Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Σφαγή Λαμίας μέχρι τώρα ελπίζουμε για τον ασσο
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Σε καμιά Μαλαισία το έπαιξαν στο στοίχημα γκολ γκολ και οβερ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τρωνε 3 απο την λαμια και θελουν διπλο στην Τουμπα
6-0 την κυριακη
6-0 την κυριακη
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το θέμα είναι ότι μια ενδεκάδα έχουν ,δεν έχουν ούτε έναν παίκτη για να μπει αλλαγηpaoki19 έγραψε:Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτοι οι δυο θα μαρκαρουν μαουρισιο ολιβειρα;;; ε ρε γλεντιαpaoki19 έγραψε:Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
δεν θελω να αποκλειστουν,μακαρι να περασουν και να τους συναντησουμε σε διπλους αγωνες στον ημιτελικο!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Πρώτον δεν πιστεύω να παίξει ο Ολιβέιρα. Δεύτερον στον πρώτο γύρο στο καραισκάκη μας είχαν πάρει το κέντρο κατά κράτος. Ας μην υποτιμάμε τους αντιπαλους. Αν μη τι άλλο μικραίνει και τις νικες μας η τακτικη αυτήGoMaRoS έγραψε:Αυτοι οι δυο θα μαρκαρουν μαουρισιο ολιβειρα;;; ε ρε γλεντιαpaoki19 έγραψε:Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τι συγκρινεις; τα παιχνιδια που η ομαδα μας ειχε κανει κοιλια με το τωρα; ο λογος ηταν ο αθλητικος καμαρα τοτε, ουτε ο γκιγιερμε ουτε ο νατχο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
βλεπω η προπαγανδα τους εχει πιασει τοπο και εδω μεσα...gika έγραψε:Πρώτον δεν πιστεύω να παίξει ο Ολιβέιρα. Δεύτερον στον πρώτο γύρο στο καραισκάκη μας είχαν πάρει το κέντρο κατά κράτος. Ας μην υποτιμάμε τους αντιπαλους. Αν μη τι άλλο μικραίνει και τις νικες μας η τακτικη αυτήGoMaRoS έγραψε:Αυτοι οι δυο θα μαρκαρουν μαουρισιο ολιβειρα;;; ε ρε γλεντιαpaoki19 έγραψε:Καμαρά όλο το 90λεπτο. Άρα θα κατέβουν Τούμπα με κέντρο Νατχο-Γκιγιέρμε;
Σορι,gika,αλλα στο πρωτο ημιχρονο και μεχρι να μας κοψει δυο offside στο δευτερο,ο ΠΑΟΚ επαιζε πολυ καλυτερα απο τον gayρο.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δικαιολογημένες οι επιφυλάξεις σου,και ακόμα πιο εύστοχο το παράδειγμα που δίνεις, ακόμα πιο εύστοχο μάλιστα καθώς όντως πίστευα ότι η περίπτωση με το ξύλο ήταν αχαστη καταδίκη.Υπαρχουν και κάποιες περιπτώσεις που σκίζει κάποιος το πτυχίο του όμως ,και αυτή ήταν μια από αυτές.Οπως και όλα τα περσινά τραγελαφικά.Alastor έγραψε:κατι παραπανω θα ξερεις λογω επαγγελματος,αλλα και εσυ ο ιδιος θα ελεγες πως μετα απο καταθεση πχ μιας ολοκληρης ομαδας οτι εφαγε ξυλο στο ημιχρονο απο μια αλλη,ενω παρανομως δεν λειτουργουσαν οι καμερες για να αποδειχθει το αντιθετο,η ποινη ηταν δεμενη χειροποδαρα και ομως η πραγματικοτητα θα σε διεψευδε...alp920 έγραψε:Η ποινή που επιβλήθηκε στον δικηγόρο μαντούβαλο,στον πρόεδρο εφετών ευσταθίου αλλά και στον γιοσάκη(δεν ξέρω τον βαθμό του παπά) είναι ποινή κάθειρξης(όχι φυλάκισης) 13 ετών για τους δυο πρώτους και 12 για τον τρίτο χωρίς ελαφρυντικά.Alastor έγραψε:καλα αυτες οι φυλακισεις με αναστολη,το μεγαλυτερο παραθυρο αθωωσης απατεωνων χρονια τωρα.
Η αναστέλλουσα δύναμη δόθηκε στην έφεση,όχι στην ποινή.Δηλαδή μέχρι να δικαστεί η έφεση στο πενταμελές εφετείο κακουργημάτων.
Αυτό σημαίνει ότι εάν η ποινή κάθειρξης διατηρηθεί (που είναι το πιο πιθανό)και δεν μετατραπεί σε ποινή φυλάκισης, θα πάνε μέσα,ακόμα και εάν πχ ελαττωθεί η ποινή κάθειρξης σε 10.8,7 ή 6 έτη. Μετά δεν έχει αναστολές,εκτός εξαιρετικών περιστάσεων.
Προσωπικά μιλώντας και γνωρίζοντας την λειτουργία των δικαστηρίων λόγω επαγγέλματος,το να επιβάλλονται ,έστω και πρωτόδικα,αυτές οι ποινές σε έναν δικηγόρο,έναν δικαστή και έναν παπά δεν το θεωρώ καθόλου μικρή υπόθεση.
υπο αυτη την σκοπια κρινω πως τιποτα δεν θα γινει,οχι υπο καθαρα τυπικης νομικης πλευρας
Ωστόσο η υπόθεση του παραδικαστικού νο 2 για την οποία ουσιαστικά καταδικάστηκε ο Μαντούβαλος και οι λοιποί δεν είναι η πρώτη φορά που ήρθε στο δικαστήριο.Ηρθε για πρώτη φορά το 2009-10, όπου και αθωώθηκε.Η σημερινή καταδίκη του όπως διαβάζω είναι προϊόν νέων στοιχείων που προέκυψαν από την ΕΥΠ. Για αυτόν τον λόγο θεωρώ ότι κάτι σημαίνει η καταδίκη αυτή.Φυσικα επειδή δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο άνωθεν παρεμβάσεων , ιδίως σε περίπτωση που μια νέα κυβέρνηση θα θελήσει να προστατέψει τα δικά της παιδιά, λογικό να είναι κανείς δύσπιστος.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Πάλι πέσιμο στην Πάτρα τα χαρτόπαιδα?
ΠΣΞ που χρειάζεστε
ΠΣΞ που χρειάζεστε
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κάπου διάβασα για καλό παιχνίδι του γαύρου στη Λαμία. Είδα τον αγώνα από το 70΄ και μετά και ο γαύρος δε μπορούσε να κάνει ούτε μία τελική, αντίθετα με τη Λαμία που ήταν πολύ πιο επικίνδυνη. Θα με πεις δεν θα κατέβει μ' αυτήν την ομάδα στη Τούμπα. ΟΚ. Μη μας λένε όμως ότι έπαιξαν και μπάλα. Ένα μάτσο χάλια ήσαν και πήγαν κι αυτοί το παιχνίδι στη δύναμη, γιατί μόνο έτσι τους παίρνει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το είδα όλο το παιχνίδι του γαύρου. Τίποτα αξιόλογο προς σχολιασμό