35. Jorge Sanchez

Απάντηση
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2865
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: 35. Jorge Sanchez

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Miles έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:49
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:22
george188 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:17 Toσο καλος χθες? νομιζω ειναι δυσκολο να δεχθει να ειναι πισω απο τον κενι. Βεβαια απο αυτα που εχω δει ο κενι ειναι ενα επιπεδο πανω απο τον συμπαθή μεξικάνο. Τα 2 για διεθνη με εθνικη Μεξικού ειναι ελαχιστα κ ειδικα απο τη στιγμη που εδωσες 2,5
Χθες αν και το Μεξικό δεν έπαιξε και στα κόκκινα ανέβαινε συνέχεια,κράτησε πάρα πολύ καλά την πλευρά του(δεν θυμάμαι φάση να τον πέρασαν) και έκανε ,αν δεν ξεχνάω καμιά,μια λάθος πάσα και εκείνη ασυνενοησιας.Ειχε και σουτ στο τέρμα στο πρώτο ημίχρονο.
Να σου πω την αλήθεια,αν και μου αρέσει πολύ ο Τζοντζο γιατί είναι σκυλί,σαν σύνολο ο Χόρχε αν και υστερεί αμυντικά στα μάτιαου είναι πιο ολοκληρωμένος παίκτης.
Αλλά είναι πολύ δύσκολο να αφήσεις τον Κενι πάγκο συν ότι ίσως και ο Σάντσεζ προτιμάει να είναι στη χώρα του.
Γίνεται να έχουν δει το ίδιο ματς δύο άτομα και να έχουν διαφορετικές απόψεις; Γίνεται :mrgreen:
Ό,τι άχρομο και άοσμο έδειξε εδώ, παίζει και στην εθνική του. Να σημειώσω απλά ότι πολλές φορές σε φάση άμυνας μετατρέπεται σε δεξί στόπερ και γυρίζει ο Αλβαράδο, το δεξί εξτρέμ, σε μπακ. Νομίζω ότι έφαγε και τέταρτη τρίπλα, λεπτομέρεια βέβαια, μια πάνω μια κάτω, ωστόσο όλες ήταν σε φάση που τον περάσαν.
Φυσικα και γινεται :mrgreen:
Κοιτα δεν εννουσα οτι εγινε Καφου προφανως γι αυτο ειπα οτι δεν επαιξε και το Μεξικο στα κοκκινα η σοβαρα.
Εμενα μου φανηκε καλη εμφανιση.
Υ.Γ.Αυτος ο Αλβαραδο αν ηταν στον ΠΑΟΚ το τι καντηλι θα ετρωγε νομιζω δεν θα το φανταζοταν.Τετοια τσαπατσουλια ουτε ο Μουργκ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”