiatsionak, (21.03.2007) 1.93
6. Δημήτρης Μπαταούλας (29.05.2007) 1.90
7. Δημήτρης Κωττάς (14.01.2005) 1,90
6-8ΡΙΑ
8. Γιάννης Σαρρής (20.03.2007) 1,92
9. Δημήτρης Τσοπούρογλου (21.06.2002) 1,75
ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
10. Mahamadou Balde (30.01.2007) 1,84
11. Δημήτρης Μπέρδος (27.05.2008) 1,76
Παρόντες ήταν ακόμη και οι Μύθου, Χατσίδης, που ανήκουν στην πρώτη ομάδα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Μην βιάζεσαι.
Εγώ θα προσέθετα και Γκιτέρσο που είναι (πρώην) πουλέν.
Εγώ θα προσέθετα και Γκιτέρσο που είναι (πρώην) πουλέν.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33915
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Τον Γκιτέρσο τον ζαχαρώνουν πολλές ελληνικές ομάδες λόγω του κανονισμού στο κύπελλο.
Δεν λήγει το συμβόλαιο του;
Δεν λήγει το συμβόλαιο του;
Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Γιατί όχι τους Μοναστηρλή, Dounga, Balde και έναν από τους στόπερ; Dounga και Balde έχουν πολύ καλά στοιχεία και αν τους λείπουν κάποια πράγματα, υποθέτω ότι και γι' αυτό επελέγη ο Λίσσι και όσο αφορά τους στόπερ, είναι αρκετά πιθανό να χρειαστεί ένας από αυτούς.