Ε εντάξει αφού 45 μέρες δεν χρειάστηκε να κάνουν κανένα βίντεο ούτως η άλλος.
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
-
Leonardo10
- Δημοσιεύσεις: 2386
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2023, 12:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4163
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αυτή είναι και η αιτία για το πολύ φτωχό βίντεο
Υ.Γ να μην ξεσυνηθίσουμε την γκρίνια
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3869
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Και με 25χρονους και με 32χρονους και όχι μόνοtheodorsalonika έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:49 Μια καινούργια ομάδα χτίζετε με 32χρονους;η με 25χρονους;..
Τέλος πάντων
.ελπίζω να βγει καλός..και να χούμε σέντερ μπακ για δύο τρία χρόνια...
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
- geobila
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Όλες οι ομάδες ΠΡΕΠΕΙ να έχουν συνδυασμό ηλικιώνtheodorsalonika έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:49 Μια καινούργια ομάδα χτίζετε με 32χρονους;η με 25χρονους;..
Τέλος πάντων
.ελπίζω να βγει καλός..και να χούμε σέντερ μπακ για δύο τρία χρόνια...
Και έμπειρους
Και παίκτες γύρω στα 27-30
Και μικρούς
- These users thanked the author GianD for the post (total 2):
- geobila, ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Οι βασικες επιλογες σε θεσεις που δεν εχεις τοπ ταλεντα επιπεδου κουλιε/τζιμα/τζολη/ντελια δεν πειραζει να εχεις ποιοτητα και εμπειρια για να βοηθησεις και τα παιδια απο πισω να μπορεσουν να εξελξγθουν με μεγαλυτερη "ηρεμια".
Απλα μην παμε στο αλλο ακρο να εχουμε τον μεγαλυτερο μο στο europa leauge.
Απλα μην παμε στο αλλο ακρο να εχουμε τον μεγαλυτερο μο στο europa leauge.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αριστερό μπακ έχουμε Τέιλορ. Έχει ικανοποιητικό βιογραφικό και νέο προπονητή με νέες απαιτήσεις. Δε ξέρω αν μπορεί να παίξει κι ο Σαντσες αριστερά. Αν μπορεί, ίσως μείνουμε με αυτούς + Μπάμπα + έναν ακόμα χαμηλού κόστους.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ακριβώς το mindset που χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε μια πραγματικά κακή ομάδα.nkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:06 Αριστερό μπακ έχουμε Τέιλορ. Έχει ικανοποιητικό βιογραφικό και νέο προπονητή με νέες απαιτήσεις. Δε ξέρω αν μπορεί να παίξει κι ο Σαντσες αριστερά. Αν μπορεί, ίσως μείνουμε με αυτούς + Μπάμπα + έναν ακόμα χαμηλού κόστους.
- These users thanked the author paokspren for the post (total 2):
- margas, Metagrafakias
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ολα τα ξέρετε. Αφήστε και αυτούς τους άμπαλους ματος βιερινια λισι να έχουν άποψη
- These users thanked the author Taseos for the post (total 4):
- Unpsofable78, giaxxo, Woodman73, magdy
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Διαβάζουν το φόρουμ?Taseos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:15 Ολα τα ξέρετε. Αφήστε και αυτούς τους άμπαλους ματος βιερινια λισι να έχουν άποψη
Αντελίνο φέρε τον Οπάκου της Γκάνας για το κέντρο της άμυνας.
Και τον Γιαννούλη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paokspren την Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6550
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 4):
- Unpsofable78, icue, Newgen9, GEOL
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
το κακό ειναι το μόνιμο σχόλιο ππυ υπάρχει στην σελίδα τον 24.........<< Τα ζώα μου αργά πάλι στις διαπραγματεύσεις. Αναρωτιόμαστε το γιατι>>....και μετα βάση την μπηχτή που υπήρχε και στο κείμενο του σανταμαρια που έλεγε οτι εχει ξεκινήσει της διαπραγμάτευσης η γκοτζαρεβα....οπότε και τέλεια να κάνουν ολοι οι Χ,Ψ ματος βιερινια αμα παλι κολλάμε στις διαπραγματεύσεις της γκοτζαρεβας που ειναι η δουλεια της βέβαια και δεξι χέρι του μεγάλου ε τότε ποτέ και κάνεις δεν θα πετύχει σε αυτήν την ομαδα απο το πόστο τεχνικού αθλητικού διευθυντή...γτ αμα σε φέρνω 3 4 προτάσεις και καταλήγουμε πάντα στην τέταρτη γτ ειναι η φθηνότερη το αποτέλεσμα θα ειναι οι κακες επιλογές της οποίες ξαναλέω οτι χρυσοπληρωνουμε 3 και 4 φορές αντί να τα δώσουμε σε έναν καλο..
- These users thanked the author juvepaok4 for the post:
- Metagrafakias
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2086
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αφού σας αρέσουν τα μακρυναρια πάρτε και ένα δικό μου.
Σήμερα βρέθηκα με έναν λαζογερμανο προπονητή σε ακαδημίες ομάδας Bundesliga2 στις πολύ μικρές ηλικίες.
Μυρίζεται το ποδόσφαιρο για πλακα και οι αναλύσεις πάντα είναι to the point και ποδόσφαιρικες.
Σε ερώτηση για το 3-5-2 μου ανέφερε ότι είναι το σύστημα της εποχής και το προτιμους όλο ένα και περισσότερες ομάδες, αυτό και το 4 4 2.
Ο λόγος είναι η ποικιλόμορφια που μπορείς να έχεις σε ένα τέτοιο συστημα(μιλάω μόνο για το 3 5 2 αφού αυτό παίζει ο καινούργιος μας προπονητής)
Μπορείς όπως μου εξήγησε να το κάνεις επιθετικό παίζοντας στα χαφ με ένα 6αρι ένα 8αρι και ένα 10αρι, με επιθετικά εξτρεμ και 2 φορ.
Μπορείς να παίξεις ένα πολύ μπαλανσ παιχνίδι με το ένα από τα 2 μπακ να εξτρεμιζει, και στα χαφ να παίζεις με 1 6αρι 2 8αρια ,ενώ το στην δυάδα μπροστά ο ένας να είναι το δεκάρι άρα ουσιαστικά να έχεις ένα ρομβο στο κέντρο. Αυτό μου ταιριάζει απόλυτα στον ΠΑΟΚ με Ζαφείρη,Ντελια ,Ζιφκο μια πλευρά και ελπίζω Γιαννούλη από την άλλη. Όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν με τα χαρακτηριστικά των παικτών, ενώ εύκολα μετατρέπεις το 3 5 2 σε 3 4 3.
Σε αντίθεση με το σύστημα Λουτσεσκου μου εξηγήσε ότι εκείνο δεν επιτρέπει τόσες αλλαγές και θέλει παίκτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που αν δεν τους έχεις δύσκολα φτάνεις το στόχο σου ,το 3 5 2 είναι πιο εύχρηστο και προσαρμόζεται πιο εύκολα σε ροστερ.
Για τον ΠΑΟΚ του φαίνεται ένα σύστημα που θα ταιριάξει αλλά θα πρέπει να κάνουμε πολύ υπομονή γιατί ο κύριος κορμός και οι καλύτεροι παίκτες της ομάδας θα χρειαστούν πολύ χρόνο.
Σχετικά με τον Λισι δεν τον πολύ ήξερε ωστόσο μου την χαρακτηρισε ψαγμένη επιλογή, πολύ καλύτερη από του Πουστια που δεν τον έχει σε καμία εκτίμηση.
Ένα ιδανικό σύστημα στο δικό μου μυαλό σε 3 5 2 ,θα ήταν
Παβλενκα
Δεξί στόπερ Ελουστοντο
Αριστερο στόπερ Μιχαηλίδης
Κεντρικό στόπερ Μεταγραφη ένας aggressive ψηλός
6αρι Μειτε (η μεταγραφή με παρόμοια χαρακτηριστικά)
8αρι box to box(Ζαφείρης)
Δημιουργικό 8αρι Πάμπλο Μαρτίνεθ( η κάποιος με παρόμοια χαρακτηριστικά) ή εσωτερικό χαφ ο Ζιφκο αν θέλουμε πιο αμυντικό σχήμα
Δεξιά πλευρα Ζιφκοβιτσ ή Κενι αν θέλουμε πιο αμυντικό σχήμα
Αριστερή πλευρά Γιαννούλης η Μπαμπα
10αρι ,2ο Φορ Κωνσταντελιας
Φορ Ένας balance φορ ο Γιακουμακης θα μου έκανε.
Σήμερα βρέθηκα με έναν λαζογερμανο προπονητή σε ακαδημίες ομάδας Bundesliga2 στις πολύ μικρές ηλικίες.
Μυρίζεται το ποδόσφαιρο για πλακα και οι αναλύσεις πάντα είναι to the point και ποδόσφαιρικες.
Σε ερώτηση για το 3-5-2 μου ανέφερε ότι είναι το σύστημα της εποχής και το προτιμους όλο ένα και περισσότερες ομάδες, αυτό και το 4 4 2.
Ο λόγος είναι η ποικιλόμορφια που μπορείς να έχεις σε ένα τέτοιο συστημα(μιλάω μόνο για το 3 5 2 αφού αυτό παίζει ο καινούργιος μας προπονητής)
Μπορείς όπως μου εξήγησε να το κάνεις επιθετικό παίζοντας στα χαφ με ένα 6αρι ένα 8αρι και ένα 10αρι, με επιθετικά εξτρεμ και 2 φορ.
Μπορείς να παίξεις ένα πολύ μπαλανσ παιχνίδι με το ένα από τα 2 μπακ να εξτρεμιζει, και στα χαφ να παίζεις με 1 6αρι 2 8αρια ,ενώ το στην δυάδα μπροστά ο ένας να είναι το δεκάρι άρα ουσιαστικά να έχεις ένα ρομβο στο κέντρο. Αυτό μου ταιριάζει απόλυτα στον ΠΑΟΚ με Ζαφείρη,Ντελια ,Ζιφκο μια πλευρά και ελπίζω Γιαννούλη από την άλλη. Όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν με τα χαρακτηριστικά των παικτών, ενώ εύκολα μετατρέπεις το 3 5 2 σε 3 4 3.
Σε αντίθεση με το σύστημα Λουτσεσκου μου εξηγήσε ότι εκείνο δεν επιτρέπει τόσες αλλαγές και θέλει παίκτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που αν δεν τους έχεις δύσκολα φτάνεις το στόχο σου ,το 3 5 2 είναι πιο εύχρηστο και προσαρμόζεται πιο εύκολα σε ροστερ.
Για τον ΠΑΟΚ του φαίνεται ένα σύστημα που θα ταιριάξει αλλά θα πρέπει να κάνουμε πολύ υπομονή γιατί ο κύριος κορμός και οι καλύτεροι παίκτες της ομάδας θα χρειαστούν πολύ χρόνο.
Σχετικά με τον Λισι δεν τον πολύ ήξερε ωστόσο μου την χαρακτηρισε ψαγμένη επιλογή, πολύ καλύτερη από του Πουστια που δεν τον έχει σε καμία εκτίμηση.
Ένα ιδανικό σύστημα στο δικό μου μυαλό σε 3 5 2 ,θα ήταν
Παβλενκα
Δεξί στόπερ Ελουστοντο
Αριστερο στόπερ Μιχαηλίδης
Κεντρικό στόπερ Μεταγραφη ένας aggressive ψηλός
6αρι Μειτε (η μεταγραφή με παρόμοια χαρακτηριστικά)
8αρι box to box(Ζαφείρης)
Δημιουργικό 8αρι Πάμπλο Μαρτίνεθ( η κάποιος με παρόμοια χαρακτηριστικά) ή εσωτερικό χαφ ο Ζιφκο αν θέλουμε πιο αμυντικό σχήμα
Δεξιά πλευρα Ζιφκοβιτσ ή Κενι αν θέλουμε πιο αμυντικό σχήμα
Αριστερή πλευρά Γιαννούλης η Μπαμπα
10αρι ,2ο Φορ Κωνσταντελιας
Φορ Ένας balance φορ ο Γιακουμακης θα μου έκανε.
- These users thanked the author Psagmenos4 for the post (total 4):
- SCIFO, Montrealiotis, magdy, Woodman73
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Παίχτες 25-29 τελευταίων ετών:
Βιετεσκα
Κάμαρα
Βολιακο
Τέιλορ
Σάντσεζ (θα δείξει)
Ντεσποντοφ
Ιβανουσεκ
Κενυ
Τσαλωφ
Τσιφτσης
Ότο (ηρθε κατά λάθος)
Παίχτες 30 και άνω:
Μειτε
Τάισον
Λοβρεν
Γιακουμάκης
Γερεμεγιεφ
Τισουνταλι
Πέλκας
Σαματα
Παβλενκα
Οζντοεφ
Κολευ
Εκογκ
Μπακαγιοκο
Πείτε μου έναν από την πρώτη λίστα που ξεχώρισε (εκτός του Ότο που ήρθε από σποντα)
και του Κενυ που είναι μηχανη
Από τη δεύτερη θα πω τους κομβικους Μειτε,
Τάισον, Παβλενκα, και τον πολύ καλό Γιακουμάκη.
Μειτε Τάισον και Παβλενκα δεν έχει η πρωτη λίστα......
Βιετεσκα
Κάμαρα
Βολιακο
Τέιλορ
Σάντσεζ (θα δείξει)
Ντεσποντοφ
Ιβανουσεκ
Κενυ
Τσαλωφ
Τσιφτσης
Ότο (ηρθε κατά λάθος)
Παίχτες 30 και άνω:
Μειτε
Τάισον
Λοβρεν
Γιακουμάκης
Γερεμεγιεφ
Τισουνταλι
Πέλκας
Σαματα
Παβλενκα
Οζντοεφ
Κολευ
Εκογκ
Μπακαγιοκο
Πείτε μου έναν από την πρώτη λίστα που ξεχώρισε (εκτός του Ότο που ήρθε από σποντα)
και του Κενυ που είναι μηχανη
Από τη δεύτερη θα πω τους κομβικους Μειτε,
Τάισον, Παβλενκα, και τον πολύ καλό Γιακουμάκη.
Μειτε Τάισον και Παβλενκα δεν έχει η πρωτη λίστα......
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21326
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Για τον Άγιο Βασιλομάριο ξέρουμε αν κλασικά σκοντάφτει το ντίλι στα 100-200 χιλιάρικα ή έχει σημειωθεί καμιά κοσμοϊστορική μεταβολή;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Δεν παίρνουμε νέους. Οι υποδομές μας έχουν ένα σωρό από δαύτους. Τους ώριμους θέλουμε που θα βελτιώσουν τους νέους μας.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
- ΚΩΣΤΑΣ2019, paokspren
