Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
αγαλμα πρεπει να κανουμε στον Ιβιτς που πηρε δρομο ο Τζαβελλας παντως. Τι γλιτωσαμε πραγματικα
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μεγάλος δείχνει πλέον ο κίνδυνος για την οικονομία της χώρας μας, ελέω τουρισμού, μετά το αποψινό αποτέλεσμα:
Μικτή Δαλματικών ακτών - Μικτή Μυκόνου ...4 - 1...Μ Ε Τ Α Ν Ο Ε Ι Τ Ε!!!!
Μικτή Δαλματικών ακτών - Μικτή Μυκόνου ...4 - 1...Μ Ε Τ Α Ν Ο Ε Ι Τ Ε!!!!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εμ.Josey Wales έγραψε:Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά να πάει μουντιάλ ο Σάμαρης κι ο Μπακασέτας και να μείνουν έξω ο Μόντριτς και ο Ράκιτιτς δεν το θέλει ούτε ο Θεός.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Με συνταξιούχους, ανενεργούς, δημοσιοσχετίστες, παγκίτες, με προπονητή της ΕΟ, πού παμε ρέ χωριανοί...
Αυτή η εθνική δέν εκφράζει κανέναν υγειή Έλληνα.Πέρα απο μιά τετράδα-πεντάδα παικτών οι άλλοι είναι για σπίτι τους.Ούτε για τα βασικά δέν κάνουν.
Αυτή η εθνική δέν εκφράζει κανέναν υγειή Έλληνα.Πέρα απο μιά τετράδα-πεντάδα παικτών οι άλλοι είναι για σπίτι τους.Ούτε για τα βασικά δέν κάνουν.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο καθενας παει εκει που αξιζει.Οι φιλοι λιάκου-εθνικου σταρ στο ...ασπρονήσι και οι κροατες μουντιαλ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Με Μανιάτη, Τζιόλη βασικούς πήγαμε. Λες και είμαστε στο 2007 και όχι στο 2017.
Ο Καρνέζης έκανε εγκληματικό λάθος στο πρώτο γκολ, ενώ ευθύνεται και για τα δύο επόμενα, κυρίως για το τρίτο, στο οποίο παρουσίασε μηδενική αντίληψη της πορείας τη μπάλας και μηδενική έξοδο.
Τον Κυριάκο τον φοβόμουνα. Ξεκίνησε λίγο μουδιασμένα στο πρώτο ημίχρονο, αλλά όταν εγκλιματίστηκε ήταν από τους καλύτερους μαζί με Παπασταθόπουλο. Αστείρευτες δυνάμεις και τσαμπουκάς.
Κι ο Ζέκας καλός ήτανε αλλά πνίγηκε στο κάτω του μετρίου υπόλοιπο κέντρο.
Ο Τζιόλης τόσο μπορεί τόσο παίζει. Δεν με ξάφνιασε. Για τα δεδομένα του δεν ήταν κακός, αλλά τον έχει ξεπεράσει το σύγχρονο ποδόσφαιρο.
Ο Σάμαρης ήταν καλούτσικος όσο έπαιξε.
Ο Πεφτούνης ήταν απαράδεκτος, συνεπής πάντως με τις πρόσφατες εμφανίσεις με την ομάδα του.
Η χρυσή μετριότητα ο Τζαβέλλας, όπως ακριβώς τον περίμενα, μετά το νεκροταφείο παικτών της Τουρκίας. Ας πάει στην ΑΕΚ. Μακάρι!
Ο Σταφυλίδης κάτω του μετρίου.
Μέτριος ο Μουζαχεντίν φορ μας.
Εν ολίγοις
Ο Πασχαλάκης θα ήταν καλύτερος κάτω από τα δοκάρια.
Χρειαζόμαστε τερματοφύλακα, δεξί μπακ, αριστερό μπακ, ένα 6ρι, δύο εξτρέμ και ένα 10ρι οπωσδήποτε.
(μια ομάδα δηλαδή)
Ο Καρνέζης έκανε εγκληματικό λάθος στο πρώτο γκολ, ενώ ευθύνεται και για τα δύο επόμενα, κυρίως για το τρίτο, στο οποίο παρουσίασε μηδενική αντίληψη της πορείας τη μπάλας και μηδενική έξοδο.
Τον Κυριάκο τον φοβόμουνα. Ξεκίνησε λίγο μουδιασμένα στο πρώτο ημίχρονο, αλλά όταν εγκλιματίστηκε ήταν από τους καλύτερους μαζί με Παπασταθόπουλο. Αστείρευτες δυνάμεις και τσαμπουκάς.
Κι ο Ζέκας καλός ήτανε αλλά πνίγηκε στο κάτω του μετρίου υπόλοιπο κέντρο.
Ο Τζιόλης τόσο μπορεί τόσο παίζει. Δεν με ξάφνιασε. Για τα δεδομένα του δεν ήταν κακός, αλλά τον έχει ξεπεράσει το σύγχρονο ποδόσφαιρο.
Ο Σάμαρης ήταν καλούτσικος όσο έπαιξε.
Ο Πεφτούνης ήταν απαράδεκτος, συνεπής πάντως με τις πρόσφατες εμφανίσεις με την ομάδα του.
Η χρυσή μετριότητα ο Τζαβέλλας, όπως ακριβώς τον περίμενα, μετά το νεκροταφείο παικτών της Τουρκίας. Ας πάει στην ΑΕΚ. Μακάρι!
Ο Σταφυλίδης κάτω του μετρίου.
Μέτριος ο Μουζαχεντίν φορ μας.
Εν ολίγοις
Ο Πασχαλάκης θα ήταν καλύτερος κάτω από τα δοκάρια.
Χρειαζόμαστε τερματοφύλακα, δεξί μπακ, αριστερό μπακ, ένα 6ρι, δύο εξτρέμ και ένα 10ρι οπωσδήποτε.
(μια ομάδα δηλαδή)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο Σκίμπε δήλωσε μεταξύ άλλων:
Για το αν έκανε ο ίδιος λάθη: «Όλοι μπορούν να κάνουν λάθη. Είμαστε ομάδα και όλοι μπορούν να κάνουν λάθη στο γήπεδο. Ακόμα και ο προπονητής μπορεί να κάνει λάθη. Σήμερα δεν νομίζω ότι εγώ έκανα πολλά λάθη».
Για το αν έκανε ο ίδιος λάθη: «Όλοι μπορούν να κάνουν λάθη. Είμαστε ομάδα και όλοι μπορούν να κάνουν λάθη στο γήπεδο. Ακόμα και ο προπονητής μπορεί να κάνει λάθη. Σήμερα δεν νομίζω ότι εγώ έκανα πολλά λάθη».
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αυτό είναι σωστό.
Και ένα χ στο μαντρί των αμοιβάδων, να τελειώνει το παραμύθι με την μικτή ΕΠΣ Αττικής και Πειραιά.
ΠΑΟΚ ΕΣΥ.-
Και ένα χ στο μαντρί των αμοιβάδων, να τελειώνει το παραμύθι με την μικτή ΕΠΣ Αττικής και Πειραιά.
ΠΑΟΚ ΕΣΥ.-
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
πως γινεται παντως η Εθνικη να παιζει ακομα με Τζιολη και Μανιατη δεν μπορω να το καταλαβω. Κριμα γιατι εχει καποιους παικτες που παιζουν σε ευρωπαικο επιπεδο,αλλα μερικοι πρεπει να φυγουν μια κ εξω
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
κανονικα ηθελε εναSekeris4 έγραψε:Ο καθενας παει εκει που αξιζει.Οι φιλοι λιάκου-εθνικου σταρ στο ...ασπρονήσι και οι κροατες μουντιαλ.
χριστοδουλοπουλας(πελκας), μητρογλου
ζεκας, σαμαρης(τζιολης/ταχτσιδης), πεφτουνης(μπακασετας)
σταφ, ρετσος, παπαδοπουλος, σωκρατης, τοροσιδης
κλαιν, στα παπακια μας
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Το έχω καταλάβει.simba έγραψε:ΔΕΝ παιζει στην εθνικη ο Σακης!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
τι 3μπαλα μας τσαμπουνας τοτε?
ε ρε ντινος που σε χρειαζεται
ε ρε ντινος που σε χρειαζεται
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η (ποδοσφαιρική) συμπεριφορά του Τζαβέλα στη φάση του 2ου γκολ είναι το λιγότερο άξια απορίας...
Βλέπει τον αμαρκάριστο επιθετικό στο 1ο δοκάρι και ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ να τον μαρκάρει. Το πως αντιδρά ο αμυντικός στις φάσεις αυτές τις μαθαίνουν στις ακαδημίες σε 8χρονα και 10χρονα.
Κάτι τέτοια έκανε και στον ΠΑΟΚ...
Βλέπει τον αμαρκάριστο επιθετικό στο 1ο δοκάρι και ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ να τον μαρκάρει. Το πως αντιδρά ο αμυντικός στις φάσεις αυτές τις μαθαίνουν στις ακαδημίες σε 8χρονα και 10χρονα.
Κάτι τέτοια έκανε και στον ΠΑΟΚ...