Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από panpangr77 »

Σφαγή Λαμίας μέχρι τώρα ελπίζουμε για τον ασσο
Άβαταρ μέλους
okkas73
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 23:18
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από okkas73 »

Χωνί από τα λίγα η αμυνα του γαυρου :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από painkiller4 »

Σε καμιά Μαλαισία το έπαιξαν στο στοίχημα γκολ γκολ και οβερ
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Τρωνε 3 απο την λαμια και θελουν διπλο στην Τουμπα :lol:

6-0 την κυριακη
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από paoki19 »

Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από panpangr77 »

paoki19 έγραψε:Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
Το θέμα είναι ότι μια ενδεκάδα έχουν ,δεν έχουν ούτε έναν παίκτη για να μπει αλλαγη
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GoMaRoS »

paoki19 έγραψε:Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
Αυτοι οι δυο θα μαρκαρουν μαουρισιο ολιβειρα;;; ε ρε γλεντια
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

δεν θελω να αποκλειστουν,μακαρι να περασουν και να τους συναντησουμε σε διπλους αγωνες στον ημιτελικο!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από gika »

GoMaRoS έγραψε:
paoki19 έγραψε:Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
Αυτοι οι δυο θα μαρκαρουν μαουρισιο ολιβειρα;;; ε ρε γλεντια
Πρώτον δεν πιστεύω να παίξει ο Ολιβέιρα. Δεύτερον στον πρώτο γύρο στο καραισκάκη μας είχαν πάρει το κέντρο κατά κράτος. Ας μην υποτιμάμε τους αντιπαλους. Αν μη τι άλλο μικραίνει και τις νικες μας η τακτικη αυτή
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Τι συγκρινεις; τα παιχνιδια που η ομαδα μας ειχε κανει κοιλια με το τωρα; ο λογος ηταν ο αθλητικος καμαρα τοτε, ουτε ο γκιγιερμε ουτε ο νατχο
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από mpafos4 »

gika έγραψε:
GoMaRoS έγραψε:
paoki19 έγραψε:Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
Αυτοι οι δυο θα μαρκαρουν μαουρισιο ολιβειρα;;; ε ρε γλεντια
Πρώτον δεν πιστεύω να παίξει ο Ολιβέιρα. Δεύτερον στον πρώτο γύρο στο καραισκάκη μας είχαν πάρει το κέντρο κατά κράτος. Ας μην υποτιμάμε τους αντιπαλους. Αν μη τι άλλο μικραίνει και τις νικες μας η τακτικη αυτή
βλεπω η προπαγανδα τους εχει πιασει τοπο και εδω μεσα...

Σορι,gika,αλλα στο πρωτο ημιχρονο και μεχρι να μας κοψει δυο offside στο δευτερο,ο ΠΑΟΚ επαιζε πολυ καλυτερα απο τον gayρο.
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2233
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από alp920 »

Alastor έγραψε:
alp920 έγραψε:
Alastor έγραψε:καλα αυτες οι φυλακισεις με αναστολη,το μεγαλυτερο παραθυρο αθωωσης απατεωνων χρονια τωρα.
Η ποινή που επιβλήθηκε στον δικηγόρο μαντούβαλο,στον πρόεδρο εφετών ευσταθίου αλλά και στον γιοσάκη(δεν ξέρω τον βαθμό του παπά) είναι ποινή κάθειρξης(όχι φυλάκισης) 13 ετών για τους δυο πρώτους και 12 για τον τρίτο χωρίς ελαφρυντικά.
Η αναστέλλουσα δύναμη δόθηκε στην έφεση,όχι στην ποινή.Δηλαδή μέχρι να δικαστεί η έφεση στο πενταμελές εφετείο κακουργημάτων.
Αυτό σημαίνει ότι εάν η ποινή κάθειρξης διατηρηθεί (που είναι το πιο πιθανό)και δεν μετατραπεί σε ποινή φυλάκισης, θα πάνε μέσα,ακόμα και εάν πχ ελαττωθεί η ποινή κάθειρξης σε 10.8,7 ή 6 έτη. Μετά δεν έχει αναστολές,εκτός εξαιρετικών περιστάσεων.
Προσωπικά μιλώντας και γνωρίζοντας την λειτουργία των δικαστηρίων λόγω επαγγέλματος,το να επιβάλλονται ,έστω και πρωτόδικα,αυτές οι ποινές σε έναν δικηγόρο,έναν δικαστή και έναν παπά δεν το θεωρώ καθόλου μικρή υπόθεση.
κατι παραπανω θα ξερεις λογω επαγγελματος,αλλα και εσυ ο ιδιος θα ελεγες πως μετα απο καταθεση πχ μιας ολοκληρης ομαδας οτι εφαγε ξυλο στο ημιχρονο απο μια αλλη,ενω παρανομως δεν λειτουργουσαν οι καμερες για να αποδειχθει το αντιθετο,η ποινη ηταν δεμενη χειροποδαρα και ομως η πραγματικοτητα θα σε διεψευδε...

υπο αυτη την σκοπια κρινω πως τιποτα δεν θα γινει,οχι υπο καθαρα τυπικης νομικης πλευρας
Δικαιολογημένες οι επιφυλάξεις σου,και ακόμα πιο εύστοχο το παράδειγμα που δίνεις, ακόμα πιο εύστοχο μάλιστα καθώς όντως πίστευα ότι η περίπτωση με το ξύλο ήταν αχαστη καταδίκη.Υπαρχουν και κάποιες περιπτώσεις που σκίζει κάποιος το πτυχίο του όμως ,και αυτή ήταν μια από αυτές.Οπως και όλα τα περσινά τραγελαφικά.
Ωστόσο η υπόθεση του παραδικαστικού νο 2 για την οποία ουσιαστικά καταδικάστηκε ο Μαντούβαλος και οι λοιποί δεν είναι η πρώτη φορά που ήρθε στο δικαστήριο.Ηρθε για πρώτη φορά το 2009-10, όπου και αθωώθηκε.Η σημερινή καταδίκη του όπως διαβάζω είναι προϊόν νέων στοιχείων που προέκυψαν από την ΕΥΠ. Για αυτόν τον λόγο θεωρώ ότι κάτι σημαίνει η καταδίκη αυτή.Φυσικα επειδή δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο άνωθεν παρεμβάσεων , ιδίως σε περίπτωση που μια νέα κυβέρνηση θα θελήσει να προστατέψει τα δικά της παιδιά, λογικό να είναι κανείς δύσπιστος.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από seaman »

Πάλι πέσιμο στην Πάτρα τα χαρτόπαιδα?

ΠΣΞ που χρειάζεστε
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κάπου διάβασα για καλό παιχνίδι του γαύρου στη Λαμία. Είδα τον αγώνα από το 70΄ και μετά και ο γαύρος δε μπορούσε να κάνει ούτε μία τελική, αντίθετα με τη Λαμία που ήταν πολύ πιο επικίνδυνη. Θα με πεις δεν θα κατέβει μ' αυτήν την ομάδα στη Τούμπα. ΟΚ. Μη μας λένε όμως ότι έπαιξαν και μπάλα. Ένα μάτσο χάλια ήσαν και πήγαν κι αυτοί το παιχνίδι στη δύναμη, γιατί μόνο έτσι τους παίρνει.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από seaman »

Το είδα όλο το παιχνίδι του γαύρου. Τίποτα αξιόλογο προς σχολιασμό
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”