Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Leonardo10
Δημοσιεύσεις: 2386
Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2023, 12:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Leonardo10 »

aivas19 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:40
renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:38 Νομίζω ότι πρόκειται για νέο ρεκόρ
Δεν θυμάμαι παίκτη να έχει ανακοινωθεί τα τελευταία χρόνια σε λιγότερο από 24 ώρες από την άφιξη του
Είναι που δε δουλεύει κανείς από την ΠΑΕ το ΣΚ
Ε εντάξει αφού 45 μέρες δεν χρειάστηκε να κάνουν κανένα βίντεο ούτως η άλλος.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4163
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από pagotatzis »

aivas19 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:40
renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:38 Νομίζω ότι πρόκειται για νέο ρεκόρ
Δεν θυμάμαι παίκτη να έχει ανακοινωθεί τα τελευταία χρόνια σε λιγότερο από 24 ώρες από την άφιξη του
Είναι που δε δουλεύει κανείς από την ΠΑΕ το ΣΚ
Αυτή είναι και η αιτία για το πολύ φτωχό βίντεο

Υ.Γ να μην ξεσυνηθίσουμε την γκρίνια
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3869
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

theodorsalonika έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:49 Μια καινούργια ομάδα χτίζετε με 32χρονους;η με 25χρονους;..

Τέλος πάντων
.ελπίζω να βγει καλός..και να χούμε σέντερ μπακ για δύο τρία χρόνια...
Και με 25χρονους και με 32χρονους και όχι μόνο
These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
geobila
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από GianD »

theodorsalonika έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:49 Μια καινούργια ομάδα χτίζετε με 32χρονους;η με 25χρονους;..

Τέλος πάντων
.ελπίζω να βγει καλός..και να χούμε σέντερ μπακ για δύο τρία χρόνια...
Όλες οι ομάδες ΠΡΕΠΕΙ να έχουν συνδυασμό ηλικιών

Και έμπειρους

Και παίκτες γύρω στα 27-30

Και μικρούς
These users thanked the author GianD for the post (total 2):
geobila, ΚΩΣΤΑΣ2019
embuji
Δημοσιεύσεις: 4354
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

Οι βασικες επιλογες σε θεσεις που δεν εχεις τοπ ταλεντα επιπεδου κουλιε/τζιμα/τζολη/ντελια δεν πειραζει να εχεις ποιοτητα και εμπειρια για να βοηθησεις και τα παιδια απο πισω να μπορεσουν να εξελξγθουν με μεγαλυτερη "ηρεμια".

Απλα μην παμε στο αλλο ακρο να εχουμε τον μεγαλυτερο μο στο europa leauge.
Άβαταρ μέλους
nkoss
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από nkoss »

Αριστερό μπακ έχουμε Τέιλορ. Έχει ικανοποιητικό βιογραφικό και νέο προπονητή με νέες απαιτήσεις. Δε ξέρω αν μπορεί να παίξει κι ο Σαντσες αριστερά. Αν μπορεί, ίσως μείνουμε με αυτούς + Μπάμπα + έναν ακόμα χαμηλού κόστους.
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1385
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokspren »

nkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:06 Αριστερό μπακ έχουμε Τέιλορ. Έχει ικανοποιητικό βιογραφικό και νέο προπονητή με νέες απαιτήσεις. Δε ξέρω αν μπορεί να παίξει κι ο Σαντσες αριστερά. Αν μπορεί, ίσως μείνουμε με αυτούς + Μπάμπα + έναν ακόμα χαμηλού κόστους.
Ακριβώς το mindset που χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε μια πραγματικά κακή ομάδα.
These users thanked the author paokspren for the post (total 2):
margas, Metagrafakias
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 7003
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Taseos »

Ολα τα ξέρετε. Αφήστε και αυτούς τους άμπαλους ματος βιερινια λισι να έχουν άποψη
These users thanked the author Taseos for the post (total 4):
Unpsofable78, giaxxo, Woodman73, magdy
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1385
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokspren »

Taseos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:15 Ολα τα ξέρετε. Αφήστε και αυτούς τους άμπαλους ματος βιερινια λισι να έχουν άποψη
Διαβάζουν το φόρουμ?

Αντελίνο φέρε τον Οπάκου της Γκάνας για το κέντρο της άμυνας.

Και τον Γιαννούλη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paokspren την Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6550
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Εικόνα

Να εδω,ιγκογκνιτο μπας και πετυχω καμια μεταγραφη.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 4):
Unpsofable78, icue, Newgen9, GEOL
juvepaok4
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Τετ 17 Δεκ 2025, 13:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από juvepaok4 »

το κακό ειναι το μόνιμο σχόλιο ππυ υπάρχει στην σελίδα τον 24.........<< Τα ζώα μου αργά πάλι στις διαπραγματεύσεις. Αναρωτιόμαστε το γιατι>>....και μετα βάση την μπηχτή που υπήρχε και στο κείμενο του σανταμαρια που έλεγε οτι εχει ξεκινήσει της διαπραγμάτευσης η γκοτζαρεβα....οπότε και τέλεια να κάνουν ολοι οι Χ,Ψ ματος βιερινια αμα παλι κολλάμε στις διαπραγματεύσεις της γκοτζαρεβας που ειναι η δουλεια της βέβαια και δεξι χέρι του μεγάλου ε τότε ποτέ και κάνεις δεν θα πετύχει σε αυτήν την ομαδα απο το πόστο τεχνικού αθλητικού διευθυντή...γτ αμα σε φέρνω 3 4 προτάσεις και καταλήγουμε πάντα στην τέταρτη γτ ειναι η φθηνότερη το αποτέλεσμα θα ειναι οι κακες επιλογές της οποίες ξαναλέω οτι χρυσοπληρωνουμε 3 και 4 φορές αντί να τα δώσουμε σε έναν καλο..
These users thanked the author juvepaok4 for the post:
Metagrafakias
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2086
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

Αφού σας αρέσουν τα μακρυναρια πάρτε και ένα δικό μου.
Σήμερα βρέθηκα με έναν λαζογερμανο προπονητή σε ακαδημίες ομάδας Bundesliga2 στις πολύ μικρές ηλικίες.
Μυρίζεται το ποδόσφαιρο για πλακα και οι αναλύσεις πάντα είναι to the point και ποδόσφαιρικες.
Σε ερώτηση για το 3-5-2 μου ανέφερε ότι είναι το σύστημα της εποχής και το προτιμους όλο ένα και περισσότερες ομάδες, αυτό και το 4 4 2.
Ο λόγος είναι η ποικιλόμορφια που μπορείς να έχεις σε ένα τέτοιο συστημα(μιλάω μόνο για το 3 5 2 αφού αυτό παίζει ο καινούργιος μας προπονητής)
Μπορείς όπως μου εξήγησε να το κάνεις επιθετικό παίζοντας στα χαφ με ένα 6αρι ένα 8αρι και ένα 10αρι, με επιθετικά εξτρεμ και 2 φορ.
Μπορείς να παίξεις ένα πολύ μπαλανσ παιχνίδι με το ένα από τα 2 μπακ να εξτρεμιζει, και στα χαφ να παίζεις με 1 6αρι 2 8αρια ,ενώ το στην δυάδα μπροστά ο ένας να είναι το δεκάρι άρα ουσιαστικά να έχεις ένα ρομβο στο κέντρο. Αυτό μου ταιριάζει απόλυτα στον ΠΑΟΚ με Ζαφείρη,Ντελια ,Ζιφκο μια πλευρά και ελπίζω Γιαννούλη από την άλλη. Όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν με τα χαρακτηριστικά των παικτών, ενώ εύκολα μετατρέπεις το 3 5 2 σε 3 4 3.
Σε αντίθεση με το σύστημα Λουτσεσκου μου εξηγήσε ότι εκείνο δεν επιτρέπει τόσες αλλαγές και θέλει παίκτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που αν δεν τους έχεις δύσκολα φτάνεις το στόχο σου ,το 3 5 2 είναι πιο εύχρηστο και προσαρμόζεται πιο εύκολα σε ροστερ.
Για τον ΠΑΟΚ του φαίνεται ένα σύστημα που θα ταιριάξει αλλά θα πρέπει να κάνουμε πολύ υπομονή γιατί ο κύριος κορμός και οι καλύτεροι παίκτες της ομάδας θα χρειαστούν πολύ χρόνο.
Σχετικά με τον Λισι δεν τον πολύ ήξερε ωστόσο μου την χαρακτηρισε ψαγμένη επιλογή, πολύ καλύτερη από του Πουστια που δεν τον έχει σε καμία εκτίμηση.
Ένα ιδανικό σύστημα στο δικό μου μυαλό σε 3 5 2 ,θα ήταν
Παβλενκα
Δεξί στόπερ Ελουστοντο
Αριστερο στόπερ Μιχαηλίδης
Κεντρικό στόπερ Μεταγραφη ένας aggressive ψηλός
6αρι Μειτε (η μεταγραφή με παρόμοια χαρακτηριστικά)
8αρι box to box(Ζαφείρης)
Δημιουργικό 8αρι Πάμπλο Μαρτίνεθ( η κάποιος με παρόμοια χαρακτηριστικά) ή εσωτερικό χαφ ο Ζιφκο αν θέλουμε πιο αμυντικό σχήμα
Δεξιά πλευρα Ζιφκοβιτσ ή Κενι αν θέλουμε πιο αμυντικό σχήμα
Αριστερή πλευρά Γιαννούλης η Μπαμπα
10αρι ,2ο Φορ Κωνσταντελιας
Φορ Ένας balance φορ ο Γιακουμακης θα μου έκανε.
These users thanked the author Psagmenos4 for the post (total 4):
SCIFO, Montrealiotis, magdy, Woodman73
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Παίχτες 25-29 τελευταίων ετών:

Βιετεσκα
Κάμαρα
Βολιακο
Τέιλορ
Σάντσεζ (θα δείξει)
Ντεσποντοφ
Ιβανουσεκ
Κενυ
Τσαλωφ
Τσιφτσης
Ότο (ηρθε κατά λάθος)

Παίχτες 30 και άνω:

Μειτε
Τάισον
Λοβρεν
Γιακουμάκης
Γερεμεγιεφ
Τισουνταλι
Πέλκας
Σαματα
Παβλενκα
Οζντοεφ
Κολευ
Εκογκ
Μπακαγιοκο

Πείτε μου έναν από την πρώτη λίστα που ξεχώρισε (εκτός του Ότο που ήρθε από σποντα)
και του Κενυ που είναι μηχανη

Από τη δεύτερη θα πω τους κομβικους Μειτε,
Τάισον, Παβλενκα, και τον πολύ καλό Γιακουμάκη.

Μειτε Τάισον και Παβλενκα δεν έχει η πρωτη λίστα......
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21326
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από navigator11 »

Για τον Άγιο Βασιλομάριο ξέρουμε αν κλασικά σκοντάφτει το ντίλι στα 100-200 χιλιάρικα ή έχει σημειωθεί καμιά κοσμοϊστορική μεταβολή;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν παίρνουμε νέους. Οι υποδομές μας έχουν ένα σωρό από δαύτους. Τους ώριμους θέλουμε που θα βελτιώσουν τους νέους μας.
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
ΚΩΣΤΑΣ2019, paokspren
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”